Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam!!

Jak w temacie czy znacie test na szczelność uszczelki pod głowicą? Analiza spalin coś da czy bierze wode? I jeszcze jedno: Czy poziom płynu w zbiorniku od chłodnicy na gorącym silniku mimo ubywania płynu byłby ten sam? Tzn jak jest zakręcony korek to poziom jest niższy a w trakcie odkręcania podnosi się. Wytłumaczy mi ktoś dlaczego tak się dzieje?? :D Byłbym wdzięczny :) :mrgreen:

Opublikowano
Ja znam taki test, polega on na wlaniu do zbiorniczka wyrównawczego takiego magicznego płynu (dobrzy starzy machanicy będą wiedzieli o co chodzi) który zabarwia płyn na jakiś tam kolor (juz nie pamiętam chyba na różowo lub niebiesko) jeśli w płynie chłodzącym pojawi sie dwutlenek węgla lub siarka. Niestety nie wiem gdzie kupić taki płyn

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

witam

jest tez taki tester do którego wlewasz niebieski płyn nastepnie odkrecasz korek od zbiorniczka i zasysasz tym testerem powietrze z wewnatrz

jak płyn w testerze zmienia kolor to znak ze w płynie znajduje sie CO2 i ze uszczelka padła

ale uwazaj jak ci to beda robic bo to maja byc ok trzy zaciagniecia

jak gosc bedzie ciagnoł i ciagnoł to i tak w koncu zmieni kolor

 

jak ju to jedz do pewnego goscia

:D

POSPOLITUS MANIAKUS BEEMWUUS
Opublikowano
A nie jest tak że przypadkiem sprawdza się to poprzez TEST szczelności układu chłodzenia??? Mi jak wymienili nagrzewnicę to sprawdzali cały układ pod ciśnieniem (trzymali go pod ciśnieniem przez godzinę). Jak uszczelka byłaby zwalona to by puściło...
Człowiek nabiera doświadczenia z wiekiem. Szkoda, że jest to wieko od trumny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tego co mechanik powiedział to albo uszczelka jest walnięta i grzeje się i wogóle są problemy, płyn ucieka i tak dalej a jak nic się nie dzieje tzn że wszystko jest cacy :D
Opublikowano

To ze komus ucieka plyn chlodniczy w niewielkich ilosciach, nie zawsze musi oznaczac walnietej uszczelki, badz nawet glowicy. Sprawdzcie najpier korek od zbiorniczna wyrownawczego. Wlasnie kiedys tak bylo u mojego kupla, pojechal do jednego goscia i uslyszal walnieta uszczelka, pojechal do mojego znajomego mehanika, ktory polecil mu wymienic korek, i wysieki, ubytki sie skoczyly. Jak sie oakzalo w jego korku brak bylo oringow, i plyn iciekal korkiem.

 

Oczywiscie historia nie musi byc taka sama, choc jak wiemy historia lubi sie powtarzac. Korek kosztowal go w sklepie na Narbutta cos ok 80 PLN.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.