Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A dlaczego nie Delta Hf Turbo Integrale? Chociaz Lancia ale to moim zdaniem jest prawdziwe wloskie auto z dusza w segmencie aut prawie codziennych typu wilk w owczej skorze. Emocje z jazdy masz zapewnione a czesci troche tansze niz do alfy. Przejechalem sie tym pare razy i jest to dla mnie kwintesencja wloskiego sportowege compacta z minionego wieku.

A znalezienie E30 2.5 nie zamordowanej to bedzie duza sztuka.

Pozdrawiam

O Tempora! O Mores!
Opublikowano
Z uwagi na sympatie dla japończyka, też nadmienię markę Hondy. Auto raczej mało awaryjne, za 15 tysi możesz rozgladąc się za Civic-kiem 6-gen (96-00) VTI ze 160 konnym motorem 1.6. Choć aby kupuc takie coś w dobrym stanie trzeba przygotować ~18-20 tysi. Auto zamiata, bardzo dużo radości z jazdy, super zawieszenie i prowadzenie. I do tego odgłos silnika przy 7000-8000 RPM :) nie jest to V6/R6 ale tez robi wrażenie.

 

Ale to tylko moja sugestia.. :8)

Odważnie piszesz :8) ogólnie własciciele bmw nie znoszą hohd!byłem kiedyś na spocie bmw i jak zobaczyli honde to aż w nich zawrzało :D Ale powiem że powoli myśle właśnie o hondzie civic VI ze względu na małą awaryjność.Tylko mało jest motorów powyżej 1.4,choć nawet ten cieszy sie dobra opinia o dziwo!maiłbym nawet mniejsze wątpliwości gdy japończyki miały ładniejsze środki bo do bmw się nie umywają!

Opublikowano

Wspominacie o dwóch autach które miałem w bliższej lub dalszej przeszłości:

A4 2.8 quattro - bardzo zacne auto, też przywiozłem sobie z CH. Dość mocny samochód, ale bez przesady, doskonale wykonany w środku i do tego bardzo praktyczny z powodu quattro. Nie zmienia to jednak faktu że w kategorii prowadzenie do bmw mu daleko. Winne jest tu szczególnie dość nieciekawie wyważenie auta i napęd quattro, który wymaga opanowania specyficznej techniki pokonywania zakrętów bo inaczej jedzie prosto. W zimę bardzo fajna rzecz. Dodam jeszcze że a4 b5 z tego co się orientuje nigdy nie miało 2 strefowej klimy.

Civic 1.6 coupe vtec-e - auto z bardzo fajnym silnikiem - vtec-e sohc, jest to 3 stopniowy vtec który powoduje że mimo niewielkiej mocy auto jest bardzo elastyczne, bez problemu można jeździć na 2000obr. Była to wersja ekonomiczna HX(USA) i w trasie czasem udawało się zejść do ok 5l/100km pod warunkiem nie przekraczania 110km/h - auto wtedy chodziło na 3-ech zaworach na cylinder. W mieście przy normalnej jeździe ok. 7,5l. Silnikowo świetne auta, ale cała reszta to niestety o kilka klas niżej niż audi.

ALfa fajne auto - fakt GTV ciągle wygląda "świeżo", jednak problemem alf są poprzedni właściciele. Jak trafi się w ładnym stanie od 1szego właściciela to brać i dbać jak o siebie - odwdzięczy się.

Opublikowano
A dlaczego nie Delta Hf Turbo Integrale? Chociaz Lancia ale to moim zdaniem jest prawdziwe wloskie auto z dusza w segmencie aut prawie codziennych typu wilk w owczej skorze. Emocje z jazdy masz zapewnione a czesci troche tansze niz do alfy. Przejechalem sie tym pare razy i jest to dla mnie kwintesencja wloskiego sportowege compacta z minionego wieku.

A znalezienie E30 2.5 nie zamordowanej to bedzie duza sztuka.

Pozdrawiam

 

Badzcie powazni, piszesz o trudnosci w znalezieniu nie zakatowanej E30 jednoczesnie przytaczajac Integralle?? Przeciez to jest dopiero perelka w porownaniu z E30 i w zakladanym 15-to tysiecznym budzecie to zapomniec mozna, chyba ze mowa o 15k Euro i to z lekkim zapasem na dokladke. Sam poszukuje Integralle od dluzszego czasu by postawic obok S2 w garazu i sie gapic albo czasem pozwolic pogapic innym :) ale wszystkie ktore sie kwalifikowaly jak do tej pory to autka powyzej 20 tys Euro. Legenda kosztuje. Zejdzcie na ziemie.

Raceboy, nie wiem co masz do A4 2.8 Q, szczegolnie tej 190 KM, tak samo jak do Civica 160 KM. W zakladanym budzecie oczywiscie.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Opublikowano

s2power

 

Badzcie powazni, piszesz o trudnosci w znalezieniu nie zakatowanej E30 jednoczesnie przytaczajac Integralle?? Przeciez to jest dopiero perelka w porownaniu z E30 i w zakladanym 15-to tysiecznym budzecie to zapomniec mozna, chyba ze mowa o 15k Euro i to z lekkim zapasem na dokladke.

 

No to juz lekka przesada z tym 15k Euro za integralke ale faktycznie 15k PLN to duzo za malo na godna uwagi sztuke.

Pozdro

O Tempora! O Mores!
Opublikowano
s2power

 

Badzcie powazni, piszesz o trudnosci w znalezieniu nie zakatowanej E30 jednoczesnie przytaczajac Integralle?? Przeciez to jest dopiero perelka w porownaniu z E30 i w zakladanym 15-to tysiecznym budzecie to zapomniec mozna, chyba ze mowa o 15k Euro i to z lekkim zapasem na dokladke.

 

No to juz lekka przesada z tym 15k Euro za integralke ale faktycznie 15k PLN to duzo za malo na godna uwagi sztuke.

Pozdro

 

Ja wiem co pisze bo szukam takiej. Ty chyba nie bardzo.

Najtansza:

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vo4dhy4gnntz

Najdrozsza:

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vo2fg3uasmku

Pomijajac wersje rajdowe osiagajace kosmiczne ceny.

Sorry za OT ale nie lubie gdy ktos zabiera glos w temacie mu zupelnie obcym.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Opublikowano
s2power

 

Badzcie powazni, piszesz o trudnosci w znalezieniu nie zakatowanej E30 jednoczesnie przytaczajac Integralle?? Przeciez to jest dopiero perelka w porownaniu z E30 i w zakladanym 15-to tysiecznym budzecie to zapomniec mozna, chyba ze mowa o 15k Euro i to z lekkim zapasem na dokladke.

 

No to juz lekka przesada z tym 15k Euro za integralke ale faktycznie 15k PLN to duzo za malo na godna uwagi sztuke.

Pozdro

 

Ja wiem co pisze bo szukam takiej. Ty chyba nie bardzo.

Najtansza:

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vo4dhy4gnntz

Najdrozsza:

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vo2fg3uasmku

Pomijajac wersje rajdowe osiagajace kosmiczne ceny.

Sorry za OT ale nie lubie gdy ktos zabiera glos w temacie mu zupelnie obcym.

 

Kolega kupil taka w Polsce troche ponad dwa lata temu za 30k i bez wiekszych awarii smiga do dzis. Wiec stad moje przypuszczenie co do cen.

Wiec bez nerwow prosze. Ale nie wiedzialem ze teraz to auto osiaga takie wartosci, one juz chyba drozeja zamiast taniec. Tak to jest z takimi rodzynkami.

W tym wypadku to do zabawy chyba lepiej poszukac ... tfu! japonczyka.

O Tempora! O Mores!
Opublikowano

Temat jak to zwykle bywa zrobił się o czterech literach Maryni.

 

Kolega pisze, że chodzi za nim : ALFA ROMEO GTV czy BMW E30!!!

 

Nie interesuje go Integrale, Civic ani A4 (zresztą kto jest choć troszke w temacie fajnych aut wie, że Integrale za 15k to jak Essi Cosworth za 10k).

 

Jeśli już jakakolwiek Honda miałaby się równać z GTV, to tylko Integra Type R, chociaż to wciąż odległe światy, natomiast Audi nijak ma się do filozofii auta kultowego z duszą (no, może S2, ale też ze świecą szukać).

 

Ja akurat potrafie zrozumieć chęć kolegi do posiadania GTV. Alfa Romeo to legenda. Zdobywali w 1925r mistrzostwo świata, Mille Miglia wygrali kilkadziesiąt razy, GP F1 dwukrotne z Farino i Fangio za kierownicą gdy w Audi dopiero zaczynali poznawać istotę koła, a w BMW postanowili, że za swoją ówczesną nieudolność w sporcie odpowie za 70lat Kubica. Do tego sukcesy 155 w DTM i od 2001r. w WTCC.

Sportowe modele Alfa Romeo czerpią garściami z doświadczeń Ferrari, co więcej, nawet niektóre elementy mechaniczne są przenoszone od ekskluzywnego brata.

 

Co jak co, ale Alfa Romeo mimo swoich niedoskonałości wyniosła automobilizm na piedestał męskich zainteresowań.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Padła propozycja...Audi A4...mega LOL.

Padła propozycja Hondy...plastikowego Japończyka dla emerytów (90KM) lub dla małolatów z tubą w bagażniku (>100KM)

 

Kolego jeździłeś kiedyś plastikowym japończykiem palącym tyle co 316i, mogącym ścigać się z 328i psującym się w ciągu roku tyle razy co Alfa w ciągu miesiąca ??

 

Ja jeździłem i wiem co polecam.

Opublikowano

Jeździłem, miałem Integre Type R. Auto fajne, super się prowadzi, ale bezpłciowe, podobnie jak inne Hondy, poza NSX-em i S2000 (która jeździ tylko w zakresie połtora tysiąca obrotów...lol).

 

Inaczej:

Kto nie chciałby mieć Ferrari? Albo Lamborghini? Lub choćby nawet Astona Martina?

 

Te auta są bajeczne, mają tylko jedną wadę - psują się bardziej niż Alfa Romeo.

Mam w rodzinie człowieka pracującego w Berlinie w serwisie aut uważanych za ekskluzywne za pare skarbonek ojro. Gdyby Ferrari, Lambo czy Astony kręciły takie przebiegi jakie kręcą Alfy, to za każdym z nich po przejechaniu ok.50tyś km musiałaby jeździć laweta.

Nie kupuje się Ferrari do jazdy na codzień. Nie kupuje się GTV do jazdy na codzień. Nie kupuje się ich z rozsądku i założenia, że NIE MA SIĘ PSUĆ. Kupuje się je znając ich wady, ale kupuje się je sercem fana motoryzacji.

Widzę jednak, że użytkownicy BMW nie rozumieją czegoś takiego jak miłość do aut nierozsądnych kupowanych sercem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeździłem, miałem Integre Type R. Auto fajne, super się prowadzi, ale bezpłciowe, podobnie jak inne Hondy, poza NSX-em i S2000 (która jeździ tylko w zakresie połtora tysiąca obrotów...lol).

 

Inaczej:

Kto nie chciałby mieć Ferrari? Albo Lamborghini? Lub choćby nawet Astona Martina?

 

Te auta są bajeczne, mają tylko jedną wadę - psują się bardziej niż Alfa Romeo.

Mam w rodzinie człowieka pracującego w Berlinie w serwisie aut uważanych za ekskluzywne za pare skarbonek ojro. Gdyby Ferrari, Lambo czy Astony kręciły takie przebiegi jakie kręcą Alfy, to za każdym z nich po przejechaniu ok.50tyś km musiałaby jeździć laweta.

Nie kupuje się Ferrari do jazdy na codzień. Nie kupuje się GTV do jazdy na codzień. Nie kupuje się ich z rozsądku i założenia, że NIE MA SIĘ PSUĆ. Kupuje się je znając ich wady, ale kupuje się je sercem fana motoryzacji.

Widzę jednak, że użytkownicy BMW nie rozumieją czegoś takiego jak miłość do aut nierozsądnych kupowanych sercem.

 

OK masz rację w tym co piszesz, ale Alfa GTV bardziej pasuje mi do auta typu GT (Gran Turismo) czyli aut o zacięciu sportowym a za razem ekskluzywnych i komfortowych. Nie pasuje mi ona jako auto do szaleństw.

Opublikowano

Bo i nie jest do szaleństw :) Do szaleństw to jest Alfa 155Q4 z silnikiem z Delty, 4x4 i skrzynią od Integrale i elektroniczną regulacją zawieszenia.

 

Ale bądzmy szczerzy - ile Ferrari i Lambo jest upalanych na torach? Głównie służą do lansu czarnoskórym pajacom w workowatych portkach, lub bogaczom do stania w garażach. Do szaleństw są ich specjalne wersje, jak Challenge Stradale czy LP560-4. Lub Lotus Exige Sport 240, KTM X-Bow bądz Caterham Superlight R500.

Aston Martin natomiast to GT, tak samo jak Maserati. I tak samo się psują :) Ale chciałbym każdego z nich :)

 

I podobnie na mniejszą skalę oczywiście jest z GTV - to auto aspirujące do GT, z bardzo dobrym prowadzeniem (jechałem niestety tylko jako pasażer na torze), świadczące o pewnej świadomości motoryzacyjnej jego właściciela. I brałbym tylko 3.2 V6 spięty z 6 biegową skrzynią - najlepszy, ale i najbardziej paliwożerny z palety silników. Poezja osiągów, elastyczności i brzmienia.

Opublikowano

Padła propozycja...Audi A4...mega LOL.

Padła propozycja Hondy...plastikowego Japończyka dla emerytów (90KM) lub dla małolatów z tubą w bagażniku (>100KM)

 

Kolego jeździłeś kiedyś plastikowym japończykiem palącym tyle co 316i, mogącym ścigać się z 328i psującym się w ciągu roku tyle razy co Alfa w ciągu miesiąca ??

 

Ja jeździłem i wiem co polecam.

Nierób z HONDY która ma 90km takiej super maszynki do wyścigów która robi dużo huku i nic więcej ty chyba tą HONDĄ to sie morzesz ścigać z POLONEZEM.Czytałem na forum HONDY że HONDA 90km niedaje szans BMW 330I E46.Ktoś musi być nieżle rąbnięty z forum HONDY pisząc takie głupoty Moje 325i e36 niedało by szans hondzie nawet 150km Zresztą to jest FORUM BMW A NIE ALFA ROMEO i zakończcie ten bezsensowny temat :duh:

Opublikowano

to nie jest bezsensowny temat bo gre wchodzi bmw.audi wogole mnie nie ineresuje.nie lubie tych aut:)honda..hmm skoro ma tak dobre osiogi jak piszecie i sie nie psuje mozna rozwazyc.nie kupuje tego auta zeby sie lansowac i robic nim 10 tys w 3 miechy jak e46 ale 10 tys moze w rok.nie zamierzam tez z siebie robic kretyna prowokujac dziwne sytuacje na drodze.dowiedzialem sie ze alfe za 15 tys ciezko bedzie kupic.a tego budzetu niestety nie przeskocze.

do robienia z siebie idioty czlowieku o czym ty mowisz .

Czuc respekt do Bmw nawet gdy je masz...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nierób z HONDY która ma 90km takiej super maszynki do wyścigów która robi dużo huku i nic więcej ty chyba tą HONDĄ to sie morzesz ścigać z POLONEZEM.Czytałem na forum HONDY że HONDA 90km niedaje szans BMW 330I E46.Ktoś musi być nieżle rąbnięty z forum HONDY pisząc takie głupoty Moje 325i e36 niedało by szans hondzie nawet 150km Zresztą to jest FORUM BMW A NIE ALFA ROMEO i zakończcie ten bezsensowny temat :duh:

 

Kolego nie ośmieszaj się :duh:

Piszę tu o mocniejszej wersji Civica i tu szacunek dla Raceboya, bo rozmowa z nim przynajmniej opiera się o posiadana wiedzę na temat motoryzacji. Ty natomiast mylisz ze Twoje BMW jest naj .... Otóż jest takie auto jak Civic VI gen VTI (160KM) i nie radziłbym Ci się z takim autem mierzyć, szczególnie w zakrętach.

A to ze mam BMW bo lubię markę nie znaczy że mam być ślepym fanatykiem znaczka i pisać ze jest we wszystkim najlepsze i jedyne.

 

A opinie na temat tego jacy ludzie jeżdżą jakimi autami też sa nie na miejscu ponieważ BMW niestety w czołówce "zburaczonych" samochodów.

Opublikowano

Kwiatus19 - respect!

Uważam dokładnie tak samo - BMW to fajne auta, ale trzeba też umieć wysłuchać krytyki na temat tej marki, oraz zrozumieć, że nie jest to motoryzacyjna nirwana. To po prostu porządnie wykonane, dobrze jeżdżące auta.

A właśnie tacy ludzie jak darek K kształtują opinię o użytkownikach beemek - zapatrzone we własnego ptaszka bufony, nie umiejące czytać/słuchać, za to klepiące jęzorem na prawo i lewo.

 

Ale wrócmy może do meritum - Chemik666, podjąłeś już jakąś decyzję?

Może napisz ciut więcej czego byś wymagał od weekendowego auta? Jakie nadwozie Cię interesuję? Jaki napęd? W jaką moc celujesz, lub osiągi? Będzie łatwiej Ci coś doradzić.

Opublikowano (edytowane)

Nierób z HONDY która ma 90km takiej super maszynki do wyścigów która robi dużo huku i nic więcej ty chyba tą HONDĄ to sie morzesz ścigać z POLONEZEM.Czytałem na forum HONDY że HONDA 90km niedaje szans BMW 330I E46.Ktoś musi być nieżle rąbnięty z forum HONDY pisząc takie głupoty Moje 325i e36 niedało by szans hondzie nawet 150km Zresztą to jest FORUM BMW A NIE ALFA ROMEO i zakończcie ten bezsensowny temat :duh:

 

Kolego nie ośmieszaj się :duh:

Piszę tu o mocniejszej wersji Civica i tu szacunek dla Raceboya, bo rozmowa z nim przynajmniej opiera się o posiadana wiedzę na temat motoryzacji. Ty natomiast mylisz ze Twoje BMW jest naj .... Otóż jest takie auto jak Civic VI gen VTI (160KM) i nie radziłbym Ci się z takim autem mierzyć, szczególnie w zakrętach.

A to ze mam BMW bo lubię markę nie znaczy że mam być ślepym fanatykiem znaczka i pisać ze jest we wszystkim najlepsze i jedyne.

 

A opinie na temat tego jacy ludzie jeżdżą jakimi autami też sa nie na miejscu ponieważ BMW niestety w czołówce "zburaczonych" samochodów.

Nieosmieszaj się to jest auto z przednim napędem z gigantyczną podsterownością ja nie piszę że moje BMW jest najszybsze,byście pisali że nawet objedzie FERRARI po zakrętach. Zadna chonda nie jest sportowa oprucz NSX i S2000 i żadne BMW nie jest sportowe oprucz M3 M5 M6 nieróbcie z HONDY bolida bo po zakrętach z moim BMW 325i E36 niema najmniejszych szans.WYPRZEDZ MNIE TĄ SWOJĄ HONDĄ PRZY PRĘDKOŚCI 240KM/H BO TYLE JECHAŁEM CHCĄC SIĘ UTRZYMAĆ ZA MOIM BMW 325i E36 PRZEZ DŁUGI CZAS BYŚ WYKOŃCZYŁ SILNIK I GUBIŁ CZĘSCI I NADODATEK OGŁÓCH :lol:

MOJE BMW MA 198,3KM zmieżone na chamowni I NIEPISZE ŻE TO JEST NAJSZYBSZE AUTO NA ŚWIECIE.MOJE BMW MA TYLKO PRZEJECHANE 82346KM ŚILNIK TO IGŁA W PRZECIWIEŃSTWIE DO INNYCH BMW 325 i 328 dojechanych kturych mogłem objechać swwoim drugim BMW 318TI COMPACT.Ja tam niepiszę że honda jest najwolniejsze a BMW najszybsze HONDY CIVIK TO DOPIERO ZBURACZONE AUTA OBLEPIONE KROWIM ŁAJNEM BO TAKIE WIDZIAŁEM BMW ZRESZTĄ TERZ I WIELE INNYCH MAREK Najpierw pomyśl co piszerz :D

Edytowane przez darek K
Opublikowano
A jak z żywotnościa silników hondy?bo niektóre są wyżyłowane,np.ten 160 konny.W sumie silnik bmw 1.8 is też jest niby wyżyłowany jak niektórzy twierdzą a daje rade i śmiga długo.Na allegro widzialem civici 1.5,1.6 z mocą od 105-115 koni.Jak one się sprawują,ktos wie?
Opublikowano

Nierób z HONDY która ma 90km takiej super maszynki do wyścigów która robi dużo huku i nic więcej ty chyba tą HONDĄ to sie morzesz ścigać z POLONEZEM.Czytałem na forum HONDY że HONDA 90km niedaje szans BMW 330I E46.Ktoś musi być nieżle rąbnięty z forum HONDY pisząc takie głupoty Moje 325i e36 niedało by szans hondzie nawet 150km Zresztą to jest FORUM BMW A NIE ALFA ROMEO i zakończcie ten bezsensowny temat :duh:

 

Kolego nie ośmieszaj się :duh:

Piszę tu o mocniejszej wersji Civica i tu szacunek dla Raceboya, bo rozmowa z nim przynajmniej opiera się o posiadana wiedzę na temat motoryzacji. Ty natomiast mylisz ze Twoje BMW jest naj .... Otóż jest takie auto jak Civic VI gen VTI (160KM) i nie radziłbym Ci się z takim autem mierzyć, szczególnie w zakrętach.

A to ze mam BMW bo lubię markę nie znaczy że mam być ślepym fanatykiem znaczka i pisać ze jest we wszystkim najlepsze i jedyne.

 

A opinie na temat tego jacy ludzie jeżdżą jakimi autami też sa nie na miejscu ponieważ BMW niestety w czołówce "zburaczonych" samochodów.

Nieosmieszaj się to jest auto z przednim napędem z gigantyczną podsterownością ja nie piszę że moje BMW jest najszybsze,byście pisali że nawet objedzie FERRARI po zakrętach. Zadna chonda niejest sportowa oprucz NSX i S 2000 i żadne BMW nie jest sportowe oprucz M3 M5 M6 nieubcie z HONDY bolida bo po zakrętach z moim BMW 325i E36 niema najmniejszych szans WYPRZEDZ MNIE TĄ SWOJĄ HONDĄ PRZY PRĘDKOŚCI 240KM/H BO TYLE JECHAŁEM CHCĄC SIĘ UTRZYMAĆ ZA MOIM BMW 325i E36 PRZEZ DŁUGI CZAS BYŚ WYKOŃCZYŁ SILNIK I GUBIŁCZĘSCI I NADODATEK OGŁÓCH :lol:

MOJE BMW MA 198,3KM zmieżone na chamowni I NIEPISZE ŻE TO JEST NAJSZYBSZE AUTO NA ŚWIECIE.MOJE BMW MA TYLKO PRZEJECHANE 82346KM ŚILNIK TO IGŁA W PRZECIWIEŃSTWIE DO INNYCH BMW 325 i 328 dojechanych kturych mogłem objechać swwoim drugim BMW 318TI COMPACT.Ja tam niepiszę że honda jest najwolniejsze a BMW najszybsze

 

"Wyjć" i wróć do szkoły. Poćwicz j.polski.

 

:duh:

 

Wróćmy do sedna.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nieosmieszaj się to jest auto z przednim napędem z gigantyczną podsterownością ja nie piszę że moje BMW jest najszybsze,byście pisali że nawet objedzie FERRARI po zakrętach. Zadna chonda niejest sportowa oprucz NSX i S 2000 i żadne BMW nie jest sportowe oprucz M3 M5 M6 nieubcie z HONDY bolida bo po zakrętach z moim BMW 325i E36 niema najmniejszych szans WYPRZEDZ MNIE TĄ SWOJĄ HONDĄ PRZY PRĘDKOŚCI 240KM/H BO TYLE JECHAŁEM CHCĄC SIĘ UTRZYMAĆ ZA MOIM BMW 325i E36 PRZEZ DŁUGI CZAS BYŚ WYKOŃCZYŁ SILNIK I GUBIŁCZĘSCI I NADODATEK OGŁÓCH :lol:

MOJE BMW MA 198,3KM zmieżone na chamowni I NIEPISZE ŻE TO JEST NAJSZYBSZE AUTO NA ŚWIECIE.MOJE BMW MA TYLKO PRZEJECHANE 82346KM ŚILNIK TO IGŁA W PRZECIWIEŃSTWIE DO INNYCH BMW 325 i 328 dojechanych kturych mogłem objechać swwoim drugim BMW 318TI COMPACT.Ja tam niepiszę że honda jest najwolniejsze a BMW najszybsze

 

Kolego weź głęboki oddech a potem skorzystaj ze słownika.

Posłuchaj mojej rady i "NIE OŚMIESZAJ SIĘ" :mrgreen:

 

A w temacie zakupu auta przez kolegę chemika też jestem ciekaw co w końcu się urodzi. I czy da się przejechać trzem najlepiej "doradzającym" kolegom z forum :mrgreen:

Opublikowano

Nieosmieszaj się to jest auto z przednim napędem z gigantyczną podsterownością ja nie piszę że moje BMW jest najszybsze,byście pisali że nawet objedzie FERRARI po zakrętach. Zadna chonda niejest sportowa oprucz NSX i S 2000 i żadne BMW nie jest sportowe oprucz M3 M5 M6 nieubcie z HONDY bolida bo po zakrętach z moim BMW 325i E36 niema najmniejszych szans WYPRZEDZ MNIE TĄ SWOJĄ HONDĄ PRZY PRĘDKOŚCI 240KM/H BO TYLE JECHAŁEM CHCĄC SIĘ UTRZYMAĆ ZA MOIM BMW 325i E36 PRZEZ DŁUGI CZAS BYŚ WYKOŃCZYŁ SILNIK I GUBIŁCZĘSCI I NADODATEK OGŁÓCH :lol:

MOJE BMW MA 198,3KM zmieżone na chamowni I NIEPISZE ŻE TO JEST NAJSZYBSZE AUTO NA ŚWIECIE.MOJE BMW MA TYLKO PRZEJECHANE 82346KM ŚILNIK TO IGŁA W PRZECIWIEŃSTWIE DO INNYCH BMW 325 i 328 dojechanych kturych mogłem objechać swwoim drugim BMW 318TI COMPACT.Ja tam niepiszę że honda jest najwolniejsze a BMW najszybsze

 

Jak zamierzasz kogoś pouczać to proponuję najpierw od siebie. Walisz błędy jak dziecko z I klasy. Jak tak uważasz że Honda to ble to co powiesz o porównaniu przez niemieckich dziennikarzy i kierowców wyścigowych modelu CRX z 91 roku i jej właściwościach jezdnych do 911 carrera serii 964 (wtedy brylującym po autobahnach )

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano (edytowane)

Nie macie argumentów i przyczepiacie się do błędów ja to olewam czy pisze się ó zamknięte czy u otwarte HONDA do 911 :duh:

Przynajmniej nie piszę przez Office i nikomu bym nienapisał ze pisze z błędami chyba że by mi brakowało argumentów tak jak wam

Edytowane przez darek K
Opublikowano
Nie ujmujac nic hondzie, bo te auta maja potencjal, to jak ktos wyzej napisal sa bezpciowe, ot nudny hatchback (sedan coupe) dobry dla mlodego i starego, uniwersalny jak czarny parasol... Co innego Alfa, to auto kupuje sie chyba kierujac sie tylko emocjami. BMW wydaje mi sie byc posrodku, kupuje sie je dla emocji, ale kupuje sie je kierujac sie takze rozsadkiem. Porownywac E30 do GTV wydaje mi sie o tyle ciezkie iz sa to skrajnie rozne auta. Z jednej strony dwudrzwiowe coupe ktorym pomimo kilkunastu lat na karku mozna bez wstydu podjechac na wystawny bankiet (Alfa) i youngtimer do ktorego trzeba miec serce i w ktore trzeba wlozyc duzo serca by bylo cacuszkiem. Wydaje mi sie takze ze zupelnie inaczej trzebaby podejsc do kupna obu samochodow. Alfy szukalbym drozszej w jak najlepszym stanie, zas E30 szukalbym okazyjnie w dobrym stanie jako samochod baza, z ktorego tworzylbym wiekopomne dzielo :) Ja najchetniej mialbym u siebie oba te auta bo do obu mam slabosc, pozdrawiam!
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.