Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie użytkownikow forum. Jestem tu nowy a w dodatku jestem osoba starszą i po internecie poruszam sie po omacku. Cud ze zdobylem sie na odwage i prosze o pomoc.

Od jakiegos czasu jestem użytkownikiem bmw 745i (buni jak sie tu ladnie mowi)E65.Lusterko wsteczne wewnetrzne posiada 3 przyciski do zaprogramowania otwierania 3 rożnych urzadzeń np.garażu , furtki .Postępuje zgodnie z instrukcją i nijak nie potrafie tego zrobić.Poprzedni mój samochód chrysler posiadał taki "bajer" i mogł się dostroić do obcych pilotów.Nadmieniam że zarówno garaż jak i furtka miały montowane piloty bardzo dawno temu , gdzie zmienne kody nie były znane.Czy należy specjalnie tę funkcję w jakiś szczególny sposób aktywować w samochodzie.

Drugi problem jaki mam to że za każdym razem kiedy wsiadam do samochodu i włączam zapłon muszę wprowadzić kod PIN telefonu aby go aktywować. Mam włożoną na stałe drugą karte do telefonu. Czy można coś zrobić aby ten telefon był w każdej chwili aktywny. Z góry dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jesli chodzi o sterowanie garazowe, to wydaje mi sie ze powinienes miec jeszcze jednego pilota (sam takiego posiadam) wlasnie do bramy. Mozliwe ze jest on wymagany do zaprogramowania systemu, ale nie uzywalem tej opcji sam jeszcze. Jesli dojdziesz jak rozwiazac problem, napisz, na pewno sie przyda innym.

 

Co do drugiego problemu, to teoretycznie wylaczenie PINu na karcie powinno zalatwic sprawę. Powinni to zrobic tam gdzie kupiles karte. Ja mam PIN zdjety i dziala OK, chociaz denerwue mnie, ze jak wsiadam do wylaczonego dluzej niz 30 min auta, to trzeba czekac kilkadziesiat sekund az telefon w aucie odczyta dane z karty - a do tego czasu nie mozna z telefonu korzystac.

Opublikowano

Dzieki Zodiac za sugestie.

Z telefonem poszło mi ok.Po zdjęciu PINu mogę dzwonić za każdym razem kiedy uruchamiam samochód - jest pewna zwłoka tak jak piszesz zanim się tel. zaloguje.

Co do zaprogramowania pilota od bramy będe musiał chyba skorzystać z pomocy drugiej osoby tak jak podaje instrukcja - jest to trochę skomplikowane , może sobie poradzę.Jak mi wyjdzie nie omieszkam o tym napisać.

Pozdrawiam.

Opublikowano
Jeśli postępowanie było zgodne z instrukcją (przyciskamy dwa skrajne na 20s - dioda szybko miga - puszczamy i naciskamy przycisk na pilocie i dowolny, który wybieramy na lusterku do momentu, aż wolno migająca dioda zacznie migać szybko - zaprogramowane) i nie zakończyło się szybkim błyskaniem diody oznaczającym poprawne zaprogramowanie, to pilot może nie być kompatybilny, może jednak mieć kod zmienny - takie urządzenia produkowane są od dawna lub po prostu układ jest uszkodzony. Mnie udało się zaprogramować za pierwszym podejściem pilota NICE z przełomu tysiącleci.
  • 7 lat później...
Opublikowano

Cześć WAM

 

Czy moglibyście udostępnić mi taką instrukcję (nie mam książek do mojej BMW)

 

Pozdrawiam

Jacek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.