Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Dzisiaj się bawiłem Beemką benzyną 335i których generalnie nikt nie robi programowo. Komputer Simens MSV80 dwuprocesorowy. Do tej pory wszyscy wiedzieli że potecjał tych silników jest wielki ale cięzko było wyczytać z tego wynalazku program więc wieszano różne "świnki" żeby wykrzesać kilka koników. Dzisiaj poraz pierwszy zrobiłem to przez zlacze OBD. Nie powiem że sie troche naślęczałem nad programem bo ma on "chińską" architekturę...ale się udało. Na dodatek speed limiterek podnieśliśmy delikatnie na 300km/h

 

wymiata toto ze ahhhhhh i M3 zjada na sniadanko. Właśnie niedawno dzwonił do mnie właściciel i powiedział "jak przyciskam na 3-ce to mi gacie z du.y zrywa" :) . Oto wykresik

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//mt.superbclub.pl/3.0/335i.JPG

 

 

zapraszamy uzytkowników :D

Opublikowano
pomiar kończy się przy 260km/h. Przy 200km/h straty są normalne

Ja chcę shamować moją wreszcie , 2 lata jak robiłem i nie było wtedy hamowni dla automatu , gdzie się mam udać ? Kraków ? Katowice ? a może okolice ?

A jak tam włściciel upieczonej kiedyś X3 ? 335d ?? to był pocisk :mrgreen:

Opublikowano
w M3 E92 masz ponad 420 KM :twisted: , poza tym zupełnie inna skrzynia....i w ogóle to juz inna bajka :wink:
320d `02 by MT 184KM@406Nm
Opublikowano

Maksymalny moment obrotowy 400 Nm. Czyli gorzej :mrgreen: .

 

Maksymalna prędkość obrotowa 8400 obr/min. Jak ustawiony jest ogranicznik w tej 335i :?:

 

Sprint od 0 do 100 km/h zajmuje 4,8 s.

Opublikowano
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm. Czyli gorzej :mrgreen: .

 

Maksymalna prędkość obrotowa 8400 obr/min. Jak ustawiony jest ogranicznik w tej 335i :?:

 

Sprint od 0 do 100 km/h zajmuje 4,8 s.

 

czytałem na jednym z niemieckich portali, że podczas testów uzyskiwano powtarzalne 4,5 s :shock:

320d `02 by MT 184KM@406Nm
Opublikowano

To dane fabryczne i tego się na razie trzymajmy.

Dla uściślenia maks. moment obrotowy w Nm (obr/min) 400 / 3,900.

 

M3 jest cięższa o 55kg.

Opublikowano
To dane fabryczne i tego się na razie trzymajmy.

Dla uściślenia maks. moment obrotowy w Nm (obr/min) 400 / 3,900.

 

M3 jest cięższa o 55kg.

 

Natomiast M3 sedan jest ciezszy o 70 kg niz 335i

 

 

BMW M3 E92 6-speed vs BMW 335i Vishnu V1:

 

nie wiem dokladnie ile ma ps 335i

Opublikowano

I tak jest cieńkie w porównaniu do serii Audi TT RS :mrgreen:

a takie białe BMW M3 E92 stoi blisko mojego sklepu , fakt , robi wrażenie ale nie takie jak nieco dalej robi czarne Audi R8 :mrgreen:

Opublikowano
pomiar kończy się przy 260km/h. Przy 200km/h straty są normalne

Marku ? kto tam macza od Was palce na zaturbionym TVN w teście MODYFIRATOR'a PLUS ?? coś mi się obiło o oczy w programie GADŻET , czy to kolejny patent na szybką sprzedaż zajechanego silnika ? czy faktycznie zatajniona technologia z byłego CCCP jest aż tak dobra :mrgreen:

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?p=35398&sid=9189aa9aab9d8e6fb2b9343e2144baf9#35398

 

aaaa , już wiem , w wątku napisałeś co o tym sądzisz :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.