Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
może bym się skusił ale mam do Palki jakieś 500km jechać lepiej nie ryzykować, a wysyłać to nie wiadomo jak z gwarancją...

 

Naprawiają wysyłkowo, zadzwoń i zapytaj o szczegóły.

  • Odpowiedzi 140
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kilkanaście minut temu wjechałem do garażu i chciałem stanąć bliżej ściany (musiałem przestawić rower) no to wrzuciłem N i wychodzę z auta a ona mi się zaczyna toczyć ! Pojechałem do kumpla na podnośnik, oderwaliśmy koła od podłogi i wrzucam N no i kółeczka się kręcą, rękami nie daliśmy rady ich utrzymać. Już po remoncie miałem wrażenie że po wrzuceniu N dalej lekko ciągnie ale nie zawracałem sobie tym głowy. Coś chyba będzie ze sterowanie skrzyni nie tak, może jakieś zawory ?

 

Tu piszą że jednak adaptacja "pełzania" jest :

 

http://www.midparts.pl/forum/viewtopic.php?t=205&sid=42e6e1afad637bcc232cbd848683dd15

 

Dzwoniłem do midparts do warsztatu. Facet stwierdził że nie wolno jeździć jeśli pełza na N tylko na lawetę i do warsztatu bo to groźne do skrzyni, że olej się zagotuje i skrzynia będzie się nadawała do wyrzucenia.

 

No to ładnie wylądowałem.

Opublikowano
zawsze się można coś nowego dowiedzieć , kiedyś zaobserwowałem w Manualnej skrzyni taki sam efekt na podnośniku i biegu jałowym kola się kręciły ale można je było zatrzymać bez większego problemu , w ASB jeszcze się nie spotkałem z takim przypadkiem.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Kilkanaście minut temu wjechałem do garażu i chciałem stanąć bliżej ściany (musiałem przestawić rower) no to wrzuciłem N i wychodzę z auta a ona mi się zaczyna toczyć ! Pojechałem do kumpla na podnośnik, oderwaliśmy koła od podłogi i wrzucam N no i kółeczka się kręcą, rękami nie daliśmy rady ich utrzymać. Już po remoncie miałem wrażenie że po wrzuceniu N dalej lekko ciągnie ale nie zawracałem sobie tym głowy. Coś chyba będzie ze sterowanie skrzyni nie tak, może jakieś zawory ?

 

Tu piszą że jednak adaptacja "pełzania" jest :

 

http://www.midparts.pl/forum/viewtopic.php?t=205&sid=42e6e1afad637bcc232cbd848683dd15

 

Dzwoniłem do midparts do warsztatu. Facet stwierdził że nie wolno jeździć jeśli pełza na N tylko na lawetę i do warsztatu bo to groźne do skrzyni, że olej się zagotuje i skrzynia będzie się nadawała do wyrzucenia.

 

No to ładnie wylądowałem.

 

Co się martwisz masz gwarancję.Może od razy zmienia Ci olej na ETL7045E albo Petro Canada :wink:

Opublikowano
Co się martwisz masz gwarancję.Może od razy zmienia Ci olej na ETL7045E albo Petro Canada :wink:

 

Tym że zadzwoniłem tam dzisiaj i umówiłem się na wtorek - facet gada : "to chyba płyta sterująca a przecież włożyliśmy tę co była, przed naprawą już tak się działo ?"

Sam testował auto i wie że nie ale robi ze mnie wała.

Wygląda na to że będę musiał sobie jeszcze dokupić płytę sterującą. A czy wsadzili moją to skąd mam wiedzieć jak nie pozwolili się pętać po warsztacie.

Opublikowano
może bym się skusił ale mam do Palki jakieś 500km jechać lepiej nie ryzykować, a wysyłać to nie wiadomo jak z gwarancją...

 

Może jednak znajdź inny warsztat, albo poczekaj aż ja dojdę do ładu ze skrzynią. Napiszę jak u Palki wygląda gwarancyjna naprawa już we wtorek.

Opublikowano

Dzizes, co za matacze. Że niby zepsuta płyta powoduje pełzanie ? Weź im nawstawiaj i ani złotówki im nie daj, dopóki nie bedzie smigac jak nalezy.

 

Po konsultacji z moim mechaniorem (juz nie wiem ile flaszek mu wisze):

 

- takie płyty się nie psują , on przynajmniej nie naprawiał nigdy.

- olej nie ma nic wspolnego z "pełzaniem" (ciekawostka)

- za pełzanie na N, słabe na D może być odpowiedzialny kosz za jazdę do przodu

- aczkolwiek także regulacja linki i "wybieraka: plastikowego, który mogli ułamać ma znaczenie

 

Samochód oddałeś do naprawy bez tych objawów. Mają go przywrócic do stanu pierwotnego, bez sciemy i wciskania kitu.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
Samochód oddałeś do naprawy bez tych objawów. Mają go przywrócic do stanu pierwotnego, bez sciemy i wciskania kitu.

 

Znowu mnie na rzyganie bierze jak widzę auto w garażu. Czy w PL trzeba zawsze komuś przy.....olić aby było dobrze ? Zobaczę we wtorek co będzie.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Samochód oddałeś do naprawy bez tych objawów. Mają go przywrócic do stanu pierwotnego, bez sciemy i wciskania kitu.

 

Znowu mnie na rzyganie bierze jak widzę auto w garażu. Czy w PL trzeba zawsze komuś przy.....olić aby było dobrze ? Zobaczę we wtorek co będzie.

 

Powodzenia!!Nie daj się!!

Opublikowano
Witam, przylacze sie do tematu mam BMW w dieslu manual i mam tez taki problem ze jade sobie i zacznie mi samochod zwalniac raz ze 100km\h przy tym samym gazie zwolnil do 60 :\ myslalem ze to paliwo wiec zaczalem lac verve na orlenie i nic to samo samochod szarpie zwalnia mocy brakuje dalem na komputer to jedna swieca byla spalona zmienilem i dalej to samo co to moze byc moze wieceie dokladniej?? ;>
Opublikowano
A co ma świeca do zwalniania w czasie jazdy. Świeca żarowa podgrzewa powietrze tylko przy rozruchu. Pewnie pada powoli już pompa albo sterowanie turbiną ( :doh: nie jestem pewien ale hyba ma kierownicę spalin).
Opublikowano

Witam:

Jestem posiadaczem 530d 2001r z automatyczną skrzynią gm,u mnie jest problem następujacy,jak przełącze na tryb s wszystko jest ok biegi przełacza prawidłowo tylko np przy puszczeniu nogi z gazu przy prędkosci ok 100km/h zaczyna szarpać ząbkować,czegos takiego nie ma np w trybie d lub +/-Czy miał ktos taki przypadek i co może być przyczyną :doh:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
W moim BMW e60 525d manual pojawiło sie szarpanie jadac przy stałej predkosci czy to na 3 , 4 biegu czy na 5.Szlag by to trafił.Co to jest z tym szarpaniem????? :x :x :x
Opublikowano
1. Przekreć kluczyk w pozycje 1 (tylko wyswietlacze, bez kontrolek) i przytrzymaj pedałgazu w podłodze przez 30 sek. Skasujesz pamiec wyuczoną. Potem się przejedź

2. Spróbuj jechać ze stała predkością na każdym biegu i zobacz czy objawy sa zawsze czy np tylko na 5-ce.

3. Jesli mialeś już kiedyś getriebprogram to chyba ASB umarła...

 

o co chodzi z tą pamięcią wyuczoną?

Opublikowano
Ja już jestem po wycenie regeneracji skrzynki w ASB Płocheć. Z tego co zapamiętałem to w skład naprawy wchodzi regeneracja konwertera, układu sterującego, uszczelki, olej itp. Dają roczną gwarancję. Całość zamknie się kwotą 6-7tys.zł Szczegółowy kosztorys przedstawię w przyszłym tygodniu, gdy odbiorę autko :| Dodam, że konwerter jest regenerowany na miejscu (mają maszynę do tego)
Opublikowano
Ja mialem podobne objawy jak padla mi pompa ta pod progiem,tylko umnie szarpania pojawialy sie okolo 3000rpm.

 

Witam Panowie!

Zalogowałem się na forum ponieważ doszukałem się w tym wątku podobnych objawów jak moje z tym, że ja posiadam E39 520 d z 2000r z manualną skrzynią. Zacytowałem kolegę gdyż od jakiegoś czasu po otwarciu pilotem drzwi lub dotknięciu otwarcia kufra rozpoczyna pracę jakiś silniczek jakby właśnie w progu przy kierowcy blisko nadkola. Moje objawy to szarpanie podczas jazdy wyrównanej czyli przy utrzymaniu równych obrotów. Zaczęło się czasami na 4 lub 5 biegu, a od mrozów już na każdym. Gdy przyspieszam to wszystko jest ok i ma swoją moc gdy wyrównam to się zaczyna. To samo na wolnych obrotach, chodzi ok i nagle sobie kilka razy "przebierze". Wymieniłem filtr paliwowy i paliwo, skasowałem wiadomości w komputerze i po przejechaniu sie kilka km wróciłem do warsztatu, komp nic nie wykazał, a auto dalej przerywa. Ma ktoś pojęcie co może być? Nie chcę, żeby mnie naciągnęli na niepotrzebne koszty. Każda sugestia przecież cenna.

To moje czwarte BMW i nie chcę zmienić zdania na temat tej marki do tej pory było cudownie.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.