Skocz do zawartości

Gaz w E60


Sylwia

Rekomendowane odpowiedzi

stac Cie na E60 a nie stac Cie na benzyne ??? Kobieto gaz w takim samochodzie to profanacja moze zmien samochod np na malego fiata bedzie tanszy w eksploatacji :mad2:

 

Mod Edit: za nastepna durna uwage dostaniesz ostrzezenie. Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia, to sie nie odzywaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja zauważyłem, to Sylwia nie pytała czy "wypada zakładać gaz do E60", "czy to profanacja" itp. tylko gdzie w warszawie można założyć gaz do takiego auta. Pewnie oczekuje polecenia jakiegoś dobrego zakładu. A nie wysłuchiwania moralizatorek, które nic nie wnoszą do dyskusji, a tylko tworzą nie miłą atmosferę.

 

Nie jestem z wawy, więc nie pomogę. Ale nie widzę nic złego w tym, aby zaoszczędzić pieniądze, jeśli jest to możliwe...

 

Skoro Sylwia kupiła sobie to E60, to pozwólmy jej samej decydować o swoim aucie, bo jest jej własnością, a nie naszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
stac Cie na E60 a nie stac Cie na benzyne ??? Kobieto gaz w takim samochodzie to profanacja moze zmien samochod np na malego fiata bedzie tanszy w eksploatacji :mad2:

 

A co ma jedno do drugiego? Co za debilna odpowiedź!!! Nie Twoja sprawa człowieku na co kogo stać itd. Może właśnie dlatego stać ją na E60 bo potrafi liczyć. Ja mam zamiar kupić E60 545i i też założyć gaz i to naprawdę nie ma nic wspólnego z profanacją tylko z tym, że nie każdy ma auto do krótkich przejażdżek i czasami musi ono na siebie zarobić. A Ciebie stać na E60 a kupiłeś diesela?? Czemu nie masz 530i albo 545i?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście też uważam że ten temat to prowokacja, poza tym specjalnie napisana przez kobietę, w której obronie stanęło już kilku rycerzy :) Jeżeli się mylę to proponuje użyć "search" i odnaleźć wątek o gazie i paliwach alternatywnych, zapoznać się z kosztami montażu eksploatacji takiego urządzenia przeliczyć jeszcze raz czy zaoszczędzone pieniądze zwrócą się w jakimś konkretnym czasie czy będziemy czekać na ich zwrot latami. Dodam ze 525 spala ci pewnie w granicach 13 litrów więc policz sobie że gazu weźmie ok 15 litrów teraz policz sobie ile zaoszczędzisz na każdych 100 kilometrach i podziel przez koszty wydane na montaż instalacji i zobaczysz po ilu km zwróci ci sie sama instalacja. Potem zastanów się ile kilometrów robisz rocznie i ile tym autkiem chcesz się jeszcze lansować. Pamietaj że instalacja gazowa nie jest montowana fabrycznie ani nikt w fabryce nie przewidywał pewnie zakładania takich rzeczy do tego auta więc podczas eksploatacji mogą pojawiać się co jakiś czas problemy z użytkowaniem auta, a chyba stojąca na poboczu e60-ka z podniesiona maska to chyba nie najlepsza "lanserka" ? :>

 

Poza tym zastanawia mnie czemu moderator nie przesunął wątku skoro wiadomo że temat znalazł się w złym dziale? Co on ma wspólnego z serią 5? Prócz tego że gaz ma być w niej zamontowany? Według mnie wątek nadaje się tylko do działu spalanie & paliwa alternatywne bo porusza problemy związane w tym działem, jak dla mnie ostrzeżenie za źle umieszczony temat plus zły opis problemu, bo "gaz w e60" mówi niewiele. Równouprawnienie dla wszystkich forumowiczów bez przywilejów ze względu na płeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o e60 że profanacja itd i jeszcze 525i (to żadna wyścigówka w stylu 545i lub M5 itd.) Widziałem typowo wyczynowe auto Subarynkę STI jak tankowała gaz i to było dziwne - król Oesów na muchozolu :mrgreen:

Tylko jak kolega BZQ zauważył że naszpikowany elektroniką samochód takiej ingeencji nie bedzie długo tolerował i się od czasu do czasu "postawi."

 

A dla koleżanki jak chce sie lansować to mniej jeżdżenia proponuje. Tyłek nie bedzie rósł a uda będą jak stal :norty: Ale to nie forum zdrowia ;)

 

Też uważam że jak by to był "Jan z Wawy" to gadka była by inna

(OO)=== OO===(OO)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tylko o jednym detalu nikt nie wspomniał przy okazji tego 525i koleżanki. Jeżeli to jest model z silnikiem z wtryskiem bezpośrednim czyli od 2006 roku (218KM) to można zapomnieć o gazie bo jeszcze do takich silników instalacji chyba nie wymyślili.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Jestem blondynką i za bardzo nie znam się na technice. Moje E60 ma silnik 2500 cm i jest na benzynę. Dużo, za dużo pali. Chcę zamontować gaz w swojej buni. Gdzie w warszawie mogę to zrobić?

Może któryś z kolegów mi pomoże ?

 

Pytaj na tym forum http://lpg.info.pl/index.php?sid=b7f15dce0d175f1044056a7c7197dee8

Tam naprawdę Ci pomogą i poleca dobry warsztat. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mmw skwituje krotko Twoja odpowiedz zycze powodzenia przy zalozeniu w E60 545i gazu!!! Bedziesz naprawde de beast , ja jednak wole byc tym dziadem i jezdzic dieslem przynajmniej mnie nie bedzie korcilo zakladac gaz.A swoja droga to szkoda idac za Twoim tokiem rozumowania ze gazu nie mozna do diesla zalozyc bo wtedy my posiadacze diesli bylibysmy podwojnie oszczedni i skapi.Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem czemu padają tu takie stwierdzenia jak 'katowanie silnika gazem'. Gaz silnikowi nie zaszkodzi, może zaszkodzić zła, źle założona bądź wyregulowana instalka. Dobrze założona sekwencja to jest to :cool2: BMW wypuściło e34 518 na gaz więc to chyba nie aż takie zło.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem czemu padają tu takie stwierdzenia jak 'katowanie silnika gazem'. Gaz silnikowi nie zaszkodzi, może zaszkodzić zła, źle założona bądź wyregulowana instalka. Dobrze założona sekwencja to jest to :cool2: BMW wypuściło e34 518 na gaz więc to chyba nie aż takie zło.

 

Z tego co się orientuję to 518 e34 z gazem fabrycznym niebawem będziemy traktować jako oldtimer, konstrukcja silnika to raczej arcydzieło epoki kamienia łupanego, poza tym skoro wpadli na taki pomysł żeby wsadzić gaz do swoich produktów, ciekawi mnie fakt dlaczego zrobili to akurat w silniku 1,8? A nie wsadzili go już wtedy do r6 albo v8? Zastanawiałeś się nad tym? A dlaczego użyłem słowa katowanie? A no własnie dlatego że znaleźć w tym kraju warsztat który zrobi to jak należy to jak gra w totolotka i do tego poprowadzi całą eksploatacje tego auta na tym co założyli. Dodam że dziś niewielu mechaników ma pojęcie w ogóle o autach od 2002 roku wzwyż , bo niby kto miał im za sponsorować naukę? sami? Chyba żartujesz. Dlatego jak im zawieziesz auto to będą uczyć się na twoim a sprawdzonych fachowców jest naprawdę mało. Na pewno z autem da rade zrobić wszystko ale dobrze jest też zrobić to z głową. A dlaczego jestem takim anty gazownikiem? Ano dlatego że od 91 roku miałem Passata wyprodukowanego w Holandii oryginalnie z instalacją gazową, kiedy ty i tobie podobni nie wiedzieli jeszcze że na gazie da się jeździć. Przez około dwa lata ta instalacja była zupełnie zbędną w tym aucie na terenie naszego kraju, gdyż nie było ani jednej stacji z gazem. Później pokazały się takie co sprzedawały gaz na oko. Itd. Ale od kiedy pamiętam jak tylko coś się zepsuło to później ciągle się coś psuło od tej jazdy na gazie. Wiem że dziś technologia poszła do przodu, poza tym tamten silnik nie był zbytnio skomplikowany. A jednak wszyscy moi znajomi którzy zakładali ten gaz w ostatnich latach ciągle mieli jakieś problemy a to jak nie jakaś regulacja a to coś i stale jakoś dużo im te auta paliły. Trzeba mieć czas na jeżdżenie na regulacje, dostrajania, itd., a to też pochłania paliwo! Więc osobiście uważam że gaz to nie żadne panaceum na tanie jeżdżenie, chyba że się jest ekologiem i naprawdę dba o środowisko. wtedy przyznam mu racje że jazda na gazie jest ekologiczna. Dlatego uważam że DIESEL to rozwiązanie które na dzień dzisiejszy po pierwsze jest oszczędne przy nawet dużych silnikach o ile się dba o ten sprzęt a po drugie technologia diesla dziś naprawdę daje rade jeśli chodzi o przyspieszenia i V max.

 

Nie rozumiem was. To ja jestem blondynka a to wy zachowujecie się beznadziejnie. Ja pytam się, gdzie założą mi instalację gazową. A wy zaczynacie wycieczki pod moim adresem lub poruszacie oboczne tematy.

 

W pełni się z tobą zgadzamy że jesteś blondynką sądząc po tyn co piszesz. Wycieczki pod twoim adresem były z powodu złego umieszczenia tematu na forum, jako nowy użytkownik należało zacząć od używania funkcji "szukaj" żeby dowiedzieć się gdzie można założyć gaz. Dlatego dostało ci się za sposób pytania. Lub była to zwyczajna prowokacja jak pisaliśmy wcześniej. Druga sprawa to pisanie o "lansowaniu" się tez chyba blasku ci nie dodaje. Jeżeli przeraża cię spalanie w 525 które nie jest jakieś nadzwyczaj wielkie to chyba także zakupiłaś nieodpowiednie auto, mogłaś wybrać w tym samym opakowaniu np 520D i sądząc do czego ma służyć ci to auto nie miało by to chyba żadnego znaczenia dla ciebie a paliło by połowę tego co 525i. Lub lepiej byś zrobiła kupując Mini, na pewno było by się czym przy lansować a i koszty utrzymania niewielkie i była byś "trendy". Wybacz że cynizm bijący z mojej wypowiedzi ale jak widać musisz się jeszcze wiele nauczyć a przede wszystkim czytać czytać i jeszcze raz czytać oczywiście nasze forum :)

 

http://pl.youtube.com/watch?v=vOurBuW5ZFc

Edytowane przez BZQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego, pouczasz koleżankę żeby przede wszystkim czytała forum, a sam nie czytasz postów :duh: , przecież napisała że w wawie potrzebuje warsztatu :lol:

 

No fakt, napisała :) Ale reszta się zgadza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

BZQ.. Oczywiście nie każde silniki dobrze znoszą gaz, ale akurat V8 BMW bezproblemowo. Mój wspólnik jeździł E39 540i prawie trzy lata na gazie, zrobił ponad 100 tys km, a auto miało już prawie 200 tys jak gaz był montowany i poza początkowymi problemami z regulacją (pierwszy miesiąc jazdy) potem wszystko chodziło jak złoto. Ile pieniądzy zaoszczędził przez te 100 tys km to można mniej więcej policzyć, ale mówiąc w skrócie.. baaaaardzo dużo. :) Oczywiście zgadzam się, że instalacja musi być dobra (i tu nie ma co oszczędzać) i dobrze założona, ale jak spełnione są obudwa te warunki i potem gaz jest serwisowany to naprawdę użytkownik będzie się cieszył bezproblemową jazdą.

 

VW wypuszcza właśnie Golfa z fabrycznym LPG, Volvo robi to od lat, Opel i VW już od dawna mają modele również na gaz ziemny itd itd. Co do Volvo to nawet te ich turbodoładowane silniki bardzo dobrze współpracują z gazem bo znam wiele osób, które takimi autami jeżdżą od dawna i są bardzo zadowoleni. Oczywiście zakładali nowoczesne instalacje. Sam sprzedawałem trzy lata temu BMW X3 3.0iA znajomemu, który od razu założył w niej gaz i do tej pory jeździ bezproblemowo i instalacja zwróciła mu się już kilka razy. Oczywiście bezsensem jest zakładanie gazu do auta, które niedużo pali a użytkownik robi małe przebiegi, albo gdy w tej samej cenie możemy kupić diesela, ale w przypadku gdy dobrze policzymy i gaz nam się będzie opłacał to nie widzę przeszkód żeby go montować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.