Skocz do zawartości

różnica w wielkości regulatorów lamp przed i po lifcie ?


mr-andre

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o poradę i zerknąć okiem osoby które miały styczność lub zmieniały regulatory lamp xenonowych w modelu E39 PO LIFTINGU.

mianowicie zamówiłem regulatory takie jak poniżej

http://allegro.pl/item514116545_bmw_e39_39_regulacja_regulatory_swiatel_lamp_oryg.html

a w innym miejscu znalazłem takie

http://allegro.pl/item507422721_bmw_e39_regulacja_oryginal_regulatory_nowe.html

sprawdziłem moje linijką i różnią się długością i kształtem od tych z drugiego linku. nie chcę na darmo rozklejać lamp aby się okazało, że to nie te :cry:

dłuższy regulator który dostałem ma 7,6 cm a na drugim linku jest podziałka i widać że ma ok 7,9 cm

krótszy analogicznie 5,8 cm do 5,5 cm

nie mówię już o kształcie bo jest całkiem inny :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak by co to można wymienić regulatory w lampkach po lifcie bez rozklejania:))) ja też kupowałem od tego kolegi z drugiego linka i wszystko w jak najlepszym porządeczku.

Ja w swoim autku zreanimowałem obie lampki bo miały połamane regulatory i żadnej z nich nie rozklejałem:))

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak by co to można wymienić regulatory w lampkach po lifcie bez rozklejania:))) ja też kupowałem od tego kolegi z drugiego linka i wszystko w jak najlepszym porządeczku.

Ja w swoim autku zreanimowałem obie lampki bo miały połamane regulatory i żadnej z nich nie rozklejałem:))

 

Pozdro

 

rozumiem przez to, że te z pierwszego linka nie będą pasowały ???

A możesz podzielić się tajemnicą bo to tak powszechny problem z tymi regulatorami, że nie tylko ja będę wdzięczny :modlitwa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że mogę się podzielić.

po pierwsze od razu regulatory nr 2.

Potem wyciągasz lampę i najpierw wyciągasz z tyłu co się da. tj żarówki żarnik ksenona i takie tam. Wszystkie osłonki do zdjęcia.

Następnie eliminujesz stary regulator z lampy do tego potrzebujesz dwa cienkie i w miarę długie śrubokręty do wyjęcia odłamanej kulki z zatrzasku w odblasku. (u mnie oba regulatory właśnie przy kulce zaraz pękły). potem kręcisz tak długo śrubą regulacyjną danego regulatora aż reszta z niego wyjdzie.

Potem aby sobie ułatwić montaż nowych skróć o około 1 centymetr te skrzydełka na regulatorze ale skracasz nie od strony kulki tylko od drugiej strony(są one tylko po to aby był ładnie prowadzony regulator na śrubę i żeby się nie kręcił) po tym zabiegu trzeba sobie popić piwa aby się uspokoić. :norty:

teraz musisz wkomponować nowy regulator w lampę:)) troszkę ma opory ale wkładamy jego pod sam klosz (kulką do klosza a otworem do śruby regulacyjnej) i wsuwamy właśnie tymi skrzydełkami prowadzącymi w rowki prowadzące. Jak już ci się to uda i masz regulator nakierowany na śrubę regulacyjną to czeka cię kręcenie śrubą aż regulator wejdzie prawie do końca w prowadzenie(można też do oporu) wtedy pozostaje tylko nakierować odblask a dokładnie ten zatrzask co była w nim ułamana kulka na kulkę od nowego regulatora. Jak już przyłożysz do kulki ten zatrzask to dociskasz mocno aż kulka wskoczy w ten zatrzask.

Składasz wszystko z powrotem do kupy (osłonki żarówki i cała reszta) montujesz lampkę do autka i na stację diagnostyczna na ustawienie światełek. Teraz tylko się cieszyć z elegancko świecących świateł.

 

Jak coś jest niezrozumiałe albo coś to dajcie znać albo pytajcie.

Wiem też że w serwisach od lamp robią to dokładnie tak samo i biorą za to 150 PLN. Ja jak by ktoś miał blisko albo coś jestem tańszy: kilka browarów lub flaszka zapłacona mastercard ale wrażenia BEZCENNE :lol: :dance:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że mogę się podzielić.

po pierwsze od razu regulatory nr 2.

Potem wyciągasz lampę i najpierw wyciągasz z tyłu co się da. tj żarówki żarnik ksenona i takie tam. Wszystkie osłonki do zdjęcia.

Następnie eliminujesz stary regulator z lampy do tego potrzebujesz dwa cienkie i w miarę długie śrubokręty do wyjęcia odłamanej kulki z zatrzasku w odblasku. (u mnie oba regulatory właśnie przy kulce zaraz pękły). potem kręcisz tak długo śrubą regulacyjną danego regulatora aż reszta z niego wyjdzie.

Potem aby sobie ułatwić montaż nowych skróć o około 1 centymetr te skrzydełka na regulatorze ale skracasz nie od strony kulki tylko od drugiej strony(są one tylko po to aby był ładnie prowadzony regulator na śrubę i żeby się nie kręcił) po tym zabiegu trzeba sobie popić piwa aby się uspokoić. :norty:

teraz musisz wkomponować nowy regulator w lampę:)) troszkę ma opory ale wkładamy jego pod sam klosz (kulką do klosza a otworem do śruby regulacyjnej) i wsuwamy właśnie tymi skrzydełkami prowadzącymi w rowki prowadzące. Jak już ci się to uda i masz regulator nakierowany na śrubę regulacyjną to czeka cię kręcenie śrubą aż regulator wejdzie prawie do końca w prowadzenie(można też do oporu) wtedy pozostaje tylko nakierować odblask a dokładnie ten zatrzask co była w nim ułamana kulka na kulkę od nowego regulatora. Jak już przyłożysz do kulki ten zatrzask to dociskasz mocno aż kulka wskoczy w ten zatrzask.

Składasz wszystko z powrotem do kupy (osłonki żarówki i cała reszta) montujesz lampkę do autka i na stację diagnostyczna na ustawienie światełek. Teraz tylko się cieszyć z elegancko świecących świateł.

 

Jak coś jest niezrozumiałe albo coś to dajcie znać albo pytajcie.

Wiem też że w serwisach od lamp robią to dokładnie tak samo i biorą za to 150 PLN. Ja jak by ktoś miał blisko albo coś jestem tańszy: kilka browarów lub flaszka zapłacona mastercard ale wrażenia BEZCENNE :lol: :dance:

super dzięki :D

jak kupię drugie regulatory to postaram się pogrzebać z lampami.

pozdrawiam i dziękuję w imieniu wszystkich potrzebujących

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Hmm a czy lampy na xnenonie lampy sa ustawione tak jak fabrykant przewidzial ?? czy mozna jakos ustawic inaczej bo mam wrazenie ze jakos troche za nisko mi swieca lampki

 

KAŻDA lampa ma możliwość regulacji.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm a czy lampy na xnenonie lampy sa ustawione tak jak fabrykant przewidzial ?? czy mozna jakos ustawic inaczej bo mam wrazenie ze jakos troche za nisko mi swieca lampki

 

 

Dokładnie możesz wyregulować. Na górze lampy w tylnej jej części masz dwie śruby na imbus albo wkrętak krzyżowy i nimi kręcisz. tą śrubka bardziej na środku autka kręcisz aby ustawić odległość czyli góra dół a ta na zewnątrz ustawiasz prawo lewo. Proponuje jednak podskoczyć na stacje kontroli pojazdów i ustawić profesjonalnie na mierniku. Metoda przy ścianie może nie ucieszyć jadących z przeciwka hihi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm a czy lampy na xnenonie lampy sa ustawione tak jak fabrykant przewidzial ?? czy mozna jakos ustawic inaczej bo mam wrazenie ze jakos troche za nisko mi swieca lampki

 

 

Dokładnie możesz wyregulować. Na górze lampy w tylnej jej części masz dwie śruby na imbus albo wkrętak krzyżowy i nimi kręcisz. tą śrubka bardziej na środku autka kręcisz aby ustawić odległość czyli góra dół a ta na zewnątrz ustawiasz prawo lewo. Proponuje jednak podskoczyć na stacje kontroli pojazdów i ustawić profesjonalnie na mierniku. Metoda przy ścianie może nie ucieszyć jadących z przeciwka hihi

 

Pewnie masz racje dla mnie najlepiej jak namocniej i jak najdalej niestety nie tylko ja uzywam drog.... Pozdrawiam

(oOO \ (||||)(||||) / OOo)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.