Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Własnie sprawdzałem czy ze starych swiec jakaś jest jeszcze dobra , okazało sie ze wszystkie spalone.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

  • 9 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 169
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

4 swiece przepalone od nowosci siedzial beru :)

 

Panowie świece grzeją auto pali ładnie a tu na inpie nadal wywala bład 8 glow divice,

Czemu ?

 

Napiecie na swiece sprawdzilem na przekazniku 12v na kazda swiece, a omami patrzylem rezystancje kazdej z osobna wyniki jest 0.0

Edytowane przez nugat18
  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Witam. Mam problem ze swoim BMW e46 silnik M47 2001r. Pare dni temu zaczęła słabo palic, nierówno chodzic przy odpaleniu. Wczoraj juz nie odpalila :( w Inpie pokazuje mi błąd glow plugs also glow reley defect error code 08 48 00 1b bf 66 00 1c bf 66

Po sprawdzeniu napięcia za przekaźnikiem okazuje sie, że jest na każdą świece po ponad 12 V. Po sprawdzeniu rezystancji: przy podpiętej wtyczce do przekaźnika pokazuje mi ponad 550 Ohm na kazdej swiecy ;/ Po odłączeniu wtyczki na 1 pokazuje 550 ohm a narescie nie da sie zmierzyć pokazuje 1, zarowno na skali 200k jak i 2m. Zastanawiam się czy to wszystkie swiece są zepsute, czy może cos innego?. Pomocy ;)

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam Koledzy

 

Posiadam BMW E-39 2.0d 136KM M47 2001 rok po lifcie, też mi wyrzuca błąd 8 glow device Glow plugs also glow relay defect czyli wygląda że któraś świeca spalona (zimą musiałem dość długo kręcić żeby auto zapaliło - objaw jakby pompa spuszczała paliwo).

 

Moje pytanie gdzie w 520d znajduje się sterownik grzania świec, chciałbym spr rezystancje świec między pinami a masą (tak jeden z forumowiczów pisał). Sprawdzałem po stronie kierowcy pod filtrem kabinowym jest tam tylko serwo i zbiorniczek płynu hamulcowego.

 

Proszę o pomoc

Opublikowano

Witam!

U mnie pojawia się błąd dwóch świec (1 i 3) tylko po odpaleniu silnika. Po ich skasowaniu i włączeniu tylko zapłonu (pozycja 2) błędy nie wyskakują. Diagnoza Inpą i Dis-em. Czy to wskazywać może na spalone świece. Pytam, bo świece już grzeją w pozycji 2 kluczyka (zapłonu).

Opublikowano
Witam!

U mnie pojawia się błąd dwóch świec (1 i 3) tylko po odpaleniu silnika. Po ich skasowaniu i włączeniu tylko zapłonu (pozycja 2) błędy nie wyskakują. Diagnoza Inpą i Dis-em. Czy to wskazywać może na spalone świece. Pytam, bo świece już grzeją w pozycji 2 kluczyka (zapłonu).

Jak najbardziej wskazuje to na spalone świece, miałem podobnie co ty i wymiana załatwiła sprawę.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
mam problem z odpalanie e46 320d 136KM. problem pojawil sie po wymianie pompy wtryskowej (po profesjonalnej regeneracji u wolinskiego okolice lublina). jestem za granica wiec tutaj byla montowan. po zamatowaniu zacza ciezko odpalac po dluzszym postoju, kreci pare sekund a jak juz odpali to dymi z wydechu jasnym dymem. wiec sprobowalem pomierzyc swiece i przekaznik. Na podpietej wtyczce i ustawieniu na mierniku 20V sprawdzalem z kolega napiecie pokazywalo na kazdym pinie 0.002... Na odpietej wtyczce i ustawieniu na mierniku 20k pokazywalo podobie mozna powiedziec 0.0 wiec co moze byc przyczyna tak zlego odpalania??? dodam ze wymienialem swiece w lutym wszystkie 4.
Opublikowano
to nie świece tylko albo źle ustawiona pompa albo źle zregenerowana , albo zasysa gdzies powietrze ... miałem to samo pompa wróciła z regeneracji ale niestety nie poradziłem sobie z odpowietrzeniem i odpaleniem auta a wdodatku gdzies zaczął łapać powietrze bo za długo stał ... i auto pojechało z UK do Polski na lawecie ... :D

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
to nie świece tylko albo źle ustawiona pompa albo źle zregenerowana , albo zasysa gdzies powietrze ... miałem to samo pompa wróciła z regeneracji ale niestety nie poradziłem sobie z odpowietrzeniem i odpaleniem auta a wdodatku gdzies zaczął łapać powietrze bo za długo stał ... i auto pojechało z UK do Polski na lawecie ... :D

 

kurcze jade do polski za tydzien mam nadzieje ze nic sie nie stanie do tej pory. odrazu pojade do tego servisu i pogadam zeby zrobili to jeszcze raz, albo sam nie wiem. bo auto nie muli ani nic...

Opublikowano

Kolego oliwazmk87 mam ten sam problem,

Na poczatku myslalem ze mam zle ustawiona pompe, po podpieciu po kompa widac jak kat wtrysku sie rozjezdza. Sa wahania do 1 stopnia.

I po dluzszym postoju jak chce ja odpalic to chmura bialego dymu. Ja swoja vp44 oddaje na gwarancje, bo jakis czas temu byla regenerowana.

Opublikowano
oddac na gwarancje oddam ale nie sama pompe tylko odstawie samochod... bo nie mam zamiaru znow placic za demotaz a potem montaz pompy... jak to winna pompy to niech to bedzie zmartwienie serwisu wolinskiego a nie moje, poprotu po co placic dwa razy za ich blad....
Opublikowano
masz racje. Ja mam z tym problem bo ja swoja musze wyslac na drugi koniec polski.
Opublikowano
rybaPL napisał(a):ciezko znalezc dobrych pompiarzy wiekszosc to pseudo

 

 

Kolega Marcin91 ma namiar na dobrego pompiarza ....

 

ja nie potrzebuje tylko pisalem ogolnie.U mnie pompa byla juz regenerowana przez poprzedniego wlasciciela a minelo juz ponad 3lata i dziala bez problemu.Oby jak najdluzej.

Ciekawi mnie tylko ile pompa VP44 moze przejechac bez problemu tankujac dobre paliwo i nie dopuszczajac do rezerwy? Bo wiadomo ze w Polsce pada przewaznie przy 200tys.takie mamy przebiegi :lol:

  • 2 lata później...
Opublikowano
Jedno pytanie. Żeby sprawdzić poprawność działania przekaźnika trzeba zmierzyć napięcie między pinami 9,8,2,3 , a masą, zaraz po przekręceniu kluczyka. Moje pytanie jakie powinno być to napięcie, konkretna stała wartość, czy jakiekolwiek kilku voltowe napięcie? Wiadomo brak napięcia (przy 12v na grubym czerwonym plusie) to padnięty przekaźnik, ale czy jakieś mniejsze wartości napięcia też o tym mogą o tym świadczyć? Świece przed zimą wymienione na Beru, pomiar oporności wskazuje na ich poprawne działanie, bezpiecznik 104 sprawny, po przekręceniu kluczyka kilku voltowe napięcie na pinach, a błąd 8 glow device, po każdorazowym skasowaniu powraca. Chciałbym to mieć z głowy przed zimą :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.