Skocz do zawartości

540Ai same problemy czy wadliwy model


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a ja myslalem ze w BMW sie psuja tylko turbiny i wtryski

 

Znajdź mi bezawaryjnego diesla który ma POLOWE lat tej benzyny, a unam Twoj sarkazm za na miejscu :wink:

 

Przynajmniej w naszych dieslach awarie są typowe i przy pewnych objawach juz wiesz gdzie łapy włożyć.

Poza tym, kazdy dokladnie wie, jak eksploatowac, zeby przedluzyc zywotnosc podzespołów.

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
Witam.Pytanie do lucadore o namiar tego dobrego warsztatu z diagnozowaniem komputerem.Z góry dzięki

 

ja naprawiam w AUTO RAFMAR Ul. Solna Bydgoszcz (znajdziesz na necie numery i dokładny adres), mają sprzęt i wiedzę, jestem zadowolony i mogę polecić, w szczególności gdy są usterki nietypowe,

Edytowane przez lucadore
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a ja myslalem ze w BMW sie psuja tylko turbiny i wtryski

 

Znajdź mi bezawaryjnego diesla który ma POLOWE lat tej benzyny, a unam Twoj sarkazm za na miejscu :wink:

 

Przynajmniej w naszych dieslach awarie są typowe i przy pewnych objawach juz wiesz gdzie łapy włożyć.

Poza tym, kazdy dokladnie wie, jak eksploatowac, zeby przedluzyc zywotnosc podzespołów.

 

Nie ma sensu nad tym dyskutowac.

Kazdy kto mial diesla i mial benzyne wie jak czeste i "typowe" sa usterki obu aut. Nikogo do tego nie trzeba przekonywac.

Opublikowano
a ja myslalem ze w BMW sie psuja tylko turbiny i wtryski

 

Znajdź mi bezawaryjnego diesla który ma POLOWE lat tej benzyny, a unam Twoj sarkazm za na miejscu :wink:

 

Przynajmniej w naszych dieslach awarie są typowe i przy pewnych objawach juz wiesz gdzie łapy włożyć.

Poza tym, kazdy dokladnie wie, jak eksploatowac, zeby przedluzyc zywotnosc podzespołów.

 

Nie ma sensu nad tym dyskutowac.

Kazdy kto mial diesla i mial benzyne wie jak czeste i "typowe" sa usterki obu aut. Nikogo do tego nie trzeba przekonywac.

ha no wlasnie

najciekawsze w tym wszystkim jest to ze ja mialem 4 bmw z silnikami benzynowymi (2.8, 3.0 i 4,4) i 3 w diezlach (2.5d,3.0d) i usterki zdarzaly mi sie tylko w silnikach benzynowych (i to bardzo powarzne i kosztowne)

dizlami zrobilem ponad 400 000 km i nie mialem w nich kompletnie ZADNYCH awarii

to samo u znajomych w rodzinie itd

oczywiscie nie na forum, tutaj psuja sie tylko turbiny i wtryski

hahaha

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przebieg odczytają Ci z kluczyka w ASO.

 

Dobry dowcip. :wink: Kluczyk zczytuje przebieg z komputera samochodu gdy tylko go użyjesz w aucie. Nie jest to więc żadna metoda na sprawdzenie jego autentyczności.

 

Co do tego 540 kolegi, to pewnie przebieg jest ok bo jak na benzyniaka i tak jest spory. Facet pozbył się auta może właśnie dlatego, że występował mu ten problem i nie chciał się bawić w potencjalnie kosztowne naprawy. Może nawet (co jest bardzo prawdopodobne) dobrze wiedział co to jest i nie opłacało mu się naprawiać po wycenie naprawy w serwisie i się pozbył. Dlatego nie jestem zwolennikiem kupowania starych aut nieuszkodzonych i pozornie sprawnych w 100% gdy cena mieści się w dolnych zakresach, bo Niemcy głupi nie są i nic nie oddają poniżej wartości.

Opublikowano
Przebieg odczytają Ci z kluczyka w ASO.

 

Dobry dowcip. :wink: Kluczyk zczytuje przebieg z komputera samochodu gdy tylko go użyjesz w aucie. Nie jest to więc żadna metoda na sprawdzenie jego autentyczności.

 

Co do tego 540 kolegi, to pewnie przebieg jest ok bo jak na benzyniaka i tak jest spory. Facet pozbył się auta może właśnie dlatego, że występował mu ten problem i nie chciał się bawić w potencjalnie kosztowne naprawy. Może nawet (co jest bardzo prawdopodobne) dobrze wiedział co to jest i nie opłacało mu się naprawiać po wycenie naprawy w serwisie i się pozbył. Dlatego nie jestem zwolennikiem kupowania starych aut nieuszkodzonych i pozornie sprawnych w 100% gdy cena mieści się w dolnych zakresach, bo Niemcy głupi nie są i nic nie oddają poniżej wartości.

 

To gaszenie auta zaczelo sie po miesiacu uzytkowania wczesniej bylo ok. Podejrzewam ze to przez moj tryb jazdy. Jak tu wolno jezdzic takim autem. W poniedzialek udam sie do tego poleconego warsztatu wtedy moze bede wiedzial co i jak.

Opublikowano
Witam.Pytanie do lucadore o namiar tego dobrego warsztatu z diagnozowaniem komputerem.Z góry dzięki

 

ja naprawiam w AUTO RAFMAR Ul. Solna Bydgoszcz (znajdziesz na necie numery i dokładny adres), mają sprzęt i wiedzę, jestem zadowolony i mogę polecić, w szczególności gry są usterki nietypowe,

Dzięki za info
Opublikowano
Przebieg odczytają Ci z kluczyka w ASO.

 

Dobry dowcip. :wink: Kluczyk zczytuje przebieg z komputera samochodu gdy tylko go użyjesz w aucie. Nie jest to więc żadna metoda na sprawdzenie jego autentyczności.

 

Co do tego 540 kolegi, to pewnie przebieg jest ok bo jak na benzyniaka i tak jest spory.

Spory to może jest ale dla gruźlika. Jeśli jego 540 była zalewana dobrym olejem to po 300 000 km jest dopiero dotarta.

Opublikowano

SebaBDG - zmień mechanika na takiego co na aucie takim jak e39 się zna.

 

Jeżeli butowałeś auto na zimnym silniku nie wiadomo jak to możesz mu zaszkodzić ale jak miała optymalną temperaturę i ostro ją traktowałeś to raczej nie szukaj w tym problemu bo po to ten silnik jest (4.0 i 286KM) prędzej skrzynia, most i zawias poleci od szybkiej jazdy niż "serducho"

 

A pisanie przez innych kolegów że 300tys to mało albo dotarty to bez jaj

 

3 setki to każdy kto zna sie na autach i je robi potwierdzi że od 300tys dla auta zaczyna się "wiek emerytalny" i wszystko może się zdarzyć.

(OO)=== OO===(OO)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

3 setki mozna w Niemczech nastukac w ciagu roku. Tak ze to wcale nie jest dużo.

 

3 setki nastukane w Polsce lub polowa tego - to juz powazna sprawa.

Opublikowano
3 setki mozna w Niemczech nastukac w ciagu roku. Tak ze to wcale nie jest dużo.

 

3 setki nastukane w Polsce lub polowa tego - to juz powazna sprawa.

 

3 setki nastukane autem w roku? To po takim przebiegu zarobił samochód na nowe auto z salonu. I auto idzie na sprzedaż jako okazja.

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
no co wy...żeby machnąć 300 tysi w ciągu roku to auto by musiało robić ponad 800 km dziennie przez 7 dni w tygodniu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co z tego, że może po 300 tys km zadbany silnik jest ok, ale auto to nie tylko silnik. Zależy w jaki sposób auto było użytkowane, czy to była trasa czy miasto, już po 150-200 tys km zaczynają się problemy różne, mniej lub bardziej kosztowne. Można mieć fart, że trafiło to na poprzedniego właściciela i będziecie mieli spokój przez wiele km, ale może być tak, że akurat na Was to trafi. Niestety kupując stare auto z przebiegiem ponad 150 tys km trzeba się liczyć z wydatkami i to często dość sporymi.
Opublikowano
3 setki mozna w Niemczech nastukac w ciagu roku. Tak ze to wcale nie jest dużo.

 

3 setki nastukane w Polsce lub polowa tego - to juz powazna sprawa.

haha dobre sobie

tak sie sklada ze jestem kierowca zawodowym i wiem co znaczy robic km

jesli Ty zrobisz 300k osobowka w rok to chyba zadko bywasz w domu

a tak wogole to jak wedlug Ciebie po 300 000 km silnik w samochodzie OSOBOWYM jest dopiero dotarty to gratuluje wiedzy i zaluje naiwnosci

otoz tak mysla tylko biedni Polacy ktorych nie stac na nowe samochody

bo w normalnych krajach Europy Zachodniej samochod z takim przebiegiem czytaj zuzyty sie po porostu zmienia na nowy

to przykre

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja swoja w Niemczech zrobilem w ciagu dnia 1600km (nie jechalem 24 gdziny, tylko w przeciagu 24h tyle przejechalem), a sa tacy co jeżdżą tak bardzo czesto, np. slużbowo.

 

4 letnia 730d (model po lifcie) miala 800 tys przejechane jak bylem pod Monachium u rodzinki a wygladala calkiem nieźle.

 

Nie kazdy robi takie przebiegi, ale rodzynki sie zdarzaja, w Niemczech szczegolnie bo maja ku temu sprzyjające warunki. U nas ciezko jest zrobic 500km w ciagu 1 dnia jadac przez 24 godziny... :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a tak wogole to jak wedlug Ciebie po 300 000 km silnik w samochodzie OSOBOWYM jest dopiero dotarty to gratuluje wiedzy i zaluje naiwnosci

 

Musisz sie nauczyc lepiej czytac, zeby potem moc rozmawiac ze mna na poziomie, a nie wmiawiac mi co ja uważam. Niczego takiego nie napisalem. Napisalem tylko, ze są auta ktore maja spore przebiegi a nie sa starociami. Przyklad powyzej z życia wziety.

Opublikowano
Ja zgadzam sie z kolega ze ciezko jest zrobic osobowka 300 tys w rok, tym bardziej po polsce, bo tez jestem zawodowym kierowca. Napewno sa wyjatki. Moja miala na to 12 lat wiec nie byla nadmiernir eksploatowana. Z ksiazki serwisiwej wynika ze wszystko bylo wymieniane w serwisach bmw potwierdzone pieczatkami. Przez te lata miala dwuch wlascicieli w niemczech. Po stanie tapicerki podsufitki itp wyglada na to ze wlasciciel o nia dbal. Mozliwe ze pobytu w polsce nie wytrzyma :) Tak jak juz ktorys z kolego mowil musz sie podlaczyc pod komputer i wszystko sprawdzic.
Opublikowano
mmw i Zodiac napisaliście twórczy leksykon wykładowczy lecz nie na temat bo Autor po prostu dowiedział się tyle ze jego 540i ma największy przebieg na tym forum , bo oczywiście cala reszta ma lekko ponad 200tkm albo lekko ponad 100tkm , oczywiście ze bez diagnozy się nie obejdzie , lecz przeciągając dyskusje o zbędne kb to lekka przesada , jest odpowiedni temat np:ile km ma twoja BMW itd , moim zdaniem i jak to już było opisane na forum 4.0 i jest dość troskliwa jednostka , a większość usterek jest opisanych na forum, jako pierwszy krok sprawdził bym poprawność działania układu zapłonowego.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Elvishh --> jak juz zapoznales sie z wątkiem i wiesz jakie były poruszane tutaj tematy, to na pewno nie musze tlumaczyc Tobie że nie odpowiadałem autorowi, a osobom które twierdzily ze przebieg jest duzy czy mały. Resumujac, najmniej wnoszącą do tematu stratą kilobajtów na tym forum jest Twoja, czepiająca sie o to wypowiedź :wink:

 

Poza zdaniem ostatnim, reszta nic nie wnosi do tematu ani wątkowego, ani BMW. Ale ja już znam Cie na tyle, że wiem iż piszesz bzdur i bez sęsu, wiec całkowicie Ci wybaczam.

 

To co kolega musi zrobic zostalo juz wielokrotnie powiedziane: zmienic mechanika i dobrze zdiagnozowac auto. Jego problem nie jest "standardowy" jak np. kolegów z mułowatym dieslem, nie wkrecajacym sie powyzej 3k obrotów dieslem, nie odpalającym dieslem, kopcącym dieslem, etc, wiec cięzko jest mu coś jednoznacznie doradzić bez sprawdzenia auta na żywo.

Opublikowano
Prawda jest taka, że BMW to nie są bezawaryjne autka. Jak się kupuje np. 12-letnie E39 (czyli choćby jak ja) trzeba się liczyć z pewnym kosztami. Nie chodzi o stan w jakim kupiliśmy samochód, ile go szukaliśmy, ile zapłaciliśmy, bo bez względu na powyższe, w takim ponad 10-letnim aucie wszystko jest zwyczajnie mniej lub bardziej zuużyte i kwestią czasu jest jak zaczną padać poszczególnie elementy, niestety doświadczyłem tego. :)
Opublikowano (edytowane)
....... super off topowy temat tylko szkoda ze Administrator tego nie czytał a moderatora poniosła chwila destrukcji. Edytowane przez Elvishh
Opublikowano
Elvishh nie rozumiem dlaczego w co drugim wątku nagle włączasz się do dyskusji i psujesz ludziom humor takimi głupimi docinkami, coś z Tobą nie tak?? daj se na luz.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Elvishh --> nie stresuj sie tak, zlosc pieknosci szkodzi.

Jak chcesz pogadac to wal na priv, a jak chcesz sie "pokazac" piszac bzdury, to wybacz ale tracisz moj cenny czas.

 

_Kris_ --> całkowicie się z Tobą zgadzam. W mojej 10cio letniej wowczas E39 zaczely padac po kolei wszystkie elementy, od czujnikow ABSu po katalizator, etc. Auto w tym wieku mozna dostac za dobra cene, ale trzeba w nie sporo zainwestowac, zeby przywrocic je do stanu uzywalnosci bezproblemowej. No chyba ze ktos kupi rodzykna, ale to raczej tylko w komisie ktory kiedys pokazal jeden z uzytkownikow tego forum, gdzie sprzedaja starsze BMW z mega niskimi przebiegami w super stanie (i super cenie).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.