Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Wydaje mi sie że słabo mi grzanie działa :? Jechałem ponad 100 km trasa grzanie na maksimum a wcale tak Ciepło nie było.U mojej Mamy w mondeo Mk1 to 1km przejade i jest jak w piekle gorąco. Nie wiem czy cos jest nie tak

Druga sprawa to problem z tym światłem przy lusterku.Ono powinno na środkowej pozycji gasnąć? Bo nie gaśnie.

Opublikowano

Ad1. Temat ostatnio przerabiany nagminnie. Poszukaj o termostacie, pompie wody, nagrzewnicy , zaworze ogrzewania.

 

Ad2. Po pierwsze sprawdź krańcówki w drzwiach, po drugie sprawdź lampkę.

Opublikowano
...ad1. elektrozawór(ory) !!! :search:

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano
kolego zobacz stan płynu w chłodnicy,może jest mało i może być układ zapowietrzony,ja tak miałem.Dolej odpowietrz i po sprawie.
Opublikowano

a jak sie opowietrza układ?Odkręcić tą małą nakrętke na chłodnicy?

Po jakim czasie powinna wskazówka na środek wejść?Bo coś mi sie wydaje że raczej jest bardziej na niebieskim :duh: Dużo jest babrania z wymianą termostatu?

 

A co do tej lamki to nie wiem co ja mam tam sprawdzać :(

Opublikowano
u mnie winą był niski stan płynu chłodniczego, choć silnik trzymał idealnie temperaturę i się nie grzał, to w środku było zimno. Okazało się że chłodnica delikatnie cieknie jak się silnik zagrzeje na połączeniu zbiornika wyrównawczego z chłodnicą. Wymiana chłodnicy + nowy płyn, odpowietrzenie i w środku ciepłości jak na karaibach :)
Gregor
Opublikowano
greg jak dobrze myśle to przepuszcza ci kruciec chlodnicy,jest to te plastikowe kolanko z odpowietrznikiem,koszt elementu to 78zł w serwisie w Poznaniu SMORAWIŃSKI I SPÓŁKA.Element ten składa się z króćca ktory łączy zbiorniczek oraz węża który łaczy chlodnice przynajmniej jest tak w e 46.
Opublikowano
dokładnie, musisz spuścić płyn, najprościej, dolny wężyk od chłodnicy ten cieńszy. Ja dodatkowo wymontowywałem osłonę wiatraka, żeby było wygodniej kręcić. I śruby od termostatu dokręcaj z rozsądkiem, bo łatwo ukrecić.
Gregor
Opublikowano
zobaczysz w jakim jest stanie, jak syf i "żurek" to lepiej wymień. A jak niedawno zmieniałeś albo jest "czysty" to zalej z powrotem. U mnie było ok, więc trafił jeszcze raz w obieg. Odradzam dolewanie wody w razie ubytków płynu.
Gregor
Opublikowano
Witam skorzystam z teematu,moj kolega ma taki problem w swojej e36 1,6 z klima,nie ma w ogole ogrzewania zalaczy dmuchawe to slychac ja i chodzi,ale nie dmucha z wylotow zadne powietrze ani cieple ani zimne,no moze troszke zimne,dodam ze obieg jest z wezyka sie przelewa,temperatura w pionie,nie gotuje cieczy,natomiat przewody dochodzace do nagrzewnicy (sa trzy)jeden jest cieply dwa zimne.teraz jezdzic jak w lodowce.poradzicie cos?pozd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.