Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukałem na forum, ale nigdzie nie było wyczerpującej informacji:

 

- przekładnia stuka mimo skręcenia nakrętki na kolumnie i pozbawienia regulacji kierownicy

- czy jeszcze będą z niej ludzie czy nadaje się na śmietnik? Dodam, że poza luzami jest szczelna.

 

Słyszałem, że regenracja pomaga niewiele i jest bezsensowna. Nowa przekładnia w ASO to koszt ok 6000 PLN więc póki co nie kupię :mrgreen:

 

Słyszałem coś o kasowaniu luzu śrubą w samej przekładni dostępnej spod maski. Daje to coś? Jak proponujecie rozwiązać ten problem?

pozdrawiam

qba_m

Opublikowano

chyba pozostaje znalesc sensowna uzywana, mam jedna na stanie ale trzymam dla siebie :)

 

kasowanie luzu na przekladni troche pomaga na redukcje luzu na kierownicy, ale raczej nie na stuki przekladni...

 

a to napewno przekladnie stuka? bo ja tez myslalem, ze przekladnia a skonczylo sie na wachaczach :mrgreen:

Opublikowano

 

a to napewno przekladnie stuka? bo ja tez myslalem, ze przekladnia a skonczylo sie na wachaczach :mrgreen:

 

Wszsytko inne jest nowe i sztywniutkie. Zostało tylko ogarnięcie przekładni.

pozdrawiam

qba_m

Opublikowano
Ostatnio robiłem przekładnię w Łodzi. Wymontowali starą, wmontowali po regeneracji i cena ok. 1200 zł +robocizna 150 zł. Moja niestety - umarła.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
zdemontuj filtr powietrza (silnik 24V) i z góry na przekładni widoczna będzie śruba na śrubokręt skontrowana nakrętką. Luzujesz nakrętkę i wkręcasz śrubę. Jednak trudno jest ją wyregulować, kierownica może chodzić za ciężko więc trzeba próbować wielokrotnie
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie a gdzie jest taka śruba w 530 M60b30 ? :worried:
SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
Opublikowano
HeRz w m60 nie jest tak latwo... musisz albo podniesc silnik odkrecajac poduszki od belki albo opuscic belke podpierajac silnik i wtedy uda ci sie tam wcisnac reke.. v8 ma nieco inna przekladnie niz zwykle e34 dotego jest oslonieta aluminiowa blacha ktura utrudnia dostep... ogulnie dla chcacego nic trudnego... patrzac od gory jest sruba na imbusa skontrowana nakretka .... na forum bylo juz jak to sie robi w m60 ja zastosowalem sie do wskazowek kolegow i dalem rade... pozdrawiam
Opublikowano
.... na forum bylo juz jak to sie robi w m60 ja zastosowalem sie do wskazowek kolegow i dalem rade... pozdrawiam

 

Dasz rade zapodać linkiem , nie mogę znaleźć :D . Dzieki i Pozdro :)

SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=11088

 

 

 

coprawda do e32 ale jest tez opis do e34... to prawie to samo tylko w e34 jest mniej miejsca

 

Dzięki wielkie kolego!. Zrobiłem wg tej instrukcji, podniosłem autko i silnik, okazało się że mam luzy na wieloklinie , dokręciłem śrubę ta z wieloklina i nadal był mały luz. Więc zabrałem się za przekładnie bo na krzyżaku i reszcie luzu nie widziałem. Podkręciłem troszkę tą śrubę do kasowania luzu na przekładni i jest bajka w porównaniu z tym co było :). Wielkie thanks ;)

SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Też mam luz na przekładni i chcę spróbować z tą śrubą

Ale mam także luz na krzyżaku i tym samym na kole kierowniczym.... może pomóc ta śruba?

pzdr

Opublikowano
U mnie regulacja śrubą dużo pomogła. Auto już nie myszkuje po drodze, jest zwarte, znacznie lepiej się prowadzi. Przestało też stukać, także polecam.

pozdrawiam

qba_m

Opublikowano
Witam

Też mam luz na przekładni i chcę spróbować z tą śrubą

Ale mam także luz na krzyżaku i tym samym na kole kierowniczym.... może pomóc ta śruba?

pzdr

 

Jeżeli masz luz na krzyżaku to ta śruba chyba nic Ci nie da. Pozdro

SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
Opublikowano

Witam

Może nie do końca dobrze sprecyzowałem. Mam luz na krzyżaku w sensie takim, że na całym drążku na którym jest krzyżak..

 

pzdr

Opublikowano
Witam

Może nie do końca dobrze sprecyzowałem. Mam luz na krzyżaku w sensie takim, że na całym drążku na którym jest krzyżak..

 

pzdr

 

Podkręć i zobacz , to nic nie kosztuje :).

SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
Opublikowano
mam to samo co kolega leszczu, dokręcenie tej śróbki nic mi nie dało tylko kierownica ciężej chodziła, musiałem poluzować...nadal mam lekki luzik i nie wiem co dalej robić :?:
Opublikowano
mam to samo co kolega leszczu, dokręcenie tej śróbki nic mi nie dało tylko kierownica ciężej chodziła, musiałem poluzować...nadal mam lekki luzik i nie wiem co dalej robić :?:

 

Kupić/zregenerować przekładnie. HEy

SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego Leszczu gdzie masz ten luz bo z twojego opisu ciężko wywnioskować,1 między kierownicą a przekladnią czy 2 między kierownicą a krzyżakiem.Bo jeśli przypadek nr 1 to śruba przy przekladni nie pomoże,w przypadku nr 2 należy dokręcić śrube nr 1(ale nie będziesz mial regulacji kierownicy) albo dokręcić lub wymienić gumowy element nr 2.

http://bmwfans.info/original/E34/Lim/520i-M50/ECE/L/M/1991/07/mg-32/ill-32_0647/

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.