Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanownych forumowiczow

 

Ostatnio jechalem na autostradzie i chcialem wyprzedzic , daje gazu i i

silnik wchodzi na 3500 tys/min i dalej nie ( pedal gazu w podlodze )

Znowu oblal mnie zimny pot .

Na parkingu przygazowka dochodzi do max .

Wiec sprobowalem jeszcze raz i i to samo max 3500 tys/min .

Zmienilem tryb ASB na manualny wchodza wszystkie 6 biegow .

Tylko obroty silnika nie chca isc w gore .

Czy ktos z szanownych kolegow zna ten problem .

 

Jacek

Opublikowano
ja coś takiego miałem w audi a4 1.8 T chipowane na 173 PS odcinało przy 4000 obr z początku myślałem że to inteligentne auto i odcina żeby go za bardzo nie katować ale gdy pojechałem do mechanika okazało się, że coś w komputerze mu się pokręciło albo ktoś tak wcześniej ustawił i trzeba było to przeprogramować.
Opublikowano
Czyli przeplywomierz do wymiany .

Moze zanim wydasz kase na nowy, to najpierw spróbuj przeczyscic ten, ktory masz. Jesli to pomoże, to bedziesz mial pewnosc ze to wlasnie to. Wtedy kup nowy, bo czyszczenie starego to tylko rozwiazanie posrednie.

 

Mozesz tez sprobowac odlaczyc w ogole przeplywomierz (tylko nie wiem czy jakimis bledami nie zacznie pluc) i zobaczyc czy jest jakas roznica. Jesli roznicy nie ma, to tez jest odpowiedz, ze przeplywomierz Ci nie dziala.

Opublikowano

Hej Elvishh

 

Tu mnie zatrzeliles ! nie zwrocilem na to uwagi .

Auto zachowuje sie niby normalnie , choc do konca nie jestem pewien .

Probowalem na manualu nie przekracza 3500 tys/min .

Ma dynamike i moc , przyspiesza w porzo - przynajmniej tak mi sie wydaje . Ale jak pamietam to takie samo kopyto mialo na poczatku ,

generalnie jest zrywne . Jeszcze kilka dni temu zachwycalem sie jak na autostradzie jechalem 180 km/h przy obrotach 2300 czy cos takiego .

Teraz nie przekraczam 140 km/h . Choc do tej predkosci problemow nie ma . Wyczytalem gdzies u angoli ze przeplywomierz to jest taki skur... el , ze na kompa nie poda a moze byc walniety . Przy tym moze wiecej palic ropy niz podaje fabryka . Kupowalem auto cieszac sie ze bede mial spory zasieg , i jest - tylko nie wiem czy nie powinien byc wiekszy .

W miescie w szczycie 12 l/100 . Na drodze szybkiego ruchu 8 - 8,5 l /100 . Wedle fabryki powinien zejsc do 10u w miescie a do 6ciu za miastem . I jeszcze jedno - na biegu jalowym stojac w mniejscu wskazowka obrotomierza silnikia jest nie stabilna , podnosi sie i opada 3mm , tez czuje jak motor ma nie rowne obroty .

Sorki tu troche zszedlem na inny temat , ale jakas dobra rada to chetnie przeczytam .

 

Pozdrawiam - Jacek

Opublikowano
Witam, nie wiem czy pomogę bo temat dotyczy e61, natomiast ja mam e39, ale ja miałem identyczny problem. Samochód jeździł normalnie, właśnie do 3500 obrotów wyżej już się nie kręcił, winą była pompka paliwa umieszczona w progu pod nogami kierowcy, dawała za mało ciśnienia.
Opublikowano

Hej Tomasz

 

Kazda rada jest dobra ! Jak teraz mysle o tym to ma to sens ,

nawet te obroty niestabilne . Jaki koszt pompki ? musze sie psychicznie nastawic na wydatki .

 

Pozdrawiam

Opublikowano

czy to problem ciągły, czy po zgaszeniu auta "znika"?

u mnie znikało w 525d E61. serwis mówił że to wina zawieszającego się akuratora regulującego cisnienie doładowania. koszt naprawy ponad 1000 PLN, efekt dopiero za 3 podejściem. ASO twierdzi że tylko wymiana i to tylko z turbiną. Specjaliści lepsi od mojego serwisu twierdzą że występuje jako część zamienna...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
o ile jest ten sam system co w starszej 5-er to pompka powinna podawać 4 bar , każdy tester będzie w stanie zrobić pomiar ciśnienia wiec nie musi być to ASO.
Opublikowano
miałemw tamtym tyg to samo !!! padła pompka pod progiem ( pompka niskiego cisnienia) podawała 2 bar zamiast 4. Oryginał pierburg do e39 450zł. Wymieniona usterka znikła ! stawiam na to !

kiedyś Golf II, Ibiza Cupra Look, Golf IV, e36 320 coupe, A3 1.9 TDI 136KM teraz


530dA e39 222,9 HP i 463 Nm


No i z przyczyn..... 316i e36 sedan --->>> e36 318is coupe !!!


Opel Vectra - Kia Cerato 2.0 Crdi - Kia Ceed 1.6 Crdi


Teraz 320i e90 150 KM aut.

Opublikowano
o ile jest ten sam system co w starszej 5-er to pompka powinna podawać 4 bar , każdy tester będzie w stanie zrobić pomiar ciśnienia wiec nie musi być to ASO.

 

Pompka opisywana jest jako 4bar, ale pracuje na ciśnieniu 2.8bar, min. wg. dokumentacji boscha 2.5bar.

Mistrzuniu1, gdzie kupiłeś pierburga za 450zł :shock: , możesz dać namiar, bo normalna cena to ok.700zł w hurcie, kupie dwie sztuki :D

Opublikowano

Czesc

 

Dzieki Wam wszystkim za dobre rady .

Jutro jade do ASO na kompa , ale cos mi mowi ze ta pompka jest walnieta . Napisze wiecej jak wroce z warsztatu .

 

Jeszcze raz dzieki za wsparcie .

 

Jacek

Opublikowano
o ile jest ten sam system co w starszej 5-er to pompka powinna podawać 4 bar , każdy tester będzie w stanie zrobić pomiar ciśnienia wiec nie musi być to ASO.

 

Pompka opisywana jest jako 4bar, ale pracuje na ciśnieniu 2.8bar, min. wg. dokumentacji boscha 2.5bar.

Mistrzuniu1, gdzie kupiłeś pierburga za 450zł :shock: , możesz dać namiar, bo normalna cena to ok.700zł w hurcie, kupie dwie sztuki :D

 

witam !!!

pomkę kupiłem w sklepie wwe wrocku ale znalazłem ja na allgero u tego sprzedającego :

 

http://moto.allegro.pl/show_shop.php?shop_id=3268564

 

pozdro

kiedyś Golf II, Ibiza Cupra Look, Golf IV, e36 320 coupe, A3 1.9 TDI 136KM teraz


530dA e39 222,9 HP i 463 Nm


No i z przyczyn..... 316i e36 sedan --->>> e36 318is coupe !!!


Opel Vectra - Kia Cerato 2.0 Crdi - Kia Ceed 1.6 Crdi


Teraz 320i e90 150 KM aut.

Opublikowano
o ile jest ten sam system co w starszej 5-er to pompka powinna podawać 4 bar , każdy tester będzie w stanie zrobić pomiar ciśnienia wiec nie musi być to ASO.

 

Pompka opisywana jest jako 4bar, ale pracuje na ciśnieniu 2.8bar, min. wg. dokumentacji boscha 2.5bar.

Mistrzuniu1, gdzie kupiłeś pierburga za 450zł :shock: , możesz dać namiar, bo normalna cena to ok.700zł w hurcie, kupie dwie sztuki :D

 

 

pompka w moim E39 podaje 4.01 bar na wolnych pod obciążeniem max odchylenie O,20 ułamek sekundy i powraca do 4.00 bar

Opublikowano

Witam

 

No i wszystko jasne . PARTIKEL FILTER ZAPCHANY .

Dziwie sie ze tak wczesnie , ale powiedzieli ze taki filter wymienia sie co trzy lata , no i pasi .

Wiec ? napisze co i jak po operacji .

Opublikowano
Witam

 

No i wszystko jasne . PARTIKEL FILTER ZAPCHANY .

Dziwie sie ze tak wczesnie , ale powiedzieli ze taki filter wymienia sie co trzy lata , no i pasi .

Wiec ? napisze co i jak po operacji .

 

 

Witam

 

Gdzie się znajduje PARTIKEL FILTER w E61 ??

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

jacku, oby Twój mechanik miał rację (na szczeście nie naprawiasz auta w PL)

 

ciekawe.. u mnie też pierwsze co to "panie... filtr cząsteczek stałych zapchany - błąd wyskoczył".

 

no to prosze procedurę regeneracji zrobić i zobaczymy co dalej.

 

yyy, procedura OK, dławienie silnika dalej występowało... szukamy dalej...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano

Czesc , witaj Jdef90

 

Tlumacza oni ze przy zapchanym filtrze jest wiekszy opor wydechu spalin . Napisalem w innym temacie "Spalanie " o mojej podrozy do Sztokholmu wczoraj wieczorem . Mianowicie -

Zmienilem tryb na manualny i na 3 - 4 biegu wchodzilem na 5 tys/min bez problemu . Potem zmieniam na "D" i sie dusi .

Rano (dzisiaj ) dzwonie do ASO i mowie jak jest .

ONI - Ze w trybie automatycznym jest inne sterowanie silnika i skrzyni ,

wiec nadal jestem w tym samym miejscu co bylem .

Umowilem sie juz na skrobanke filtra , zobaczymy co potem .

 

Pozdrawiam serdecznie

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Hej .

Jak obiecalem wracam do tematu mojego problemu .

Tuz przed nowym rokiem zrobilo sie jeszcze gorzej , auto stracilo kompletnie moc i ledwo co ruszalo do przodu .

Bylem jeszcze u kilku " specjalistow " - Czego sie nasluchalem to rozbolala mnie glowa .

Jedni chcieli cale turbo wywalac i cos tam jeszcze .

Na szczescie nie zgodzilem sie i po kilku dniach postanowilem jechac do BMW .

Dzisiaj odebralem auto i smiga jak nigdy przedtem , MOC super i

czego sie niespodziewalem polepszyla sie ekonomia spalania .

Przejechalem cale miasto kilka razy - normalny ruch .

Oczywiscie wyresetowalem komputer i po zakonczeniu jazdy , przetarlem oczy bo na ekranie pisalo 9.8 L / 100 ( tylko miasto ) , przed naprawa 8.0 / 7.8 L/ 100 km .

 

Po za tym zrobili adaptacje skrzyni i inne rzeczy .

Automat smiga pieknie , wchodzi jak w maselko .

 

Troche drogo , ale prawidlowo . Nie wiem ile czasu by mi zajelo walesanie sie po innych warsztatach i jakie dalo by to wyniki .

Wydaje mi sie ze mimo wszystko zaoszczedzilem czas i pieniadze .

 

Czyli nowy partikel filter !!!!!

 

Pozdrawiam - Jacek

Opublikowano
Jeśli samochód ma mnie niż 200tkm, a filtr nie był mechanicznie uszkodzony np. przez zalanie olejem z padniętej turbiny to wystarczyło przeprowadzić procedurę wypalania DPF za pomocą GT1 . Z tego często korzystają taxi driverzy :D .
Opublikowano

Hej

 

Wiem , tylko ze tu sa tak pedantyczni ze o czyszczeniu nie ma mowy .

Czytalem ze w Polsce to sie robi , niestety tu sie zmienia .

Czysci sie tylko jakies duze filtry , ale do tak malych aut nie .

Drogi ten filtr jak sam skur..... syn , ale co mam zrobic ?

Jedynym plusem to to ze nowy i ze zrobili jakies tam cos tam - i fakt

ze skrzynia chodzi pieknie . Moj filtr nie byl stary , i dziwli sie ze padl .

Ale jak pisales moze jakies pozostalosci po oleju z turbo - nie wiem .

Wiem ze juz jestem na drodze i jade .

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.