Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Muszę przyznać, że jeździłem m5 f10 i auto kozackie. Z tego co pamiętam dosyć komfortowe :)

 

Zastanawia mnie natomiast nowe rs6. Jak ktoś już po jazdach testowych to dawać znać :)

Opublikowano

Ja musze niestety powiedziec, ze BMW 5 jednak mniejsze wewnatrz jest/mniej komfortu niz w AUDI 6.

Niestety, RS6 jest jak na lekarstwo, wiecej spotykanych jest S6.

 

Prywatnie wolalbym tradycyjne auto uzytkowe + sportowe coupe :mrgreen:

2w1 jakos do mnie mniej przemawia :nienie:

 

PS. O silnikach 4.0/4.2T/FSI ostatnio naczytalem sie wiele negatywnych opinii, nt. gromadzenia sie nagaru i spadkow mocy.. ( czesciej FSI niz TFSI) :duh:

Co nie zmienia faktu, ze RS5 uwazam za znakomita alternatywe do 6 :)

Opublikowano

wiecie co,

wczoraj ogladalem prezentacje BMW i8 i przyjrzalem sie w miedzyczasie cenom M6 ( Gran Coupe) w US.

Nie sadzilem, ze podstawa zaczyna sie od 113tys USD, kiedy w DE od 128tys EUR... czyli 30% drozej. :mad2:

 

Ceny amerykanskie mnie nie dziwia, bo sam pare razy pelno klamotow z US przywiozlem, ale to juz przesada :duh:

Opublikowano

Europa ogólnie jest dziwna , popatrz na ubrania , elektronikę , w usa kupujesz te rzeczy za grosze .

Słyszałem taką opinie że fury z usa są słabszej jakości niż Europa i może stad też mniejsza cena?

Opublikowano

Tez slyszalem o gorszej jakosci samochodow na rynek amerykanski, ale sam pracuje w branzy motiryzacyjnej i dostarczamy te same elementy to na Europe, Azje czy USA. Dlatego nie wiem, ile w tym prawdy.

 

Co do ciuchow, elektroniki. Kupilem w Kaliforni w sierpniu kurtke. Pozniej widzialem ja w Outlecie k.Monachium...w stosunku: 47USD do 152EUR !!! Prawie 4x tyle....

Opublikowano
Tez slyszalem o gorszej jakosci samochodow na rynek amerykanski,...

 

Jest to tak beznadziejna teza, że aż boli. :cry2: Ktoś by słabiej śruby dokręcał? Gorszy stop metalu stosował? Nie powielajmy tu idiotycznych opowieści nieuków spod budy z piwem albo z piaskownicy. Nie ma dziś takiej możliwosci aby robić coś specjalnie w gorszej jakości. :mad2:

Opublikowano
Tez slyszalem o gorszej jakosci samochodow na rynek amerykanski,...

 

Jest to tak beznadziejna teza, że aż boli. :cry2: Ktoś by słabiej śruby dokręcał? Gorszy stop metalu stosował? Nie powielajmy tu idiotycznych opowieści nieuków spod budy z piwem albo z piaskownicy. Nie ma dziś takiej możliwosci aby robić coś specjalnie w gorszej jakości. :mad2:

 

Kolego,

jak juz tak inteligentnie dyskutujesz, to odnies sie do calosci mojej wypowiedzi.

Bo zmieniasz kompletnie jej sens, cytujac fragmenty tylko!

Opublikowano
to odnies sie do calosci mojej wypowiedzi.

 

Daj na luz. Odniosłem się do głupiej, powtarzanej tu i tam tezy a nie Twojej osobistej opinii czy wypowiedzi, którą rozumiem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale to nie jest bzdurna teza. Część modeli audi na rynek USA miało gorsze innej jakości skórzane tapicerki.

M3 e46 na rynek USA miała gorsze hamulce zwykłe gładkie tarcze takie jak 330Ci a na rynek EU wszystkie miały nawiercane tarcze. O wielu rzeczach pewnie producenci nie mówią ale różnice są.

Opublikowano
Ale to nie jest bzdurna teza. Część modeli audi na rynek USA miało gorsze innej jakości skórzane tapicerki.

M3 e46 na rynek USA miała gorsze hamulce zwykłe gładkie tarcze takie jak 330Ci a na rynek EU wszystkie miały nawiercane tarcze. O wielu rzeczach pewnie producenci nie mówią ale różnice są.

 

Inne nie musi znaczyc gorsze. Jakosć skóry to żadna różnica i nie wynika (jesli to prawda) z oszczędności a ze specyfiki rynku i przyzwyczajeń konsumentów. Dajmy spokój. Szkoda czasu na te bzdury.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na USA często występowała tańsza eko skóra zamiast prawdziwej i było jeszcze parę różnic ale nie do tego stopnia,żeby różnica cen była tak wysoka.

Porównywaliście podstawowe różnice przy pełnym wyposażeniu cena między USA a EU jest mniej więcej x2 tam dodatki kosztują dużo mniej niż u nas.

Opublikowano
Taki maly update:

 

http://i61.tinypic.com/zike13.jpg

 

 

ło to zona czy modelka do sesji ?

 

auto kozak

Opublikowano
PaMa, ja tez jestem za opcja auta uzytkowego i coupe. 2w1 zawsze bedzie kompromisem. Uklad idealny 2xPorsche. 911 Turbo S i Cayenne S Diesel. Ewentualnie Macan, jesli sie sprawdzi. Tylko te ceny...

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Opublikowano
adventure, nie siej zametu. Macan zbiera rewelacyjne oceny w testach, zwlaszcza za prowadzenie. Nazwa jak nazwa, po jakiemustam to chyba tygrys :) Zreszta popyt jest taki, ze czas oczekiwania to cos pod 2 lata na chwile obecna. To bedzie wiekszy sukces niz Cayenne dla Porsche.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Opublikowano
Macan zbiera rewelacyjne oceny w testach, zwlaszcza za prowadzenie.

 

Auto napewno super , ale jak to brzmi:

Macana kupiłem,

jestem Macanem,

fajny Macan dziś stał pod firmą. :duh: :cry2: :mad2:

  • 3 lata później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Jeśli to auto takie jak powinno być po normalnym właścicielu to uważam, że powinno zejść za te pieniądze. Niestety nasz rynek to ogólnie bida. Sprzedawałem kilka miesiecy temu motorówkę i mimo, że była jak to mówia "najtańsza na allegro" z tego modelu i rocznika to trwało to 4 miesiące. Ja czasem myślę o zamianie na 6 cabrio nowszej generacji ale po pierwsze odstręcza mnie od tego sam ten proces sprzedawania i targowania a po drugie, co ważniejsze że musiałbym kupić rzędową 6 lub diesla bo V8 biturbo to błąd konstrukcyjny, wstyd i porażka BMW.
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.