Skocz do zawartości

540Ai same problemy czy wadliwy model


SebaBDG

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko. Jestem świerzym posiadaczem e39 i mam same problemy. Zawieszenie szwankuje a jest po wymianie pozniej uklad chlodzenia a teraz silnik przerywa. Czy w swoich 540 mieliscie takie problemy czy tylko ja mam takiego pecha. Prosze piszcie o najczesciej wystepujacych usterkach w tym modelu zebym wiedzial jak im zapobiec. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mógłbyś napisać który rocznik i za ile go kupiłeś? Prawdopodobnie problem leży właśnie tutaj.

 

Sprowadziłem ją z Niemiec kupiona bezpośrednio od niemca z książką serwisowa ma przejechane 300 tyś ale wnetrze jak i karoseria w stanie idealnym skora nawet nowościa pachnie. Rocznik produkcji grudzien 1996 a kupilem ja od niemca za 15 tys zl z oplatami wyszla mnie 21. Ogólnie jestem zadowolony z modelu bo osiagi do ceny zakupu i spalania sa zadawlajace. Pali mi przy wciskaniu bo tylko tak jezdze 18 do 20 litrow a paliwko dosyc tanie:D Zrobilem juz zawieszenie i w sumie juz jest ok ale zaczal przerywac i gasnac moj mechanik mowi ze albo cos z zaplonem czyli ( swiece , przewody) albo z ukladem dolotowym powietrza( ze lapie lewe powietrze) Wlasnie szukam kogos kto ma taki sam model i co najczesciej sie tam psuje zeby wrazie W wiedzial co mnie jeszcze moze czekac. To jest moje pierwsze BMW ale napewno nie ostatnie dzwiek silnika i naped na tyl rzadzi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś napisać który rocznik i za ile go kupiłeś? Prawdopodobnie problem leży właśnie tutaj.

 

Sprowadziłem ją z Niemiec kupiona bezpośrednio od niemca z książką serwisowa ma przejechane 300 tyś ale wnetrze jak i karoseria w stanie idealnym skora nawet nowościa pachnie. Rocznik produkcji grudzien 1996 a kupilem ja od niemca za 15 tys zl z oplatami wyszla mnie 21. Ogólnie jestem zadowolony z modelu bo osiagi do ceny zakupu i spalania sa zadawlajace. Pali mi przy wciskaniu bo tylko tak jezdze 18 do 20 litrow a paliwko dosyc tanie:D Zrobilem juz zawieszenie i w sumie juz jest ok ale zaczal przerywac i gasnac moj mechanik mowi ze albo cos z zaplonem czyli ( swiece , przewody) albo z ukladem dolotowym powietrza( ze lapie lewe powietrze) Wlasnie szukam kogos kto ma taki sam model i co najczesciej sie tam psuje zeby wrazie W wiedzial co mnie jeszcze moze czekac. To jest moje pierwsze BMW ale napewno nie ostatnie dzwiek silnika i naped na tyl rzadzi :D

 

i co ty narzekasz?ile wydałeś kasy? i ile wydasz?

bueheheh gruźlik z tego rocznika i z tym przebiegiem? 3 turbina 2 wtryski modlitwa różaniec i ksiażeczka od nabożeństwa:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Weź pod uwagę że auto ma już 12 lat, doprowadzisz je do porządku i będzie służyć jeszcze kilka lat. Na przebieg nie ma co patrzeć jeśli nie jest potwierdzony informacją z bazy danych BMW. Skóra po tylu latach pachnie raczej sprayem a nie nowością.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś napisać który rocznik i za ile go kupiłeś? Prawdopodobnie problem leży właśnie tutaj.

 

Sprowadziłem ją z Niemiec kupiona bezpośrednio od niemca z książką serwisowa ma przejechane 300 tyś ale wnetrze jak i karoseria w stanie idealnym skora nawet nowościa pachnie. Rocznik produkcji grudzien 1996 a kupilem ja od niemca za 15 tys zl z oplatami wyszla mnie 21. Ogólnie jestem zadowolony z modelu bo osiagi do ceny zakupu i spalania sa zadawlajace. Pali mi przy wciskaniu bo tylko tak jezdze 18 do 20 litrow a paliwko dosyc tanie:D Zrobilem juz zawieszenie i w sumie juz jest ok ale zaczal przerywac i gasnac moj mechanik mowi ze albo cos z zaplonem czyli ( swiece , przewody) albo z ukladem dolotowym powietrza( ze lapie lewe powietrze) Wlasnie szukam kogos kto ma taki sam model i co najczesciej sie tam psuje zeby wrazie W wiedzial co mnie jeszcze moze czekac. To jest moje pierwsze BMW ale napewno nie ostatnie dzwiek silnika i naped na tyl rzadzi :D

 

i co ty narzekasz?ile wydałeś kasy? i ile wydasz?

bueheheh gruźlik z tego rocznika i z tym przebiegiem? 3 turbina 2 wtryski modlitwa różaniec i ksiażeczka od nabożeństwa:)

 

Jak narazie wydalem 850 zl na tarcze klocki (przód) olej i filtry. 500 zl na przednie zawieszenie( wszystkie gumki i tuleje) i 15 zl na waz od chlodnicy. Ale mam nadzieje ze nastepne usterki nie beda wyskakiwac co drugi dzien ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To jak na razie wydałeś grosze - nic Ci się nie zepsuło - to są części typowo eksploatacyjne. Utrzymanie e39 w przyzwoitym stanie kosztuje, szczególnie 540. Poczekaj aż naprawdę przyjdzie Ci robić coś z zawieszeniem - amorki, wahacze. Kwotę będziesz liczył w tysiącach a nie setkach zł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź pod uwagę że auto ma już 12 lat, doprowadzisz je do porządku i będzie służyć jeszcze kilka lat. Na przebieg nie ma co patrzeć jeśli nie jest potwierdzony informacją z bazy danych BMW. Skóra po tylu latach pachnie raczej sprayem a nie nowością.

 

Czyli jak mam książkę serwisowa z pieczątkami z serwisow BMW to nie jest jeszcze wiarygodne? Ostani przegląd był robiony przy przebiegu 305 tys ja jak ja odbierałem od niemca miala 309 tys. To kolego powiedz mi jak moge sprwdzic ten przebieg? Na komputer do serwisu BMW?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jedź do ASO i poproś o wydruk historii serwisowej. Jeśli faktycznie była serwisowana to dostaniesz wydruk z informacją o 5 ostatnich wizytach w ASO (znajdziesz tam listę wymienionych części, data wizyt i odnotowane przebiegi samochodu). Nie kwestionuję książki, ale w ten sposób można ją zweryfikować a przy okazji dowiedzieć się co w samochodzie zostało już wymienione.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dales 3500 Euro i sie dziwisz :lol:

 

Z tego co wiem to oszczedziles jakies 2000 E, ale tylko na chwilke, teraz wydasz je partiami na naprawy. Cudów nie ma, niemiaszki to nie glupki.

 

Przerywanie tego silnika to rzadko spotykana sprawa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa sobie sprawdź, Niemcy maja tendencje do olewania go na serwisie.

Filtr jest ok. Odrazu po przyjezdzie do kraju zrobilem wymiane oleju i wszystkich filtrów. Chodzi o to ze te obiawy nie wystepuja caly czas. Raz moge jezdzic caly dzien i nic a czasami ujechac nie idzie. Najlepsze jest to ze zajezdzam do mechanika i zawsze jest Ok. Taka mala zlosliwosc ze strony mojej Beci ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze w tym motorze nie ma kabli tylko świece i cewki po jednej na cylinder sprawdź je sprawdź te filtry czy je napewno powymieniali bo ja warsztatom nie wierzę i sam piszesz że inaczej nienjezdzisz jak z butem tego żaden motor nie lubi do tego kupiłes ją bardzo tanio :) to sie czyms musi odbić a narazie wydałeś grosze i sprawfdź co z tym lewym powietrzem
Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam cos takiego ze okolo raz na miesiac niespodziewanie potrafi mi zgasnac, tez byla sprawdzana na kompie i ok filtry ok ogolnie wporzadku

Mechanik stwierdzil ze trzeba bedzie troche poszukac wiec uznalem ze jest to tak rzadko ze nie ma sensu kombinowac.

Ale fakt ze cos jej dolega

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie za czesto to wystepuje. Musze jechac na serwis. Moze komputer jakis blad pokarze. Objawy sa takie: Podczas jazdy traci moc wciskam pedał gazu na maksa. Cos strzela ( tak jak w polonezie na gaz filtr) i pozniej jest ok. Na wolnych jest podobnie tylko ze gasnie silnik odpalam cos stzreli i pozniej chodzi normalnie. Dopoki nie pojade na komputer to nie bede wiedzial. Napisalem o tym zeby nie wymieniac pokolei wszystkiego. Mechaniek mowi moze swiece moze uklad dolotowy a morze jest szerokie i glebokie. Dzieki wszystkim za podpowiedzi. Szczesliwego Nowego Roku 2009
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym postawił na czujnik położenia wałka rozrządu, częsta usterka w benzyniakach, ale warto podjechać na komputer wtedy się wszystko wyjaśni cena w serwisie za ten czujnik to ok 400pln

 

Ja też stawiam na czujnik. Znajomy miał to samo. Samochód gasł zaraz po odpaleniu, czasami podczas jazdy. Po wymianie czujnika jak ręką odjął.

Przegieg odczytają Ci z kluczyka w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.