Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

znalazlem takie zawieszenie do e30 - 80mm/75mm.

moje seryjne amorki umarly i bede musial je wymienic, no i myslalem o obnizeniu przy okazji :twisted:

jak myslicie, czy jest sens cos takiego zakladac na polskie drogi?

czy jak zaloze cos takiego to miske bede raz w tygodniu spawal?

 

prosze o opinie. moze uwazacie ze 60mm wystarczy?

Opublikowano
-80/70 do E30 :duh: troche a nawet bardzo za mocno. Miske nie raz w tygodniu a raz dziennie bys musial spawac. -60 to max co bym polecil do E30 zwlaszcza na polskie drogi ale i tak musialbys jeszcze dodatkowo oslonic miche no i oczywiscie uwazac jak jezdzisz i gdzie bys jezdzil , bo raczej wszedzie i tak bys nie mogl pojechac :D

BMW czyli Bardzo Miły Własciciel

E60 523i 2007

(oo=[][]=oo)


Ex: BMW E-30 318iS M42 90'

  • Członkowie klubu
Opublikowano
wydaje mi sie ze troche przesadzasz...

To ja chętnie poczytam o Twoich wrażeniach z jazdy na takim obniżeniu :mrgreen:

 

Ja miałem -30mm na sprężynach Eibacha. Nie polecam. Obecnie jeżdżę znów na standardzie... niestety częściej się poruszam po polskich drogach niż na torach 8)

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
gdzie takie :shock: :duh: moim zdaniem maks -40mm.

wydaje mi sie ze troche przesadzasz...

 

1kupisz 2pojezdzisz 3zrozumiesz 4to jest Polska

ja mam delikatnie obniżone auto,i gdzie niegdzie przydre podwoziem-nie o krawęzniki

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Pomijając aspekty polskich dróg to muszę powiedzieć że przy -80mm autko będzie przepięknie siedziało.

Zależy kto co lubi. Przy tym obniżeniu koło się pewnie schowa w błotnik...

mnie osobiście najbardziej się podoba, gdy rant błotnika jest równo z oponą.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
Po 1 spawanie raz w tygpdniu to mala przesada, oslona na miske i po klopocie, 2 sprezyny to nie wszystko dobre amorki i nie bedzie zle polecam koni ja przynajmiej jestem zadowolony. I 4 jakie masz felgi jesli 16 albo 17 to smialo wkladaj auto i tak wyzej stoi! pozdrawiam
Opublikowano

Z -30 mm da się w Polsce żyć.

Ale i tak trzeba unikać wysokich krawężników, odstających studzienek i wjeżdżać w trawę dopiero po sprawdzeniu, czy nie ma w niej żadnych wystających kamlotów.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
ja mam -40mm i chetnie bym podniosl zawieszenie bardzo szybko przy naszych drogach sie niszczy czuc kazda nierownosc ale samochod wyglada zupelnie inaczej
Opublikowano
ja mam -40mm i chetnie bym podniosl zawieszenie bardzo szybko przy naszych drogach sie niszczy czuc kazda nierownosc ale samochod wyglada zupelnie inaczej

to ja sie z toba chetnie zamienie. ja dam ci serie a ty mi dasz niski zawias. idziesz na taki uklad? :D

 

-40 mm to zaden hardcore i moim zdaniem zadne przegiecie.

jesli chodzi o to zawieszenie -80, to jest to kompletny zawias wraz z amorkami... cena 200euro.

Opublikowano

Może nie będzie tak źle. Też mam niskie, miska jest zeszlifowana, ale trzeba uważać. Ja we wszystkich moich samochodach miałem obniżeniewięc jestem przyzwyczajony, ale najgorzej przesiąść się i ujeżdżać pierwszy raz i to E-30 na obniżeniu, bo tu pierwsze leci miska.

O koleinach w drodze zapomnj bo ja muszę po ich grzbietach jeździć bo inaczej słychać szzzzzzzzzzzz. W najbliższym czasie zakładam nową miskę olejową, która mniejsza od oryginalnej + małe zmiany przy smoku i oczywiście + płyta pod silnik bo mocowania wahaczy mimo letw tez się zdzierają.

Jazda jest nieporównywalnie niewygodna - po prostu to trzeba lubieć. Trzymanie w zaketach jest idealne i tu pewnie też za sprawą KONI z regulacją na prawie kamień - no ale ...

... coś za coś.

Pozdrawiam

..:: Burzę Mity Wyobraźni ::..
Opublikowano

ja założyłem weitec -40 mm i jest wysoko

60/40 lub 60/60 to idealne rozwiązanie jak chcesz obniżyć

mam -40mm + opony niższe o 5%, bo 205/50r15 i nic nie chaczę, fakt że amory założyłem bilstein b8

Ja poprostu też się bałem i pytałem, teraz żałuję, że nie wziąłem 60/40.

ps. oryginalne mam do sprzedania

JUST HT
Opublikowano
Doman masz co w końcu z tą zawiechą zdecydowałeś ?

no to chyba pojdzie -60/-60... tylko narazie musze czekac, bo kasy brak.

Opublikowano
Kiedyś w e30 miałem Spaxa 60/40. Na dobrej drodze jedzie się fantastycznie, wrażenia jak w gokarcie. Niestety dobre drogi w Polsce stanowią 5 procent ogółu. Po którymś tam razie spawacz miski robił mi stałą promocję - ze 100 złotych schodził na 70. Do tego nowe 5 litrów oleju :evil: Ale i tak było fajnie :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.