Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie.Mam ptyanko odnośnie poprawienia elastyczności w moim bmw e34 m50b20 Vanos.Chciałbym aby było elstyczniejsze,aby lepiej się zbierało bo odczuwam troszkę deficyt mocy.Czy jest taka możliwość bez skomplikowanych kombinacji??Mówię od razu że mam w tym samochodzie gaz...oczywiście mógłbym podkręcić gaz,że miałaby bardzo dobre osiągi ale to wiąże się z dużo większym spalaniem.Doradźcie co mógłbym zrobić???
@@ nieważne jak,gdzie i za ile, ważne że BMW @@
Opublikowano
Bez skąplikowanych operacji masz niewielkie pole manewru-można pokombinować troche z elektroniką,ale polepszy to niewiele elastyczność od dołu.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Opublikowano
W miare tanim rozwiązaniem będzie montaż Blosa,osiągi poprawią się na gazie i na benzynie.W tej chwili masz zamontowany mikser,który poważnie osłabia silnik.
Nur bmw e32
Opublikowano
oczywiście mógłbym podkręcić gaz,że miałaby bardzo dobre osiągi ale to wiąże się z dużo większym spalaniem.Doradźcie co mógłbym zrobić???

 

mozesz wyrzucic LPG lub zalozyc sekwencje, wtedy zobaczysz jak moc wraca, BLOS nic nie da

Opublikowano

Chodzi o chiptuning. Jeśli byłbyś zainteresowany, to mogę załatwić chip pod Twoje oczekiwania. Istnieje również możliwość ustawienia map pod gaz. Wtedy mocy będzie więcej niż na benzynie.

Kolego a mógłbyś więcej napisać więcej coś n/t ustawienia tych map pod gaz bo nie czaję za bardzo.

@@ nieważne jak,gdzie i za ile, ważne że BMW @@
Opublikowano
...oczywiście mógłbym podkręcić gaz,że miałaby bardzo dobre osiągi ale to wiąże się z dużo większym spalaniem.Doradźcie co mógłbym zrobić???

 

Każde twoje powiększenie mocy zawsze będzie okupione większym zużyciem paliwa. Chcesz mieć lepsze osiągi wstaw M50B25 192KM. A litr więcej ci spali przy znacznie lepszych osiągach.

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
Chodzi o chiptuning. Jeśli byłbyś zainteresowany, to mogę załatwić chip pod Twoje oczekiwania. Istnieje również możliwość ustawienia map pod gaz. Wtedy mocy będzie więcej niż na benzynie.

Kolego a mógłbyś więcej napisać więcej coś n/t ustawienia tych map pod gaz bo nie czaję za bardzo.

jeżeli ten dziwoląg na zdjęciu to jest twoje auto :cry2: to ja bym najpierw doprowadził je do stanu fabrycznego i dopiero później kombinował z mocą :cry2:

Opublikowano
Nie kolego to nie jest moje autko bo jak widac ze zdjęcia to jest E30 a ja mam e36 i e34 gdybys nie była taki spostrzegawczy :duh:
@@ nieważne jak,gdzie i za ile, ważne że BMW @@
Opublikowano
Nie kolego to nie jest moje autko bo jak widac ze zdjęcia to jest E30 a ja mam e36 i e34 gdybys nie była taki spostrzegawczy :duh:

 

 

:mrgreen:

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
Nie kolego to nie jest moje autko bo jak widac ze zdjęcia to jest E30 a ja mam e36 i e34 gdybys nie była taki spostrzegawczy :duh:

nie znam się na starszych modelach a już myślałem że to świństwo jest twoje :twisted2:

Opublikowano

witam wszystkich!

co do osiągów bmw zasilanych gazem oczywiście nieodpowiednimi instalacjami mogę napisać tyle że ostatnio widziałem jak koleś sprawdzał na hamowni swoją 730i e32 i niestety rozczarował się jak mu brakło do nominalnej mocy prawie 100hp więc najpierw kolego sprawdź ile faktycznie masz pod maską bo może to jest przyczyna twojego niezadowolenia z osiągów

Opublikowano
dokładnie jak przedmówca napisał ludzi ewkładja gaz do silnika typu M50 do tego nie sekwencją a potem by chcieli za 5zł podnieść moc wywal gaz wsadź M50B25 albo doprowadź fabryczny silnik do stanu ponad 140KM na hamowni i dojdziesz do wniosku że nie jest taki powolny :)
Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
Koledzy dziś sprawdzałem swoją instalację gazową i ona wcale taka zwykła nie jest bo nie ma dużej różnicy między benzyna a gazem a w dodatku mam pod maską taki puszkę plastikową od LPG i jak jest przełączone na LPG i dodaję gazu to zapala mi się zielona kontrolka.Myślę że takie zwyczajne instalacje gazowe nie mają takich rzeczy???Jeśli się mylę to proszę o poprawkę.
@@ nieważne jak,gdzie i za ile, ważne że BMW @@
Opublikowano

nie ma dużej różnicy bo masz pewnie zwężkę w dolocie która nawet na bezynie zabiera Ci moc panie kolego :)

 

Chcesz mocy pełnej z M50B20 wywal gaz doprowadź silnik do ponad 140KM na hamowni zobaczysz wtedy że ten silnik nie jest taki zły :0

wiem bo miałem mojemu wychodziło 143KM po 18 latach więc nie był taki zły nieźle chodził kupujący twierdził że mocniejszą 520 jeszcze nie jechał a trochę ich obejrzał

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
Koledzy dziś sprawdzałem swoją instalację gazową i ona wcale taka zwykła nie jest bo nie ma dużej różnicy między benzyna a gazem a w dodatku mam pod maską taki puszkę plastikową od LPG i jak jest przełączone na LPG i dodaję gazu to zapala mi się zielona kontrolka.Myślę że takie zwyczajne instalacje gazowe nie mają takich rzeczy???Jeśli się mylę to proszę o poprawkę.

 

masz zwykla instalacje kolego, 2 gen. wiec masz zwezke w dolocie, tak jak pisze kolega Zdzira 850I, wiec na benzynie tez bedzie lipa, wywal mikser i bujnij sie na samej benzynie, sam zobaczysz

Opublikowano
w dodatku mam pod maską taki puszkę plastikową od LPG i jak jest przełączone na LPG i dodaję gazu to zapala mi się zielona kontrolka.Myślę że takie zwyczajne instalacje gazowe nie mają takich rzeczy???
:shock: :mrgreen:

 

Widocznie jedna puszka nie wystarcza zamontuj drugą, dwie powinny poprawić elastyczność silnika. Ja mam ten sam silnik co ty i jest bardzo elastyczny, mam jedną puszkę ale ona ma aż pięć diód.

Opublikowano

podlacze sie pod temat i zapytam z samej ciekawosci co moge zrobic u siebie aby podniesc troszke moc. silnik m50b20 vanos+ gaz sekw.

dodam ze mocy mi nie brakuje jak i na benz tak i na gazie (chociaz ost mam z nim problemy :mad2: ) ale omijajac ten temat to czy jakis blos czy cos takiego jest warto montowac????

a wynik z hamowni 148,6km i 186nm :lol:

pozdr

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Opublikowano

Nie warto montować blosa jak masz sekwencje, zamienił stryjek siekierkę na kijek :) masz seklwencyjna instalacje gazowa po co Ci blos montować czyli coś gorszego. Jak dobrze ci jeździ to nic nie kombinuj. Co wy wszyscy sie uparliscie na zwiekszanie mocy w jednostkach wolnossących jakimiś tam chipami, to wielkie jedno ..... wiadomo co , przynajmniej jak dla mnie. Jesli coś robić to robic profesionalnie, a w jednostkach wolnossących duzo się nie da zrobić zwłaszcza małymi kosztami, chyba ze całkowita modyfikacja dolotu i układu wydechowego i dostrojenie wtedy, ale to i tak przyrosty sa niewspółmierne do kosztów. Po prostu doprowadzić autko do serii, czyli wyeliminować wszelkie usterki jesli takowe są wyremontować to i owo aby wróciło do serii i jeździć. Chipsy są dobre w dieselkach tam stosunkowo niewielkim kosztem można podnieść moc, że będzie to zauważalne :) Co mi po zdjeciu odcinki, bo tak mniej więcej działają te wynalazki, owszem zaraz posypia sie komentarze tych co zakładali jakieś badziewie do benzynki, a ja mówię, że do jednostek wolnossących żadnymi Chipsami Laysami czy Crunchipsami :lol: nic sie nie zdziała i jest to bodajże niezdrowe dla silnika. Lać dobry olej, dbac o autko wyremontować to co trzeba aby trzymało serię i cieszyć się a jak nie zmienić autko na mocniejsze albo sam silnik, tyle w temacie. Notabene po raz entyyyyy podobny post.

Kolego masz dobry wynik z hamowni wiec co kombinujesz :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.