Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! wujek ma e36 z 92 roku 2.0i. i ma z nia taki problem ze na gazie chodzi idealnie zadnego strzelania dlawienia sie itp.. a gdy przelacze na benzyne i silnik jest rozgrzany na max zaczyna strzelac we filter.... CZy wie ktos co to moze byc moz ktos sie juz zetknal z takim zjawiskiem??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na początek napisz jaki masz typ instalacji gazowej?

 

Obstawiam rozkalibrowaną mapę wtrysku benzyny.

 

Ale sprawdź jeszcze takie sprawy jak sonda lambda , pompa paliwa , regulator ciśnienia benzyny oraz czystość wtryskiwaczy benzyny.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na brzegu listwy łączącej wtryskiwacze. < magistrali >
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zrobić reset i pojeździć tylko na benzynie tylko tak z 200km.

 

Ale jak gaz masz źle zestrojony to szybko wszystko wróci do dzisiejszego stanu.

 

Dolej do benzyny jakiegoś " czyścidła " do wtrysków.

 

Jeszcze sobie przypomniałem , że podobne objawy może powodować uwalony przepływomierz.

 

Nadal nie wiem jaki masz tam gaz?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
no wlasnie nie wiem jaki tam jest gaz a nie moge sie do wujka dodzwonic ale jak bede wiedzial to zaraz napisze... a gaz ma duzo do znaczenia???
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Niestety ma.

 

Ale jeśli nie potrafisz na oko poznać jaki rodzaj instalacji posiadasz to na 100% nic nie poradzisz na jej bolączki.

 

Chyba pozostaje ci wizyta u jakiegoś dobrego majstra.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
potrafie okreslic ale ja nie widzialem tego samochodu jeszcze i nie wiem czy on ma tam sekwencje czy tez zwykly gaz...

 

Aaa... No to teraz rozumiem.

 

A z przepływomierzami to bywają takie cuda , że teraz to przyznam , że ktoś ma na 100% sprawny tylko wtedy gdy jest on fabrycznie nowym oryginałem.

Niestety wiem to po sobie.

Miałem przepływomierz do wymiany ale nie pokazywał żadnych błędów na kompie.

A autko kulawiło. Wypadały zapłony , palił jak smok , śmierdział benzyną , był mułowaty na wolnych obrotach i słabiej chodził chwilę po uruchomieniu.

Na pałę kupiłem nowy oryginał < niestety kosztowny > i pomogło.

Nie ten silnik.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.