Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wita wszystkich. wymieniłem silnik w swojej E46 i pojawił się dziwny problem. mianowicie silnik chodzi raczej bez zastrzeżeń i normalnie wkręca się na obroty ale na ostatnim biegu przy prędkości około 190 km/h traci moc tak jak by miał jakieś ograniczenie prędkości to jest możliwe???? na wszystkich innych biegach nie ma czegoś takiego i silnik wkręca się na obroty do końca. o co chodzi????????
Opublikowano
Wita wszystkich. wymieniłem silnik w swojej E46 i pojawił się dziwny problem. mianowicie silnik chodzi raczej bez zastrzeżeń i normalnie wkręca się na obroty ale na ostatnim biegu przy prędkości około 190 km/h traci moc tak jak by miał jakieś ograniczenie prędkości to jest możliwe???? na wszystkich innych biegach nie ma czegoś takiego i silnik wkręca się na obroty do końca. o co chodzi????????

jak na silnik 1.6 to norma,jak na 3.2 to trochę słabo.

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
nie no ja mam 318d czyli 2.0 diesel. ale to nie jest i tak normalne. ale ja czuje że on jeszcze ma moc poprostu do 190 przyspiesza bez problemu i nagle staje. ....a mam 140 km bo po chipie
Opublikowano
pewnie masz ustawione ograniczenie prędkość w kompie pokładowym, można ustawić takie ograniczenie dla opon zimowych poszukaj w opcjach kompa pokładowego
Opublikowano
Kurde no nie wiem. Ustawione tak to raczej nie mam bo to się stało po wymianie silnika na starym było normalnie no ale się rozsypał...a ten czuje że chodzi nawet troche lepiej i do 190 przyspiesza bez problemów ma jeszcze zapas mocy i nagle koniec.......strasznie dziwne
Opublikowano
pewnie masz ustawione ograniczenie prędkość w kompie pokładowym, można ustawić takie ograniczenie dla opon zimowych poszukaj w opcjach kompa pokładowego

 

Nie takiego w e46 nie można ustawiać... Jedyne co można ustawić to sygnalizacje gongiem po przekroczeniu określonej prędkości.

Opublikowano
ale jeśli to by był filtr paliwa to chyba na każdym biegu by miał ciężko przekroczyć jakieś obroty???? a tu jest tak że na 3, 4 jeszcze jest wszystko normalnie a na piątce już nie...zaraz wyjeżdżam i jeszcze posprawdzam jak to dokładnie jest..
Opublikowano
nie na każdym biegu kolego, wtedy kiedy ma największe obciązenie, filtr jest nie drogi wymienisz sam wiec zaden kłopot SPRÓBUJ

Obecnie E36 325 touring

Kiedyś E36 325 coupe

E39 535

Opublikowano

Elo Brachu sluchaj teraz masz 190km/h pozniej bedzie 160 nastepnie 140km/h ja juz w tym ostatnim przypadku poswiecilem mnustwo czasu na forum i udalo sie znalazlem kolega z forum poprostu powiedzial abym zamienil Elektrozawor (elektrozawor od sterowania turbina pad na prube mozna go zamienic z tym przy EGR jest identyczny chyba ze obydwa sa padnietel) auto od tego czasu smiga jak powinno :)

 

 

wiecej tutajhttp://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=73343&postdays=0&postorder=asc&start=15

 

 

Pozdrawiam

-----------------------------------------------------




F06 640i Xdrive

-----------------------------------------------------

Opublikowano
Jony93 też to u Ciebie tak to wyglądało że nie odczuwałeś braku mocy aż do pewnej prędkości?? bo ja tak mam on nagle przestaje przyspieszać.
Opublikowano
Jony93 też to u Ciebie tak to wyglądało że nie odczuwałeś braku mocy aż do pewnej prędkości?? bo ja tak mam on nagle przestaje przyspieszać.

 

 

Dokladnier tak wszystko bylo cacy az do danej predkosci i wtedy koniec pedal gazu do spodu a tu nic wiec napewno tojest ta czesc o ktorej pisalem .

-----------------------------------------------------




F06 640i Xdrive

-----------------------------------------------------

Opublikowano
Nie miałem narazie czasu jechać do mechanika ale wczoraj troche jeszcze testowałem no więc jeszcze zauważyłem że na piątce wraz ze wzrostem prędkości ekonomizer pokazuje coraz mniejsze spalanie a jak osiągnie te 180 to wskazówka spada do 10 litrów a zaczyna od 18... a jak mu odpuściłem gaz i jeszcze raz wcisnąłem do końca to bujnął się do 200 i znowu to samo..... to wszystko tak wygląda jak by paliwa miał mało ...więc może to tylko filtr bo nie był wymieniany przy wymianie silnika.... czy Jony93 też miałeś podobnie??? wiem że najprościej to powinien jechać do mechanika i już ale myśle że wy wiecie więcej niż niektórzy mechanicy u mnie i musze ich nakierunkować od czego powinni zacząć :D np. jak się jednago pytałem odnośnie tego elektrozaworu na turbinie to powiedział że jeśli to by było to to nie miał by mocy od początku.... no a na przykładzie kilku forumowiczów nie jest to prawda..
  • 4 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.