Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To w takim razie w czym Twoje są lepsze od tego "oryginalnego Philipsa z IC" którego wyśmiałeś?

 

A w czym są moje lepsze?

 

1. Są nowe :)

2. Są wyregulowane.

3. Lepiej oświetlają (nie oślepiają!) drogę.

3. Są tańsze :norty:

 

Co rozumiem wszystko widać na tej fotce? Weź nie bądź śmieszny, bo z niej akurat wynika coś zupełnie innego. Poza tym co ma regulacja lamp czyli ich oślepanie do Philipsa??? Ale już nie drążmy. Powiem tak. Krytykując chińskie ksenony miałem bardziej na myśli użytkowników którzy je zakładają mając w d... wszelkie normy i zasady z jakimi jest związany montaż żarówek ksenonowych. Policja oczywiście woli stać z radarem na trzypasmowej drodze niż zabierać dowody rejestracyjne takim gagadkom no ale taki to kraj.

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Członkowie klubu
Opublikowano (edytowane)

wciąż nie wiem gdzie kupić oryginalne PHILIPS D2s

 

http://www.lighting.philips.com/in_en/consumer/carlighting/1_car_lighting/car_where_to_buy.php?main=gb_en_consumer_lighting&parent=89083467512&id=in_en_car_lighting&lang=en

 

 

For Eastern Europe countries, please contact Urszula Kolodziejczyk:

Phone: +48 42 22 51 180

[email protected]

 

mmw to Ty twierdzisz, że ja oślepiam i mam rozregulowane ksenony :) Ja twierdzę jedynie, że Philips ma gorszą barwę światła.

Edytowane przez voshon
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Piszecie tak troche byle pisać.....

Problem jest w tym że:

- można świadomie kupić jakieś badziewie chińskie HID extra power xenon ... 50PLN

- mozna kupić Philipsy d2s 4300K 35W z allegro (99% to podróby) 150PLN

- można kupić w NorAuto, InterWeli,InterCarsie....niestety wyglądają też jak ALLEGROWE fałszywki....350PLN

 

I tu jest mały problem....Gdzie kupić prawdziwe PHILIPS D2S z dwiema srubkami na pierścieniu metalowym i blaszakmi wychodzącymi nie z plastikowego ring-u...?

 

tu jest how to jak rozpoznać fałszywkę:

http://motonews.pl/sh_forum.php?op=fvt&t=223141&c=0&f=9

 

wciąż nie wiem gdzie kupić oryginalne PHILIPS D2s

 

Weź już odpuść sobie. Jak uważasz, że IC sprzedaje podróby to kup OSRAMa i daj spokój z podawaniem tego linka bo już go znamy na pamięć. Napisz email do Philipsa i niech Ci wyjaśnią czy racją jest to co jest w tym linku bo pewnie żarówki takie produkuje 10 albo więcej fabryk Philipsa, są różne serie itd i może wcale nie jest tak, że tylko takie jak szukasz to oryginały.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Piszecie tak troche byle pisać.....

Problem jest w tym że:

- można świadomie kupić jakieś badziewie chińskie HID extra power xenon ... 50PLN

- mozna kupić Philipsy d2s 4300K 35W z allegro (99% to podróby) 150PLN

- można kupić w NorAuto, InterWeli,InterCarsie....niestety wyglądają też jak ALLEGROWE fałszywki....350PLN

 

I tu jest mały problem....Gdzie kupić prawdziwe PHILIPS D2S z dwiema srubkami na pierścieniu metalowym i blaszakmi wychodzącymi nie z plastikowego ring-u...?

 

tu jest how to jak rozpoznać fałszywkę:

http://motonews.pl/sh_forum.php?op=fvt&t=223141&c=0&f=9

 

wciąż nie wiem gdzie kupić oryginalne PHILIPS D2s

 

Weź już odpuść sobie. Jak uważasz, że IC sprzedaje podróby to kup OSRAMa i daj spokój z podawaniem tego linka bo już go znamy na pamięć. Napisz email do Philipsa i niech Ci wyjaśnią czy racją jest to co jest w tym linku bo pewnie żarówki takie produkuje 10 albo więcej fabryk Philipsa, są różne serie itd i może wcale nie jest tak, że tylko takie jak szukasz to oryginały.

 

cały Ty :evil: Zamiast pomóc komuś to się naindyczasz i mądrzysz :naughty:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odpowiadam na dwa pytania

Mam xenony oryginał 4300K w oryginalnych lampach hella. < na pewno nie powiem , że świecą na żółto. >

 

Nie nie jestem żadnym optykiem z wykształcenia < zresztą jak i TY >

Wszystko co tu napisałeś można znaleźć w gooogle.

 

teraz odpowiedz na moje pytanie :

Masz na nie homologację?

 

A że nie masz to ciekawe czemu??

 

Chińczyków było stać na wybudowanie fabryki tych palników a zabrakło na zrobienie homologacji????

Czy raczej nikt by na to nie dał homologacji????

A jeśli nikt nie dał to czemu???

 

Na koniec < bo nie mam zamiaru się spierać z kimś kto jak widzę wie o oświetleniu wszystko. A jakość oświetlenia ocenia swoim wprawnym okiem > dodam , że przeglądy techniczne nie są szczegółowe z prostego powodu.

Chcą żebyś do nich jeszcze wrócił a nie poszedł do konkurencji.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Członkowie klubu
Opublikowano

To nie post o przeglądach więc robię OT, ale ok. Tak się składa, że tam gdzie jeżdżę (nie wiem gdzie Ty jeździsz) to przegląd nie jest formalnością. Palniki nie mają homologacji, jak większość produktów made in China. Dlaczego? Być może dlatego że nie spełniają norm jakości i czestotliwość awarii bądź odrzutów przy produkcji jest dużo wyższa niż przy innych markowych produktach. Ale czy to zdaniem Twoim powoduje, że automatycznie ich używanie powoduje, że ktoś oślepia? Dyskusja od samego początku zeszła na złe tory, zarzuciliście mi że oślepiam innych użytkowników drogi. Zatem pytam co powoduje, że oślepiam? Brak homologacji? Bo jakoś innych argumentów nie macie :norty:

 

Podkreślam po raz kolejny, ja też jestem wrogiem zestawów HID w lampach nieprzystosowanych do tego, ale tak się to ma do moich palników, jak wpływ lotów kosmicznych na rozwój bulwy buraka naciowego :wink: Miałem kilka kontroli policyjnych, nikt się nie przyczepił. Jesteście jedyni, no ale przecież mieliście okazje te lampy widzieć w działaniu na żywo, zatem macie rację oślepiają :twisted2:

Opublikowano
jeszcze sie włącze do dyskusji bo znalazłem właśnie auto świat z 2006r i jest tam opis żarówek i testy w laboratorium jak ktoś chce to odsyłam ale opisy i testy zwykłych żarówek h4/h7 no ale i tak warto przeczytac bo rzuca to jakieś światło na cały problem z żarówkami auto świat 05.06.2006
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

"...Tak się składa, że tam gdzie jeżdżę (nie wiem gdzie Ty jeździsz) to przegląd nie jest formalnością. Palniki nie mają homologacji, jak większość produktów made in China. ..."

 

No faktycznie SOLIDNY przegląd.

To taki przegląd jak i u mnie.

 

A jeśli homologacja jest za małym argumentem to widzę tu zerowy sens dalszej dyskusji. < kup chińskie mleko dla dziecka jeśli masz dzieci >

 

Nadal jedynym twoim argumentem jest ocena wzrokowa < przeważnie własna >

 

Dalszego miłego oślepiania < na szczęście mieszkamy daleko od siebie więc prawdopodobieństwo , że cię spotkam na drodze jest minimalne.>

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
To nie post o przeglądach więc robię OT, ale ok. Tak się składa, że tam gdzie jeżdżę (nie wiem gdzie Ty jeździsz) to przegląd nie jest formalnością. Palniki nie mają homologacji, jak większość produktów made in China. Dlaczego? Być może dlatego że nie spełniają norm jakości i czestotliwość awarii bądź odrzutów przy produkcji jest dużo wyższa niż przy innych markowych produktach. Ale czy to zdaniem Twoim powoduje, że automatycznie ich używanie powoduje, że ktoś oślepia? Dyskusja od samego początku zeszła na złe tory, zarzuciliście mi że oślepiam innych użytkowników drogi. Zatem pytam co powoduje, że oślepiam? Brak homologacji? Bo jakoś innych argumentów nie macie :norty:

 

Podkreślam po raz kolejny, ja też jestem wrogiem zestawów HID w lampach nieprzystosowanych do tego, ale tak się to ma do moich palników, jak wpływ lotów kosmicznych na rozwój bulwy buraka naciowego :wink: Miałem kilka kontroli policyjnych, nikt się nie przyczepił. Jesteście jedyni, no ale przecież mieliście okazje te lampy widzieć w działaniu na żywo, zatem macie rację oślepiają :twisted2:

 

Kolego a więc tak nie widziałem twoich lamp że nie mogę stwierdzić czy oślepiają czy nie ale postaram się w krótce wytłumaczyć w czym rzecz są dwa rodzaje lamp jedne przystosowane do Xenonów a drugie nie , lampy gdzie montowane są Xenony zawsze maja ( najważniejsza rzecz) SOCZEWKE -która skupia odpowiednio wiązke światła , do tego jest odpowiednie lustro i klosz w tych lampach montujemy Xenon , co do zestawów z chin na pewno nie maja one homologacji ( nie wiem dlaczego ale najprawdopodobniej jakośc wykonania i nie spełniają żadnych naszych norm )

W Polsce każdy zakłada sobie HIdy (tani koszt nie mając pojęcia jak lampa musi wyglądać żeby spełniała swoja rolę) jeżeli załozysz taki zestaw do zwykłej lampy na pewno bedziesz oslepiał innych , jeżeli to mądrze zrobisz na lampach soczewkowych bedziesz z tego zadowolony a jak jeszcze pomyslisz o spryskach na te lampy ( wymóg ) to bedzie prawie jak oryginał - tylko największy problem SAMOPOZIOMOWANIE :(

Opublikowano
To nie post o przeglądach więc robię OT, ale ok. Tak się składa, że tam gdzie jeżdżę (nie wiem gdzie Ty jeździsz) to przegląd nie jest formalnością. Palniki nie mają homologacji, jak większość produktów made in China. Dlaczego? Być może dlatego że nie spełniają norm jakości i czestotliwość awarii bądź odrzutów przy produkcji jest dużo wyższa niż przy innych markowych produktach. Ale czy to zdaniem Twoim powoduje, że automatycznie ich używanie powoduje, że ktoś oślepia? Dyskusja od samego początku zeszła na złe tory, zarzuciliście mi że oślepiam innych użytkowników drogi. Zatem pytam co powoduje, że oślepiam? Brak homologacji? Bo jakoś innych argumentów nie macie :norty:

 

Podkreślam po raz kolejny, ja też jestem wrogiem zestawów HID w lampach nieprzystosowanych do tego, ale tak się to ma do moich palników, jak wpływ lotów kosmicznych na rozwój bulwy buraka naciowego :wink: Miałem kilka kontroli policyjnych, nikt się nie przyczepił. Jesteście jedyni, no ale przecież mieliście okazje te lampy widzieć w działaniu na żywo, zatem macie rację oślepiają :twisted2:

 

Kolego a więc tak nie widziałem twoich lamp że nie mogę stwierdzić czy oślepiają czy nie ale postaram się w krótce wytłumaczyć w czym rzecz są dwa rodzaje lamp jedne przystosowane do Xenonów a drugie nie , lampy gdzie montowane są Xenony zawsze maja ( najważniejsza rzecz) SOCZEWKE (...)

Nie do końca się z tym zgodzę. Zapomniałeś o samochodach, w którym montowano fabrycznie palniki D2R - tam lampy nie miały soczewki, np w sporej części aut marki Volvo, pierwsze modele W210 ("okulara") itp.

Zgodzę się natomiast, że nie powinno się montować "zestawu xenonów" do lam, które nie są homologowane do takowego oświetlenia.

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano
To nie post o przeglądach więc robię OT, ale ok. Tak się składa, że tam gdzie jeżdżę (nie wiem gdzie Ty jeździsz) to przegląd nie jest formalnością. Palniki nie mają homologacji, jak większość produktów made in China. Dlaczego? Być może dlatego że nie spełniają norm jakości i czestotliwość awarii bądź odrzutów przy produkcji jest dużo wyższa niż przy innych markowych produktach. Ale czy to zdaniem Twoim powoduje, że automatycznie ich używanie powoduje, że ktoś oślepia? Dyskusja od samego początku zeszła na złe tory, zarzuciliście mi że oślepiam innych użytkowników drogi. Zatem pytam co powoduje, że oślepiam? Brak homologacji? Bo jakoś innych argumentów nie macie :norty:

 

Podkreślam po raz kolejny, ja też jestem wrogiem zestawów HID w lampach nieprzystosowanych do tego, ale tak się to ma do moich palników, jak wpływ lotów kosmicznych na rozwój bulwy buraka naciowego :wink: Miałem kilka kontroli policyjnych, nikt się nie przyczepił. Jesteście jedyni, no ale przecież mieliście okazje te lampy widzieć w działaniu na żywo, zatem macie rację oślepiają :twisted2:

 

Kolego a więc tak nie widziałem twoich lamp że nie mogę stwierdzić czy oślepiają czy nie ale postaram się w krótce wytłumaczyć w czym rzecz są dwa rodzaje lamp jedne przystosowane do Xenonów a drugie nie , lampy gdzie montowane są Xenony zawsze maja ( najważniejsza rzecz) SOCZEWKE (...)

Nie do końca się z tym zgodzę. Zapomniałeś o samochodach, w którym montowano fabrycznie palniki D2R - tam lampy nie miały soczewki, np w sporej części aut marki Volvo, pierwsze modele W210 ("okulara") itp.

Zgodzę się natomiast, że nie powinno się montować "zestawu xenonów" do lam, które nie są homologowane do takowego oświetlenia.

Przepraszam za pomniałem o tych lampach ale tam nie ma tylko soczewki a reszta jest przystosowana do odpowiednich zarników xenonowych

  • Członkowie klubu
Opublikowano (edytowane)
To nie post o przeglądach więc robię OT, ale ok. Tak się składa, że tam gdzie jeżdżę (nie wiem gdzie Ty jeździsz) to przegląd nie jest formalnością. Palniki nie mają homologacji, jak większość produktów made in China. Dlaczego? Być może dlatego że nie spełniają norm jakości i czestotliwość awarii bądź odrzutów przy produkcji jest dużo wyższa niż przy innych markowych produktach. Ale czy to zdaniem Twoim powoduje, że automatycznie ich używanie powoduje, że ktoś oślepia? Dyskusja od samego początku zeszła na złe tory, zarzuciliście mi że oślepiam innych użytkowników drogi. Zatem pytam co powoduje, że oślepiam? Brak homologacji? Bo jakoś innych argumentów nie macie :norty:

 

Podkreślam po raz kolejny, ja też jestem wrogiem zestawów HID w lampach nieprzystosowanych do tego, ale tak się to ma do moich palników, jak wpływ lotów kosmicznych na rozwój bulwy buraka naciowego :wink: Miałem kilka kontroli policyjnych, nikt się nie przyczepił. Jesteście jedyni, no ale przecież mieliście okazje te lampy widzieć w działaniu na żywo, zatem macie rację oślepiają :twisted2:

 

Kolego a więc tak nie widziałem twoich lamp że nie mogę stwierdzić czy oślepiają czy nie ale postaram się w krótce wytłumaczyć w czym rzecz są dwa rodzaje lamp jedne przystosowane do Xenonów a drugie nie , lampy gdzie montowane są Xenony zawsze maja ( najważniejsza rzecz) SOCZEWKE (...)

Nie do końca się z tym zgodzę. Zapomniałeś o samochodach, w którym montowano fabrycznie palniki D2R - tam lampy nie miały soczewki, np w sporej części aut marki Volvo, pierwsze modele W210 ("okulara") itp.

Zgodzę się natomiast, że nie powinno się montować "zestawu xenonów" do lam, które nie są homologowane do takowego oświetlenia.

Przepraszam za pomniałem o tych lampach ale tam nie ma tylko soczewki a reszta jest przystosowana do odpowiednich zarników xenonowych

 

ice331 dobrze prawisz, ale ja mam oryginalne ksenony, soczewki też mam, podobnie jak samopoziomowanie ;) Cała awantura jest o to, że co poniektórzy twierdzą, że założywszy chińskie palniki D2S do reflektorów ksenonowych by BMW AG oślepiam innych na drodze :norty: Przeczytaj cały temat, albo przynajmniej od momentu kiedy rozpoczęła się ta rozróba :norty: Pytanie za sto punktów :) Skoro mam reflektor homologowany do palników D2S, to co ma większe znaczenie? Kraj pochodzenia? Barwa światła? A może czy mam zamontowany palnik do którego jest homologowany reflektor, hmmm? Pomijam takie oczywiste oczywistości, jak dobrze ustawione światła, samopoziomowanie itp bo to wszystko jest w ori.

 

Burner masz rację, mam też mietka w202, ma ori ksenony bez soczewek - reflektor projekcyjny i palniki tam jakie są to D2R z przesłoną. Niedawno zmieniałem palniki, domyślacie się jakie :lol: No tak, ale zapewne też oślepiają :hand:

Edytowane przez voshon
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokładnie.

Bez homologacji nie nazywaj ich D2S bo to nie są D2s < to poprostu "jakieś tam" >bez względu na to jak bardzo chińczyk < może piekarz z zawodu? > tego chciał by przypominały oryginał.

 

A to , że one wogóle emitują jakieś światło nie oznacza , że to światło spełnia jakiekolwiek normy.

 

I to jest sedno tego problemu.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Członkowie klubu
Opublikowano (edytowane)

Piszecie o atestach, normach itd. Zamieniam się w słuch, jakie to atesty zatem? Może jakiś przykład? Podstawa prawna, że palnik musi taki atest posiadać? Poza tym pamiętajcie, co innego atest dopuszczający do sprzedaży, a co innego atest dopuszczający do ruchu. Jedno nie ma wiele wspólnego z drugim. Po raz kolejny proszę Was, jeśli chcemy dyskutować to dyskutujmy merytorycznie.

 

Argumenty typu "Twój palnik oślepia bo nie ma atestu", albo "emitowane światło nie spełnia norm" naprawdę wnoszą wiele do dyskusji :lol: To światło musi jakieś normy spełniać? A ja głupi myślałem, że wystarczy żeby było białe :twisted2:

 

Załącznik Nr 6 zatytułowany jako "Warunki szczegółowe dotyczące świateł zewnętrznych pojazdu samochodowego i przyczepy" do rozporządzenia Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z dnia 26 lutego 2003 r.) tak precyzuje w § 2 warunki jakie powinny spełniać światła zamontowane w pojeździe:

 

Światła mijania: liczba 2, barwa światła - biała lub żółta selektywna, własności świetlne - powinny dostatecznie oświetlać drogę co najmniej na 40 m przed pojazdem przy dobrej przejrzystości powietrza, inne warunki - powinny być asymetryczne i oświetlać drogę po prawej stronie na większą odległość niż po lewej stronie.

 

§ 10 ust.1 powołanego wyżej rozporządzenia stanowi ponadto, że:

 

Przedmioty wyposażenia i części pojazdów związane z bezpieczeństwem ich użytkowania i ochroną środowiska mogą być stosowane w pojazdach, jeżeli spełniony jest co najmniej jeden z następujących warunków:

1) oznakowane są znakami homologacji międzynarodowej stosowanymi w homologacji Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) - "E" lub Unii Europejskiej - "e";

2) oznakowane są cechami producenta pojazdu, na który wystawiono krajowe świadectwo homologacji typu pojazdu; ocechowanie to powinno być zgłoszone do upoważnionej jednostki celem ewidencji;

3) oznakowane są cechami dostawcy producenta pojazdu, na który wystawiono krajowe świadectwo homologacji typu pojazdu; ocechowanie to powinno być zgłoszone do upoważnionej jednostki celem ewidencji;

4) oznakowane są znakiem zgodności zgodnie z przepisami o systemie oceny zgodności i akredytacji; przepisu nie stosuje się do przedmiotów wyposażenia i części oznakowanych znakiem bezpieczeństwa na podstawie dotychczasowych przepisów o badaniach i certyfikacji;

5) tablice rejestracyjne mogą być stosowane w pojazdach, jeżeli oznakowane są znakiem producenta zgodnie z przepisami o rejestracji i oznaczaniu pojazdów.

2. Przepis ust.1 stosuje się do producentów, importerów, dystrybutorów oraz podmiotów montujących i świadczących usługi.

3. Wykaz przedmiotów wyposażenia i części związanych z bezpieczeństwem użytkowania pojazdu i ochroną środowiska podlegających sprawdzeniu w tym zakresie przez jednostki akredytowane w polskim systemie akredytacji określa załącznik nr 3 do rozporządzenia.

 

A Załącznik Nr 3 wymienia wiele elementów, ale o palnikach do lamp wyładowczych nie wspomina.

 

Zatem?

Edytowane przez voshon
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tu nie ma o czym dyskutować.

Dyskutować to można nad różnicami między MARKOWYMI produktami a nie śmieciami za 5zł.

 

Ja bym po prostu nie odważył się kupić ŚWIADOMIE i zamontować czegoś co może się okazać czymś co POWAŻNIE przeszkadza lub nawet szkodzi innym.

 

A ty rób jak chcesz.

Dla mnie możesz nawet zamontować lampę sztormową z Batorego < możliwe , ze też ma około 6000K ale strumień światła pewnie nie jest taki sam jak w twoich.

Nie każde palniki które mają światło o temperaturze < około 6000k > emitują taki sam strumień światła.

Te ze zdjęcia mają o wiele za mocny.

Temat z mojej strony zakończony.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Super przekonałeś mnie, dziękuje :cool2: Powtarzacie zasłyszane dyrdymały niezgodne z prawdą. Najpierw oślepiają bo są za mocne, potem emitowane światło nie spełnia norm. Tłumaczę Wam po raz kolejny i ostatni. Nie ma czegoś takiego jak za mocny ksenon :duh: Problem jest jeśli zamontujesz palnik wyładowczy do reflektora, który jest homologowany na zwykłą żarówkę. Wtedy powstaje problem bo:

 

1. Strumień świetlny jest rozpraszany przez odbłyśniki-wyjątek palniki D2R bo posiadają przesłonę, ale są inne problemy bo

2. Jak taki reflektor ulegnie zabrudzeniu to bez spryskiwaczy przez ten brud mamy kolejne problemy z rozpraszaniem strumienia.

3. NAJWAŻNIEJSZĄ KWESTIĄ jest USTAWIENIE ŚWIATEŁ!! Jak światła są źle ustawione i świecą Panu Bogu w okno to nawet stare żarówki R2 będą oślepiać :nienie:

 

Jak macie tak prowadzić dyskusję jak dotąd to ja też niniejszym zakończę bo "z końmi się kopać nie będę" :hand:

 

Zdjęcie nr 1

 

http://images24.fotosik.pl/311/2f8ff078ef7e6dc7med.jpg

 

 

Zdjęcie nr 2

 

http://images33.fotosik.pl/436/09815a738487978fmed.jpg

 

Które oślepia?

Opublikowano
Kolego voshon ksenon HID nie spełnia norm i tyle , nie ma atestu i homologacji i nie powinno sie go świadomie zakładać tak jest w przepisach i dobrze o tym wiesz jak chcesz sie kłucić kłuc sie z ludzmi co ustalaja te normy , zabrali mi dowód rejestracyjny jak jechałem świeżo sprowadzonym autkiem ze Stanów ( chodzi tutaj o homologacje lamp ) czym one się róznią od europejskich , tak samo jest z Xenonem a Xenonem Hid nie ma norm i tyle może oślepiaja może nie , podjedz na porządną stacje i zrób przegląd :D pozdrawiam i proponuje teraz po mnie pojechać bo dobrze wiesz że ja jak i inni maju tu racje są przepisy i koniec , następna sprawa załóż Hidy w niemczech oni ciebie na pewno wynagrodzą :(
Opublikowano
To nie post o przeglądach więc robię OT, ale ok. Tak się składa, że tam gdzie jeżdżę (nie wiem gdzie Ty jeździsz) to przegląd nie jest formalnością. Palniki nie mają homologacji, jak większość produktów made in China. Dlaczego? Być może dlatego że nie spełniają norm jakości i czestotliwość awarii bądź odrzutów przy produkcji jest dużo wyższa niż przy innych markowych produktach. Ale czy to zdaniem Twoim powoduje, że automatycznie ich używanie powoduje, że ktoś oślepia? Dyskusja od samego początku zeszła na złe tory, zarzuciliście mi że oślepiam innych użytkowników drogi. Zatem pytam co powoduje, że oślepiam? Brak homologacji? Bo jakoś innych argumentów nie macie :norty:

 

Podkreślam po raz kolejny, ja też jestem wrogiem zestawów HID w lampach nieprzystosowanych do tego, ale tak się to ma do moich palników, jak wpływ lotów kosmicznych na rozwój bulwy buraka naciowego :wink: Miałem kilka kontroli policyjnych, nikt się nie przyczepił. Jesteście jedyni, no ale przecież mieliście okazje te lampy widzieć w działaniu na żywo, zatem macie rację oślepiają :twisted2:

 

Kolego a więc tak nie widziałem twoich lamp że nie mogę stwierdzić czy oślepiają czy nie ale postaram się w krótce wytłumaczyć w czym rzecz są dwa rodzaje lamp jedne przystosowane do Xenonów a drugie nie , lampy gdzie montowane są Xenony zawsze maja ( najważniejsza rzecz) SOCZEWKE -która skupia odpowiednio wiązke światła , do tego jest odpowiednie lustro i klosz w tych lampach montujemy Xenon , co do zestawów z chin na pewno nie maja one homologacji ( nie wiem dlaczego ale najprawdopodobniej jakośc wykonania i nie spełniają żadnych naszych norm )

W Polsce każdy zakłada sobie HIdy (tani koszt nie mając pojęcia jak lampa musi wyglądać żeby spełniała swoja rolę) jeżeli załozysz taki zestaw do zwykłej lampy na pewno bedziesz oslepiał innych , jeżeli to mądrze zrobisz na lampach soczewkowych bedziesz z tego zadowolony a jak jeszcze pomyslisz o spryskach na te lampy ( wymóg ) to bedzie prawie jak oryginał - tylko największy problem SAMOPOZIOMOWANIE :(

 

Witam,

 

pisalem juz kiedys o tym,

ale powtorze, nie ma znaczenia czy mamy soczewke czy nie, lampa musi miec homologacje razem ze zrodlem swiatla, a watpie zeby jakas firma robila homologacje lapmy pod HID, raczej sa robione na standardowe palniki ksenonowe. Oczywiscie musi byc tez spryskiwacz i samopoziom.

Jednak sam rodzaj lampy nie ma znaczenia, wazne jest jej dopasowanie do zrodla swiatla, co za tym idzie, homologacja na calosc.

 

Wycinek prasowy :)

 

http://img140.imageshack.us/img140/2715/artki1.th.jpg

 

Mam nadzieje ze rozwieje to tez watpliwosci "wogle nie oslepiajacych, wyregulowanych jak zwykle " HIDowcow.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Czytam Was i ręce mi opadają. Dla tych którzy nie doczytali napiszę wyjątkowo drukowanymi literami.

 

JA NIE MAM W E39 ZESTAWU HID :!: :!: :duh: Proszę więc mnie nie pouczać o szkodliwości tych ostatnich bo doskonale o tym wiem i w życiu bym nie zamontował zestawu HID do niehomologowanego reflektora :!: :!:

 

zabrali mi dowód rejestracyjny jak jechałem świeżo sprowadzonym autkiem ze Stanów ( chodzi tutaj o homologacje lamp ) czym one się róznią od europejskich

 

ice331 i słusznie bo naruszyłeś jeden z przepisów cytowanych przeze mnie wyżej. Reflektory mają być asymetryczne i oświetlać drogę po prawej stronie na większą odległość niż po lewej stronie. Właśnie widać jak dokładnie czytacie to co Wam napisałem :norty: Reflektory stosowane w USA są symetryczne, ale to chyba nawet dzieci wiedzą ;)

Poza tym skończcie się już czepiać HID-ów bo ja ich nie mam i ten temat to nie jest moje udowadnianie, że HID-a można BO NIE MOŻNA :!: :!:

To jest temat na temat wyższości/niższości ori palników Philipsa nad innymi niemarkowymi zamiennikami. Dodam dla tych którzy mimo to nie zrozumieją, montowanych w ORYGINALNYCH, FABRYCZNYCH KSENONACH z samopoziomowaniem i spryskiwaniem. AMEN :!:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Reflektory stosowane w USA są symetryczne, ale to chyba nawet dzieci wiedzą ;)

 

No i się zdziwisz ale nie do końca tak jest. W niektórych stanach są również takie jak w europie więc nie zawsze auto sprowadzone z USA ma reflektory przednie świecące płasko.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
No i się zdziwisz ale nie do końca tak jest. W niektórych stanach są również takie jak w europie więc nie zawsze auto sprowadzone z USA ma reflektory przednie świecące płasko.

 

Człowiek się uczy całe życie :) A mają homologację na rynki EU :norty: ? To było pytanie retoryczne, skończmy tą dyskusję bo do niczego nie prowadzi, a wywołuje wyłącznie negatywne emocje.

Opublikowano

Postanowilem tez dopisac swoje "trzy grosze" w tym temacie.

 

W palnikach bardzo wazne jest to, aby jego swiecaca banieczka znalazla sie dokladnie w ognisku odblysnika parabolicznego, badz ukladu projekcyjnego. Jezeli to nie nastapi, to reflektor bedzie swiecic marnie i, co gorsza, oslepiac nadjezdzajacych z przeciwka. Stad wazna jest precyzja wykonania palnika i nie jestem przekonany, ze podrobki w wiekszosci spelniaja ten warunek.

 

Druga sprawa, to zywotnosc palnika i pelna kompatybilnosc z przetwornica, co moze powodowac nieprawidlowa wspolprace z przetwornica i jej uszkodzenie.

 

Co do Hamerykanskich swiatel, to pelna porazka. W Jeepie je mialem i oswietlenie drogi bylo gorzej, niz marne. Dwa placki blizej samochodu na Low Beam i dalej na High Beam. Na szosie, gdy jechalem na dlugich, nawet nie zmienialem swiatel przy mijaniu na krotkie i nikt nie mrugal dlugimi. Po wymianie na europejskie roznica byla kolosalna.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No i się zdziwisz ale nie do końca tak jest. W niektórych stanach są również takie jak w europie więc nie zawsze auto sprowadzone z USA ma reflektory przednie świecące płasko.

 

Człowiek się uczy całe życie :) A mają homologację na rynki EU :norty: ? To było pytanie retoryczne, skończmy tą dyskusję bo do niczego nie prowadzi, a wywołuje wyłącznie negatywne emocje.

 

Mają.. to są te same reflektory co w europejskich.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images31.fotosik.pl/435/d259052a0043c660.jpg

 

Zdjęcie tej samej sytuacji, która wywołała taką burzę, ale zrobione z innej perspektywy.

 

Sam zapędziłeś się w kozi róg bo na podstawie tamtego zdjęcia chciałeś pokazać wyższość swoich chińskich żarówek nad firmowymi Philipsa. Niestety zamiast skomentować że Twoje świecą równie dobrze to wyśmiałeś te inne i teraz nie potrafisz sam tego wytłumaczyć. :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.