Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Spoko bez nerwów nie piję do postu i twojego samochodu, ale do Twojego sposobu bycia. W dzisiejszych czasach wypisywanie porad o odpalaniu immo na forach (prawie zawsze z nieznajomym) jest dość niebezpieczne dla obu stron. Druga sprawa to niepoważne opisy pod awatarem, to że masz Disa i inpe zachowaj dla siebie tak jak większość forumowiczów, i psuj fejsikiem swoje wozidełko do woli. Jest to bezpieczniejsze dla tych z których pomocą masz to na swoim komputerze, chyba że nie boisz się smutnych panów w czarnych płaszczach którzy chętnie skorzystają z twoje wiedzy gdzie lub z czyją pomocą nabyłeś tak zacne narzędzia ( w tym miejscu raczej bał bym sie o swoje fundusze). W zachowaniu bardzo mi przypominasz nie jakiego piwka, łykasz za darmochę z tego forum garściami, jednocześnie oferujesz się jako „diagnosta” zapewne nie za darmo :roll: .

 

P.S.

Jak dobrze że nie latasz 180km/h pływającym autem po mojej okolicy :duh:

Opublikowano
Jak nie masz zamiaru pomóc to lepiej nie pisz w ogóle i swoje mądrośc zostaw dla siebie !!!!!!!!

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Opublikowano
Kolega Jeromer też robił u speca który miał E60 na kompie i guno to dało.Dopiero w ASO ustawili porządnie ale jak lubisz rzeźbić to Twoja sprawa.

Miałem raz powypadkowy samochód wszystko było ustawione jak należy a się źle jeździło a grzebałem przy tym i grzebałem w końcu się poddałem a potem auto sprzedałem i nigdy więcej powypadkowych (nie ważne czy błotnik zderzak nawet nie słucham,mógł dostać przy okazji np.strzała w zawias czy inne takie powiedziałem Sobie powypadkowe nie i koniec,zostawiam te okazje innym rodakom)

hej

 

A widzisz ! U mnie ASO spieprzylo geometrie - okazalo sie 5mm zbiezne z przodu :clap:

 

 

witam

 

jedyne co mogę napisać,to to,że przy przeglądzie- E 32,tylne amorki wyszły oba po siedemdziesiąt parę procent,jednak,że musiałem wymienić tuleje przy górnym mocowaniu-parę dni póżniej,a okazało się ,że jedna sztuka jest całkiem zdechła(ręcznie można go było złożyć i wyciągnąć)

 

zapytawszy mechanika o powyższą sytuację,stwierdził,że te całe badanie,zakłamał dobry stan reszty zawieszenia...

 

może u niektórych podobnie wychodzi :?: :idea:

 

....bo takie badanie to pic na wode !

Amplituda drgan 20mm :norty:

Oprocz amortyzatora drgania tlumi sprezyna i opona.

Opublikowano
to moze dlategu u mnie cienko wyszło bo mam Run Flaty :) To może znacie magiczny srodek jak dobrze ustawic geometrie :) Jak widac ASO tez robi lipe :(

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Opublikowano (edytowane)
To może znacie magiczny srodek jak dobrze ustawic geometrie :) Jak widac ASO tez robi lipe :(

Chyba żartujesz że ktoś z tutaj piszących powie Ci jak ustawić geometrię.

Cały czas jestem za opcją ustawiania geometrii w sprawdzonym ASO chociaż jasiu napisał że jest niezadowolony.

A tak przy temacie amory zauważyliście że BMW rozróżnia amortyzator prawy i lewy przy wymianie?

hej

chociaż ktos tutaj pisał że w Castoramie mają rzeczy do ustawiania geometri w E60.

Edytowane przez tora
Opublikowano
no żartowałem bo poziomica to sobie sam nie ustawie :) Ale jak widac to róznie bywa z aso i podobnie z każdym innym zakładem :( Kiedys w e36 fajnie mi ustwili w pewnej firmie ale tym razem nei chciało mi ise tam do nich jechac i podjechłem do bliższego warsztatu i tu moze był mój bład :(

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Opublikowano
Witam.Dzisiaj zmieniałem opony z zimowych na letnie i zauważyłem że tylne opony są zcięte środkiem.Czy powodem tego mogło być za durze ciśnienie w oponach , czy jakiś błąd w geometrii ?
Opublikowano
Dodam tylko od siebie ,że bardzo ważne jest ciśnienie w oponach . Nie pilnowałem tego i np. jeździłem cały sezon bez sprawdzania . Ostatnio podjechałem na sprawdzenie zawieszenia i dopompowanie kół na przodzie miałem 1.8 zamiast 2.1 ,a na tyle w jednym 2 ,a w drugim 1.5 :shock: zamiast 2.5 . Po sprawdzeniu tylnej opony z najniższym ciśnieniem i dopompowaniu wszystkich samochód zupełnie inaczej się prowadzi i amortyzatory wydają się twardsze . Także zaczynajmy od najprostszych spraw .
Opublikowano

Srawdziłem podejmowany tu temat amortyków. Jest ważny bo gdy są zurzyte to opona odrywa się od asfalu nawet bez dołków. Łuk drogi wywołuje w oponach mikrowibracje i są one tłumione przez amorki.

Ich zła praca jest powodem nadsterowności samochodu, i tył auta by uciekał.

To tylko takie przypuszczenie.

Opublikowano
Tak jest. Jeśli amortyzatory tylne są zużyte to auto ciągle traci przyczepność, nawet na suchej nawierzchni. Na rondach wpada w poślizgi, na łukach pływa. Zachowuje się niebezpiecznie. U mnie po wymianie już te objawy nie wystapiły.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolega Jeromer też robił u speca który miał E60 na kompie i guno to dało.Dopiero w ASO ustawili porządnie ale jak lubisz rzeźbić to Twoja sprawa.

Miałem raz powypadkowy samochód wszystko było ustawione jak należy a się źle jeździło a grzebałem przy tym i grzebałem w końcu się poddałem a potem auto sprzedałem i nigdy więcej powypadkowych (nie ważne czy błotnik zderzak nawet nie słucham,mógł dostać przy okazji np.strzała w zawias czy inne takie powiedziałem Sobie powypadkowe nie i koniec,zostawiam te okazje innym rodakom)

hej

 

Zadne powypadkowe auto sprowadzone z Niemiec nie jest lekko rozbite. Na tamtym rynku samochody sa sporo drozsze niz w Polsce i "okazyjnie" kupuje sie wylacznie rozbitki. Dobrze znana metoda jest ogarnac jako tako fure i zalozyc porysowany zderzak ze niby lekka obcierka a niemieckiemu milionerowi nie chce sie naprawiac i oddaje za pol darmo. Zgadzam sie z zasada - w ZADNYM WYPADKU POWYPADKOWYCH!

Opublikowano
Jesli pijesz do mnie to akurat w mojej nic nie było szykowane do handlu, ale wiem że tez tak robia :(. Moja wyszła mnie tyle co bym zapłacił w kraju za auto z niewiadomo jaka przeszłoscia. A tak mam auto z 2006 z udokumentowanym przebiegiem 48tys i wiem co w nim zrobiłem i co było wczesnij !!!!!!! Za taka kase w PL to można kupic z przebiegiem 200 ->.

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Opublikowano

Ponieważ mój biznes zwiąany jest z budownictwem, sprawdziłem i przykładałem poziomicę do obu tylnich kół i faktycznie celują w pierwsze rowki bieżnika. A zbieżność jest u mnie o.k.

 

W passacie sąsiadaz 2006r. co mu tnie opony, lewa bardziej a prawa mniej zupełnie dobrze pokrywa się to ze wskazaniami poziomicy.

 

myślę że odrobina zrozumienia problemu i nie ma żadnych tajemnic

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesli pijesz do mnie to akurat w mojej nic nie było szykowane do handlu, ale wiem że tez tak robia :(. Moja wyszła mnie tyle co bym zapłacił w kraju za auto z niewiadomo jaka przeszłoscia. A tak mam auto z 2006 z udokumentowanym przebiegiem 48tys i wiem co w nim zrobiłem i co było wczesnij !!!!!!! Za taka kase w PL to można kupic z przebiegiem 200 ->.

 

Komentowalem tylko post kolegi. Jesli mam odpowiedziec na Twoj to powtorze tylko ze w Niemczech samochody sa drozsze niz w Polsce gdyz u nas srednia cena zanizana jest przez 1mln wrakow sprowadzanych rocznie. Przy obecnym kursie euro oplaca sie nawet wywozic samochody z Polski do Niemiec. Zaden Niemiec nie sprzedaje okazyjnie samochodu bo mu sie znudzil, nie ma czasu itd. Osobiscie nie zwracam uwagi na zadne historie ze jezdzil dziadek, lekarz, ze byl lekko uderzony itd tylko jesli cena jest znaczaco nizsza niz w Polsce to wiadomo ze z samochodem jest cos nie halo. Ekonomii nie oszukasz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.