Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jestem nowy na forum ,ale mam nadzieje ze mi pomożecie

Wlasnie przymierzam sie do zakupu e-39 ,troche poczytalem wasza grupe i rozne posty .

Poczatkowo chcialem zakupic 525 Tds-a ,ale poczytalem troche o duzej awaryjnosci silnika ,takze po rozmowie z kolega ktory taka bmw posiada i spalaniu jakie osiaga porzucilem ten pomysl(13 l/100 sredniego spalania).

Najchetniej kupilbym wersje 530d ale niestarczy mi kasy niestety.

Wiec postanowilem zakupic 528 w benzynke i wstawic do niej gaz sekwencyjny

Niestety to dla mnie koniecznosc gdyz bardzo duzo robie miesiecznie kilometrow ,a moim zdaniem lepiej bedzie mi jezdzic 528 z gazem niz 520 bez gazu .I tak 528 z gazem bedzie taniej.

Mam mozliwosc jechac do niemiec z kuzynem ktory sciaga samochody i wybrac sobie cos na miejscu ,wstepnie orientowal siedla mnie ze mozna 528 cala w dobrym stanie i wyposazeniu kupic za 5.500-6.500 euro.

Ale trzeba kilka dni pojezdzic i poszukac.

Ostatnio znalazlem na allegro ogloszenie o 528+Mpakiet +gaz sekwencyjny w rozsadnej cenie

dlatego chcialem was zapytac czy ktos zna wlasciciela ,albo widzial te autko ?

Czy stan jest dobry,czy niebite itd

Cena jest dobra i jest na miejscu w Polsce no i wyposarzenie takie jak szukam .

oto link

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=51706506

 

Dziekuje wszystkim ktorzy zechca sie wypowiedziec

i pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)
Poczatkowo chcialem zakupic 525 Tds-a ,ale poczytalem troche o duzej awaryjnosci silnika ,takze po rozmowie z kolega ktory taka bmw posiada i spalaniu jakie osiaga porzucilem ten pomysl(13 l/100 sredniego spalania).

 

Troche dziwne te spalanie twojego kolegi. Mi pali 9.5 l w mieście, na trasie 6 z kawałkiem. I ja akurat z awaryjnością problemów większych nie mam.

 

 

BTW to 528 i w rozsądnej cenie. Tylko brakuje jej listewek pod reflektorami. Trzeba dobrze sprawdzić po jakich przejściach ona jest.

Edytowane przez Os_

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano

Odnosnie awaryjnosci to chodzi mi glownie o padajaca pompe ,slyszalem wiele opini na ten temat,glownie z winy Polskiej "Takzwanej Ropy".

A odnosnie spalania to kolega jezdzi glownie po miescie ,ale faktycznie pali mu 13 l/100 km

a auto ma raczej sprawne i w dobrym stanie.

Fakt ze automat ale i tak moim zdaniem to bardzo duze spalanie

Zreszta na grupie widzialem wypowiedzi ludzi ze srednie spalanie 10-12l w cyklu mieszanym

W porownaniu do silnikow 1.9 TDI 6,5- 7 l/100 km to moim zdaniem bardzo duzo

Opublikowano
1.9 to nie 2.5 :wink:

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano

ten kolo z poznania cos chyba troche przesadzil ze spalaniem 8l gazu .

 

ja mam 525 kombi e34 w automacie i na sekwencji i w TRASIE przy jezdzie jak emerty ok 110kmh minimum jakie osiagnalem to 10,8l.100km lpg

 

a motor 528 to chyba podobny, moze bardziej rozwiercony tylko, ale zeby sie zadowolil mniejsza iloscia gazu?

 

co do spalania tds-a to z 13l rzeczywiscie troche przesdziles (albo Twoj informator).

z tego co sie ludzie wypowiadaja to ok 10-11 l w miescie (przy ostrym deptaniu) i 8 w trasie (tez dynamicznie), ale jak moj poprzednik napisal w trasie mozna zejsc do calkiem fajnych wynikow, a w miescie da sie go chyba nakarmic 8litrami diesela

 

a swoja droga ta e39 na allegro to wizualnie fajniutka......

i popieram tok myslenia: lepiej kupic duza benzyne i zarzucic porzadna sekwencje, niz kupic 520 na benzynie czy diesla.

Rafi DJYendruh


sharky: srebrne E24 635 CSiA

Citroen XM oraz GMC Savana

GG # 142068

[email protected]

Opublikowano

Co do spalania kolegi to widzialem kilka razy srednie spalanie z komputerera i zawsze w granicach 13l/100

 

po drugie wiem ze 1.9 to nie 2.5 ale nawet 2.5 Tdi v6 ma spalanie 7-8 l

/100 Km

ogolnie z tego co slyszalem 2.5 TDS do oszczednych nie nalezy

zreszta ja na rozmowy o spalaniu zawsze boiore poprawki

 

Co do tej 528 z gazem z allegro to biore duza poprawke na to ile koles podaje ze pali ,troche juz sie tym textem 8l/100 u mnie skompromitowal

 

ja zakladam ze 528 z dobrym gazem sekwencyjnym bedzie mi palic 15-17 l gazu /100

 

Wlasnie dlatego was pytam bo nie wiem czy warto jechac i je ogladac ,bo jelsi ktos z was zna te autko i jest po przejsciach albo dojebane to szkoda mojego czasu wkoncu mam jednak 300km do poznania

 

A osttanio szukalem bmw 318 dla kolegi i wiem ile sie najezdzilismy na darmo do samochodow "Igla" "bezwypadkowych" itd

 

Najlepszy byl koles ktory twierdzil ze na 100% nic nie bylo robione ,przyjezdzamy a tam po jakims koszmarnym krasztescie ,i nie to ze cos bylo malowane tylko koles pomalowal poprostu caly samochud

no i tak wyrobniczo ze plakac sie chcialo

Opublikowano
Co do tej 528 z gazem z allegro to biore duza poprawke na to ile koles podaje ze pali ,troche juz sie tym textem 8l/100 u mnie skompromitowal

 

Maniek, DJYendruh.

Przeczytaliście opis trochę nieuważnie. A gostek po prostu przeliczył, że koszt jazdy na gazie wynosi go tyle samo, co spalanie 8 l/100 km benzyny :!: Ergo - E39 pali mu przynajmniej 15 l/100 km LPG.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

Maniek: a czy gostek nie moze podeslac wiecej fotek zeby to sobie obejrzec przed ewentualnym wyjazdem po autko?

 

a co samego autka: ja tez mam prawie 300km do poznania, ale tak sie sklada ze bede w poznaniu w szkole w ten weekend. jesli gostek ma czas w niedziele kolo 14 (bo chyba tak jakos skoncze zajecia) to moge Ci obejrzec to auto i zdac relacje.

tylko on musialby podjechac do centrum

 

ekspertem moze nie jestem, ale kilkanascie roznych autek mi sie juz przewinelo przez rece, a i kolega ma warsztat, wiec co troche ogladam jakies powypadkowe gow....a

w e34 wiem gdzie szukac dziur, wiec i z e39 powinienem sobie poradzic

 

pzdr

Rafi DJYendruh


sharky: srebrne E24 635 CSiA

Citroen XM oraz GMC Savana

GG # 142068

[email protected]

Opublikowano

DJYendruh to super by bylo

sluchaj napisalem do Ciebie na gg ale chyba ciebie teraz nie ma

Dzwonilem do tego goscia i mowil ze dalobyrade zeby ja w Niedziele obejrzec w Poznaniu.

Jak bys mogl to zrobic to bylo by super .

Wez odezwij sie do mnie na gg albo wyslij mi na maila albo gg twoj numer telefonu to zadzwonie i pogadamy.

Opublikowano

Mam w swoim SGI i ten gosc z tym spalaniem to po trawie :wink: u mnie pali do 20l w miescie tyle ze to automat wiec poprawka ze manual spali mniej ale nie 8l :duh: .

A kolega to ma chyba tego dieselka cos rozregulowanego :D bo 13l to chyba z cegla na pedale :mrgreen: , co prawda jesdzilem td i w 325 ale jakbym nie cisnal po miescie to sie musialem postarac zeby do 10l dochodzilo.

Opublikowano
...poprawka ze manual spali mniej ale nie 8l :duh: .

...

Jemu spali 8l - a mój spali "porównywalnie" ok. 7l/100km, przy V8 i E38 i co Wy na to - koleś nie ma czym się chwalić :mrgreen:

 

PS kiokio - ponownie test na spostrzegawczość :mrgreen:

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano
po wypadku byla , nie robili takich zderzakow w 1997, pewnie przodu nie miala :wink: rzeczywiscie bardzo stanialy E39, tylko koszt eksploatacji jest dalej na tym samym poziomie
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
po wypadku byla , nie robili takich zderzakow w 1997, pewnie przodu nie miala :wink: rzeczywiscie bardzo stanialy E39, tylko koszt eksploatacji jest dalej na tym samym poziomie

 

Oj, nieprawda, wraz z naplywem duzej ilosci uzywanych samochodow znacznie powiekszyl sie rynek wtorny czesci i co za tym idzie ceny ich

spadly o 30%. Byc moze koszta eksploatacji (nie mowie o paliwie) beda

wciaz podobne jesli ktos kupuje wszystko w ASO, ale nawet oni reaguja

zjazdem cen na to co dzieje sie na rynku.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
po wypadku byla , nie robili takich zderzakow w 1997, pewnie przodu nie miala :wink: rzeczywiscie bardzo stanialy E39, tylko koszt eksploatacji jest dalej na tym samym poziomie

 

Oj, nieprawda, wraz z naplywem duzej ilosci uzywanych samochodow znacznie powiekszyl sie rynek wtorny czesci i co za tym idzie ceny ich

spadly o 30%. Byc moze koszta eksploatacji (nie mowie o paliwie) beda

wciaz podobne jesli ktos kupuje wszystko w ASO, ale nawet oni reaguja

zjazdem cen na to co dzieje sie na rynku.

 

jezeli kogos nie stac na eksploatacje bmw to zadowoli sie czesciami uzywanymi ze szrotow :wink:

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
jezeli kogos nie stac na eksploatacje bmw to zadowoli sie czesciami uzywanymi ze szrotow

 

....nie no panowie. ja rozumiem ze klocki, tarcze itp kupuje sie nowe, ale co za roznica (poza oszczednoscia) jest w kupnie zderzaka w sklepie z polki i z regalu na szrocie?

jezeli bysmy tak mieli podchodzic to wyszloby na to, ze na forum zostanie kilkunastu uzytkownikow serwisujacych swoje bryczki w aso, a reszta powinna je sprzedac, gdyz ich nie stac na czesci

 

ale nie rozpisujemy sie na takie tematy, tylko prosze o uwagi czego sie czepic i na co zwracac uwage ogladajac autko. jakies slabe punkty e39?

Rafi DJYendruh


sharky: srebrne E24 635 CSiA

Citroen XM oraz GMC Savana

GG # 142068

[email protected]

Opublikowano
po wypadku byla , nie robili takich zderzakow w 1997, pewnie przodu nie miala :wink: rzeczywiscie bardzo stanialy E39, tylko koszt eksploatacji jest dalej na tym samym poziomie

 

Oj, nieprawda, wraz z naplywem duzej ilosci uzywanych samochodow znacznie powiekszyl sie rynek wtorny czesci i co za tym idzie ceny ich

spadly o 30%. Byc moze koszta eksploatacji (nie mowie o paliwie) beda

wciaz podobne jesli ktos kupuje wszystko w ASO, ale nawet oni reaguja

zjazdem cen na to co dzieje sie na rynku.

 

jezeli kogos nie stac na eksploatacje bmw to zadowoli sie czesciami uzywanymi ze szrotow :wink:

 

Zdziwil bys sie, ile pieniedzy zostawiam rocznie w ASO. Jezdze na

oryginalnych klockach, tarczach, nawet plyn do intensivreinigera i

chlodnicy leje oryginalny (chociaz sie ze mnie smieja i to fakt

ze moglbym kupic na shellu;).

 

Ale nie widze ekonomicznego uzasadnienia zakupu elementow ktore

w zaden sposob sie nie zuzywaja a sa latwo dostepne na rynku

wtornym. Przyklad - regulator dmuchawy ktory po paru telefonach

kupilem za 150 PLN, podczas gdy ta sama czesc w ASO kosztuje

grubo powyzej 500 PLN.

 

Jestem detalista, przykladam uwage do drobnych, acz denerwujacych

mnie drobiazgow. Jestem ciekaw, czy zespol zegarow zakupil bys nowy

za cene jak sadze zblizona do 2000 PLN, czy zdecydowal bys sie na

jego naprawe za zlotych 300. Spora liczba osob w podobnych przypadkach

wybiera trzecia droge, a mianowicie jezdzi z zepsutym.

 

Ale jak to mowia. "wolnoc tomku w swoim domku" i kazdy robi tak, jak

mu wygodnie.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano

ale nie rozpisujemy sie na takie tematy, tylko prosze o uwagi czego sie czepic i na co zwracac uwage ogladajac autko. jakies slabe punkty e39?

 

O obu juz napisalem - :) wypadajace pixele na zegarach, radiu i MID,

padajace regulatory dmuchawy, awaryjne pompy w 525tds, uszczelki

drzwi (szczegolnie kierowcy) narazone na szybkie zuzycie, awarie

ukladu chlodzenia. Z moich doswiadczen i lektury forum (szczegolnie

amerykanskiego) nic wiecej szczegolnego nie wynika.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano

ale nie rozpisujemy sie na takie tematy, tylko prosze o uwagi czego sie czepic i na co zwracac uwage ogladajac autko. jakies slabe punkty e39?

Ujeżdżam już troche e39 i moim zdaniem ciężko doszukać się ewidentnie jakiś kolosalnie słabych punktów, ale...dosyć szybko leci zawieszenie (wachacze, drążki itp.) a zwłaszcza przy 17"... Przy okazji musisz zwrócić uwagę na to czy samochód nie bierze oleju (nie był przegrzany) bo w bmw zdarza się to dość często. Jeżeli kupujesz autko z EDC to DOKŁADNIE zwróć uwage na stan i działanie wszystkich elementów bo ich wymiana może przyprawić Cię o zwrót głowy :duh: . Poza normalnymi zużyciami to chyba najbardziej charakterystyczne elementy, które lecą....

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Opublikowano
po wypadku byla , nie robili takich zderzakow w 1997, pewnie przodu nie miala :wink: rzeczywiscie bardzo stanialy E39, tylko koszt eksploatacji jest dalej na tym samym poziomie

 

Oj, nieprawda, wraz z naplywem duzej ilosci uzywanych samochodow znacznie powiekszyl sie rynek wtorny czesci i co za tym idzie ceny ich

spadly o 30%. Byc moze koszta eksploatacji (nie mowie o paliwie) beda

wciaz podobne jesli ktos kupuje wszystko w ASO, ale nawet oni reaguja

zjazdem cen na to co dzieje sie na rynku.

 

jezeli kogos nie stac na eksploatacje bmw to zadowoli sie czesciami uzywanymi ze szrotow :wink:

 

Zdziwil bys sie, ile pieniedzy zostawiam rocznie w ASO. Jezdze na

oryginalnych klockach, tarczach, nawet plyn do intensivreinigera i

chlodnicy leje oryginalny (chociaz sie ze mnie smieja i to fakt

ze moglbym kupic na shellu;).

 

Ale nie widze ekonomicznego uzasadnienia zakupu elementow ktore

w zaden sposob sie nie zuzywaja a sa latwo dostepne na rynku

wtornym. Przyklad - regulator dmuchawy ktory po paru telefonach

kupilem za 150 PLN, podczas gdy ta sama czesc w ASO kosztuje

grubo powyzej 500 PLN.

 

Jestem detalista, przykladam uwage do drobnych, acz denerwujacych

mnie drobiazgow. Jestem ciekaw, czy zespol zegarow zakupil bys nowy

za cene jak sadze zblizona do 2000 PLN, czy zdecydowal bys sie na

jego naprawe za zlotych 300. Spora liczba osob w podobnych przypadkach

wybiera trzecia droge, a mianowicie jezdzi z zepsutym.

 

Ale jak to mowia. "wolnoc tomku w swoim domku" i kazdy robi tak, jak

mu wygodnie.

 

pochwal sie ile wydajesz na te przeglady w aso :wink:

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano (edytowane)
pochwal sie ile wydajesz na te przeglady w aso :wink:

 

Nie widze takiej potrzeby, przyjacielu.

Edytowane przez psychop

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano

 

pochwal sie ile wydajesz na te przeglady w aso :wink:

 

Nie widze takiej potrzeby, przyjacielu.

 

nie jestem twoim przyjacielem.

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano

A - wrzuć na loooz :) ... bo znowu ta dyskusja przerodzi się w batalie (a jak wiemy jesteś dość konfliktowym userem :wink: ).

Każdy ma inny pogląd na części. Ja np. nie lubie jak ktoś mnie wali w rogi i nie widze potrzeby kupowania zderzaka za 3kpln jak moge mieć taki sam za 1,2.

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.