Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niedługo trzeba będzie się księdzu spowiadać: wsiadłem do BMW bez dresu, szczerze żałuję i proszę o rozgrzeszenie....

 

A jeżeli chodzi o wybór, sercem 159SW jest o niebo piekniejsze od E91, ale rozum jest za techniką i jednak ja takiego samochodu bym nie kupił, chyba że jako drugi na niedzielę :) Ale jakość Alfy idzie ponoć w górę.

  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 104
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie jestem ślepo zapatrzony na Bmw (obecnie mam pierwsze bmw w życiu)

Wszystko zależy co stawiamy jako priorytet:

Bo jeśli design to w tym mało który samochód w klasie dotrzymuje kroku pięknej Włoszce.

Podobnie z ceną zakupu porównując najbogatsze wersje , (o używkach nawet nie wspominam... :P )

wygrywa:

Prowadzenie : + bmw

jakość: + bmw

wyposażenie (możliwość konfiguracji, doposażenia, mnogość różnych gadżetów): + bmw

utrata wartości: + bmw

awaryjność: +bmw

prestiż: +bmw

komfort: +bmw

Generalnie wszystko poza pierwszymi 2 pozycjami przemawia na korzyść BMW.

 

Żeby na dłuższą metę jeździć Alfą - trzeba się w niej na dobre zakochać. Podobnie jest z przedstawicielami naszego gatunku:

Piękne aczkolwiek często głupie, puste, wycwanione, ciągle grymaszące i pochłaniające mnóstwo nerwów i pieniędzy kobiety - mają zawsze adoratorów. Każdy z nas w życiu musi doświadczyć czegoś podobnego w motoryzacji :P Zakochać się zostać skrzywdzonym - zakończyć znajomość w złości i smutku, by pózniej czasem wspomnieć te najlepsze bardzo krótkie chwile szaleństwa :) - Jednak mało , który odważy się żeby to powtórzyć :norty:

Opublikowano

Jeśli można słówko w tym ciekawym wątku...

 

Gdyby przyszło by mi oceniać komfort, choć pojęcie to jest bardzo szerokie, powiem, że profilowanie foteli w seryjnej AR 159 było dla mnie o niebo lepsze niż w E90 (nie mówimy o M'kach z fotelami kubełkowymi z pamięcią ustawień). Wyciszenie na podobnym - czyli świetnym poziomie.

 

A prestiż... AR 159'ką nigdy nie wtopisz się w tłum ;-)

 

Co do jakości elementów, wyposażenia, wszystko zarówno w AR i E90 zależy od wersji.

Pozostaje jakość wykonania i trwałość poszczególnych podzespołów, a co za tym idzie awaryjność, a także utrata wartości. Na tym polu BMW wypada i wypadało zawsze bezkonkurencyjnie.

 

To co zostajemy przy BMW czy przesiadka?

Opublikowano

ja pracuje z kilkoma Wlochami ktorzy jezdza tylko Alfami

m/innymi 159

i AR159 to na prawde dobre auto

bezawaryjnosc na poziomie aut niemieckich

wykonczenie chyba nawet lepsze

wlasciwosci jezdne bdb (jak na FWD)

polecany w tym modelu jest 2.0jtd 170ps praktycznie bezwaryjny

ktory juz w serii jedzie poprawnie a chipowac mozna spokojnie na 210ps

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.