Skocz do zawartości

540Ai same problemy czy wadliwy model


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dokładnie Zodiac. Dodam jeszcze, że sam kupiłem autko za cenę jaką się płaci za dobre autko, z realnym przebiegiem 220 tys. km, szukałem jakiś czas i do niedawna nic sie nie psuło, aż tu nagle czujnik wałka rozrządu, wału korbowego, mechanizm wycieraczek, teraz zaczyna odzywać się sprzęgło.

 

Prawda jest taka, że aby twierdzić że BMW z przebiegiem rzędu 200-300 tys. km jest bezawaryjne to trzeba mieć albo bardzo dużo szczęścia (jakie ja miałem w poprzedniej Beemce) albo po prostu nie naprawiać i jeździć szrotem, jakimi podróżują właściciele większości starszych Beemek w Polsce.

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Wiec drodzy koledzy komputer wykrył defekt czujnika wałka rozrzadu i defekt termostatu. Oprocz tego na jednym z cylindrow jest slabe spalenie ( czyli swieca lub fajka) Ogolnie git. Sprawdzone na dwoch komputerach w Auto Rafmar i ASO BMW. Przebieg autentyczny. Ogolny stan pojazdu ocenili na bardzo dobry jak na ten przebieg i lata. Koszt naprawy - czujnik 400 zl , termostat 250 zl wiec nie jest zle. Dzieki za porady wszystkim. Pozdro
Opublikowano

no to dobrze ze puki co tylko to,

no ale co się dziwić przy wieku i przebiegu auta coś się musi dziać,

tylko nie wiem po co jechałeś do ASO :nienie:

u posłusznego szału nie robią,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.