Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja tam zawsze mialem diesela po tym jak mialem auto benzynowe z gazem sekwencyjnym...

 

ile sie z tym nameczylem to nie macie pojecia.. ;)

teraz od kilku lat tylko e46 diesel czsami 2.0 czsami 3.0 bo kilka juz ich mialem i z zadnym nie mialem wiekszych proboemow ;)

 

z obecnym tez nie mam... ale z tego tytulu ze ja nie potrafie jednym autem jezdzic dlugo to juz sprzedaje.. wiec jak bys chcial 330d albo 320d to mam takowe... i moglbym CI z czystym sumieniem nawet wystawic gwarancje ...

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Bierz benzyne i jeżeli zakładasz ze bedziesz jeżdził autem ~2lata i wiecej to zakładaj gaz.

Ponoć w stolycy jest dobry gazownik i do tego silnika spokojnie sekwencje dostroi - wejdz na forum lpg.info.pl tam jest gość niejaki Nikoś i on ci powie co i jak.

Ja założyłem Stag-a 300 i na razie nie narzekam a chce bunia jeżdzic ~3 lat .

Pozdro

Opublikowano

Dajmon,

daj jakieś dane o tej 330D na priva.

Wybieram się do Niemiec, ale cholera wie czy zdążę przed nową akcyzą, ma wejść równo w 1 stycznia :(

 

Do Nikosia mam zamiar zaprowadzić A4, kontaktowałem się z nim już. Po rozmowie telefonicznej widać, że koleś zna się na rzeczy. Konkretnie, ale również po przyjacielsku. Te 328Ci w cenie 330D są zazwyczaj w lepszym stanie technicznym i wyposażeniem.

Opublikowano
Moje 330 D przy spokojnej jeździe pali 6,1 l/ON. Mozna kupić samochód z sensownym oryginalnym przebiegiem za granicą tj. poniżej 150.000 km, ale ceny E46 po lifcie zaczynają się od 13000 do 14000 Euro. Po doliczeniu opłat i kosztów przejazdu wychodzi ponad 50 tys. zł.
Opublikowano
Moje 330 D przy spokojnej jeździe pali 6,1 l/ON. Mozna kupić samochód z sensownym oryginalnym przebiegiem za granicą tj. poniżej 150.000 km, ale ceny E46 po lifcie zaczynają się od 13000 do 14000 Euro. Po doliczeniu opłat i kosztów przejazdu wychodzi ponad 50 tys. zł.

Ale po co za granicą kupować ? jak u nas to samo już po opłatach i przerejestrowane wychodzi 10tyś zł mniej :mrgreen:

Opublikowano

Niby tak, ale do tych polskich handlarzy nie mam zaufania, znam paru takich, to mi się odechciewa w Polsce kupować. Krętacze, że aż szok, że w cyrku nie występują :)

Po lifcie nie kupię, bo za drogo jednak, do 8t.Euro myślę. Te po lifcie mi się nie podobają. Te 330D które oglądałem na mobile.de mają od 280tkm :?

Swoją drogą tych dużych przebiegów się nie boję, bo kiedyś miałem Passata z 90r. 1.6TDI (380tkm, w rzeczywistości chyba 1mln), w super złym stanie, padlina była nieziemska, ale tanio jeździło się jak barszcz, czy na opale czy na ON, jeździł i fochów nie stroił :)

Opublikowano
Bój sie bój..... Kup 330ci i smiej sie z kolegów w dieslach. Albo przed liftowe 328. Moj kolega ma 328ci i wg wskazan komputera pali mu 13 L. Wiem ze nie oszczedza. Moja 330d , przy krótkich trasach w miescie, zima pali 12,5. Jaki sens diesla ? Na trasie 7-8 przy szybkiej jezdzie.. ale.. już oddałem kase, bo skrzynia padła i 2500 PLN. Co bedzie jak turbo padnie ? A wtryski ? Pompa wysokiego cisnienia ?

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
Bój sie bój..... Kup 330ci i smiej sie z kolegów w dieslach. Albo przed liftowe 328. Moj kolega ma 328ci i wg wskazan komputera pali mu 13 L. Wiem ze nie oszczedza. Moja 330d , przy krótkich trasach w miescie, zima pali 12,5. Jaki sens diesla ? Na trasie 7-8 przy szybkiej jezdzie.. ale.. już oddałem kase, bo skrzynia padła i 2500 PLN. Co bedzie jak turbo padnie ? A wtryski ? Pompa wysokiego cisnienia ?

dokładnie tak jest , oszczędności przy spalaniu mają się nijak do eksploatacji i kosztów jak coś padnie poza tym diesle mają już trochę narobione kilometrów , mnie jeszcze nic nie padło ale też już myślę o 330i , moja też 12 w mieście to lekko a trasa +/- 8 więc niemało

Opublikowano

Po prostu nie sądziłem, że diesle BMW są awaryjne, myślałem, że to tak jak z mercedesem, że można zrobić 500tkm bez problemu.

Dziwię się też, że dieslowcy tak będą mówić, bo tych co znam, to tylko diesel for ever.

Opublikowano
Po prostu nie sądziłem, że diesle BMW są awaryjne, myślałem, że to tak jak z mercedesem, że można zrobić 500tkm bez problemu.

Dziwię się też, że dieslowcy tak będą mówić, bo tych co znam, to tylko diesel for ever.

Nie , to nie o to chodzi , diesel jest OK ale jak duzo jeżdzisz , to co piszę ja i inni to przypuszczenia co moze paść i że to kosztuje a czego w silniku benzynowym nie ma , druga sprawa na to spalanie , jadąc ponad 150 w trasie diesel jest o duzo tanszy w zakupie paliwa

Opublikowano
Bój sie bój..... Kup 330ci i smiej sie z kolegów w dieslach. Albo przed liftowe 328. Moj kolega ma 328ci i wg wskazan komputera pali mu 13 L. Wiem ze nie oszczedza. Moja 330d , przy krótkich trasach w miescie, zima pali 12,5. Jaki sens diesla ? Na trasie 7-8 przy szybkiej jezdzie.. ale.. już oddałem kase, bo skrzynia padła i 2500 PLN. Co bedzie jak turbo padnie ? A wtryski ? Pompa wysokiego cisnienia ?

dokładnie tak jest , oszczędności przy spalaniu mają się nijak do eksploatacji i kosztów jak coś padnie poza tym diesle mają już trochę narobione kilometrów , mnie jeszcze nic nie padło ale też już myślę o 330i , moja też 12 w mieście to lekko a trasa +/- 8 więc niemało

 

Mike68 duzo ci pali to twoje auto,moze dlatego ze pokonujesz male dystanse

Opublikowano
Piszesz, że nie przeraża Ciebie spalanie benz, więc kup 330Ci. W dieslu to co zaoszczedzisz na ON, oddasz z nawiązką przy najblizszej naprawie, a po co sie denerwować co padnie.
Opublikowano

Odświeże trochę temat,

wczoraj przejechałem się E36 328 AT; osiągów nie ma co nawet porównywać do mojej A4 2.6.

Zupełnie inne auto wiadomo, przy 140km/h auto prowadziło się jak po szynach, w środku cicho (przy dość hałaśliwych zimówkach). Dla mnie auto bajka. Zastanawiam się jak ciągnie E46 330D. Porównywalnie ?

bo jeżeli tak, to dla mnie już coś takiego wystarczy...

czy widać dużą różnicę między 2.8 a 3.0 na Pb ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

czy widać dużą różnicę między 2.8 a 3.0 na Pb ?

 

Widać, 3.0 potrafi splalić mniej bo to inna nowsza jednostka.

Opublikowano

czy widać dużą różnicę między 2.8 a 3.0 na Pb ?

 

Widać, 3.0 potrafi splalić mniej bo to inna nowsza jednostka.

 

E46 fenomenalnie skręca, a do tego super jedzi na wprost. Ma jednak lekką tendencję do myszkowania, ale jeśli mamy dosyć szerokie opony. 330d zachowuje się zupełnie inaczej niż 330ci, aczkolwiek realne osiagi są podobne. 3.0d ciagnie już, i to naprawdę mocno, od 1700 rpm, ale góra jest wyczuwalnie słabsza. Wtedy dochodzi do głosu silnik benzynowy.

 

Suche dane: 330ci

 

Moc: 231 KM @ 5900 RPM

Moment: 300 NM @ 3500 RPM

Przyspieszenie: 6,5 sek do 100km/h

 

Suche dane: 330cd manual

 

Moc: 203,8 KM @ 4000 RPM

Momet: 410 NM @ 1500-3250 rpm

Pzyspieszenie: 7,2 sek do 100km/h

 

Jednak wystaczy modyfikacja sterownika i diesel zaczyna być wyraznie szybszy do benzyny.

Jesli chodzi o odczucia estetczne, to niestety diesel jest wyraznie bardziej odczuwalny w kabinie nic benzyna, dzwięk jednak jest miły dla ucha i uwazą sie go za "najładniejszy" w dieslach. Uważany też jest za ideał prcy diesla.

Jednak to silnik benzynowy to rozkosz dla ucha, aksamitna praca.

 

Mimo dużych podobieństw w zawieszeniu, miedzy E36 i E46 , jest ogromna przepaść w porwadzeniu. E46 jak dla mnie jest najbardziej zblizone do wzoru - Audi A4.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano

A jakie są różnice w cenach zakupu 330d i 330i? Wiadomo, że jest to mało miarodajne, ale z tego co widzę to na Allegro raczej podobnie.

 

Skoro już jesteśmy przy E46, to jak było z tym liftingiem - bardzo dużo roczników 2002 jest po liftingu, ale też są i 2003 sprzed - o co tu chodzi - pomijam zmiany na własną rękę, bo i takich jest trochę.

Opublikowano

czy widać dużą różnicę między 2.8 a 3.0 na Pb ?

 

Widać, 3.0 potrafi splalić mniej bo to inna nowsza jednostka.

 

 

Mimo dużych podobieństw w zawieszeniu, miedzy E36 i E46 , jest ogromna przepaść w porwadzeniu. E46 jak dla mnie jest najbardziej zblizone do wzoru - Audi A4.

 

Dla Ciebie A4 to jest wzór przy prowadzeniu?

Opublikowano

Cóż A4 nie jeździłem ale za to o E46 czytałem że jest jednym z najlepszych.

 

Ostatnio śmigałem z kolegą, który na codzień jeździ A6 i usłyszałem: "ale to fajnie w łuki wchodzi..."

Opublikowano
kwestia gustu i stanu technicznego pojazdu - nie powinno się o tym dyskutować, chyba że postawimy obok siebie te furki w stanie nieśmiganym. Ale dziś to już raczej niemożliwe.. Może by poprzeglądać fora z przed kilku lat :D
Opublikowano

http://moto.onet.pl/1511523,2217,1,artykul.html

 

Kilka cytatów:

 

"Jedno się w beemce nie zmienia niezależnie od wersji – radość z jazdy."

 

"Niestety, wytrzymałość jest poniżej oczekiwanego poziomu, przynajmniej na polskich drogach. "

 

"Od 2001 roku BMW miało silniki z wtryskiem common rail: R4 2.0 (150 KM) i R6 3.0 (204 KM). Ostatni z wymienionych to jedna z lepszych tego typu jednostek."

 

"Najlepszym silnikiem montowanym w Serii 3 E46 jest diesel 3.0 z wtryskiem common rail."

 

"Niezłe są silniki benzynowe, ale biorą olej i zdarzają się im wycieki. "

 

"Jednym z największym problemów BMW jest tylne zawieszenie..."

 

Kilka myśli wyciągniętych z przeciętnego artykułu.

Opublikowano
http://moto.onet.pl/1511523,2217,1,artykul.html

 

Kilka cytatów:

 

"Jedno się w beemce nie zmienia niezależnie od wersji – radość z jazdy."

OOOOO TAK!

 

"Niestety, wytrzymałość jest poniżej oczekiwanego poziomu, przynajmniej na polskich drogach. "
:( PRAWDA

 

"Od 2001 roku BMW miało silniki z wtryskiem common rail: R4 2.0 (150 KM) i R6 3.0 (204 KM). Ostatni z wymienionych to jedna z lepszych tego typu jednostek."

 

"Najlepszym silnikiem montowanym w Serii 3 E46 jest diesel 3.0 z wtryskiem common rail."

:D MAM TAKI !

 

"Niezłe są silniki benzynowe, ale biorą olej i zdarzają się im wycieki. "
NIE WIEM MIAŁEM TAK TYLKO W e-28 :D

 

"Jednym z największym problemów BMW jest tylne zawieszenie..."
WŁAŚNIE PADŁ MI AMOR
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam przeczytałem kilka postów na poczatku i wiecej nie bede czytał bo widze ze kolega chce wrzucic gaz :mad2: nie krzywdz takiego samochodu zwłaszcza z tak dobrym silnikiem lepiej juz kup sobie tego diesla. Palic nie bedzie tyle co te audi a mułem tez nie jest

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

czy widać dużą różnicę między 2.8 a 3.0 na Pb ?

 

Widać, 3.0 potrafi splalić mniej bo to inna nowsza jednostka.

 

 

Mimo dużych podobieństw w zawieszeniu, miedzy E36 i E46 , jest ogromna przepaść w porwadzeniu. E46 jak dla mnie jest najbardziej zblizone do wzoru - Audi A4.

 

Dla Ciebie A4 to jest wzór przy prowadzeniu?

 

Słucham twojej opinii .

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.