Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam kilka problemów z moim E34. Chciałbym Was prosic o rady i wskazowki co zrobic zeby zniwelowac te klopoty

 

1. Auto mimo tego ze ma np 6litrow paliwa w baku gdy tylko lekko przechyli sie na lewo lub stoi na wzniesieniu przodem do gory i postoi 3min zaczyna gasnac (tak jakby nie mialo paliwa). Problem znika gdy wroci z powrotem do "pionu" :) Mimo to denerwuje mnie tak dziwne zachowanie samochodu. Co może byc przyczyna?

 

2. Wiatrak od wentylacji wewnatrz auta strasznie rzęzi i głośno chodzi. Czasem jest tak ze na dziurach nagle dostaje jakies drgania i tak buczy ze nie da sie wytrzymac w srodku a jak wiadomo jest zima i chcialbym zeby to zaczelo dobrze chodzic nie denerwujac przy tym siedzacych w aucie osob. Co jest z wiatrakiem i jak sie do niego dostac? Wiem ze jest pod wycieraczkami bo juz go zlokalizowalem ale jak zdjac ta oslone blaszana?

 

3. Jeden z przycisków od podgrzewania foteli wlacza sie na 15sekund i automatycznie wylacza nie grzejac fotela. Jest to napewno wina przycisku gdyz po zmianie przyciskow z lewego na prawy wszytsko jest ok. Co to moze byc?

Opublikowano
1. Auto mimo tego ze ma np 6litrow paliwa w baku gdy tylko lekko przechyli sie na lewo lub stoi na wzniesieniu przodem do gory i postoi 3min zaczyna gasnac (tak jakby nie mialo paliwa). Problem znika gdy wroci z powrotem do "pionu" Smile Mimo to denerwuje mnie tak dziwne zachowanie samochodu. Co może byc przyczyna?

 

Przelewa sie z grodzi do grodzi, lub jest nie w tej co pompa.

Pompka nie wyrabia, a powinna.

U mnie nawet po wyjezdzeniu do zera i zalaniu 1 litra, jest ok.

 

2. Wiatrak od wentylacji wewnatrz auta strasznie rzęzi i głośno chodzi. Czasem jest tak ze na dziurach nagle dostaje jakies drgania i tak buczy ze nie da sie wytrzymac w srodku a jak wiadomo jest zima i chcialbym zeby to zaczelo dobrze chodzic nie denerwujac przy tym siedzacych w aucie osob. Co jest z wiatrakiem i jak sie do niego dostac? Wiem ze jest pod wycieraczkami bo juz go zlokalizowalem ale jak zdjac ta oslone blaszana?

 

Nie rozbieralem. Napewno pomocne bedzie sam naprawiam.

Pewnie zebral sie brud i dlatego.

 

3. Jeden z przycisków od podgrzewania foteli wlacza sie na 15sekund i automatycznie wylacza nie grzejac fotela. Jest to napewno wina przycisku gdyz po zmianie przyciskow z lewego na prawy wszytsko jest ok. Co to moze byc?

 

Brak podgrzewania jest bardzo wskazany, w celu zachowania plodnosci :lol:

Pozdrawiam
Opublikowano
Przelewa sie z grodzi do grodzi, lub jest nie w tej co pompa.

Pompka nie wyrabia, a powinna.

U mnie nawet po wyjezdzeniu do zera i zalaniu 1 litra, jest ok.

 

W e34 jest zbiornik jednokomorowy, płaskodenny więc ta teza odpada.

Może ktoś kombinował z jej mocowaniem i nie jest tak jak być powinno. Albo po prostu masz nieoryginalną pompę. Wystarczy że będzie o ok. 2cm krótsza od oryginału i już ok. 5 litrów Ci nie wyssie.

Poza tym 5 litrów na 80 litrowy zbiornik, to raczej poziom nie dopuszczalny.

Opublikowano

rezerwe w e34 powinno sie traktowac 20l. mniejsza ilosc jest zabojcza dla pompy.

 

pozatym do odpalenia wtryskuje 6 wtryskow na raz, w zwiazku z tym potrzebuje duzego cisnienia i pompa nie moze zasysac powietrza razem z paliwem bo ciezko wtedy odpala. jak juz auto odpali to bedzie jechac na malej ilosci paliwa.

Opublikowano
W e34 jest zbiornik jednokomorowy, płaskodenny więc ta teza odpada.

 

Jestes pewien?

Zawsze sadzilem, ze jest podzial, poniewaz jak stane na krawezniku to sie przelewa jak sadze, i wskaznik pokazuje wlasciwa ilosc, pozniej jak sie 'wychlapie' - to juz nie.

Pozdrawiam
  • Członkowie klubu
Opublikowano
W e34 jest zbiornik jednokomorowy, płaskodenny więc ta teza odpada.

 

Jestes pewien?

Zawsze sadzilem, ze jest podzial, poniewaz jak stane na krawezniku to sie przelewa jak sadze, i wskaznik pokazuje wlasciwa ilosc, pozniej jak sie 'wychlapie' - to juz nie.

 

jOhnny zobacz tu http://bmwfans.info/original/E34/Lim/520i-M50/ECE/L/A/1992/07/mg-16/ill-16_0041/

 

a to dla kolegi co załozył temat http://bmwfans.info/original/E34/Lim/520i-M50/ECE/L/A/1992/07/mg-16/

003.jpg
Opublikowano
W e34 jest zbiornik jednokomorowy, płaskodenny więc ta teza odpada.

 

Jestes pewien?

Zawsze sadzilem, ze jest podzial, poniewaz jak stane na krawezniku to sie przelewa jak sadze, i wskaznik pokazuje wlasciwa ilosc, pozniej jak sie 'wychlapie' - to juz nie.

Tak jestem pewny. Zresztą to już potwierdził kolega "bosy77".

Wskaźnik paliwa a raczej jego prawidłowe działanie, to akurat dość słaba strona e34.

Opublikowano

bo w e34 jest specjalny algorytm do przeliczania paliwa w baku, zwroc uwage ze jak zalejesz do pelna to od razu wskazowka nie podskoczy na max, tylko po jakims czasie.

 

 

poza tym 5 litrow na 80 to zaledwie 6% bledu, wiec i tak jest dobrze.

tak jak pisalem , tu najmniejsza wartosc to 20 litrow, jak zapala sie kontrolka na desce to od razu na stacje i zalewamy. to tak jak kontrolka klockow, jak zapala to od razu trzeba cos z tym zrobic a nie jezdzic.

 

to nie jest auto dla ludzi ktorzy maja 6 litrow w baku.

Opublikowano
Mam kilka problemów z moim E34. Chciałbym Was prosic o rady i wskazowki co zrobic zeby zniwelowac te klopoty

 

1. Auto mimo tego ze ma np 6litrow paliwa w baku gdy tylko lekko przechyli sie na lewo lub stoi na wzniesieniu przodem do gory i postoi 3min zaczyna gasnac (tak jakby nie mialo paliwa). Problem znika gdy wroci z powrotem do "pionu" :) Mimo to denerwuje mnie tak dziwne zachowanie samochodu. Co może byc przyczyna?

 

O zgrozo...

 

Jest prosta wskazówka jak pozbyć się tego problemu: nie schodzić poniżej 20l w baku. I tak masz ponad 80l bak. Trzeba się nauczyć nie wyjeżdżać go do rezerwy lub poniżej.

http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Opublikowano
Mam kilka problemów z moim E34. Chciałbym Was prosic o rady i wskazowki co zrobic zeby zniwelowac te klopoty

 

1. Auto mimo tego ze ma np 6litrow paliwa w baku gdy tylko lekko przechyli sie na lewo lub stoi na wzniesieniu przodem do gory i postoi 3min zaczyna gasnac (tak jakby nie mialo paliwa). Problem znika gdy wroci z powrotem do "pionu" :) Mimo to denerwuje mnie tak dziwne zachowanie samochodu. Co może byc przyczyna?

 

O zgrozo...

 

Jest prosta wskazówka jak pozbyć się tego problemu: nie schodzić poniżej 20l w baku. I tak masz ponad 80l bak. Trzeba się nauczyć nie wyjeżdżać go do rezerwy lub poniżej.

 

Traktuj te "20l" jako rezerwe i bedzie git :D

SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
Opublikowano

Ad1 W takiej sytuacji jak opisałeś pompka znajduje się ponad poziomem paliwa w zbiorniku i to nie podlega dyskusji,najprawdopodobniej była wymieniana i jest teraz za wysoko zamocowana

Ad2Takie zachowanie wentylatora świadczy o blokowaniu łopatek(silnika),a czym jest to spowodowane musisz stwierdzić już sam, najprawdopodobniej trzeba wymienić łożyska

Ad3Wyłącznik ma wypalone styki,które nie łączą całą swoją powierzchnią i się nagrzewają to cała tajemnica

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.