Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszytkich mam 2pytania moze ktos wie jak sie nazywa pompa wspomagania po niemiecku i drugie pytanie czy spotkal sie ktos kiedys z takim zjawiskiem ze na wolnych obrotach przy skrecie kol w prawo lub lewo staje pompa i sie pasek slizga i czy byla to wadliwa pompa czy moze cos innego .Z gory dzieki za odpowiedz.Pozdrawiam
Opublikowano

A jakieś dźwięki, popiskiwania lub skrzypnięcia ?

Aż mi się nie chce wierzyć że to usterka pompy. Może mało oleju w zbiorniku, to typowe dla francuzów ale BMW?

Jeszcze jedno, zwróć uwagę na inne urządzenia (ładowanie, kontrolkę klimy ) podczas tej usterki. Jednak jeśli to tylko wspomaganie to optował bym za samą pompą.

Opublikowano
zadnych odglosow tylko w czasie jazdy chwilami przestaje dzialac wspomaganie i staje pompa az smierdzi guma ,pasek niby napiety dobrze ale dla pewnosci chyba zaczne od wymiany paska zanim wezme sie za pompe.Pewnie nie ma to znaczenia ale stalo sie to dzis po nastaniu zimy i minusowej temperatury.Olej byl ostatnio wymieniany i jest stan.Jutro jade do ASO i napisze co stwiedzily pastuchy.
Opublikowano

Stój! Stój!

Jeśli śmierdzi guma to niestety pompa. Ale nie z powodu paska tylko z powodu regulatora ciśnienia ( coś jakby reduktor) albo sam zespół ciśnieniowy. Bardzo żadko - ale się zdaża, z powodu stosowania złego oleju lub innych, najczęściej zawinionych przez urzytkownika przyczyn. Najczęściej to zespół ciśnieniowy i jego łożsko.

Niestety jeszcze nie znam ceny.

Opublikowano
Stój! Stój!

Jeśli śmierdzi guma to niestety pompa. Ale nie z powodu paska tylko z powodu regulatora ciśnienia ( coś jakby reduktor) albo sam zespół ciśnieniowy. Bardzo żadko - ale się zdaża, z powodu stosowania złego oleju lub innych, najczęściej zawinionych przez urzytkownika przyczyn. Najczęściej to zespół ciśnieniowy i jego łożsko.

Niestety jeszcze nie znam ceny.

profesor z bożole

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam! Mam identycznie jak kolega napisal!! Teraz pytanie- o ktorym kole pasowym mowa??? I czy jest sens wymieniac olej i grzebac przy pompie?? Dzieki!!!
Opublikowano

Kolo pasowe lub poprawnie tlumik dragan jest tylko jeden i nie mam nic wspolnego z pompa. Typowa usterka wymiana szybka i droga (zamiennikow nie polecam).

PS Jazdy nie polecam. Mozliwosc uszkodzania innych podzespolow. Przypadki opisane na tym forum.

Opublikowano
Do mariusz1954- wielkie dzieki za pomoc, dokladnie kolo pasowe, juz wyjalem i jutro zakladam nowe!!! Jeszcze raz dzieki!! Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.