Skocz do zawartości

530D Popsuta pompa wstępna paliwa


Wika

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj wróciłem do domu i jak zawsze zaparkowałem autko pod wiatą .

Dziś odpaliłem je ( odpala normalnie ale coś przerywa i nie wkręca się na obroty - powyżej 3 tys. nie chce albo z oporami ) .

Podejrzewam ,że zamarzło paliwo - miałem mało w baku a w nocy było minus 6.

Wstawiłem teraz auto do ojca do ogrzewanego garażu - niech postoi tam kilka godzin i zobaczymy co będzie .

Mam nadzieję,że się naprawi sam :) a jak nie , to pewnie padła ta pompa paliwa pod fotelem kierowcy ( czytałem o tym na forum ) albo jeszcze coś innego :(

Jednym słowem niemiła niespodzianka :(

Edytowane przez Wika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko się wyjaśni jak odmrozisz trochę auto bo przyczyn może być wiele zamarznięte paliwo,być może pompa kopńczy żywota lub filtr paliwa co nieszczęśliwym trafem zbiegło się z nocnym przymrozkiem
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy takich mrozach jak są u nas teraz czyli ok -10 w nocy paliwo nie powinno zamarznąć, tym bardziej że na dobrych stacjach mają już paliwo zimowe, które jest z domieszką czegoś żeby nie zamarzało a w przypadku ropy żeby nie zrobiła się galareta, no chyba że jakieś lewe zatankowałeś, które było zmieszane z wodą i ta woda przymarzła. kiedyś słyszałem że jak zamarźnie paliwo w aucie to trzeba trochę denaturatu wlać, ale ja tego nie praktykowałem więc i tobie nie zalecam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedyś słyszałem że jak zamarźnie paliwo w aucie to trzeba trochę denaturatu wlać, ale ja tego nie praktykowałem więc i tobie nie zalecam.

 

Do beznyniaka można wlać dyktę wcelu wyeliminowania wody bo jak wiadomo denaturat wiąże wodę i pomaga się jej pozbyć a jak z dieslami to nie mam pojęcia

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludziska,co wy z tym paliwem? tankuje gdzie popadnie w calej polsce, i nic sie nie dzieje ! mam zrobione ok 40 tkm na polskim paliwie !! czasy wody w paliwie odeszly dawno w niepamiec , tankuje glownie paliwo dla ciezarowek ! ktore jest bez dodatkow itd.... moim zdaniem pompa paliwowa byla juz cieniutka i wszystko, mroz tylko przyspieszyl zgon ! pozdrawiam .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marko masz chyba rację .Byłem u ojca w garażu ,odpaliłem auto , wyjechałem , zgasiłem i .... już nie odpaliłem :(

Na holu wróciłem do siebie ( ale obciach :oops: ) .

Wepchaliśmy auto do garażu z kanałem ( teraz żony postoi pod wiatą :) )

Z tego co czytałem na forum do wymiany jest raczej ta pompka zasilająca .

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL81&mospid=47545&btnr=16_0432&hg=16&fg=15

 

Czy chodzi o nr 9 na rysunku ?

Auto mam pierwsza rej.04/2001 ,więc chciałbym się upewnić , bo tam jest że ta pompka z rysunku "szła " od 05/2001

Dzięki za rady . Mam nadzieję,że sam to wymienię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marko masz chyba rację .Byłem u ojca w garażu ,odpaliłem auto , wyjechałem , zgasiłem i .... już nie odpaliłem :(

Na holu wróciłem do siebie ( ale obciach :oops: ) .

Wepchaliśmy auto do garażu z kanałem ( teraz żony postoi pod wiatą :) )

Z tego co czytałem na forum do wymiany jest raczej ta pompka zasilająca .

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL81&mospid=47545&btnr=16_0432&hg=16&fg=15

 

Czy chodzi o nr 9 na rysunku ?

Auto mam pierwsza rej.04/2001 ,więc chciałbym się upewnić , bo tam jest że ta pompka z rysunku "szła " od 05/2001

Dzięki za rady . Mam nadzieję,że sam to wymienię.

 

Jeśli nie masz pewności to na stronie głównej realoem wpisz 7 ostanich cyfr Vin i obejrzysz sobie schemat dokładnie pod wersję swojego auta

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj jest schemat do twojego typu silnika, wpisałem twóje nr Vin pompa element nr 9

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL81&mospid=47545&btnr=16_0432&hg=16&fg=15

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie , w piątek zamówię .

Mam nadzieje,że poradzę sobie z wymianą,bo auto stoi na kanale w garażu i teraz już go nie ruszę ( automatu nie powinno się dużo holować ) .

Jeszcze raz dzięki i najlepszego w Nowym Roku !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko ziomuś :cool2: po to jest forum żeby: pytać,odpowiadać i pomagać dzisaj my tobie jutro ty nam!!!! najlepszego w Nowym Roku 2009
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ta twoja cześć to jest pompka paliwa w zbiorniku a nie o to chodziło

 

to że padła pompa nie oznacza że sie zapowietrzyła przecież w pozostałej częsci układu nadal jest paliwo żadnych błędów nie będziesz musiał kasować

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompka nie jest zapowietrzona , pompka jest zepsuta .

Już ją wymontowałem .Ma oznaczenia Pierburg 12V

16.14-6 751 867.1 BMW 01T101

 

Chodzi mi o to czy po zamontowaniu nowej układ paliwowy sam się odpowietrzy czy też będę musiał go odpowietrzać np. odkręcając śrubkę przy filtrze paliwa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przy okazji ...

 

ludziska,co wy z tym paliwem? tankuje gdzie popadnie w calej polsce, i nic sie nie dzieje ! mam zrobione ok 40 tkm na polskim paliwie !! czasy wody w paliwie odeszly dawno w niepamiec , tankuje glownie paliwo dla ciezarowek ! ktore jest bez dodatkow itd.... moim zdaniem pompa paliwowa byla juz cieniutka i wszystko, mroz tylko przyspieszyl zgon ! pozdrawiam .

 

Poczytaj to :

 

http://moto.onet.pl/1524940,4191,artykul.html

 

Pompka już wymieniona . Nie trzeba było odpowietrzać układu.

Auto odpaliło od pierwszego przekręcenia kluczyka .

Jeździ okay . Jestem zadowolony ,że wymieniłem ją samodzielnie .

Dziękuję kolegom z forum za pomoc . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.