Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

mam kolejny problem z ASC, tym razem włącza sie za często :)

 

Odkąd zrobiło sie zimno zauważyłem ze na nierozgrzanym silniku potrafi mignąć lampka ASC i zamknąć sie przepustnica. Do wczoraj nie przeszkadzało mi to bo występowało sporadycznie. Wczoraj rozpędziłem samochód wrzuciłem 5 bieg i zapaliła sie kontrolka, redukcja do 4 i lekkie zwolnienie kontrolka zgasła, wrzucam 5ke znowu świeci, zero mocy przepustnica zamknięta i tak przez 5 min. musiałem ręcznie wyłączyć ASC zeby było mozna jechać. po rozgrzaniu silnika wszystkie objawy ustąpiły.

 

co może być przyczyną takiego zachowania??

 

Aku ostatnio ładowałem, więc to raczej nie problem z niskim napięciem.

Opublikowano

Masz za małe/za duze cisnienie powietrza w ktoryms kole - od tego bym zaczał sprawdzanie!

Asc działa na podstawie predkosci obrotowej koł, im wieksza predkosc tym wieksza moze byc roznica w predkosci obrotowej i ASC zaczyna wariowac bo mysli ze ktores koło wpada w poslizg, a spowodowane moze to byc własnie nierownym cisnieniem powietrza w oponach na jednej osi (pewnie tylniej).

Once you get locked in to a serious drug collection the tendency is to push it as far as

you can...

http://www.motostat.pl/user_images/2680/icon3.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.