Skocz do zawartości

Odwieczny dylemat i prośba o pomoc w wyborze E39


barto

Rekomendowane odpowiedzi

Już jakiś czas samochody BMW stanowią część mojej rodziny. Moje E34 520 z 92 roku albo zostawie żonce, która wlaśnie robi prawko, albo sprzedam. Generalnie nastawiałem się na benzyne 528 lub 530i z konca produkcji E39. Zawsze do diesli podchodziłem sceptycznie, do dziś, bo dziś miałem próbną jazdę 530d z 2002. Po tej krótkiej przejazdce zauroczył mnie cichością i dużą mocą i może przełamie się i kupie diesla choć troche się boję – zawsze miałem pecha do diesli. Generalnie samochód stoi w Gliwicach w komisie i na pierwszy rzut oka nie jest zła. Co zauważyłem to świeci ten trójkąt od trakcji Podobno po odpięciu akumulatora zaczął (hmmm, bez komentarza), przycisk od Klimy nie da się wcisnąć, tak jakby się zablokował. Silnik pracuje cicho i rowno.

Pewnie po świętach wybiore się jeszcze raz i może zdecyduje się na mechanika któremu mógł bym zaufać w kwesti sprawdzenia tych wszystkich moich wątpliwości.

Znacie kogoś dobrego który sprawdziłby mi ten samochód pod względem blacharki, geometrii, podłączenie do kompa i looknięcie w serce?

Prawde mówiąc troche się napaliłem i teraz potrzebuje kogoś kto by mnie albo ostudził albo potwierdził że samochod jest godny uwagi.

 

Pozdrawiam

Wesołych Świąt Panowie i Panie

:mrgreen:

 

 

oto link do ogłoszenia

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6015396

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Hey Barto - Wesolych swiat

 

Zawsze mialem benzyne , do Diesla tez podchodzilem z lekkim niepokojem .

Poprzedni Bimmer to byl wlasnie E39 530i 2002 . - Super fura .

Choc wydaje mi sie ze z autami to tak jak na loteri , jedne sie psuja a drugie nie , mimo tego ze to ten sam model . W mojej E39 zmienialem ASB , pech ??? . Tak powiedzieli mi w BMW . Choc wiem ze pech to nie byl .

Aktualnie jestem posiadaczem Diesla E61 , - Cichy , zrywny ogolem lux fura -

 

Nastepny tez bedzie diesel

 

Wybor nalerzy do Ciebie Barto .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już jakiś czas samochody BMW stanowią część mojej rodziny. Moje E34 520 z 92 roku albo zostawie żonce, która wlaśnie robi prawko, albo sprzedam. Generalnie nastawiałem się na benzyne 528 lub 530i z konca produkcji E39. Zawsze do diesli podchodziłem sceptycznie, do dziś, bo dziś miałem próbną jazdę 530d z 2002. Po tej krótkiej przejazdce zauroczył mnie cichością i dużą mocą i może przełamie się i kupie diesla choć troche się boję – zawsze miałem pecha do diesli. Generalnie samochód stoi w Gliwicach w komisie i na pierwszy rzut oka nie jest zła. Co zauważyłem to świeci ten trójkąt od trakcji Podobno po odpięciu akumulatora zaczął (hmmm, bez komentarza), przycisk od Klimy nie da się wcisnąć, tak jakby się zablokował. Silnik pracuje cicho i rowno.

Pewnie po świętach wybiore się jeszcze raz i może zdecyduje się na mechanika któremu mógł bym zaufać w kwesti sprawdzenia tych wszystkich moich wątpliwości.

Znacie kogoś dobrego który sprawdziłby mi ten samochód pod względem blacharki, geometrii, podłączenie do kompa i looknięcie w serce?

Prawde mówiąc troche się napaliłem i teraz potrzebuje kogoś kto by mnie albo ostudził albo potwierdził że samochod jest godny uwagi.

 

Pozdrawiam

Wesołych Świąt Panowie i Panie

:mrgreen:

 

 

oto link do ogłoszenia

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6015396

hej,od miesiaca jezdze 530i benzyna,2002 maly przebieg z penego zrodla no jestem pewiemn wszystkiego co stoi w papierach kontrolowalem u tutejszego dilera wszystkie servisy byly robione pelna kontrola itp,no jestem jeszcze pod wrazeniem,choc mialem juz duzo bemw,w tym tez z duzym motorem ,choc to byla najwieksza porazka to jednak ....ale ta mi najbardziej pasuje poprzednia to byla523i benzyna manual,tez byl usmiech jak sie przesiadalem z e34 525i ale tu trwa juz dluzej polecam 530i,jesli bedzie zadbana,to warto diesel tez jest ok ale tu gdzie mieszkam niema ich za wiele bo podatek jest wysoki i moze dlatego jakos sceptycznie podchodze do diesla pozdrawiam i zycze udanego zakupu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego, cena dobra dla auta z przebiegiem ponad 400 tyś lub wiezionego na 2 lawetach,

nawet nie trzeba patrzeć,

takie Cuda to tylko w ERZE.

Euro po 4 zł, akcyza 13% a te samochody z dnia na dzień coraz tańsze? :)

ehh ci nasi Handlarze pewnie szkolenia mieli w Caritasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny jest ten opis auta , szczególnie 3,0 TDI :)

 

Fakt, ale to co jest po "3.0" nie jest w sumie kłamstwem jeśli chodzi o zastosowane rozwiązania (turbinka/chłodnica powietrza/zasilanie) :lol:

 

Z całym szacunkiem ale common rail a tdi to jednak jest różnica :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko ładnie wygląda czarny kolor do BMW jak najbardziej wskazany , wyposażenie jak na takie autko SŁABE - po zdjęciach nie ocenimy stanu blacharskiego ani technicznego :(

ALE CO NAJWAŻNIEJSZE TAK JAK NAPISAŁ JUŻ KOLEGA lucadore jak takie autko w tym roczniku może kosztować tylko 34.900 tys zl , do negocjacji , jezeli autka w tych rocznikach w dobrym stanie z takim przebiegiem kosztują około 10 tyś Euro na zachodzie , dzisiejszy kurs euro to około 4 zł , koszty przywiezienia , a gdzie koszty rejestracji 13,6 % akcyzy od ceny rynkowej autka + tłumaczenia , przegląd , recykling,vat-24, tablice,ubezpieczenie a najważniejsze GDZIE ZAROBEK OSOBY SPROWADZAJĄCEJ :D chyba że robi to charytatywnie . Więc odpowiedz sobie na pytanie jak to autko wyglądało na zachodzie i ile miało na kulane ( na zachodzie płaci sie większy podatek od DIESLI że jak ktoś dużo nie jezdzi to nie kupuje takiego autka - ale jak wszędzie zdarzają się wyjątki

MOJA RADA JEST TAKA ( przypuszczam że inni koledzy to potwierdzą ) SPRAWDZ WSZYTSKO W SERWISIE BMW ( blacharkę zawieszenie - w zawieszeniu sprawdz tył wada kombi 100 tys przebiegu i pozrywane tylne poduszki belki sa 4 sztuki koszt naprawy około 1000zl , historie serwisową autka , przebieg , a najlepiej jak podłączom kompa i sprawdza )

A JESZCZE JEDNO PREZENTÓW NIE MA ZA DOBRE AUTKO ( na zachodzie czy u nas ) TRZEBA ZAPŁACIĆ !!!!!

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ten przebieg to lipa. Mój jest 2003 rok i ma 220tys a wygląda jakby zaraz z salonu wyjechał w środku. Autentyk! A i 3.0 za ten rocznik to niesamowita promocja albo po prostu (wersja najbliższa prawdy) pomniejszona o stan jaki prezentuje więc twój wybór. Edytowane przez skidmarks
(OO)=== OO===(OO)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego słuchaj.Szczerze mówiąc bardzo ale to bardzo nie lubiłem i chyba dalej nie zbyt lubię Diesle,aczkolwiek tego Diesla z ręką na sercu mogę Ci polecić.Był to silnik roku przez chyba 3 lata.Kozak dosłownie kozak.Mało awaryjny,elastyczny z rewelacyjnymi osiągami(bo bodajrze w e39 ma 7.1s-100) jak na swoją klasę.Uwierz że warto,ale przed zakupem sprawdź go dobrze.
@@ nieważne jak,gdzie i za ile, ważne że BMW @@
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lampy przednie to przeszczep - w 2002 roku były białe kierunki

 

są to lampy po lifingu 09.2000r wychodziły na białej i pomaranczowej wstawce bocznej że nie mam mowy o żadnym przeszczepie jest to fabryczny komplet lamp przod + tył pomarańczowe boczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do kosztów sprowadzenia to samochod był sporwadzany 4 lata temu, właściciel kupił nowe mitsubishi teraz. Napewno postaram sie podejść bez emocji do problemu i napewno wyśle go na prześwietlenie. Nasz rynek jest taki przesycony że ceny tych samochodów szczególnie z duzymi silnikami mocno spadają i tu troche tłumacze cene takiego samochodu, ktory i tak z wielu na allegro jest jednym z najdroższych. Jest jeszcze jedno wyjscie kupić nową salonową astre w podobnej cenie ale to chyba mi wybijecie z głowy, z reszta po samej przejażdzce nowy samochód mocno sie oddalił.

 

Polećcie mi jakiegość dobrego mechaniora od BMW na śląsku. COś o Krystianie w Katowicach słyszałem ale narazie nikt nie potwierdził jego nadprzeciętnej wiedzy w temacie BMW.

ASO nie wiem czy w swojej wspaniałości dojenia z czego sie tylko da, jest wstanie mi solidnie sprawdzić ten samochod nie rujnując przy okazji potencjalnego kupującego.

W ostateczności moge jeszcze pojeździć moją E34 bo narazie do sprzedaży mnie nie zmusza, ale przy obecnym kryzysie finansowym, olbrzymiej podaży kupujący wygrywają.

 

Generalnie wolałbym sedana, i pewnie po świetach pojade oglądnąć takiego w Raciborzu, też dieselek, ale lepiej wyposażony i w skórze, cena to 39 i 2001r. Dam znać co zobaczyłem i jakieś wnioski z porównania przedstawię.

 

Narazie musze opanować emocje bo tylko jeden sen zawłanął nocą, wiadomo jaki.

Pozdrawiam

 

A może ktoś z Was zmienia E39 na E60 co???

Jakby ktoś to chętnie obejrzę ale tylko manual

Edytowane przez barto

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co powiecie tak na szybko o tym egzemplarzu???

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7359386

 

Widzialem tez na ul. Kopalnianej dwie sztuki po lifcie, jedno to byla srebrna 3.0d nie wiem czy jeszcze stoi, i w innym byla niebieska ( specyficzny kolor ) nie wiem jaki silnik.

Nie ogladalem wiec nie wiem co to jest ale zawsze mozesz zajrzec.

 

Polecam 3.0d baardzo .. tylko nie kup tanio a podjechanego bo sie zalamiesz :wink:

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja dorzucę swoją poradę :)

Polecam jak najbardziej 3,0d nie miałem okazji jeździć 184KM ale myślę że to też dobry motor. Osobiście używam 193KM ze skrzynią manualną. spalanie jest naprawę śmieszne a przyjemność z jazdy niesamowita. Poza tym jeżeli szukasz auta od 2001 roku poszukaj z dużą navi jest to napradę przydatny wynalazek :)

A z przebiegiem to tak że nikt sie nie pozbywa auta które ma np 150tys, 6 lat i oddaje je za bezcen (czyli jedno z tańszych w Polsce)

Swojej 5 szukałem tylko w Niemczech i po obejrzeniu 7 sztuk , znalazłem swoją. I sie okazało że ktoś sie pozbył bo do wymiany na dzień dobry były dwie pompy paliwowe i termostat u nas to grosze w Niemczech już nie :)

Ale szczerze gorąco polecam jednostkę 3,0d

www.wulkanizacja-bydgoszcz.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja dorzucę swoją poradę :)

Polecam jak najbardziej 3,0d nie miałem okazji jeździć 184KM ale myślę że to też dobry motor. Osobiście używam 193KM ze skrzynią manualną. spalanie jest naprawę śmieszne a przyjemność z jazdy niesamowita. Poza tym jeżeli szukasz auta od 2001 roku poszukaj z dużą navi jest to napradę przydatny wynalazek :)

A z przebiegiem to tak że nikt sie nie pozbywa auta które ma np 150tys, 6 lat i oddaje je za bezcen (czyli jedno z tańszych w Polsce)

Swojej 5 szukałem tylko w Niemczech i po obejrzeniu 7 sztuk , znalazłem swoją. I sie okazało że ktoś sie pozbył bo do wymiany na dzień dobry były dwie pompy paliwowe i termostat u nas to grosze w Niemczech już nie :)

Ale szczerze gorąco polecam jednostkę 3,0d

 

 

Napewno nikt nie odda za 35 tys czy 38 .. bo niby czemu by mial :wink:

 

Dlatego trzeba sprawe dobrze przemyslec.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jestem po oględzinach http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7359386 i naprawdę nie miałem sie do czego przyczepić. Ta którą wcześniej oglądałem w gliwicach kombi to jak rydz przy borowiku. Samochód czysty, wszystko pracuje, nie ma zadnych takich ze a to trzeba tylko coś wymienić i bedzi oki. Pewnie wybiore sie na przegladzik nim. A co do ceny to tak jak pisałem wczesniej, cene kształtuje rynek, i jezeli ktos chce sobie kupić coś innego, nowszy model to chce sprzedać to czym jeździ teraz. Przykład miałem w rodzinie, szwagier kupił (nie nowy) i po dwóch latach sprzedał za 30 % kwoty za ktorą dał bo napalił sie na inny model a ten co sprzedał naprawdę był igiełką, no tak to jest. Gość z tego co widze samochod już sprzedaje od czerwca no i???? No moze jest piękny i sprawny ale co z tego jak nie ma chętnych na niego bo jak pisałem ludzie wolą małolitrażowe i najlepiej nowe w tej cenie, my jestesmy wyjątkami ..... i może niedowierzamy że w POlsce można kupić cos konkretnego, no nic ide na piwko przemyśleć sprawę, pozdrawiam

:mrgreen:

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jestem po oględzinach http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7359386 i naprawdę nie miałem sie do czego przyczepić. Ta którą wcześniej oglądałem w gliwicach kombi to jak rydz przy borowiku. Samochód czysty, wszystko pracuje, nie ma zadnych takich ze a to trzeba tylko coś wymienić i bedzi oki. Pewnie wybiore sie na przegladzik nim. A co do ceny to tak jak pisałem wczesniej, cene kształtuje rynek, i jezeli ktos chce sobie kupić coś innego, nowszy model to chce sprzedać to czym jeździ teraz. Przykład miałem w rodzinie, szwagier kupił (nie nowy) i po dwóch latach sprzedał za 30 % kwoty za ktorą dał bo napalił sie na inny model a ten co sprzedał naprawdę był igiełką, no tak to jest. Gość z tego co widze samochod już sprzedaje od czerwca no i???? No moze jest piękny i sprawny ale co z tego jak nie ma chętnych na niego bo jak pisałem ludzie wolą małolitrażowe i najlepiej nowe w tej cenie, my jestesmy wyjątkami ..... i może niedowierzamy że w POlsce można kupić cos konkretnego, no nic ide na piwko przemyśleć sprawę, pozdrawiam

:mrgreen:

 

 

Przed zakupem dobrze by bylo jeszcze pod komputer podpiac zobaczyc czy nie ma bledow, sprzedajacy zgadza sie na wizyte w ASO, wiec moze warto by bylo z tego skorzystac.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do ceny to tak jak pisałem wczesniej, cene kształtuje rynek, i jezeli ktos chce sobie kupić coś innego, nowszy model to chce sprzedać to czym jeździ teraz

:mrgreen:

 

prawdopodobniejsza teoria niskiej ceny jest chęć wyzbycia się za wszelka cenę Auta , jeszcze nie słyszałem żeby było coś lepszego na rynku pokroju e39 , rynek kształtuje ceny ale to posiadacze Aut narzucają ceny rynkowe , Majac 3.0d w BMW i spoglądając na konkurencje z tych samych lat produkcji to raczej nie ma co daleko szukać wszystko co przemawia na plus bmw

-jednostka napędowa

-ergonomia

-często spotykane bogatsze wyposażenie

-komfort

-całokształt

-zawieszenie ma prostsze rozwiązania konstrukcyjne jak np: Audi

minusy

- duże przebiegi te auta lubią i nie boja się tras

- rynek wtórny zawiera 60% jak nie więcej padlin kręconych

- ceny maja taka rozbieżność ze często interesanci szukają szczęścia u konkurencji

-Skrzynie GM trzeba się liczyć z Naprawami aczkolwiek jednorazowymi jeżeli zastosuje się zalecenia konstruktora owych skrzyń , jednak skrzynie GM wypadają zdecydowanie lepiej jak Multitronik z rodziny Audi/VW

 

napomknę iz przebiegi sa ogromne w dieslach BMW i nie ma się co łudzić iz te auta będą miały po sto kilka tysięcy km , jednak moim skromnym zdaniem można bez problemu nakręcić 400.000 km oryginalnie na kręconym to już kwestia loterii.

 

Do kościoła i po bułki zdecydowanie lepiej wypada 3.0 benzyna/na kawałek lub kawal trasy zdecydowanie diesel , a co najważniejsze to ze BMW 3.0d ma 6 cylindrów co szokuje właścicieli traktorów z działu Audi VW 4 cylindrowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej, kolego moja rada jest taka że jeżeli już zdecydujesz sie zakupić to autko a nie będziesz chciał jechać do ASO na sprawdzenie bo w sumie nie wiem czy też jest większy sens to robić. sprawdź sobie jedną rzecz, poproś o 7 ost numerów vin podjedź do ASO i poproś pana lub panią żeby podali ci przy jakim przebiegu ostatnio robiony był przegląd. skonfrontuj to z książka serwisową stanem licznika oraz ile lat upłyneło od tego oficjalnego przeglądu w BMW i wtedy dojdziesz na ile prawdziwy jest dzisiejszy stan licznika auta. mysle że taka informacja wiele powi ci o aucie i sprzedającym, osobiście jeśli doszedł bym że przebieg był naruszony zrezygnował bym z tego samochodu, i jesli każdy kupiec robił by tak samo to nieuczciwi handlarze, sprzedawcy być może przestali by to robić. ogołnie autko wygląda łądnie, niepokoją mnie tylko te dziwne gumowe dywaniki :) jesli kupisz to auto to zdaje się mam w piwnicy oryginalne gumiaki od E39 uzywane kilak razy, więc w razie co możemy się dogadać, chyba że lubisz takei samoróbki :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.