Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Mój problem polega na tym,że parę dni temu coś pukało mi w prawej części silnika coś jak zawór,a póżniej ustało.Dzisiaj po odpaleniu zaczęło klekotać jak jakiś stary diesel tylko głośniej.Dzwięk dochodził z okolic łańcucha rozrządu.Zdemontowałem pokrywę zaworową i nic niepokojącego nie zauważyłem.Poskładałem,odpaliłem i to samo tyle,że w lewej części motoru z okolic rozrząu.Po zdjęciu pokrywy okazało się,że jest tam mnóstwo połamanego tworzywa jak plastiku.Myślę,że to są ślizgi po których posuwa się łańcuch.Napinacze są ok.,a jak łańcuch wraca to posuwa się po tych ślizgach i są one metalowe bez osłon z tego tworzywa i myślę,że te osłony się rozleciały.Moje pytanie,to czy dojadę tak po usunięciu resztek okładzin do domu(1400 km.)Chcę zamówić te ślizgi ale nie mam pojęcia czy je dostanę do czwartku,bo w piątek jadę do polski z norwegi.Nie jestem mechanikiem i niewiem,czy zdołam to naprawić.Jako takie pojęcie mam ale wolę aby wypowiedział się ktoś obyty w tych sprawach.Dodam że motor pracuje równo,tylko ten klekot.Jutro rozbieram aby dostać się do resztek okładzin.Proszę o szybką odpowiedz :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:
niema nic lepszego niż BAWARKA
Opublikowano
No widzę,że nikt się nie orientuje w tym temacie.Dzisiaj rozebrałem co się dało ale aby zdjąć całkowicie osłonę rozrządu chyba muszę otworzyć miskę olejową,bo chyba są tam jeszcze jakieś śruby mocujące ją do tej obudowy.Jak się mylę to niech ktoś mnie poprawi.Spróbuję jutro zamówić ten ślizg i może to naprawię,a jak nie to laweta.Jeszcze jedno pytanko czy wiecie czy na wale korbowym pod kołem pasowym jest prawy czy lewy gwint od tej śruby na klucz 26?
niema nic lepszego niż BAWARKA
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego, niestety jedyne co moge Tobie odpowiedziec to opisac moje przerazenie jak uslyszalem cos IDENTYCZNEGO z prawej strony silnika (patrzac na auto od przodu). Bylem wprost pewien, ze to zawory, brzmialo to bardzo dieslowo. Do momentu gdy przypomnialem sobie, ze gdy napelniali mi klime to jakis medrzec, aby uruchomil sie wiatrak klimy zatrzymal mi wisko... Profilaktycznie zatrzymalem swobodnie obracajace sie wisko i okazalo sie, ze halas pochodzi wlasnie stamtad (z prawej strony bylo slychac bardziej bo wisko sie kreci w prawo :? ). Mam prawdopodobnie zmielone wisko, chociaz zobaczymy co powie WD40...

 

Nie wiem czy i na ile bedzie to pomocne.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
Nie bardzo mi to pomogło,bo moje wisco jest ok.,a hałas dochodził z kół zębatych na wałkach rpzrządu.Po rozebraniu okazały się padnięte ślizgi łańcucha.Czy nikt nigdy nie robił rozrządu w V8? :cry2: :cry2: :cry2:
niema nic lepszego niż BAWARKA
Opublikowano
Może który z kolegów ma chociaż schemat poglądowy rozrządu?Nie mam pojęcia jak coś takiego znalezć,a może by mi pomogło :modlitwa:
niema nic lepszego niż BAWARKA
Opublikowano
znalazłem w końcu element który chcę zdemontować.po odkręceniu wszystkich śrub obudowa nie schodzi.interesuje mnie jeszcze czy śruba trzymająca element nr.3 ma lewy gwint.http://bmwfans.info/original/E39/Lim/535i-M62/ECE/L/A/1997/01/mg-11/ill-11_1590/
niema nic lepszego niż BAWARKA
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Swój problem mam rozwiązany.Po namyśle przywiozłem autko na lawecie do polski i naprawili mi w WFK w Wejherowie.Wymienili łańcuch,napinacze,prowadnice,olej,płyn chłodniczy,termostat,uszczelki i parę innych drobnych części.Koszt naprawy 3070zł...Ale przynajmiej śmiga i jest fajnie.
niema nic lepszego niż BAWARKA
  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam, mam prawdopodobnie ten sam problem po odpaleniu rano w mrozie coś się zmieliło w rozrządzie i teraz jakby łańcuch trze o aluminium też miałem jechać w trasę ale zrezygnowałem. W serwisie zaśpiewali około 10000 zł za wymianę rozrządu ale to nie wchodzi w rachubę. Mam 4.4 v8 prawdopodobnie m62 b44tu (ścięte głowice). Proszę o poradę Perszing moje GG 3507372.
Czy ktoś zamawiał BMW?
Opublikowano
Moja rada to nie jedz do serwisu,tylko poszukaj dobrego mechanika od BMW i który zna silnik V8.Ja takie poważne przypadki naprawiam u gości,któży pracowali w serwisie i od paru lat prowadzą swój warsztat i tylko BMW u nich gości.
niema nic lepszego niż BAWARKA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.