Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jakoś mało na tym forum jest o aucie z 4 litrowym dieselem. Czy ktoś mógłby w paru słowach napisać na co zwrócić uwagę w siódemce - zawieszenie, silnik?? Jak to się ma do piątki? Duże koszty, silnik słyszałem problematyczny ale dlatego że 2 turbiny, a czy dlaczego jeszcze?? Każdy post mile widziany i z góry dziękuję. Mam na oku auto z 99r z przebiegiem poniżej 200tyś... za +-33tyś.
Tomek
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zakup zasadniczo to najmniejsze zmartwienie. Osobiscie kupujac takiego diesla, bez wizyty w serwisie (ASO lub inny specjalizujący sie) nawet bym nie rozmawiał o cenie ze sprzedawcą. Z zewnątrz moze wygladac swietnie, a jak podepniesz pod kompa, to sie dowiesz czy obie turbiny są OK, czy przepływki są OK, czy silnik ma dane typu cisnienie doładowania, zakres wtrysków czy zakres prac sond lambda w normie. Zawieszenie też obejrzą. Troche to kosztuje, ale potem wracasz do domu spokojny i zadowlony, a nie zastanawisz sie co padnie pierwsze :)

 

Podstawowa sprawa po zakupie to świadomość, że trzeba pod ręką miec zawsze troche gotowki na auto. Nie znasz dnia ani godziny, kiedy trzeba będzie zregenerowac turbo (od razu dwa zazwyczaj), wymienić przepływke czy dwie, lub inna rzecz naprawić. Jeśli to Ci nie przeszkadza, to będziesz zadowolony.

 

No i przebieg x2 lub x3 sobie policz. 745d (wychodzą od 2005) widuje często z większym przebiegiem.

Opublikowano
To naprawde bylo juz walkowane i to calkiem niedawno tutaj i na forum 7er. :search:

pozdrawiam

mavic

Opublikowano
To naprawde bylo juz walkowane i to calkiem niedawno tutaj i na forum 7er.

_________________

 

Wiesz, jestem na forum już lata całe, i jak można coś znaleźć w wyszukiwarce to znajduję - wpisz "740D" i zobacz ile jest postów i o czym :duh: Bardzo pomocny komentarz...

Tomek
Opublikowano
Daleko nie szukajac kilka tematow pod tym na tej samej stronie jest pytanie o 740d. Pozatym podalem Ci forum 7er, nie wiem czego jeszcze oczekujesz. Skoro tak dlugo czytasz forum to powinienes miec rozeznanie jak to jest z uzywanymi samochodami. Polecam ETK z kompletem cen i mozna sobie popatrzec co jak wyglada i ile kosztuje w oryginale.

pozdrawiam

mavic

Opublikowano
Zakup używanej 740d jest najbardziej ryzykownym zakupem ze wszystkich siódemek. Porównywalnym do puknięcia bez gumki czarnej prostytutki. Ale jak ktoś lubi ryzyko...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tez jestem zdania, podobnie jak kolega - wlasciciel ASO merca, a jak wiemy podzespoly do CDI robi ta sama firma, co dla BMW - że tańsza w eksploatacji będzie benzyna V12 w większosci przypadków, niż V8 w dieslu. Oczywiście nieuturbiona.
Opublikowano
Zakup używanej 740d jest najbardziej ryzykownym zakupem ze wszystkich siódemek. Porównywalnym do puknięcia bez gumki czarnej prostytutki. Ale jak ktoś lubi ryzyko...

 

Daj sobie na wstrzymanie z tego typu wypowiedziami

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano

Za 33 tys mozna kupic fajnego Chevroleta Aveo. Zakup malo ryzykowny bo auto na gwarancji no i ten piekny zapach nowego samochodu - nie do pobocia.

 

a1410 ja bym sie pokusil o stwierdzenie, ze ta czarna prostytutka moglaby zlapac cos od Ciebie :duh:

pozdrawiam

mavic

Opublikowano

a1410 ja bym sie pokusil o stwierdzenie, ze ta czarna prostytutka moglaby zlapac cos od Ciebie :duh:

Śledzę Twoje wypowiedzi w tematach dotyczących 740d i mogę Ci tylko pogratulować szczęścia. Jednak nie wszyscy go tyle mieli. Ja, gdy w 2004 roku poszukiwałem E38 dla siebie, też zakładałem ewentualność zakupu 740d, jednak ponieważ od 2002 roku aktywnie uczestniczę w niemieckim 7er forum, to zrezygnowałem z tego silnika, bo tyle negatywnych ocen na jego temat tam znalazłem. Pamiętam nawet przypadek gościa, który miał ślicznie wyposażonego 740d indywiduala i po padnięciu silnika wymienił go na 4,4 benzynę i był z tej zamiany bardzo zadowolony.

A porównanie z czarną wydało mi się bardzo trafne, bo przecież ogólnie wiadomo, że w wielu afrykańskich krajach połowa populacji jest zarażona HIVem i w przypadku zakupu używanej 740d ryzyko wpadki jest podobnie wysokie...

PS. 740d z rocznika 99 i z przebiegiem poniżej 200 tys km cuchnie przekrętem na kilometr...

Opublikowano

a1410 Mogłeś użyć innego porównania , nie rób OT i nie tłumacz dlaczego tak robiłeś . jak nie masz nic do powiedzenia to nie pisz .

Rzucasz teksty z głupimi porównaniami zamiast napisać coś odnośnie tematu wątku.

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
a1410 jak nie masz nic do powiedzenia to nie pisz .

Rzucasz teksty z głupimi porównaniami zamiast napisać coś odnośnie tematu wątku.

Napisałem przecież, że to duże ryzyko, a mavic zaznaczył wcześniej, że było o tym niedawno i tam znajdziesz wszystkie szczegóły...

Opublikowano
Ale sie klocicie ;] ejjj chlopie 99 rok 4 litry w dieslu ona ma na kulane pewnie 2 razy tyle najlatwiej poznasz po wnetrzu jak ma ok 200 tys to bedzie jak nowy wewnatrz. za 33 tys to kupisz wrak samochodu a nie samochod z takim silnikiem od powiednia cena to ok 45-50 tys z takim przebiegiem jak piszesz. Odpusc sobie bo bedziesz plakal. pozdro
Opublikowano
Za 33 tys to lepiej kup benzyne .. Spalanie większe choc 740d wcale tak mało nie pali jak to piszą na ofertach

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
Dzięki Panowie. Właśnie oglądnąłem i jest trup straszny. Może i bezwypadkowy, ale w środku wyglądał na co najmniej 1 mln kilometrów. A co do "use the search" to przepraszam ale te wypowiedzi które znalazłem mi nie podchodziły, a forum 7er po prostu nie znam. Dzięki, temat odpuszczony.
Tomek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.