Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Założywszy że wątek ten dotyczy możliwości i sensu przemian typowych rozwiązań producenta w rozwiązania nietypowe, to;

- zawsze można zrobić coś "po swojemu" i często (ale co jest w tym piękne - nie zawsze) to działa.

- powyższe, uwarunkowane jest posidaniem mózgu zdolnego do myślenia.

- tyrady na temat o którym się wie tyle co przysłowiowa świnia o gwiazdach, są raczej dowodem korozji kory mózgowej a nie rozsądku.

- spory odsetek samochodów w Szwecji a nie tykając już Argentyny, jeżdzi na odwodnionym spirytusie.

- Saab dowodzi iż ten rodzaj napędu jest o wiele bardziej efektywny od etyliny.

 

A tak osobiście, Sebastian! Przecież masz numer mojego telefonu, wiesz gdzie mam jedną firmę i drugą, możesz przecież przyjechać Tu albo Tam jak Cię coś boli w duszy.

Krótko rzecz ujmując, załatwić to jak mężczyzna, (dać sobie po razie) a nie jak baba wipisywać że to bzdury co napiszę - a nie napisałem, że to takie tam czy inne tamto. Po co się na forum kłucić i bezsensownie atakować, jak można w realu, naprawdę.

No a przecież młodszy jesteś, większy, silniejszy, a i samochód masz ładny, czego Ty się boisz Sebastian ?

 

A do autora wątku i wątkiem tym zainteresowanych, bardzo przepraszam za prywatę. Poniosło mnie!

Opublikowano

Chyba ci się coś myli chłopcze, ja się niczego nie boje, ewentualnie tego że moge zrobic ci krzywde jak będziesz mnie prowokował i nauczyć cie kilu rzeczy jak się powinien zachowywać mężczyzna.Ale szkoda mi mojego czasu żeby do ciebie jeszcze jeździć bo jesteś zwykłym błaznem a ja jestem zbyt powaznym cżłowiekiem dla ciebie jak narazie. Widze że nadal twierdzisz że jesteś właścicielem Lightcraftu, no cóz trzeba brac leki. Ponadto staram się uświadomić forumowiczów o twoich poradach, żeby nie odwalali fuszerki jak ty z twoimi zaróweczkami do jazdy dziennej.

Pozatym jeżeli twierdzisz że w Argentynie oraz Szwecji duzy odsetek aut jeździ na odwodnionym spirytusie, to prosze cie podaj mi fakty, statysytki które o tym mówią a nie że ty tak twierdzisz. Proszę uwiarygodnij swoją teorie. Bo z tego co ja wiem jest to mieszanka spirytusu oraz benzyny i stosowana może być tylko w przystosowanych fabrycznie do tego samochodach. A wracając do twojej osoby to chyba Krzysiek moderator dał ci janso do zrouzmienia apropo towich wywodów. I pamiętaj że jak ktoś się zna na wszytskim to sie nie zna na niczym. Jesteś zwykłym oszustem naciągaczem i nie kompromituj tego forum.

Opublikowano

Panowie, nie mamy już żadnego pola manewru w przypadku takich "przewlekłych" problemów. To jest prosto ukształtowane tematycznie forum i nie ma tu miejsca na to, co robicie co jakiś czas.

 

Decyzja nie może być inna: przenieście to na PW, bo odtąd każde nawiązanie na forum do takich prywatnych zaszłości będzie skutkować szybkim zablokowaniem konta (bez względu na to, kto się wychyli).

 

Kolejny raz (ale już ostatni) mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi.

pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Robiłem SWAP biturbo W E60 (konwersja ze zwykłego 3.0d).

Kompletny koszt (motor z osprzętem, wydech, sprzęgło, robocizna) zamknął się w 15k. W połaczeniu z manualem, plus program takie E60 robi się naprawdę szybkie.

 

 

BTW. Przemo TDS a znasz przypadek przekładki 3,5biturbo do e46?

 

Czegos takiego jak 3,5 biturbo nie ma. Jest 3.0 lub 4.5.

Przypadek udanego SWAPU 3.0 biturbo do E46 znam.

 

Pzdr

Opublikowano

wymienianie silników w E60 to inna bajka niż przeszczep takiego silnika do E39.Ale dla chcącego wszystko możliwe postawić całe E60 535d i E39 i wycinać pokolei wszystko z E60 i przekładać do E39.No tak powinno sie udać.

hej

Opublikowano
Taki samochód da się zbudować. Trzeba jednak zrobić to jak z autem do sportu. Rozebrać do zera, i od poczatku składać na docelowych cześciach. Pytanie kto i za ile to zrobi. Takie detale jak wpasowanie zegarów od E60 do E39, czy skrzynia ze sterowaniem bedą upierdliwe. Myśle że jesli masz tyle kasy (np: niewadomo ile PLN) bo na tyle to wyceniam, to dołóż do E60 535d. Taki projekt nie moze być druciarstwem ani robotą na kolanie.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.