Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wczoraj wieczorem zauważyłem że idzie para z nerek. wskaźnik temperatury stał po środku jak zawsze. zostawiłem auto pod blokiem na 15 minut, jak wróciłem temperatura była prawie na czerwonym. jak otworzyłem maskę zauważyłem że cieknie z chłodnicy płyn. dolałem może z litr wody i ruszyłem. temperatura stała tradycyjnie na środku, ale potem nagle poszła szybko do góry. zgasiłem silnik. z chłodnicy szła para. znowu dolałem z pół litra wody i za parę metrów taka sama sytuacja. co to może być? z chłodnicy pociekł płyn przez zbyt wysokie ciśnienie, tak sobie myślę. pompa była wymieniona 20tyś km temu. co w takim razie może mu dolegać? termostat?
BMW - power
Opublikowano
Masz gdzieś wyciek musisz go usunąć. Jeśli cieknie z chłodnicy trzeba ją wymienić, może zbiorniczek wyrównawczy przy niej jest nieszczelny. Musisz to sprawdzić. Do gorącego silnika nie dolewa się wody/płynu.
Opublikowano
Zapowietrzył się układ chłodzenia.Mogłeś mieć słabo dokrecony korek zbiornika wyrównawczego.
Opublikowano
tak troche OT ale o ile wiem nie dolewa się wody do zgaszonego rozgrzanego silnika, chyba ze jest ciepła
........srebrne beem wjeżdża na teren........

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.