Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio wlacza mi sie lampka kontrolna z defektem tylniego podnosnika .

Niekiedy zaraz potem gasnie a czasami pali sie czaly czas ,

Zgasze motor i zapale lampka sie nie swieci . Tak moze byc kilka dni az znowu sie zaswieci . I tak caly czas .

Wiem ze pompy , lub poduszki moga pasc . Ale auto pompuje i idzie w gore i stoi rowno . Wiec wykluczam pompe i poduszki .

Obilo mi sie o uszy ze jakis przewod czy kabel traci polaczenie .

Ale ??? Czy ktos z was ma taki sam problem lub o nim slyszal ?

 

Pozdrawiam Jacek

Opublikowano
No to odczytaj ze sterownika AHC jaki masz błąd, a nie się zastanawiasz. Leć do kogoś kto zajmuje się elektroniką w BMW lub ASO i będziesz wiedział co dręczy Ci samochód :|
Opublikowano

Hey Pimposh

 

Tyle to ja wiem ze w ASO lub BMW naprawia . Tylko oni zawsze zmieniaja na zapas . Zostawilem tam juz sporo kasy a tym razem jezeli to tylko kabel to sam naprawie - jezeli to tylko kabel .

A gdy nie , to zostaje tylko BMW , tylko mysle ze to forum jest od dzielenia sie tym czego dowiedzielismy sie z czasem .

Na to licze ze ktos z was wie co jest grane .

Opublikowano

Oczywiście nie namawiam Cię na jechanie od razu do ASO BMW bo szkoda zostawiać fortunkę. Z tego co widziałem, AHC w E61 nie różni się dużo od tego z E34/E39 a więc wprost mówiąc - jest proste w budowie.

 

Czy to kabelek czy nie kabelek, odczytasz historię błędów, zinterpretujemy i będzie można działać. Szkoda robić puste ruchy czy niepotrzebnie wydawać pieniążki.

Opublikowano

Hey Pimposh

 

Dzieki za dobre checi . Tylko ja nie wiem gdzie odczytac te sterowniki .

Jezeli chodzi o odczytanie w i-drive to gdy pojawia sie lampka to jest meldunek o usterce . Moge jechac kilka dni i wszystko w porzo . wtedy

nie ma zadnej wzmianki o awari . Dzwonilem do jednego BMW i juz chcieli mi wepchac nowa pompke i poduszki - oczywiscie kasiora spora , zas w innym BMW powiedzial mi jeden mechanik ze urywa sie jakis kabelek .

Mam wrazenie ze kabelek nie kosztuje 2000 euro tak ja chcieli mi wcisnac w wyzej wymienionym warsztacie BMW . Po za tym mysle ze usterek z podnosnikami w E61 jest wiecej niz E39 , mialem E39 530i 2002 przez piec lat , fakt ze raz mialem z tym problem ale na szczescie byl to tylko bezpiecznik , oczywiscie taki bezpiecznik w BMW kosztuje z robocizna 800 euro . Wiec moze sprobujmy pierw sami no a gdy nie damy rady napewno da rade autoryzowane BMW .

 

Pozdrawiam Jacek

Opublikowano

Witam kolege.

 

Mam dokladnie taki sam objaw w mojej e61 i wstyd sie przyznac ale jezdze z tym od pol roku czyli jakis 35 000 km. Objaw taki, ze czasem wywala blad nivo "level control system fault" wtedy ikonka bledu gasnie po chwili. Czasem jest to blad "level control system failure" i wtedy ikonka swieci sie caly czas. Nie zauwazylem zadnej roznicy w pracy zawieszenia.

 

W ASO chcieli wymienic cala pompe nivo. Koszt pona 3,5 kpln. Podziekowalem.

Znajomy troche poodpytywal na kompie i wyszlo, ze moze byc walniety prawy czujnik polozenia. Jednak nie wymienialismy od razu tylko posprawdzal przewodzenie i izolacje na przewodach oraz kostkach. Bylo ok ale po paru dniach byl znow blad, wiec nie wiem czy to zbieg okolicznosci czy rzeczywiscie pomoglo.

 

Od paru tygodni mialem zalozyc watek na forum, ale jakos tak ....

 

Chyba wymienie ten czujnik, ale pewnosci nie mam dlatego sie nie spiesze

Opublikowano

AHC o tyle wygodnie się diagnozuje (czujniki położenia) że można regulować sobie wysokość "z palca" i jeżeli któryś czujnik niedomaga, od razu to widać.

 

jacek - jeżeli nie ASO, to jakiś sprytny fachowiec od BMW w Twoim regionie napewno Ci pomoże. Ja zapraszam do Warszawy, ale to chyba zbyt daleko od Ciebie.

Opublikowano

Witam Ciebie Jeffo

W brew naszej awari ciesze sie ze Ciebie tu znalazlem bo moze wspolnie damy rade cos z tym zrobic . Wiec nie mylilem sie ze moj problem nie jest odosobniony . Przy mojej E39 tez mialem ten problem jak jechalem zaladowany pod sam dach przez nasze krajowe dziury , postraszyli mnie w BMW wlasnie nowa pompka wlasnie za taka cene , ktora powiedzieli Tobie - Tez podziekowalem i zaczalem sam szperac , z tym ze meldunek na wyswietlaczu byl staly . - Proste bezpiecznik , tylko ze tym razem jest inaczej . Raz jest raz nie ma - I wbrew awari wszystko dziala bo slysze i widze jak auto sie podnosi . Jak pisalem wczesniej jeden mechanik w BMW z lekko cichym glosem powiedzial o tym kabelku . Mysle ze sku.....wiele chca po prostu zedrzec ze mnie ( Nas ) skore .

Jakis kabel , tylko gdzie ? . Bede sie jeszcze pytal , jak tylko sie dowiem napewno sie o tym dowiesz . Niech mnie BMW pocaluje w zadek z ta ich nowa pompka i poduszkami za 2000 Euro . Problem jest szeroko znany bo jak zapytalem sie podchwytliwie w BMW jakie czesci sprzedaja najczesciej do podnosnikow to pierwsze co rzekl to pompka za 1000 euro . Oczywiscie zmienia pompke i kabelek i prosze 2 Kilo Euro .

Nieeee - Dla mnie jak tu juz ktos napisal to trudno o uczciwy warsztat BMW . Wiem ze na uczciwosci zajechali by duzo dalej i mieli by wiecej roboty .

Pozdrawiam kolege Jeffa - 3maj sie .

Opublikowano

Hej Pimposh

 

Milo z Twojej strony za zaproszenie - szacun !!!

Tylko jak sam widzisz troche daleko a na swieta sie do Polski nie wybieram . Akurat tak sie sklada ze mam zone z Warszawy i to by mi pasowalo . Moze dal bys mi Twoje namiary w stolicy to jak bede w Polsze to napewno przyjade sie przywitac , no i oczywiscie gdyby cos moj Bimmer szwankowal to bedziesz pierwszy do ktorego sie zglosze !!! -

 

Fajnie ze tu jestescie Koledzy

Opublikowano
Witam Ciebie Jeffo

W brew naszej awari ciesze sie ze Ciebie tu znalazlem bo moze wspolnie damy rade cos z tym zrobic . Wiec nie mylilem sie ze moj problem nie jest odosobniony . Przy mojej E39 tez mialem ten problem jak jechalem zaladowany pod sam dach przez nasze krajowe dziury , postraszyli mnie w BMW wlasnie nowa pompka wlasnie za taka cene , ktora powiedzieli Tobie - Tez podziekowalem i zaczalem sam szperac , z tym ze meldunek na wyswietlaczu byl staly . - Proste bezpiecznik , tylko ze tym razem jest inaczej . Raz jest raz nie ma - I wbrew awari wszystko dziala bo slysze i widze jak auto sie podnosi . Jak pisalem wczesniej jeden mechanik w BMW z lekko cichym glosem powiedzial o tym kabelku . Mysle ze sku.....wiele chca po prostu zedrzec ze mnie ( Nas ) skore .

Jakis kabel , tylko gdzie ? . Bede sie jeszcze pytal , jak tylko sie dowiem napewno sie o tym dowiesz . Niech mnie BMW pocaluje w zadek z ta ich nowa pompka i poduszkami za 2000 Euro . Problem jest szeroko znany bo jak zapytalem sie podchwytliwie w BMW jakie czesci sprzedaja najczesciej do podnosnikow to pierwsze co rzekl to pompka za 1000 euro . Oczywiscie zmienia pompke i kabelek i prosze 2 Kilo Euro .

Nieeee - Dla mnie jak tu juz ktos napisal to trudno o uczciwy warsztat BMW . Wiem ze na uczciwosci zajechali by duzo dalej i mieli by wiecej roboty .

Pozdrawiam kolege Jeffa - 3maj sie .

 

 

usterka nie jest na tyle uciazliwa by koniecznie cos z tym robic, ale w koncu wypadaloby...

Mam tylko wrazenie, ze pompka za czesto pompuje...

Ja rowniez jak cos ustale, czytaj usune usterke to dam znac

 

pozdrowienia z polanda

Opublikowano

Hey Jeffoo

 

Pozdrowienia ze Skandynawi -

Ja rowniez bede pisal co wykombinowalem .

Zerknij tu od czasu do czasu a moze juz cos wymysle .

 

Hej .

 

Jacek

Opublikowano

Do Jeffoo

 

Widze ze chulasz 3.0 D tak jak ja , zerknij na forum ponizej o kolektorach ssacych , BARDZO WAZNE !!!!! .

 

Jacek

Opublikowano

Jeszcze jedno Jeffoo .

 

Nie pamietam gdzie to wyczytalem , gdzies u Angoli chyba .

Ze gdy juz pompka wyciagnie kopyta to sie ja naprawia .

Pisali cos o jakims peknieciu , gdzies tam . Co jest do naprawy .

Pisali ze nie ma co wywalac 1 K Euro tylko naprawic to co jest .

Ja jak pomysle ze mam jechac do BMW to cierpnie mi skora na tylku na sama mysl ze " Bede Mial Wydatki " . Nie wiem dlaczego ale lubie to auto mimo wszystko , lecz coraz czesciej zastanawiam sie nad Merchem .

:roll:

Opublikowano
Jeszcze jedno Jeffoo .

 

Nie pamietam gdzie to wyczytalem , gdzies u Angoli chyba .

Ze gdy juz pompka wyciagnie kopyta to sie ja naprawia . Nie wiem dlaczego ale lubie to auto mimo wszystko , lecz coraz czesciej zastanawiam sie nad Merchem .

:roll:

 

mercedes musi sie poprawic bo ostatnimi laty z dawnej marki zostala tylko cena...

 

Nie slyszalem o naprawach pompy nivo, ale chetnie sie dowiem jesli mozesz podac zrodlo... bede wdzieczny

 

Co do kolektorow ssacych....

Hmm nie wiem co o tym myslec, zagrozenie wielkie ale nie wiem jak bardzo realne tak naprawde. Podobno dotyczy to tez 3.0d z e39, jednak NIGDY nie slyszalem o takim przypadku....

Opublikowano

dzień dobry :) można zapisać się do klubu? :)

 

też mi wyskakuje ten błąd, ale na razie olewam...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
dzień dobry :) można zapisać się do klubu? :)

 

też mi wyskakuje ten błąd, ale na razie olewam...

 

witamy w klubie "level control system fault" :) :D

Opublikowano

ja sądzę że jest to jakaś usterka typowo elektryczno-elektroniczna, na GT1 występuje i znika, po zgaszeniu silnika nie pojawia się ponownie (u mnie)... auto zachowuje się normalnie... no i jestem przyzwyczajony... w jaguarze non stop mi się pali check engine, czasem air susspension fault, i od czasu do czasu active cruise control fault choć auto jeździ, emituje spaliny i zachowuje się :mrgreen: normalnie...

 

ale jeżeli ktoś wykuka o co chodzi to chętnie się tym zajmę u siebie :mrgreen: ..

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano

Oct 25 2008, 03:26 AM

QUOTE (StuRox @ Oct 24 2008, 10:50 AM)

Does anyone know how long the fault codes stay in the system, as if this is an intermitant fault - how long have you got to get to the dealer for them to read the computer?

 

Just wondering, in case this ever happens to me.....

 

Your codes are logged until cleared by the dealer when hooked up to their computer equipment. The pump is the main problem with this fault. Many people just restart their cars and the message goes but the fault is logged in the cars computer.

Just a quick note to add that was mentioned by BMW following repair of the car yesterday. You can turn the car on and off to clear the message but your car will not be level. It will slightly lean to the left, thats higher at the right (looking from the back) than the left. If you can find an indepentent BMW repair garage then the chances are they will repair your pump and not replace. This is because where the pipe leaks air,it is attached to the pump, the hose is an intrical part of the pump, but the leak can be stopped with a repair. The pump is £650 here in the UK and the full unit is requried if replaced due to a little leak on one of the attached air hose.

 

Jak juz pisalem wczesniej o pompie , ktora mozna naprawic .

Jezeli jest problem z angielskim to moge pomoc .

Wiec to moze nie jest jednak kabelek a pompa .

 

Jacek

Opublikowano

The Warranty Group Polska na pewno się ucieszy gdy znowu mi się pojawi błąd i pojadę z tym do serwisu... :mrgreen:

 

na razie nie widze żadnej różnicy poziomów auta.

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

weźcie mnie też do klubu tych, co mają "level control system fault"....

czemu temat ucichł? sprzedaliście swoje piątki?:) u mnie od jakichś 2 tygodni dzieje się podobnie, ale na razie rzadko - czyli pi-x-drzwi raz na 20 startów silnika. znaleźliście jakieś rozwiązanie?

pozdrawiam

Opublikowano
weźcie mnie też do klubu tych, co mają "level control system fault"....

czemu temat ucichł? sprzedaliście swoje piątki?:) u mnie od jakichś 2 tygodni dzieje się podobnie, ale na razie rzadko - czyli pi-x-drzwi raz na 20 startów silnika. znaleźliście jakieś rozwiązanie?

pozdrawiam

 

Moim rozwiazaniem jest - przyzwyczaic sie. Auto zachowuje sie normalnie. Tylko czasem ta ikonka na szafie....

 

U mnie blad dotyczy przekroczonego czasu pompowanie pompy nivo. Ustalilem, ze byly z nimi takie problemy, ale po 04.2006 zastosowano inna pompe i juz nie ma problemu. Podobna ta nowa pasuje do starszych aut. Jakos jednak nie robie z tym nic. Juz mnie to nie wkurza nawet ...Gdyby naprawde bylo cos nie halo wowczas na pewno bym z tym walczyl...

Opublikowano
weźcie mnie też do klubu tych, co mają "level control system fault"....

czemu temat ucichł? sprzedaliście swoje piątki?:) u mnie od jakichś 2 tygodni dzieje się podobnie, ale na razie rzadko - czyli pi-x-drzwi raz na 20 startów silnika. znaleźliście jakieś rozwiązanie?

pozdrawiam

 

Moim rozwiazaniem jest - przyzwyczaic sie. Auto zachowuje sie normalnie. Tylko czasem ta ikonka na szafie....

 

U mnie blad dotyczy przekroczonego czasu pompowanie pompy nivo. Ustalilem, ze byly z nimi takie problemy, ale po 04.2006 zastosowano inna pompe i juz nie ma problemu. Podobna ta nowa pasuje do starszych aut. Jakos jednak nie robie z tym nic. Juz mnie to nie wkurza nawet ...Gdyby naprawde bylo cos nie halo wowczas na pewno bym z tym walczyl...

 

Mam auto z 06.2006 i niestety mam ten sam problem...prawdopodobnie bede wymienial pompe :(

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam wszystkich "Biedaków" z uszkodzonym NIVo. Miałem ten sam problem, niestety, nie znalazłem nigdzie możliwości regeneracji lub naprawy pompy do NIVO, serwis również "krzyczał" niebotyczne kwoty za pompeczkę, tak, pompeczkę, bo to jest wielkości miksera do ubijania piany na ciasto. ALE... ponieważ pompa składa się ze sprężarki i zaworu, który reguluje przepływ powietrza do poduszek i całego układu, i nie występuje ona osobno, w sensie tylko jako pompa, jest kłopot.Można go ominąć po sprawdzeniu, czy problem jest ze sprężarką czy zaworem, poszukać używanej, kompletnej pompy NIVO i z dwóch używanych zrobić jedną pracującą!!! Przerobiłem temat i zamiast 3 koła euro kosztowało to ok. 800 złotych, lata jak złoto do dzisiaj, nie pamiętam, na szczęście, jak wygląda na wyświetlaczu komunikat o "level system control..." itd.

Tutaj mam telefony do kolesi z Wrocka, mają używane pompki do NIVO, modele E60, 61:

604756275, 888803556, 693749858.

P.S. OGROMNY szacun i pozdrowienia dla DNOWIŃSKIEGO z Warszawy, bo jeżeli Wam pomogą, to Jego zasługa :) !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.