Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Sprowadziłem wczoraj ładnego touring'a 330i z Niemiec. Auto lekko uszkodzone z 2001 r. Przed liftem. Uszkodzeniu uległy:maska, prawy błotnik, lampa prawa, zderzak. Nie będe się bawił w żadne klepanie tylko wszystko wymienie na nowe. I tu zaświtał mi taki pomysł, żeby przód przerobić a'la coupe >2003 r po lifcie.. Akurat mam dojście na dość tanie części, a ta coupejka zawsze mi sie podobała. Da rade tego typu modyfikacje zrobić?

Pozdro dla wszystkich

PS. Ci co maja zamiar pisać "a po co ci to?", "wiejski tuning" i inne tego typu bzdety niech dadzą sobie na wstrzymanie.

BTW w Niemczech modyfikacje na modele poliftigowe sa bardzo częste i bynajmniej nie wynikają one z wypadków...

sex, drugs and BMW...
Opublikowano
rozumiem jeszcze przeróbke turinga z przed liftu na po lifcie, nawet to nie glupi pomysł ale przerabiać kombi na coupe ? :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :mad2:
Opublikowano
rozumiem jeszcze przeróbke turinga z przed liftu na po lifcie, nawet to nie glupi pomysł ale przerabiać kombi na coupe ? :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :mad2:

Kolego pisałem, że nic nie wnoszące komentarze nie sa akceptowalne w moim temacie.

Coupe mi sie podoba, tylko po lifcie, więc pytam czy to przejdzie.

Znasz odpowiedź na to pytanie to sie podziel, nie znasz-zamilcz. Tyle

sex, drugs and BMW...
Opublikowano
Co prawda ja również Ci nie pomogę ale podrzucę pewną refleksję... Czy zastanawiałeś się jak sprzedasz później to auto z przodem od coupe ? ;)
Opublikowano

Ludzie będą się zastanawiali co to kiedyś było coupe czy touring :D.

 

Co do tematu to z pewnością jest to możliwe. Nie wiem czy i jakie przeróbki trzeba będzie poczynić. Właściwie cały przód do wymiany.

Opublikowano

PS. Ci co maja zamiar pisać "a po co ci to?", "wiejski tuning" i inne tego typu bzdety niech dadzą sobie na wstrzymanie.

BTW w Niemczech modyfikacje na modele poliftigowe sa bardzo częste i bynajmniej nie wynikają one z wypadków

 

Tak ale trzymają sie jednego modelu auta!!! - jak większość kolegów nie uznaję zmian modelu z przedliftingowego na poliftingowy ze względów estetycznych (nowy przód a stary tył) oraz ze względów na późniejszą odsprzedaż.

Poza tym o ile mi wiadomo - model COUPE ma dłuższy przód niż zwykły sedan/touring - dlatego moje pytanie brzmi - jak chcesz ciąć błotniki???

 

Zderzak w Cuope jest także inny - zastanawiałeś się jak to będzie współgrało np z tylnym zderzakiem, listwami etc???

 

Znasz odpowiedź na to pytanie to sie podziel, nie znasz-zamilcz. Tyle

 

O ile zdążyłem zauważyć - to na tym forum nie odzywamy się do siebie w ten sposób. Lepiej jest traktować się po przyjacielsku.

Poza tym jak zdążyłeś ty zauważyć - forum jest ogólnodostepne (przynajmniej ta jego część) i każdy ma prawo podzielić się opinią na temat założyny przez Ciebie. :-)

 

P.S. I ja także sądzę iż twoja modyfikacja będzie wyglądała jak: WIEŚ SPIEWA, WIEŚ TAŃCZY - nie ujmując wsi.

 

Pzdr,

 

Opublikowano

PS. Ci co maja zamiar pisać "a po co ci to?", "wiejski tuning" i inne tego typu bzdety niech dadzą sobie na wstrzymanie.

BTW w Niemczech modyfikacje na modele poliftigowe sa bardzo częste i bynajmniej nie wynikają one z wypadków

 

Tak ale trzymają sie jednego modelu auta!!! - jak większość kolegów nie uznaję zmian modelu z przedliftingowego na poliftingowy ze względów estetycznych (nowy przód a stary tył) oraz ze względów na późniejszą odsprzedaż.

Poza tym o ile mi wiadomo - model COUPE ma dłuższy przód niż zwykły sedan/touring - dlatego moje pytanie brzmi - jak chcesz ciąć błotniki???

 

Zderzak w Cuope jest także inny - zastanawiałeś się jak to będzie współgrało np z tylnym zderzakiem, listwami etc???

 

Znasz odpowiedź na to pytanie to sie podziel, nie znasz-zamilcz. Tyle

 

O ile zdążyłem zauważyć - to na tym forum nie odzywamy się do siebie w ten sposób. Lepiej jest traktować się po przyjacielsku.

Poza tym jak zdążyłeś ty zauważyć - forum jest ogólnodostepne (przynajmniej ta jego część) i każdy ma prawo podzielić się opinią na temat założyny przez Ciebie. :-)

 

P.S. I ja także sądzę iż twoja modyfikacja będzie wyglądała jak: WIEŚ SPIEWA, WIEŚ TAŃCZY - nie ujmując wsi.

 

Pzdr,

 

Pytanie co wnoszą na forum osoby, właściwie notoryczni malkontenci, którzy wszystko negują?

Zapytałem czy jest mozliwość przeróbki E46 touring --> E46 coupe lift.

Twoja wypowiedź już cos wniosła, choć fraza "z tego co mi wiadomo" też wieje niepewnością. To sprawdzone ( zmierzone ), iż ma dłuższą komorę silnika?

Właściwie to w 90% chodzi mi o lampy, które są jedymi z ładniejszych jakie widziałem w samochodzie. Resztę dałbym od wersji poliftigowej a'la touring > 09.2001r.

Dałoby rade cus takiego zrobić?

Jak to jest z błotnikami-na pierwszy rzut oka są podobne, możnaby je jakoś najwyżej przerobić...maskę też

Dzieki za odp. i za wieś ( choć jestem mieszkańcem naszej pięknej stolycy ) też.

Pozdro

sex, drugs and BMW...
Opublikowano
jak dla mnie pomysł totalnie z d... Nie utrudniaj sobie życia tylko zrob tak zeby zwszystko było jak przed stluczka
Opublikowano (edytowane)

Dzieki za odp. i za wieś ( choć jestem mieszkańcem naszej pięknej stolycy ) też.

Pozdro

 

No i tak sie robi "renomę" stolicy...A tak na marginesie - być tylko mieszkańcem stolicy a Warszawiakiem - to 2 różne kwestie, których roztrząsać nie będę...

 

A na temat - taka zabawa wymagać bedzie sporej gimnastyki (przycinanie, dopasowywanie) i to pewnie bez gwarancji, że efekt bedzie do przyjęcia. Może lepiej przerobić na polftingowego Touringa z M-pakietowym zderzakiem z przodu i z tyłu...

Edytowane przez artoor.s
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja bym poszedł po całości i zapodał przód M3 :8) :8) :8)

A jedyna rozsądna odpowiedź to w tym temacie to:

Złóż to co kupiłeś, a jak podoba Ci sie coupe to kup coupe.

Opublikowano

To sprawdzone ( zmierzone ), iż ma dłuższą komorę silnika?

 

Ze schematu wynika iż jest dłuższy - zresztą w E36 było tak samo iż coupe miało przód dłuższy o około 10cm.

 

Pzdr,

Opublikowano

Dzieki za odp. i za wieś ( choć jestem mieszkańcem naszej pięknej stolycy ) też.

Pozdro

 

No i tak sie robi "renomę" stolicy...A tak na marginesie - być tylko mieszkańcem stolicy a Warszawiakiem - to 2 różne kwestie, których roztrząsać nie będę...

 

A na temat - taka zabawa wymagać bedzie sporej gimnastyki (przycinanie, dopasowywanie) i to pewnie bez gwarancji, że efekt bedzie do przyjęcia. Może lepiej przerobić na polftingowego Touringa z M-pakietowym zderzakiem z przodu i z tyłu...

 

No tak :) rozpoznajemy dwa typy warszawiaków :) ci co tam mieszkają od urodzenia i ci co już aż dwa miesiące :P (jak w skeczu Paranienormalni:P ) pozdrawiam

Opublikowano

No tak :) rozpoznajemy dwa typy warszawiaków :) ci co tam mieszkają od urodzenia i ci co już aż dwa miesiące :P (jak w skeczu Paranienormalni:P ) pozdrawiam

 

Wiesz dobrze (albo nie wiesz) o co chodzi...Być warszawiakiem to nie tylko urodzić się, czy od dziada pradziada być...to także pewnego rodzaju poczucie przynależności do tego miasta...którego często gęsto "mieszkającym" brakuje...

 

A tak na marginesie gdańszczanie...wszyscy rodowici? Z dziada pradziada?

 

Poza tym zamknąłbym dyskusję na ten temat - bo to nie forum na takie tematy...

Opublikowano
Any other ideas?

zaloz zderzak z M pakietu.moim zdaniem wystarczy.wyglada wystarczajaco dobrze.z przerobka na wersje a'la coupe za duzo roboty w stosunku do efektu i ewentualnych pytan przy pozniejszej odsprzedazy.pozdro :mrgreen:

p.s. i dokup oryginalne biksenony.

Opublikowano

roboty to i moze nie az tak duzo bo przod mozesz przelozyc bez rzezbienia, ma te same podluznice itd... ale to oprocz maski blornikow zderzakow, trzeba bedzie tez zmienic nadkola i inne zaczepy... duzo rozkładania ;)

 

A przod jezeli bedziesz wkladal komplet... tj maska, zderzak, lampy, blotniki, nadkola, to bedzie pasowac...

 

tak samo jak do compacta e46 idzie wsadzić przod po lifcie od sedana/kombi i nie ma rzezby za duzej... bo pas przedni tez jest taki sam od compacka do cabrio ;)

 

 

Ale jak chcesz znac moja opinie to lepiej kup sobie coupe niz posiadaj a'la coupe ;) a jak nie chcesz coupe to założ m-pakiet do kombi bo wtedy tez dobrze nawet bardzo wyglada ;)

Opublikowano
roboty to i moze nie az tak duzo bo przod mozesz przelozyc bez rzezbienia, ma te same podluznice itd... ale to oprocz maski blornikow zderzakow, trzeba bedzie tez zmienic nadkola i inne zaczepy... duzo rozkładania ;)

 

A przod jezeli bedziesz wkladal komplet... tj maska, zderzak, lampy, blotniki, nadkola, to bedzie pasowac...

 

tak samo jak do compacta e46 idzie wsadzić przod po lifcie od sedana/kombi i nie ma rzezby za duzej... bo pas przedni tez jest taki sam od compacka do cabrio ;)

 

 

Ale jak chcesz znac moja opinie to lepiej kup sobie coupe niz posiadaj a'la coupe ;) a jak nie chcesz coupe to założ m-pakiet do kombi bo wtedy tez dobrze nawet bardzo wyglada ;)

 

Jeśli to co piszesz ma pokrycie w 100 % z rzeczywistością, to nie będę zwlekał i w styczniu biorę się za projekt "Coucombi" i mam nadzieje, że nie będzie straszył po ulicach. Od razu także założę m-pakiet z przodu, z tyłu nie widzę aż takiej różnicy, więc raczej sobie odpuszczę.

A o sprzedaży narazie nie myślę-mam zamiar pojeździm tym autkiem bo silnik mega zdrowizna, a i mocy sporo...

Z tymi nadkolami będę musiał jeszcze temat obadac...

Dzięki za odp

sex, drugs and BMW...
Opublikowano

Zastanów się jednak nad tym m-pakietem z tyłu, auto będzie symetryczne.

 

Myślę, że zyska na wyglądzie i będziesz bardziej zadowolony. Jak coś robić to już po całości i tak będziesz musiał zaangażować znaczne środki i czas.

Opublikowano
Zastanów się jednak nad tym m-pakietem z tyłu, auto będzie symetryczne.

 

Myślę, że zyska na wyglądzie i będziesz bardziej zadowolony. Jak coś robić to już po całości i tak będziesz musiał zaangażować znaczne środki i czas.

Zastanowię się jeszcze-jakby co wymiana zderzaka to 30 minut roboty.

Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale myślę że powinno byc miło.

Zresztą jestem grafikiem i mniej więcej symulacje kiedyś już robiłem i całkiem cacy to wyglądało, jak na "hybrydę".

sex, drugs and BMW...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.