Skocz do zawartości

Odwieczny dylemat i prośba o pomoc w wyborze E39


barto

Rekomendowane odpowiedzi

hej, kolego moja rada jest taka że jeżeli już zdecydujesz sie zakupić to autko a nie będziesz chciał jechać do ASO na sprawdzenie bo w sumie nie wiem czy też jest większy sens to robić. sprawdź sobie jedną rzecz, poproś o 7 ost numerów vin podjedź do ASO i poproś pana lub panią żeby podali ci przy jakim przebiegu ostatnio robiony był przegląd. skonfrontuj to z książka serwisową stanem licznika oraz ile lat upłyneło od tego oficjalnego przeglądu w BMW i wtedy dojdziesz na ile prawdziwy jest dzisiejszy stan licznika auta. mysle że taka informacja wiele powi ci o aucie i sprzedającym, osobiście jeśli doszedł bym że przebieg był naruszony zrezygnował bym z tego samochodu, i jesli każdy kupiec robił by tak samo to nieuczciwi handlarze, sprzedawcy być może przestali by to robić. ogołnie autko wygląda łądnie, niepokoją mnie tylko te dziwne gumowe dywaniki :) jesli kupisz to auto to zdaje się mam w piwnicy oryginalne gumiaki od E39 uzywane kilak razy, więc w razie co możemy się dogadać, chyba że lubisz takei samoróbki :)

 

Pozdrawiam

 

 

Bardzo dobra rada, jeszcze zerknij czy ksiazka orginal i kiedy ostatni wpis byl robiony, bo jak wiecej niz, no powiedzmy 2 lata temu to tez nie jest kolorowo.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A co do ceny to tak jak pisałem wczesniej, cene kształtuje rynek, i jezeli ktos chce sobie kupić coś innego, nowszy model to chce sprzedać to czym jeździ teraz

:mrgreen:

 

prawdopodobniejsza teoria niskiej ceny jest chęć wyzbycia się za wszelka cenę Auta , jeszcze nie słyszałem żeby było coś lepszego na rynku pokroju e39 , rynek kształtuje ceny ale to posiadacze Aut narzucają ceny rynkowe , Majac 3.0d w BMW i spoglądając na konkurencje z tych samych lat produkcji to raczej nie ma co daleko szukać wszystko co przemawia na plus bmw

-jednostka napędowa

-ergonomia

-często spotykane bogatsze wyposażenie

-komfort

-całokształt

-zawieszenie ma prostsze rozwiązania konstrukcyjne jak np: Audi

minusy

- duże przebiegi te auta lubią i nie boja się tras

- rynek wtórny zawiera 60% jak nie więcej padlin kręconych

- ceny maja taka rozbieżność ze często interesanci szukają szczęścia u konkurencji

-Skrzynie GM trzeba się liczyć z Naprawami aczkolwiek jednorazowymi jeżeli zastosuje się zalecenia konstruktora owych skrzyń , jednak skrzynie GM wypadają zdecydowanie lepiej jak Multitronik z rodziny Audi/VW

 

napomknę iz przebiegi sa ogromne w dieslach BMW i nie ma się co łudzić iz te auta będą miały po sto kilka tysięcy km , jednak moim skromnym zdaniem można bez problemu nakręcić 400.000 km oryginalnie na kręconym to już kwestia loterii.

 

Do kościoła i po bułki zdecydowanie lepiej wypada 3.0 benzyna/na kawałek lub kawal trasy zdecydowanie diesel , a co najważniejsze to ze BMW 3.0d ma 6 cylindrów co szokuje właścicieli traktorów z działu Audi VW 4 cylindrowych.

Dodam,że Tiptronik VW/AUDI wypada o wiele lepiej niż skrzynie BMW.Mutitronik w Audi to porażka tak jak kolega pisze.Nic nie pomogłem :twisted: lecz jak ja szukałem 3.0benzyny to nie mogłem nic znależć i trafił się traktor 3.0d i jestem zadowolony
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do E39 zdecydowanie lepszym rozwiązaniem wydaje mi się ten piekielny diesel. Sam miałem wcześniej (tylko 525d) i byłem w miarę zadowolony, ogólnie silnik wypadł na plus.

 

Co do prezentowanych aut, to kombi wyglada juz na pierwszy rzut oka, jakby przezyl ze 3 umfalle, w tym jeden u nas. Zdecydowanie bym się nim nie interesował, z resztą nie wiem ale w komisie samochodu nigdy bym nie kupił, za bardzo znam ten temat od kuchni. Już elementy pod klapą tego auta wyglądają, jakby ktoś je źle poskładał.

 

Sedan prezentuje sie ciekawie, ale tak jak radza koledzy, skocz do ASO sprawdzic najpierw przebieg i ostatni serwis. Jak po ASO będziesz zdecydowany na "kupuje", to weź głeboki oddech, zabierz auto do jakiegoś serwisu (nie koniecznie ASO, bo mnie np liczyli 700 PLN za sprawdzenie kompletne auta, w Katowicach osobiście polecam M-Auto, zadzwoń do nich i zapytaj za ile zrobią pełną kontrolę stanu mechanicznego, blacharki i podpięcie pod kompa plus ich opinia o aucie). Dopiero wtedy podejmij ostateczną decyzje. Na prawde nie ma sie co napalac, bo za 2-3 mies będziesz sobie pluł w twarz, że zaoszczędziłeś 200-300 PLN a kupiłeś składaka z przebiegiem pod mln km. Dowiesz sie tez jaki jest stan np. zawieszenia, czyli ile i kiedy będziesz musiał wpakowac w remont samochodu. A to też ważne.

 

PS. TDI = traktor na pompowtryskach, jeśli ktoś nazywa silnik 3.0 od BMW TDI, to powinni go za to zamknąć na 15 lat cięzkich robót w fabryce Audi/VW. Audi dopiero w 2006 czy cos kolo tego (nie śledze marki, dla mnie jest niewarta zainteresowania) doszlo do wniosku, że common rail jest lepszy. Warto im z tego miejsca pogratulowac. (Tak, wiem że wprowadzili DSG, ale co z tego, jak nie potrafią nawet silnika zrobic, co widac po 2.5 V6 TDI czy 2.0 TDI z pękającymi głowicami...).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ap ropo więzienia , pozwolę sobie opowiedzieć kawał , wiem że OT ale poniekąd związany z motoryzacją :)

 

Jedzie Ziobro samochodem i nagle potrącił pieszego oraz rowerzystę. Pieszy walnął głową w przednią lampę i upadł a rowerzysta odbił się od szyby i poleciał w krzaki. Zaniepokojony Ziobro szybko zawinął się z miejsca wypadku i biegiem uda się do swojego prezesa. Panie prezesie pyta, co my teraz zrobimy? Prezes chwilę pomyślał i stanowczo odparł, temu co głową rozbił reflektor 5 lat więzienia za zniszczenie mienia a temu co poleciał w krzaki 15 za ucieczkę z miejsca wypadku. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobniejsza teoria niskiej ceny jest chęć wyzbycia się za wszelka cenę Auta , jeszcze nie słyszałem żeby było coś lepszego na rynku pokroju e39 , rynek kształtuje ceny ale to posiadacze Aut narzucają ceny rynkowe , Majac 3.0d w BMW i spoglądając na konkurencje z tych samych lat produkcji to raczej nie ma co daleko szukać wszystko co przemawia na plus bmw

Nie doceniasz Audi, to A6 na tle konkurencji jest najbardziej atrakcyjne:

-obszerne wnętrze

-opinia o wysokiej bezawaryjności i niskich kosztach utrzymania

-super opinia o silnikach diesla.. trwałe i oszczędne

Nie mówie że BMW odstaje od Audi w którejś z tych kategorii ale takie są obiegowe opinie i wiekszość ludzi ze względów ekonomicznych wybierze Audi, ale nie każdy... przecież i tak wszyscy wiemy dlaczego w naszych garażach stoją BMW a nie inne auta.

co najważniejsze to ze BMW 3.0d ma 6 cylindrów co szokuje właścicieli traktorów z działu Audi VW 4 cylindrowych.

Troche cię poniosło... Audi od 2.5 TDI wzwyż montuje już 6 garów... tylko w 1.9 i 2.0 TDI są 4 cylindry.. z resztą zupełnie jak 2.0 d BMW

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobniejsza teoria niskiej ceny jest chęć wyzbycia się za wszelka cenę Auta , jeszcze nie słyszałem żeby było coś lepszego na rynku pokroju e39 , rynek kształtuje ceny ale to posiadacze Aut narzucają ceny rynkowe , Majac 3.0d w BMW i spoglądając na konkurencje z tych samych lat produkcji to raczej nie ma co daleko szukać wszystko co przemawia na plus bmw

Nie doceniasz Audi, to A6 na tle konkurencji jest najbardziej atrakcyjne:

-obszerne wnętrze

-opinia o wysokiej bezawaryjności i niskich kosztach utrzymania

-super opinia o silnikach diesla.. trwałe i oszczędne

Nie mówie że BMW odstaje od Audi w którejś z tych kategorii ale takie są obiegowe opinie i wiekszość ludzi ze względów ekonomicznych wybierze Audi, ale nie każdy... przecież i tak wszyscy wiemy dlaczego w naszych garażach stoją BMW a nie inne auta.

co najważniejsze to ze BMW 3.0d ma 6 cylindrów co szokuje właścicieli traktorów z działu Audi VW 4 cylindrowych.

Troche cię poniosło... Audi od 2.5 TDI wzwyż montuje już 6 garów... tylko w 1.9 i 2.0 TDI są 4 cylindry.. z resztą zupełnie jak 2.0 d BMW

 

 

Jesli w Audi jest to samo 2.5 TDI co w Passacie to jest to raczej silnik - niewypal, majacy bardzo zla opinie i bardzo nieekonomiczny silnik... nie wiem czy dobrze pamietam, ale rozrzad jest tam chyba na pasku i wymiana jest kosztowna.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie doceniasz Audi, to A6 na tle konkurencji jest najbardziej atrakcyjne:

-obszerne wnętrze

-opinia o wysokiej bezawaryjności i niskich kosztach utrzymania

-super opinia o silnikach diesla.. trwałe i oszczędne

 

Tyle bzdur w jednym miejscu, aż sie czytać nie chce. To że ludzie kupują Fiaty i jest ich sporo w garażach, nie oznacza że są to auta lepsze od BMW czy Merca. Audi to nie ta liga, przynajmniej w mojej opinii.

 

Obszerne wnętrze? OK moze i jest obszerne, szkoda że jest tam wiecej plastiku na cm kwadratowy niż w całej mojej BMW.

 

Wysoka bezawaryjność i niskie koszta utrzymania? Wszyscy wiemy że auta niemieckie są aż nadto awaryjne. Jeśli wymiana paska rozrządu, a widze na codzien jak szwagier to robi w Audicach, to niski koszt utrzymania, OK niech Ci będzie. Ja i koledzy jeżdzący BMW takiego problemu nie mają.

 

Opinia o silnikach diesla? Kazdy Niemiec i wiekszosc Polaków z jakimi mam na codzien do czynienia, twierdzi że ZADNA firma nie pobije BMW jesli chodi o silniki diesla. Co do benzyn zdania są podzielone (Merc vs BMW), ale Audi wypada miernie. Spalanie wcale nie takie niskie, awaryjność dość wysoka, problematyczne serwisowanie, wady fabryczne silników 2.5TDI V6, etc. Same problemy.

 

Sorry chlopaki za OT, ale jak mam okazje napisac co sądze o złomie z kółkami w logo, to nie moge sie oprzec :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobniejsza teoria niskiej ceny jest chęć wyzbycia się za wszelka cenę Auta , jeszcze nie słyszałem żeby było coś lepszego na rynku pokroju e39 , rynek kształtuje ceny ale to posiadacze Aut narzucają ceny rynkowe , Majac 3.0d w BMW i spoglądając na konkurencje z tych samych lat produkcji to raczej nie ma co daleko szukać wszystko co przemawia na plus bmw

Nie doceniasz Audi, to A6 na tle konkurencji jest najbardziej atrakcyjne:

-obszerne wnętrze

-opinia o wysokiej bezawaryjności i niskich kosztach utrzymania

-super opinia o silnikach diesla.. trwałe i oszczędne

Nie mówie że BMW odstaje od Audi w którejś z tych kategorii ale takie są obiegowe opinie i wiekszość ludzi ze względów ekonomicznych wybierze Audi, ale nie każdy... przecież i tak wszyscy wiemy dlaczego w naszych garażach stoją BMW a nie inne auta.

co najważniejsze to ze BMW 3.0d ma 6 cylindrów co szokuje właścicieli traktorów z działu Audi VW 4 cylindrowych.

Troche cię poniosło... Audi od 2.5 TDI wzwyż montuje już 6 garów... tylko w 1.9 i 2.0 TDI są 4 cylindry.. z resztą zupełnie jak 2.0 d BMW

 

 

Jesli w Audi jest to samo 2.5 TDI co w Passacie to jest to raczej silnik - niewypal, majacy bardzo zla opinie i bardzo nieekonomiczny silnik... nie wiem czy dobrze pamietam, ale rozrzad jest tam chyba na pasku i wymiana jest kosztowna.

Kolega ma taki w a6, na blacie jakoś 220000 a chodzi jak marzenie... pali sporo mniej niż moja była 525 tds. W sumie wydaję mi się że obiegowa opinia TDI jest dużo lepsza niż diesli BMW.

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie doceniasz Audi, to A6 na tle konkurencji jest najbardziej atrakcyjne:

-obszerne wnętrze

-opinia o wysokiej bezawaryjności i niskich kosztach utrzymania

-super opinia o silnikach diesla.. trwałe i oszczędne

 

Tyle bzdur w jednym miejscu, aż sie czytać nie chce. To że ludzie kupują Fiaty i jest ich sporo w garażach, nie oznacza że są to auta lepsze od BMW czy Merca. Audi to nie ta liga, przynajmniej w mojej opinii.

 

Obszerne wnętrze? OK moze i jest obszerne, szkoda że jest tam wiecej plastiku na cm kwadratowy niż w całej mojej BMW.

 

Wysoka bezawaryjność i niskie koszta utrzymania? Wszyscy wiemy że auta niemieckie są aż nadto awaryjne. Jeśli wymiana paska rozrządu, a widze na codzien jak szwagier to robi w Audicach, to niski koszt utrzymania, OK niech Ci będzie. Ja i koledzy jeżdzący BMW takiego problemu nie mają.

 

Opinia o silnikach diesla? Kazdy Niemiec i wiekszosc Polaków z jakimi mam na codzien do czynienia, twierdzi że ZADNA firma nie pobije BMW jesli chodi o silniki diesla. Co do benzyn zdania są podzielone (Merc vs BMW), ale Audi wypada miernie. Spalanie wcale nie takie niskie, awaryjność dość wysoka, problematyczne serwisowanie, wady fabryczne silników 2.5TDI V6, etc. Same problemy.

 

Sorry chlopaki za OT, ale jak mam okazje napisac co sądze o złomie z kółkami w logo, to nie moge sie oprzec :wink:

A co ty porównujesz a6,czy motor 2.5TDI V6.Porównaj ze swoim A8 4.2V8 TDI lub inne benzynowe to napewno większość wybierze A8 i nie ze względu na to ,że audi jeżdzi więcej ludzi .Po prostu jest lepsze pod każdym względem niż to ochydne E65 :lol: .Dużo plastyku w audi hehe,chyba w żadnym nie siedziałeś,a w szczególności A8.Jeśli ja miałbym wybierać zdecydowanie wybieram AUDI A8,aniżeli E65.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie doceniasz Audi, to A6 na tle konkurencji jest najbardziej atrakcyjne:

-obszerne wnętrze

-opinia o wysokiej bezawaryjności i niskich kosztach utrzymania

-super opinia o silnikach diesla.. trwałe i oszczędne

 

Tyle bzdur w jednym miejscu, aż sie czytać nie chce. To że ludzie kupują Fiaty i jest ich sporo w garażach, nie oznacza że są to auta lepsze od BMW czy Merca. Audi to nie ta liga, przynajmniej w mojej opinii.

 

Obszerne wnętrze? OK moze i jest obszerne, szkoda że jest tam wiecej plastiku na cm kwadratowy niż w całej mojej BMW.

 

Wysoka bezawaryjność i niskie koszta utrzymania? Wszyscy wiemy że auta niemieckie są aż nadto awaryjne. Jeśli wymiana paska rozrządu, a widze na codzien jak szwagier to robi w Audicach, to niski koszt utrzymania, OK niech Ci będzie. Ja i koledzy jeżdzący BMW takiego problemu nie mają.

 

Opinia o silnikach diesla? Kazdy Niemiec i wiekszosc Polaków z jakimi mam na codzien do czynienia, twierdzi że ZADNA firma nie pobije BMW jesli chodi o silniki diesla. Co do benzyn zdania są podzielone (Merc vs BMW), ale Audi wypada miernie. Spalanie wcale nie takie niskie, awaryjność dość wysoka, problematyczne serwisowanie, wady fabryczne silników 2.5TDI V6, etc. Same problemy.

 

Sorry chlopaki za OT, ale jak mam okazje napisac co sądze o złomie z kółkami w logo, to nie moge sie oprzec :wink:

Czytaj ze zrozumieniem... taka jest opinia wśród polaków.. wcale nie znaczy że tak jest w rzeczywistości, po prostu ludzie tak mówią... popytaj się sąsiadów, kolegów w pracy ludzi na ulicy... mało kto doradził by Ci BMW.

Nie musisz mi tłumaczyć że BMW są lepsze bo dobrze to wiem, po prostu pisze jakie są obiegowe opinie.

A co do plastiku to czy A6 czy 5-tka niestety wszystkie mają go tyle samo .... w tej klasie chyba tylko lancia thesis ma wykończoną deskę w skórze.

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobniejsza teoria niskiej ceny jest chęć wyzbycia się za wszelka cenę Auta , jeszcze nie słyszałem żeby było coś lepszego na rynku pokroju e39 , rynek kształtuje ceny ale to posiadacze Aut narzucają ceny rynkowe , Majac 3.0d w BMW i spoglądając na konkurencje z tych samych lat produkcji to raczej nie ma co daleko szukać wszystko co przemawia na plus bmw

Nie doceniasz Audi, to A6 na tle konkurencji jest najbardziej atrakcyjne:

-obszerne wnętrze

-opinia o wysokiej bezawaryjności i niskich kosztach utrzymania

-super opinia o silnikach diesla.. trwałe i oszczędne

Nie mówie że BMW odstaje od Audi w którejś z tych kategorii ale takie są obiegowe opinie i wiekszość ludzi ze względów ekonomicznych wybierze Audi, ale nie każdy... przecież i tak wszyscy wiemy dlaczego w naszych garażach stoją BMW a nie inne auta.

co najważniejsze to ze BMW 3.0d ma 6 cylindrów co szokuje właścicieli traktorów z działu Audi VW 4 cylindrowych.

Troche cię poniosło... Audi od 2.5 TDI wzwyż montuje już 6 garów... tylko w 1.9 i 2.0 TDI są 4 cylindry.. z resztą zupełnie jak 2.0 d BMW

 

 

Jesli w Audi jest to samo 2.5 TDI co w Passacie to jest to raczej silnik - niewypal, majacy bardzo zla opinie i bardzo nieekonomiczny silnik... nie wiem czy dobrze pamietam, ale rozrzad jest tam chyba na pasku i wymiana jest kosztowna.

Kolega ma taki w a6, na blacie jakoś 220000 a chodzi jak marzenie... pali sporo mniej niż moja była 525 tds. W sumie wydaję mi się że obiegowa opinia TDI jest dużo lepsza niż diesli BMW.

 

Pali o WIELE wiecej niz 3.0 d, a ze audi dopiero niedawno wpadlo na pomysl ze comon rail jest lepszy to 2.5 tds VW/audi jest slaba konstrukcja w porownaniu do 3.0d.

 

Porownujesz obiegowa opinie do tds BMW, a kolega nie chce TDSa w BMW.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie proponuje skończyć rozmowe na temat WV Audi czy Fiata, kolega chce kupić w końcu BMW :) Osobiści uważam ze e39 jest o wiele lepsze od okulara czy a6 a tego rocznika i kolega dokonał słuszego wyboru stawiając na BMW.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co powiecie tak na szybko o tym egzemplarzu???

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7359386

 

hej kolego

 

piszesz ze przejechales sie 530d i fajnie a czy sprobowales 530i ? w tej cenie co szukasz kupisz fajne 530i i nie bedziesz sie martwil o turbo wtryski pompy itd - sam jezdze 530d i jestem zadowolony lecz dopiero po wlozeniu w niego ok 5 tys pln w turbo i inne pierdolki wiec zastanow sie czy na pewno diesel ... bo z nimi to czasami loteria jest

 

tutaj fajna 530i

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7359917

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale musze przyznać,że 2.5TDS jest mniej awaryjny niż 2.5V6 TDI VW/AUDI.

 

Korzystając z okazji wtrące swoje pięć groszy,przed BMW 3.0d byłem posiadaczem a6 2,5 tdi i uważam że można między bajki włozyć opinie że jest to awaryjne auto ponieważ jezdżąc nim prawie trzy lata zrobiłem 100 tk.i żadnej awari czy silnika czy asb nie zanotowałem,jeżeli chodzi o spalanie jest na podobnym poziomie do 530d,natomiast faktem niezaprzeczalnym jest że silnik diesla bmw to jest całkiem inna liga i audi nie dorównuje mu pod względem kultury pracy.Ja swoje sprzedałem z przebiegiem 300 tk.i było w nim jeszcze orginalne zawieszenie w nienagannym stanie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabia co do awaryjności 2,5 tdi porównując 3,0d - myślę że Bmw i tak wygra, też miałem 2,5 i brat ma do dziś inny egzemplarz (2,5tdi). Ja włożyłem 4 tys w pompę i kilme, brat 3,5 tys na abs i pompę. Myśle że awaryjność audi jest znacznie większa.

"Fabia" ty trafiłeś na dobry egzemplarz audi i z BMW jest na pewno podobnie - ale patrząc na oba silniki z przebiegami miedzy 200 a 300 tyś tak jak i ty wybrałem 530d :)

www.wulkanizacja-bydgoszcz.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pali o WIELE wiecej niz 3.0 d, a ze audi dopiero niedawno wpadlo na pomysl ze comon rail jest lepszy to 2.5 tds VW/audi jest slaba konstrukcja w porownaniu do 3.0d.

 

Porownujesz obiegowa opinie do tds BMW, a kolega nie chce TDSa w BMW.

Porównuje raczej ogólną opinie o kosztach utrzymania Audi vs BMW... TDSa tylko tak przytoczyłem względem spalania.

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabia co do awaryjności 2,5 tdi porównując 3,0d - myślę że Bmw i tak wygra, też miałem 2,5 i brat ma do dziś inny egzemplarz (2,5tdi). Ja włożyłem 4 tys w pompę i kilme, brat 3,5 tys na abs i pompę. Myśle że awaryjność audi jest znacznie większa.

"Fabia" ty trafiłeś na dobry egzemplarz audi i z BMW jest na pewno podobnie - ale patrząc na oba silniki z przebiegami miedzy 200 a 300 tyś tak jak i ty wybrałem 530d :)

 

W autach z takimi przebiegami trzeba być przygotowanym na różne niespodzianki aczkolwiek profilaktyka w znacznym stopniu może je zniwelować,a wybrałem Bmw dlatego że przed audi miałem dwie Bmki i uważam że jest to auto pod wieloma względami lepsze przynajmiej dla mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.5V6 TDI mozna porownac do 2.5 r6 TDS i to wszystko do 3.0 bmw mozna porownac 3.0TDI a nie 2.5 V6 spalanie jest w v6 taki samo jak w r6 a moze i wieksze , ja zaobserwowalem 11L w v6 TDI po miescie a w tym samym miescie 3.0 r6 polyka w porywach max 9

 

Z tym że można to porównać do tds to się zgodze ale napewno nie mozna tego porównać jeżeli chodzi o osiągi bo tds poprostu odstaje od tdi.A swoja drogą twoje 9 litrów w miescie max jest chyba lekko przesadzone bo przynajmiej mi nie udało się osiągnąć takiej wartosci w miescie gdzie co chwila się chamuje i rusza,chyba że coś nie tak z moim motorem,ale znajomi którzy posiadają takie same auta również mają zużycie w miescie powyżej 10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze Panowie nikogo chyba tu nie musicie przekonywać co jest lepsze, wszytscy tutaj wiedzą, a na forum audi tez wiedzą :lol: . Fakt faktem wcześniej myślałem o 3.0i, ale takich egzemplarzy jest naprawdę mało, a jak gość jeszcze pisze ze mu 9 benzynki w miescie pali a gość jest z Warszawy to jakoś mnie od razu odpycha. Myśle że trzeba do sprawy podejsc bardzo zimno i powoli sie tak uspokajam wewnętrznie, już wielu mi na początek wyskakuje z tekstem ze dzisiaj miał 3 telefony i no w zasadzei to musze sie spieszyć, wrrr :duh:

Zabardzo nie mam ochoty na 15 minut jechać przez całą Polske oglądać samochód a potem jeszcze mysleć o mechaniku co go dobrze sprawdzi, a z doświadczenia wiem że niektóre super egzemplarze to nawet 5 minut bym nie oglądał.

Dzięki Panowie za cenne informacje.

Myśle i szukam

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To auto jest piękne. Z tym ze cena do zbicia spokojnie na co najmniej 38-40k.

 

Zgadzam się w 100% bierz tą jest na wypasie i widać że zadbana. :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Na moje oko to te mpakietowe zderzaki są dokładane. Nigdy nie widziałem auta z mpakietem i taką kierownicą. Poza tym próg od kierowcy ma jakieś dziwne perforacje (na 99% to jakaś nieoryginalna plastykowa nakładka). Edytowane przez DRAY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.