Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Proszę o radę..mianowicie od dłuższego czasu mam kłopot z rozrusznikiem, a uściślając z bendiksem...czasem po prostu nie kręci i tyle. Co radzicie wymienić, cały rozrusznik (koszt za nowy to jakieś 270 zł) czy wystarczy sam nowy bendiks (koszt jakieś 80 zł) i nie będe się tym już musiał martwić...Czy w rozruszniku coś jeszcze moze potem nawalić...nowy nie jest, to pewne, stąd moje wątpliwości, czy nie lepiej trochę zainwestować teraz w ten rozrusznik...Słucham wszelkich pomocnych rad:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A może jednak opiszesz dokładniej objawy bo z tego opisu to niestety nic się wywnioskować nie da.

 

Co to znaczy " nie kręci " ?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Jak wirnik nie ma przebicia i szczotki założysz nowe albo są dobre to proponuje naprawe a jak jest uszkodzony wirnik to może lepiej nowy ale NMW ma solidne rozruszniki.Pozdrawiam
Opublikowano
Jeśli chodzi o te objawy, to dlatego się nie rozpisywałem, że na 100% jest to wina bendiksa...stwierdziło to już spore grono mechaników - od tych przydomowych, aż po tych w ASO:).
Opublikowano
czasem wszyscy stawiają na bendix a bardzo często jest to elektrowłącznik (włącznik elektromagnetyczny) No ale przydałoby się usłyszeć coś więcej-objawy.
Opublikowano

moze ja opisze "nadchodzacy" mój problem..

Nieraz jak przekrecam kluczyk to jest tylko "puste" bzykniecie 1sekundowe (nie kreci), ale juz za drugim razem normalnie odpala..

Wiec co musze zrobic zeby sie upewnic co wymienic.. rozrusznik czy bendiks.. zakladam ze w przyszlosci problem bedzie sie nasilal i zdarzal sie coraz czesciej :?

Opublikowano
Te moje objawy to przez pierwszy okres czasu jak przekręcałem kluczyk pojawiał się taki "zgrzyt" - zupełnie jakby coś nie zaskoczyło....a teraz oprócz tego daje się słyszeć taki zduszony dźwięk zapłonu...Wszyscy twierdzą, że to wina bendiksa...Bardziej opisać tego nie potrafię...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam!

Ja miałem podobny problem...jak opisywano powyżej..tj jak przekręcałem zapłon to tybło tylko takie puste "cykniecie"..."syczenie".....i postawiłem na bendix...po wymianie bendixa wszystko wróciło do normy...ale nie na długo, bo pocieszylem sie naprawionym rozrusznikiem zaledwie dwa dni....tylko dwa dni chodził jak należy....i wszysko wróciło z powrotem do stanu wyjścia tzn do tego cykanie i syczenia...co to może byc ?? ...bendix jest nowy, przejrzany dokładnie rozrusznik (sprawdzony elektromagnes, szczotki itp) oraz nowy akumulator.....co może byc jeszcze ??......czy czeka mnie wymiana wieńca na kole dwumasowym ??

 

poradzci co to moze byc....

 

z góry dziekuje

Z racji tego, że spadł śnieg, przypominam, że piłowanie GOLFA na ręcznym, to nie DRIFT!!!!

***

Nie dyskutuj z idiotą , na początku sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

***

http://picasaweb.google.co.uk/kieltj/BMW - moje BMW

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam!

Ja miałem podobny problem...jak opisywano powyżej..tj jak przekręcałem zapłon to tybło tylko takie puste "cykniecie"..."syczenie".....i postawiłem na bendix...po wymianie bendixa wszystko wróciło do normy...ale nie na długo, bo pocieszylem sie naprawionym rozrusznikiem zaledwie dwa dni....tylko dwa dni chodził jak należy....i wszysko wróciło z powrotem do stanu wyjścia tzn do tego cykanie i syczenia...co to może byc ?? ...bendix jest nowy, przejrzany dokładnie rozrusznik (sprawdzony elektromagnes, szczotki itp) oraz nowy akumulator.....co może byc jeszcze ??......czy czeka mnie wymiana wieńca na kole dwumasowym ??

 

poradzci co to moze byc....

 

z góry dziekuje

 

To nadal bendix.

Tylko tym razem kup oryginalny a nie zamiennik. :cool2:

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
to był oryginał z ASO we Wrocławiu...170 pln.....chyba, ze mi zamiennik wsadzisli do rozrusznika...bo nie sprawdzałem

Z racji tego, że spadł śnieg, przypominam, że piłowanie GOLFA na ręcznym, to nie DRIFT!!!!

***

Nie dyskutuj z idiotą , na początku sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

***

http://picasaweb.google.co.uk/kieltj/BMW - moje BMW

  • 2 lata później...
Opublikowano
Ja oddałem wówczas rozrusznik do regeneracji. Koszt regeneracji - 350 zł (gwarancja pół roku). Od tamtego czasu (a wymieniałem zimą 2008) wszystko w porządku!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.