Skocz do zawartości

Xenon - wymiana


Astro

Rekomendowane odpowiedzi

podajesz mi jakieś forum a ja nie mam czasu na cztanie podaj jakieś szczegóły jak masz jakiś dokument np.paragon że kupiłeś takie żarówki philips i są to podróbki to wtedy mogę zainterweniować i sprawdzić jak do tego doszło i napisz jak rozpoznałeś że to są podróbki ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Członkowie klubu
z mojego doświadczenia philips jest lepszy ale osram też dobre i jeszcze bosch naprawdę polecam bardzo dobre i wytrzymałe

 

Zobaczcie sobie zdjęcie

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=94938&start=15

 

który palnik wybieracie :norty: ? Jeżdżę na nich już 1,5 roku i działają jak należy :cool2: A jak świeci ten oryginalny Phillips z IC to widać jak na dłoni :twisted2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie obraź się ale większość kierowców ma serdecznie dość chińskich ksenoniarzy, którzy zakładają mega mocne żarówki do lamp często się do tego nie nadających, o spryskiwaczach i regulacji poziomu nie wspomnę. Potem można oślepnąć jak taki pseudo ksenoniarz jedzie z naprzeciwka. Jeżeli uważasz, że czym mocniejsza żarówka tym lepiej to zapewniam Cię że się mylisz. Ktoś projektując te reflektory dobrał optymalną siłę światła a jeżeli wrąbanie mocniejszej żarówki rozwiązywałoby problem jakości oświetlenia to wszystkie auta od A do Z jeździłyby na najmocniejszych i byłoby pięknie. Niestety pięknie to jest tylko w mózgach tych co sobie zakładają chińskie ksenony z ułańską fantazją a reszta użytkowników dróg cierpi na tym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te po prawej to poznać od razu rażą strasznie a na śniegu to aż niebiesko a pobór prądu pewnie mają 50% większy od philipsa i jeszcze jedno najlepiej to widać jak przyjdzie ich ustawić odpowiednio np.na przeglądzie katastrofa świecą gdzie chcą

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
te po prawej to poznać od razu rażą strasznie a na śniegu to aż niebiesko a pobór prądu pewnie mają 50% większy od philipsa i jeszcze jedno najlepiej to widać jak przyjdzie ich ustawić odpowiednio np.na przeglądzie katastrofa świecą gdzie chcą

pzdr.

 

Zgadzam się.

Widać , że to totalny syf z ALLEDROGO.

Wczoraj miałem okazję stać pod Kociołem obok opla zafiry z takim badziewiem.

 

Dawał radę oświetlać czubek dzwonnicy !!!!!

I wszystko inne dookoła też.

 

Za takie światełka bym zabierał dowód i jeszcze pałował.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Nie obrażam się kolego, ale wytłumacz mi proszę co ma wspólnego montaż palników o barwie 6000k do oślepiania? Przecież im bardziej niebieska barwa światła to tym mniejsza skuteczność świetlna :nienie: Takie uwagi, skądinąd słuszne, to powinieneś kierować do jak ich nazwałeś pseudoksenoniarzy kaleczących swoje reflektory projekcyjne zestawami HID. Ja mam fabryczne ksenony, z samopoziomowaniem i spryskiwaczami i wybacz, jeśli ja oślepiam na drodze to powinieneś skorzystać z porady okulisty. Generalnie masz rację, ale generalizowanie wszystkiego to zła droga. Poza tym jak już zabierasz głos w tej sprawie, bez obrazy, to powinieneś co nieco na ten temat wiedzieć, a pisząc o "megamocnych żarówkach" pokazujesz, że brniesz w ślepy zaułek :wink: To nie żarówka halogenowa, gdzie zakładali co niektórzy 100W w miejsce zalecanych 55/60W żarówek i dawali po oczach. To nie "moc" palnika razi, ale niedostosowanie reflektora do tego rodzaju oświetlenia+brak poziomowania+brudne z powodu braku spryskiwaczy szkła.

Poza tym zdjęcie widziałeś, czy tam te 6000k dają po oczach?? Nie, mają tylko inną barwę swiatła. Gdyby w tym zestawieniu znalazły się palniki o barwie 8000k (czyli idąc Twym tokiem myślenia "ekstra mocne" :twisted2: ) to miałbyś okazję naocznie przekonać się jakie bzdury wypisujesz :wink: Palnik 8000k jest wyłącznie do lansu, bo jego skuteczność świetlna jest dramatycznie niska, zwłaszcza w kiepskich warunkach pogodowych.

 

Pozostali panowie :clap: Nie ma to jak wypisywać coś z zasłyszanych opinii :clap: :clap: Auto jest po przeglądzie, diagnosta nie miał żadnych zastrzeżeń :hand: I proszę o jedno, nie porównujcie zestawów HID w reflektorach projekcyjnych (czyli pseudoksenonów) do innej barwy swietlnej. Poza tym gdybym napisał, że tam jest palnik made by OSRAM o barwie 6000k (a są takie tylko horrendalnie drogie) to pialibyście z zachwytu jakie fajne światło :twisted2: :twisted2:

Jeśli ktoś ma jakieś zastrzeżenia to zapraszam do testów na żywo, nie boję się krytyki, ale konstruktywnej krytyki.

 

Za takie światełka bym zabierał dowód i jeszcze pałował.

 

Dyzio255 bez komentarza, myśl zanim coś napiszesz, to nie boli :hand:

 

a pobór prądu pewnie mają 50% większy od philipsa

 

O czym ty chłopie piszesz :duh: Co ma piernik do wiatraka?? Jeśli Cię to niepokoi to sprawdzałem na INPA-ie (wiesz co to takiego?) i pobór jest w normie jak Bozia przykazała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

O jakiejś mierze barwy światła i mocy palników można mówić jedynie w przypadku MARKOWYCH palników i przetwornic.

 

Chińczyki nie spełniają żadnych norm.

 

O właściwej ogniskowej nie wspominając.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie obrażam się kolego, ale wytłumacz mi proszę co ma wspólnego montaż palników o barwie 6000k do oślepiania? Przecież im bardziej niebieska barwa światła to tym mniejsza skuteczność świetlna :nienie: Takie uwagi, skądinąd słuszne, to powinieneś kierować do jak ich nazwałeś pseudoksenoniarzy kaleczących swoje reflektory projekcyjne zestawami HID. Ja mam fabryczne ksenony, z samopoziomowaniem i spryskiwaczami i wybacz, jeśli ja oślepiam na drodze to powinieneś skorzystać z porady okulisty. Generalnie masz rację, ale generalizowanie wszystkiego to zła droga. Poza tym jak już zabierasz głos w tej sprawie, bez obrazy, to powinieneś co nieco na ten temat wiedzieć, a pisząc o "megamocnych żarówkach" pokazujesz, że brniesz w ślepy zaułek :wink: To nie żarówka halogenowa, gdzie zakładali co niektórzy 100W w miejsce zalecanych 55/60W żarówek i dawali po oczach. To nie "moc" palnika razi, ale niedostosowanie reflektora do tego rodzaju oświetlenia+brak poziomowania+brudne z powodu braku spryskiwaczy szkła.

Poza tym zdjęcie widziałeś, czy tam te 6000k dają po oczach?? Nie, mają tylko inną barwę swiatła. Gdyby w tym zestawieniu znalazły się palniki o barwie 8000k (czyli idąc Twym tokiem myślenia "ekstra mocne" :twisted2: ) to miałbyś okazję naocznie przekonać się jakie bzdury wypisujesz :wink: Palnik 8000k jest wyłącznie do lansu, bo jego skuteczność świetlna jest dramatycznie niska, zwłaszcza w kiepskich warunkach pogodowych.

 

A gdzie ja napisałem że 6000K to mocniejsze żarówki? Widzę na tym zdjęciu, że Twoje chinole świecą dwa razy mocniej niż oryginały z auta po środku i na tej podstawie napisałem co napisałem, więc sam się zastanów zanim kogoś skrytykujesz.

 

Zresztą zwróć uwagę, że Twoje światła totalnie oślepiają i nawet nie widać kształtu auta czego nie można powiedzieć o tych z środkowego.

Edytowane przez mmw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Co do przeglądów to daj mi dowód a odeślę ci z podbitym przeglądem.

 

Widać , że kolega nie ma bladego pojęcia o tym co tu wypisuje.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Co do przeglądów to daj mi dowód a odeślę ci z podbitym przeglądem.

 

Cóż każdy sądzi wg siebie :norty: :norty: A skoro piszesz o normach to proszę, może podasz jakiś przykład? Bo na razie teoretyzujesz :norty: Poza tym załóż MARKOWE palniki i przetwornicę do reflektora projekcyjnego i co? Będzie cacy? A moje przetwornice są by Hella i sygnowane przez BMW AG więc o co ci chodzi :wink: ?

 

Mmw, pisałeś o chińskich ksenonach kolego. Skoro widziałeś zdjęcie to zapewne czytałeś podpis, że są to 6000k prawda? Wytłumacz mi więc kolego, jakim cudem one mogą mocniej świecić?? Bo więcej prądu pobierają? Bzdura! Bo są jaśniejsze? Bzdura, chyba że tworzysz nowe zasady z zakresu optyki, wtedy chylę kapelusza. Bo są źle ustawione? Brak samopoziomowania? Bo reflektor brudny? Bzdurax3.

Edytowane przez voshon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pobór mocy w tych zarowkach jest ten sam , rozni je tylko barwa swiatła , im wiecej 6000-8000 tym swiecą gorzej a nie lepiej .

 

A jesli auto nie ma lamp przystosowanych do zarnikow xenonowych tylko kupi ktos HID 4300 to tez beda oslepiały .

 

Ja mam philips 4300 i nie raz slysze od kumpli co jade przedemna ze mocno dają po oczach . Dodam ze mam wszysto ORI .

 

 

pozdro 600

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

"... A moje przetwornice są by Hella i sygnowane przez BMW AG więc o co ci chodzi :wink: ? ..."

 

O palniki chińczyki.

I cały oryginał diabli wzięli.

 

Masz na nie homologację?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
To w takim razie w czym Twoje są lepsze od tego "oryginalnego Philipsa z IC" którego wyśmiałeś?

 

Barwa 4300k jakie mają te Philipsy powoduje, że świecą na żółto. Jak już wspomniałem po tym jak się na mnie hurtem rzuciliście, Philips i Osram produkują także 6000k ale są one dużo droższe. A w czym są moje lepsze?

 

1. Są nowe :)

2. Są wyregulowane.

3. Lepiej oświetlają (nie oślepiają!) drogę.

3. Są tańsze :norty:

 

Temperatury typowych źródeł światła

* 2000 K – światło świecy i lampy naftowej

* 2700 K – żarówka wolframowa, w typowych warunkach, którą wszyscy postrzegamy jako dającą światło ciepłobiałe i bardziej żółte od naturalnego dziennego (wcześniej za wartość typową dla żarówek podawano 2500 K)

* 2900-3200 K – lampa halogenowa (żarówka halogenowa)

* 3000-4000 K – barwa neutralnie biała

* 4000-5000 K – barwa lekko-chłodnobiała

* 5000-5500 K – światło typowo dzienne

* 6000 K – niebo z białymi chmurami

* 7000 K – zachmurzone niebo

* 8000 K – mgła

* 10000 K – bezchmurne niebo zimą w południe

* 20000 K – błękitny nieboskłon w krajach południowych latem w południe

 

Na koniec, pseudo ksenonom też mówię nie, ale wkurzyło mnie, że generalizujesz i wrzucasz wszystko niesłusznie do jednego worka. :hand:

 

dyzio255 zadam Ci dwa pytania.

 

1. Masz ksenony u siebie?

2. Jesteś diagnostą, albo z wykształcenia inżynierem optykiem?

Bo teoretyzujesz znowu, ja dyskutuję i swoje tezy popieram konkretnymi argumentami. Ty zaś gardłujesz niepotrzebnie i rzucasz oskarżenia bez żadnych dowodów. Chcesz dalej dyskutować to rób to konkretnie, inaczej przekomarzanie się z Tobą jest pozbawione sensu

:hand:

 

Poza tym drodzy koledzy barwę światła określa się za pomocą tzw. temperatury barwowej (Tc) i podaje się ją w Kelwinach, [K]. Źródła, które emitują białą barwę światła, można podzielić, w zależności od ich temperatury barwowej, na trzy grupy:

 

ciepłobiała (ciepła),neutralna (chłodnobiała) i dzienna (zimna).

 

Wraz ze zwiększaniem wartości średniej wymaganego natężenia oświetlenia powinna wzrastać temperatura barwowa stosowanego źródła światła.

 

Dla poziomów natężenia oświetlenia poniżej 300 lx temperatura barwowa powinna być niższa od 3 300 K, co odpowiada ciepłobiałej barwie światła.

 

Dla poziomów 300 ÷ 750 lx temperatura barwowa powinna zawierać się w przedziale 3 300 ÷ 5 000 K, co odpowiada neutralnej barwie światła,

 

Dla poziomów natężenia powyżej 750 lx temperatura barwowa powinna być wyższa od 5 000 K, co odpowiada dziennej barwie światła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszecie tak troche byle pisać.....

Problem jest w tym że:

- można świadomie kupić jakieś badziewie chińskie HID extra power xenon ... 50PLN

- mozna kupić Philipsy d2s 4300K 35W z allegro (99% to podróby) 150PLN

- można kupić w NorAuto, InterWeli,InterCarsie....niestety wyglądają też jak ALLEGROWE fałszywki....350PLN

 

I tu jest mały problem....Gdzie kupić prawdziwe PHILIPS D2S z dwiema srubkami na pierścieniu metalowym i blaszakmi wychodzącymi nie z plastikowego ring-u...?

 

tu jest how to jak rozpoznać fałszywkę:

http://motonews.pl/sh_forum.php?op=fvt&t=223141&c=0&f=9

 

wciąż nie wiem gdzie kupić oryginalne PHILIPS D2s

Aleksander Malanowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.