Skocz do zawartości

buczenie przy kreceniu kierownicą??


fuszbejns

Rekomendowane odpowiedzi

dzis wydarzyła sie dziwna historia tzn od pewnego czasu przy skrecie w prawo lecz takim mocniejszym (w lewo normalnie) odczuwałem jakby buczenie a przy lekkim delikatnym skrecie i toczeniu auta było normalnie, uznawałem ze to pewnie luźny pasek od wspomagania, dzis jednak wkurzylem sie na to i specjalnie szybko wszedlem w zakret prawy i mocniej zabuczało po czym stanalem i zaczalem krecic keirownica w prawi i lewo od tej pory na postoju cos buczy cały czas jak rusze i jade to przestaje a jak zwalniam tak od 20 km do 0 to to buczenie zaczyna sie pojawiac i tak buczy nawet na postoju krecenie kierownica powoduje ze troche ustaje to buczenie, nie sądze by byla to pompa ukladu kierowniczego bo ona wydaje charakterystyczne dziwek i nie daje takich objawów n akole kieorwniczym o co to moze chodzic?????
:))))))))
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

U mnie było podobnie.

Dodatkowo w prawo można było nieco dalej obrócić kierownicę.

W skrajnym prawym położeniu dźwięk był najgłośniejszy i dodatkowo po chwili pojawiała sie piana w zbiorniczku oleju.

 

Przekładnia poszła do regeneracji.

 

Proponuję dokładnie obserwować poziom oleju od wspomagania.

Tylko zawsze sprawdzaj w takich samych warunkach < najlepiej na zupełnioe zimnym silniku. >

 

Jeśli poziom opada to masz przeciek i możliwe , że zapowietrza się układ.

 

Chyba , że to coś innego to nie pomogę.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki

 

wlasnie bylem przy aucie odpalielm po godzinie i nadal buczalo ale skrecilem lekko na postoju w lewo i w prawo i ustalo kompletnie jakgdyby nigdy nic cos tam tylko przeskoczylo cholera wie co to podejrzewam ze to chyba namókł pasek od pompy wspomagania a dodatkowo jest za luzny czy to mozliwe??? acha i jesli tak to jak sie to naciga? duzo pracy?

:))))))))
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Paska się nie naciąga tylko wymienia.

Napinanie odbywa się automatycznie.

 

Jeśli się ślizga to go wymień ale jeśli słyszysz dziwne dźwięki to może być jeszcze rolka napinająca albo łożyska alternatora albo pompa.

 

Ktoś niedawno pisał , że dziwne dźwięki potrafi wydawać też kolo pasowe wału korbowego.

 

Ale po-obserwuj poziom oleju od wspomagania bo możesz mieć tak jak było u mnie.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.