Skocz do zawartości

jak dzial automatyczne ssanie w silniku 1.8 m43??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem na zimnym silniku wogole nie trzyma obrotow (powinno chyba byc tak ze jak odpalam zimny silnik to obroty powinny byc podwyzszone?) :mad2:

A u mnie nic!! Dopiero jak zlapie temperatury obroty ustawiaja sie i jest ok!!

Czy to moze byc winna automatycznego ssania a moze jakis inny problem POMOCY!! :modlitwa:

Dziekuje i pozdraiwam GRABENS

Opublikowano
Od razu po zapaleniu powinny byc normalnie ok 900. Jak jest zimny to faluje czy za nisko trzyma obr czy przerywa? Napisz cos wiecej, a przede wszystkim :search: bo to czesta przypadlosc w m40 i m43, wiec temat walkowany setki razy. Zazwyczaj pomaga reset kompa, czyszczenie/wymiana silniczka krokowego.
Opublikowano
Jak zimno to faluje i nie chce wogole utrzymac obrotow(czesto gasnie) a jak zlapie troszke temperatury jest oki!!reset komputera zrobilem wedlug przepisu "zrob to sam":) I nic nie pomoglo!!:((((PZDRAWIAMi dziekuje za podpowiedzi
Opublikowano
No to teraz wyczysc silniczek. Choc powiem Ci szczerze ze przyczyny byly rozne i nigdy nie bylo jednoznacznej odpowiedzi jak rozwiazac tą przypadłość. Z tego co mi jeszcze przychodzi do glowy to sprawdz szczelnosc dolotu. Masz gaz? Ja mam sekwencje i kiedys mi zle wykalibrowali w gazowni - gaz chodzil dobrze a na benzynie wlasnie takie krzaki sie robily jak mowisz i dopiero zachodzilem w glowe co za przyczyna. Jak masz 2 generacje to moglo ci kichnac i wlasnie rozszczelnic dolot.
Opublikowano

gazu nie mam!!! Rurki wszystkie spprawdzone guma od przeplywomierza rowniez chyba zostaje tylko silniczek krokowy!!:((( musze wyczyscic lub wymienic o rezultatach poinformuje!!!

A to (gdzies wyczytalem) czujnik temperatury silnika moze to bedzie tansze do wyminay i moze od tego zaczac ??Tylko gdzie on sie znajduje???

POZDRAWIAM GRABENS

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czujnik może być jak najbardziej.

A znajduje się on w głowicy pod kolektorem ssącym.

Tyle , że są dwa < jeden od wskaźnika na desce > i nie powiem ci który jest który bo nie pamiętam.

 

Ale jeśli mocno byś chciał to mogę jutro sprawdzić w schemacie i podać ci kolory kabelków.

 

Ale jeszcze masz czujnik temperatury powietrza w dolocie.

Jest on w przepływomierzu.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Czujnik może być jak najbardziej.

A znajduje się on w głowicy pod kolektorem ssącym.

Tyle , że są dwa < jeden od wskaźnika na desce > i nie powiem ci który jest który bo nie pamiętam.

 

Ale jeśli mocno byś chciał to mogę jutro sprawdzić w schemacie i podać ci kolory kabelków.

 

jezeli by nie sprawilo Ci problemu bylo by milo jak bys powiedzial(napisal) ktory jest opowiedzialny za moja uterke:) i moze jakis schemat bys mi przeslal

Z gory dziekuje i POZDRAWIAM GRABENS

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.