Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Miałem to samo w E60 530d ad 2003 bez filtra.

Pojawiało się i czasem znikało samo, jednak pojechałem do warsztatu (nie ASO) i okazało się że to kolektor + żaluzja turbiny.

Naprawa trwała 2 dni, koszt ok. 1500 PLN i problem z głowy.

Dodam że silnik był już wtedy po wirusie na 240-250 Hp.

Minęło ze 60 tysi i jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.