Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Skoro masz dostęp do oryginalnej, fabrycznie nowej turbiny do 330d za 1.5k z f-vat to ja proszę o jedną. Napisz na PW kiedy możesz wysłać i gdzie przelać pieniążki, podam Ci dane do faktury i adres do wysyłki.

Pzdr

  • Odpowiedzi 134
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Skoro masz dostęp do oryginalnej, fabrycznie nowej turbiny do 330d za 1.5k z f-vat to ja proszę o jedną. Napisz na PW kiedy możesz wysłać i gdzie przelać pieniążki, podam Ci dane do faktury i adres do wysyłki.

Pzdr

 

Obawiam się iż nie doczekasz się takowej w tej cenie. Po prostu kolega trochę popłynął.

https://ssl.allegro.pl/search.php?string=bmw+e46&from_showcat=1&category=50857&country=1&order=pd

 

Cena sklepowa brutto 1040 OJRO nr kat. 11 65 7 790 328

Więc może jak kolega Rado_! załatwia po 1500/4,13 = 363 OJRO to ja od razu kupię 100 i odsprzedam z zyskiem chociażby 20%.

 

Pzdr,

 

P.S. Tutaj są jeszcze droższe:

http://www.schmiedmann.com/3_series/E46/Spare_parts_-_engine_and_driveline/Engine-parts_mechanical/Page8.htm

Oczywiście tak jak napisano: The product is unoriginal, but in OE quality

Opublikowano

no i sam sobie odpowiedziałeś , ja kupie ale ty nie , a tobie moge sprzedać po cenach rynkowych , ale ja nie widze tu 3,5 tys jak pisałeś

 

przesadzasz we wszyskim kolego

 

sam sobie odpowiadasz , kiedyś było jeszcze taniej bo euro było słabe , troche są droższe faktycznie ale bez przesady .

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no i sam sobie odpowiedziałeś , ja kupie ale ty nie , a tobie moge sprzedać po cenach rynkowych , ale ja nie widze tu 3,5 tys jak pisałeś

 

przesadzasz we wszyskim kolego

 

sam sobie odpowiadasz , kiedyś było jeszcze taniej bo euro było słabe , troche są droższe faktycznie ale bez przesady .

 

Kolego piszesz non stop o starym IS-ie lub świeżej e46 330d.

Może zamiast pocić się i sapać podaj jakieś konkrety/doświadczenia z 320i/d z lat 98-99. Ja jedno z takowych aut mam i śmiem się wypowiadać.

Firmę tez mam i tam katuję nowe diesle, ale to na ogół 3-5 lat . W tym roku IVECO '02r pożarło nam kupę kasy bo przy 320k km na blacie poleciało prawie wszystko w pół roku (pompa, turbo, wtryski). Nie było nowe i latało u nas 3 lata bez większych awarii, jak poleciało to wszystko na raz.

Przed tym właśnie ostrzegam kolegę, żeby tych niewielkich oszczędności z krótkich tras (w ciągu roku-dwóch) nie wciągnęła mu w jeden dzień grubsza awaria.

 

Jak by kolega miał dylemat "mam 40tyś, dużo jeżdżę" sam bym poradził 330d.

Opublikowano
ale ja nie widze tu 3,5 tys jak pisałeś

przesadzasz we wszyskim kolego

 

sam sobie odpowiadasz , kiedyś było jeszcze taniej bo euro było słabe , troche są droższe faktycznie ale bez przesady .

 

A umiesz obsługiwać komputer(aby znaleźć dzisiejszy kurs, oraz kursy ubiegłoroczne) oraz kalkulator(aby sobie to przeliczyć)??

 

918,78EU (netto), 905,27 (netto) - ile to jest???

Do kwoty netto dolicz podatek VAT (25%) - i ile to jest???

Może byś już się nie kompromitował i nie pisał, że inni nie umieją kalkulować skoro sam nie potrafisz sobie wykonać prostego działania jakim jest mnożenie.

 

no i sam sobie odpowiedziałeś , ja kupie ale ty nie, a tobie moge sprzedać po cenach rynkowych

Wiesz co - coś mi twoje pisanie za bardzo kojarzy się z pisaniem kolegi piotra23_24.

Wolałbym nie wchodzić w wymianę zdań z kimś, kto wg przysłowia pokona mnie doświadczeniem.

 

Pzdr,

 

P.S. Kolego Rado_! nie potrafisz podać żadnego obiektywnego uzasadnienia twoich wypowiedzi. Podajemy ci tutaj na forum strony internetowe z cenami - piszesz, że przesadzam. Sorry ale ja tych cen nie ustalałem!!!. Piszesz, że możesz coś tam załatwić - ale potem się z tego wycofujesz. Jak dla mnie DZIECINADA kolego.

Opublikowano

Rado_! po co piszesz o 330i, skoro piotr2569 porównywał 320i-330d to po pierwsze. A po drugie nikt nie twierdzi, że Twoje 330d z 2004 to złe auto.

Generalnie chodzi o to, ze nie można porównywać 330d (z konca produkcji technologicznie dopracowane)

z 320d ( z początków produkcji i przebiegiem lekko licząc 300 tys km).

 

Podsumowując za 25 tys zl można polecić 10 letnie 318i/320i albo młodsze, mniejsze auto benzynowe z silnikiem do 1.4.

Opublikowano
panowie mi chodzi o plusy i minusy silnika diesla i benzyny a wy tworzycie sobie jakąś wojne.Tak jak już pisałem wolałbym silnik diesla ale rozważam równie kupno benzyny zdaje sobie sprawe z tego ile dany model może mieć przejechane oraz z ewentualnego remontu pompy ale chodzi mi czy takim silnikiem(2.0diesel) można ogólnie fajnie sie bujać i czy sam silnik pomimo przebiegu ok 20000 km da rade przejechać jeszcze raz tyle
Opublikowano
chodzi mi czy takim silnikiem(2.0diesel) można ogólnie fajnie sie bujać i czy sam silnik pomimo przebiegu ok 20000 km da rade przejechać jeszcze raz tyle

 

200 000 nie 20 000 :wink:, przejechać przejedzie, cały czas mówimy, że silnik jest ok, wadliwy jest osprzęt silnika

Opublikowano

Ludzie przesadzacie , 320d wcale takie złe nie jest jak tu wypisujecie , naprawy są coraz tańsze bo coraz wiecej jest części , o kursie euro nie bede się wypowiadał , mam płacone w euro wiec potłumaczcie mi dalej

 

mi od poczatku chodziło o 320d a nie moją 330d , rozbawiło mnie tylko spalanie 330i na poziomie 11 l , po co takie bzdury wypisujecie , ktoś kupi i bedzie ździwiony , te naprawy też są mocno przesadzone , można kupe kasy wydać i jeździć nadal szrotem , poczytajcie sobie topiki , większość tych napraw to jest naciąganie klienta - dlatego śmieszą mnie wasze teorie

 

ja dalej bede swoje twierdził że 320d bedzie w eksploatacji tańsze od benzyny ,

 

radze poszukać w dobrym stanie 320d , jest ich sporo wiec można coś wybrać , a nieprzekonuje mnie że benzyna to od razu znaczy że ci się nie sypnie ,

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

Panowie wy tu tak polemizujecie że te diesle takie awaryjne i wogule a ja mam skromnutkie 318 Tds 97 roki po przeczytaniu opinii na temat diesli 10 letnich i starszych to boje się odpalić jutro autko:), a tak na poważnie to zgadzam się iż przy dzisiejszym zaawansowaniu technicznym w szczególności diesli trzeba się przed kupnem samochodzikowi przypatrzeć ale tzw. strupy trafią się wśród benzyn i diesli jak autko trafi na rzeźnika to nie musi mieć 400000 km i więcej aby było zajechane , ale są egzemplarze serwisowane z pełna histora napraw itd... nie koniecznie z super małym przebiegiem ale z uczciwych rąk zadbane po prostu i takie autka życzę koledze który założył wątek......

 

co do ekonomi to diesel rzeczywiście trzeba nim sporo pojeździć aby się zwrócił , oby bezawaryjnie, ale są ludzie którzy kupuja diesla i nie robią 40000 km rocznie a znacznie mniej..... więc i autko z przebiegiem akceptowalnym można trafić :)

 

Po drugie niektórzy na dźwięk silnika i kulturę pracy przekładają elastyczność, wysoki moment obrotowy inna charakterystykę , wiadomo są plusy i minusy z obu stron, sam bym chciał rzędową szóstkę, ale przy obecnym budżecie będę szukał następcy dla mego E36 raczej 320d E46 takie życie :)..............

 

ps. w moim Tds odpukać turbo, silnik, skrzynia ok choć drobnostki się czasem sypią ale to już efekt wieku dojrzewania heeh :)

 

pozdro

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Opublikowano

dzisiaj zrobiłem mały test spalania

pojeździłem sobie trochę po mieście (ten samochód mam dopiero 3 tygodnie więc jeszcze się cieszę z jazdy i trochę go katuję) i jakież było moje zdziwienie kiedy komputer wykazał mi spalanie 18,2.

kurcze a miał być taki oszczędny diesel :twisted2:

 

ps. jutro też tak pojeżdżę :dance:

Opublikowano (edytowane)
dzisiaj zrobiłem mały test spalania

pojeździłem sobie trochę po mieście (ten samochód mam dopiero 3 tygodnie więc jeszcze się cieszę z jazdy i trochę go katuję) i jakież było moje zdziwienie kiedy komputer wykazał mi spalanie 18,2.

kurcze a miał być taki oszczędny diesel :twisted2:

 

ps. jutro też tak pojeżdżę :dance:

eeee no koledze Rado_! pali 6L,chyba masz jakiś zepsuty egzemplarz :mrgreen:

sam wyceń - jestem ciekawy , na zimnym silniku stukało mu w silniku , podobno bardzo częsty objaw isa , w silniku coś robił musiałbym się dopytać dokładnie

 

teraz wymiana napinaczy i rolek łańcucha , regulacja itd , nie znam tego silnika wiec sami oceńcie ile to kosztuje

 

do tego pracuje w Warszawie a dojeżdza z Radomia - i kupił sobie benzyne Surprised , nasłuchał się o ekonomi benzyniaków i tak ma

kolego wymiana łańcucha,rolek,napinacza to czynność obsługowa a jeżeli musiał to zrobić to znaczy że przebieg jest konkretny(pewnie ok 400kkm)

Na marginesie w dieslu też się to robi.Stukające popychacze też świadczą o wieku i przebiegu i nie jest to tragedia jeżeli chodzi o koszty.

Edytowane przez green71
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
dzisiaj zrobiłem mały test spalania

pojeździłem sobie trochę po mieście (ten samochód mam dopiero 3 tygodnie więc jeszcze się cieszę z jazdy i trochę go katuję) i jakież było moje zdziwienie kiedy komputer wykazał mi spalanie 18,2.

kurcze a miał być taki oszczędny diesel :twisted2:

 

ps. jutro też tak pojeżdżę :dance:

 

mówisz o chwilowym spalaniu czy średnia na 100 km/h

 

mi przy maksymalnych katowaniu gaz w podłoge , hamulec spalił 12l

 

na A4 maks ile się dało 240 km/h spalanie 10 l/100

 

wiec pojedź do mechanika bo coś nie tak z twoim dislem

 

a dla niedowiarków to moge pokazać , dzisiaj spadł śnieg i pojechałem sobie na placyk pokecić bączki , akurat zatankowałem wiec skasowałem licznik , no i spalnie wyszło jak na razie 8 l :)

 

rozumiem że to kolejna bezsensowna prowokacja , mi nigdy mój disle nie spalił wiecej niż 12 l na 100 km , po prostu nie da się wiecej ,

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

green czytaj ze zrozumieniem a nie kolejne bezsensowne złośliwości

 

skoro piotr stwierdził że 3l benzyna mu pali w mieście 11 l to ja stwierdziłem że turlając się spale 6l i to jest prawda bo wtrasie testowałem i nieprzekraczając 120 km/h spalanie wyszło mi 5,2 l

 

a jak niewieżysz to może załóżmy się konkretnie i ci pokaże

 

i nie bede tu słuchał kretyńskich komentarzy

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
sorki za złośliwości :wink: ale nie mogę przełknąć twoich komentarzy spalania,że jak benzyna to 15l/100 jak diesel to 5l/100.W tym momencie kiedy są ujemne temperatury i mam termostat do wymiany spala mi 11-12l/100.Robię odcinki po kilka kilometrów a wskazówka temp. jest zaraz za niebieskim polem.Więc myslę że bez problemu 3.0 benzyna zmieści się 11l przy normalnej jezdzie w mieście.
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano (edytowane)

jako szczęśliwy posadacz disla po naprawie turbiny (u mnie na szczeście szło zregeneować - 900netto + wymiana) powiem jedno. Przy przebiegach rzędu 20000km rocznie nie chce więcej samochodu z doładowaniem. Obojętnie czy nówka z salonu czy używka.

 

konkretnie w moim przypadku jeżdzenie dislami nie benzyniakami daje mi oszczędności rocznie do 15 tys

 

Co do za w odniesieniu do BMW 330xd i przebiegu rzędu 30000km rocznie? W porównaniu do czego te oszczędności?

 

Pozdrawiam

 

PS: mi pali E-36 318 TDS 7l/100km na trasie i około 8l/100km przy spokojnej jeździe w mieście, znam jeszcze jedną osobę z takim samym silnikiem i ma podobne wyniki. W 8l nie wierze w E-46 330 xd mimo noweszej generacji silnika

Edytowane przez pawlacz
Opublikowano
sorki za złośliwości :wink: ale nie mogę przełknąć twoich komentarzy spalania,że jak benzyna to 15l/100 jak diesel to 5l/100.W tym momencie kiedy są ujemne temperatury i mam termostat do wymiany spala mi 11-12l/100.Robię odcinki po kilka kilometrów a wskazówka temp. jest zaraz za niebieskim polem.Więc myslę że bez problemu 3.0 benzyna zmieści się 11l przy normalnej jezdzie w mieście.

 

Nie zmieści się w 11 litrach. Moja teraz spala 13/100 i to jest realne spalanie. Fakt faktem, że robię dziennie 2 x 5 km więc silnik ciągle niedogrzany.

 

BTW Piotr nie ma 3 litrowej benzyny.To będzie 2,2 (teraz chyba trafiłem)

Opublikowano

Z wlasnego doswiadczenia:

obecnie 320d(150KM) spalanie: miasto 7.5 / trasa 5.5

bylo 320i(150KM) spalanie: miasta 12 / trasa 8

Wszystkie wyniki uzyskane przy bardzo dynamicznej jezdzie! i sprawnych autach.Prosze wiec o powazne wypowiedzi.

Opublikowano

Wiele osób ma dylematy 330i vs 330d. Rozwiązanie jest proste jeśli ktoś robi duże przebiegi - rzędu 30 tys. rocznie i więcej.

Ja robię około 10-15 tys rocznie i mieszam w małym miasteczku, gdzie nie ma świateł, korków itp.

Miałem dylemat pomiędzy 330d a 330i. Popatrzyłem na ceny turbin i układu paliwowego 330d, porozmawiałem z mechanikami, przejechałem się 330d (co prawda w E39), następnie 330xi, 330CI i wybór stał się prosty - E46 330CI.

Gdybym robił sporo wieksze przebiegi to podjąłbym ryzyko zakupu 330D - bo nawet ewentualna naprawa turbiny czy układu wtryskowego nie przekreśliłaby oszczędnosci na paliwie.

W moi przypadku przelicznik spalania był prosty w 330CI mam średnie spalanie około 10l, w przypadku 330D byłoby to 7l (cały czas piszę o spokojnej jeździe) Moja jazda to głownie 50 - 70 km trasy. Trzy litry na 100km przy dzisiejszych cenach paliw to 10 zł wiecej w przypadku 330CI, w skali roku będzie to 1000 - 1500 zł - moim zdaniem warto chocby dla fantastycznego dźwieku silnika i wysokiej kultury pracy jednostki benzynowej. Nie martwię się o rozgrzewanie i chłodzenie turbiny a ryzyko awarii i koszty jej usunięcia w przypadku silnika benzynowego są dużo niższe.

Opublikowano

dla mnie realne spalnie przy super ekonomicznej jeździe 330i to 12 l

przy takiej samej jeździe 330d spalanie 6 l , specjalnie się dopytałem kolege który ma 330xi ile mu pali , ale nawet niebęde mówił ile ma średnią , po co i tak mnie tu zakrzyczą zaraz , ale jeździ podobnie jak ja , czyli normalnie , czasem wolno czasem szybko . powiedział że realne spalnie ekonomiczne 330 i to 12 l i nigdy mu się mniej nie udało zejść , w trasie nie w mieście .

 

troche inaczej wyjadą te wyliczenia ale skoro uważasz że tyle ci pali i że tyle spalił by ci disel - nie bede się kłócił

 

i jeszcze jedno pytanie

 

kiedy ty ten dźwięk silnika słyszysz przy takiej jeździe ?

i po co ci 3l benzyna , czy nie lepiej było kupić 2l , przecież ty marnujesz ten samochód taką jazdą , spalanie byś miał jeszcze mniejsze , z 2 l pewnie byś 6 l wyciągnął

 

Pozdro . czekam na kolejne rekordy spalania waszych , jesteście lepsi nawet od producenta który zawsze je zaniża

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

 

BTW Piotr nie ma 3 litrowej benzyny.To będzie 2,2 (teraz chyba trafiłem)

 

Widzisz - tak kolega Cię czyta :P:P - zresztą nie tylko ciebie ale i mnie i innych (np renoraines, który także to pisał). Któryś raz z kolei pisze, że podaje mu ceny z ASO, a ceny sprężarek GARRETA które widnieją na stronie www są wyssane z palucha - lub też wymyślone przeze mnie - :P:P

Mnie się wydaje, że on bardziej niż czyta posty - to zachwala swoje auto, które jak widać po wypowiedziach podniosło się już do miana GURU.

A przecież to tylko środek lokomocji - nieprawdaż???

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.