Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przyznam że E39 którą mam ma najsłabsze światła ze wszystkich BMW jakie miałem, mimo że ksenony.

Orientuje się ktoś ile kosztują nowe , np Hella , ale nie w ASO ?

Albo może ktoś regenerował lustra , przednie klosze już polerowałem i są " fabryczka".

Auto jest z włoch i pewnie w środku pełno kurzu , a i lustra ze względu na temperaturę i upływający czas są już matowe.

 

Pozdro

zibi

BYŁO w kolejności:

318,320, M3, 735AHG, 730, 525TDS, 725TDS, 740

JEST : 530D Touring

Opublikowano

kolego allegro jest przepełnione wszelkimi rodzajami tych lamp, użwyki od ok 1500 zł za komplet

 

używki w idealnym stanie od 2000 zł

........srebrne beem wjeżdża na teren........
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sebor weź tylko po uwagę że większość handlarzy częściami z allegro tp oszuści. Ja chciałem kupić tylne lampy do e39 po lifcie i już zamawiam 3 komplet. Wszystko co przyszło do tej pory miało wady i nie chodzi tylko o głębokie rysy (wg opisu zawsze są idealne bez żadnej ryski itd). Otóż na 4 kupione lampy, 3 miały zardzewiałe styki. Po podłączeniu objawy są takie że nie pali się np. kierunkowskaz, albo komputer pokazuje cały czas przepaloną żarówkę. Do tego robią ci wielką łaskę że przyjmą je z powrotem. O zwrocie kosztów przesyłki zapomnij.

 

Tak wygląda "idealna lampa bez rys" wg handlarza

Cytat z aukcj: "lampy sa uzywane lacz w stanie idealnym bez pekniec,rys czy uszkodzen innych."

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.tinyurl.pl/lampa/foto1.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.tinyurl.pl/lampa/foto0.jpg

 

Już sobie wyobrażam jak wyglądają przednie, wiadomo że te reflektory mają problemy z plastykami od regulacji. Wymiana ich w reflektorach po lifcie jest trudna (klosze są klejone 2000-2003) lub całkiem niemożliwe (reflektory z 2003 roku i wyżej - klej nie poddaje się wysokiej temperaturze). Pewnie że można trafić na uczciwego sprzedawcę, gwarantuję jednak że w przypadku części samochodowych stanowią oni mniejszość.

 

Przyznam że E39 którą mam ma najsłabsze światła ze wszystkich BMW jakie miałem, mimo że ksenony.

Zibii2 a może u Ciebie jest właśnie problem z regulacją i lampy świecą zbyt nisko. To że się podnoszą po zapaleniu nie oznacza że z regulacją jest wszystko ok.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zibii2 a może u Ciebie jest właśnie problem z regulacją i lampy świecą zbyt nisko. To że się podnoszą po zapaleniu nie oznacza że z regulacją jest wszystko ok.

No wlasnie... U mnie wyglada na to, ze rowniez padly plastiki. Spadl snieg, mozna bylo sie lepiej temu przyjzec; mianowicie moje lampy swieca CALY CZAS dobrze i nie reguluja sie juz tak jak niegdys z dolu do gory... :( Kupowac plastiki?

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano

Boziu....przecież tą ryskę na ty zdjęciu to nawet w dużym powiększeniu ledwo widać

3 miały zardzewiałe styki. Po podłączeniu objawy są takie że nie pali się np. kierunkowskaz

no to trzeba przeczyścić styki i po problemie a nie wkładać lampe z zardzewiałymi i dziwić się że nie świeci z braku kontaktu

nie no lepiej przecież znowu zapakować ,jechać na poczte,dać kase na wysyłke i tracić czas,podziwiam takich ludzi bez cienia wyobrazni.Jak się chce ideał to się kupuje nową a nie szuka ideału w używkach bo takich nie ma,takie ryski zawsze będą bo to wynika z eksploatacji,dla mnie sprzedawca miał rację,ta lampa jak na używkę jest idealna...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprzedawca zapewne próbował już czyścić i jeden styk lampy na zdjęciu jest krótszy o 2/3 (podejrzewam że wszedł do środka). Poza tym, tych rys jest znacznie więcej (więc po co pisze że bez żadnej rysy?) . Z aukcji wynika że lampa jest sprawna i taka powinna być - wkładam do samochodu podłączam i używam a nie zastanawiam się co z nią nie tak. Na dodatek oszust od tej akurat lampy nie chciał słyszeć o zwrocie. Nie szukałem ideału, szukałem lamp w takim samym stanie jak moje wyjęte z samochodu w których te styki czyściutkie bez najmniejszych śladów nalotu.

 

Skończyło się tak że kupiłem komplet nówek Hell'i za 900zł, na handlarzy częściami z allegro radzę wszystkim uważać.

Opublikowano

Co do lamp przednich, to jeśli chcesz mieć nowe, o jakości i wyglądzie oryginałów, to kup sobie firmy IN PRO. Oparte są one na optyce Hella i w zasadzie nie odróżnisz ich od oryginałów. A koszt kompletu nowych lamp to 1600zł. Masz link poniżej do przykładowej aukcji

 

http://tnij.org/ce71

 

 

mcmt jeśli masz lampy po lifcie to sam tego nie naprawisz, chyba że masz wybitne zdolności manualne :wink:

 

naprawi, naprawi... problem może mieć tylko przy zdjęciu przedniej szybki. Ale wkładasz na chwilę do piekarnika (tak, to nie żart) lub delikatnie traktujesz miejsce połączenia (klejenia) opalarką i bez żadnych problemów demontujesz szybkę.

 

Co do plastików to nie będę Ci doradzał abyś je kleił (zależy od stanu połamania), bo choć jest to możliwe, to tu na prawdę trzeba się wykazać zdolnościami manualnymi, aby od nowa nie "piec" lampy. Na allegro widziałem gdzieś aluminiowe regulacje. Jak takie założysz to zapomnisz o problemie na zawsze. :)

 

POWODZENIA! :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeśli chcesz mieć nowe, o jakości i wyglądzie oryginałów, to kup sobie firmy IN PRO. Oparte są one na optyce Hella i w zasadzie nie odróżnisz ich od oryginałów. A koszt kompletu nowych lamp to 1600zł. Masz link poniżej do przykładowej aukcji

 

http://tnij.org/ce71

 

TO nie są ksenony !

 

naprawi, naprawi... problem może mieć tylko przy zdjęciu przedniej szybki. Ale wkładasz na chwilę do piekarnika (tak, to nie żart) lub delikatnie traktujesz miejsce połączenia (klejenia) opalarką i bez żadnych problemów demontujesz szybkę.

 

Reflektorów z końcówki produkcji e39 nie rozbierzesz w ten sposób.

Opublikowano
jeśli chcesz mieć nowe, o jakości i wyglądzie oryginałów, to kup sobie firmy IN PRO. Oparte są one na optyce Hella i w zasadzie nie odróżnisz ich od oryginałów. A koszt kompletu nowych lamp to 1600zł. Masz link poniżej do przykładowej aukcji

 

http://tnij.org/ce71

 

TO nie są ksenony !

 

naprawi, naprawi... problem może mieć tylko przy zdjęciu przedniej szybki. Ale wkładasz na chwilę do piekarnika (tak, to nie żart) lub delikatnie traktujesz miejsce połączenia (klejenia) opalarką i bez żadnych problemów demontujesz szybkę.

 

Reflektorów z końcówki produkcji e39 nie rozbierzesz w ten sposób.

 

A to niby dla czego nie rozbiorę??

 

I co z tego że nie są to xenony, jak przeróbka jest banalnie prosta?? To lepiej zapłacić 3000 tys za "niby" xenony?? Daj spokój... To niech kupi sobie IN PRO przystosowanie do xenonów za 1800... i tak dwa razy tańsze!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mcmt jeśli masz lampy po lifcie to sam tego nie naprawisz, chyba że masz wybitne zdolności manualne :wink:

Ooo, to mnie pocieszyles :P...

Myslalem, ze to kwestia rozklejenia tej szybki... Bo mam na miekki klej. :doh:

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano (edytowane)
jeśli chcesz mieć nowe, o jakości i wyglądzie oryginałów, to kup sobie firmy IN PRO. Oparte są one na optyce Hella i w zasadzie nie odróżnisz ich od oryginałów. A koszt kompletu nowych lamp to 1600zł. Masz link poniżej do przykładowej aukcji

 

http://tnij.org/ce71

 

TO nie są ksenony !

 

naprawi, naprawi... problem może mieć tylko przy zdjęciu przedniej szybki. Ale wkładasz na chwilę do piekarnika (tak, to nie żart) lub delikatnie traktujesz miejsce połączenia (klejenia) opalarką i bez żadnych problemów demontujesz szybkę.

 

Reflektorów z końcówki produkcji e39 nie rozbierzesz w ten sposób.

 

Ja kupilem od tego uzytkownika, szyny w komplecie, przejsciowki cos 120 PLN, ale warto nie ma rzezby.

Zalozylem do tego przetwornice 6000K i jest naprawde rewelacyja.

Na lampach wszedzie pisze Hella, trudno odroznic od oryginalu.

E39 wyglada o wiele mlodziej:

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6901975

 

a i tak nikt jej nie chce :(

Edytowane przez MADEJ
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

A to niby dla czego nie rozbiorę??

 

Melonik dzwoniłem do kilku firm w Poznaniu, Warszawie, byłem osobiście w firmie zajmującej się lampami w Łodzi i wszyscy mówią to samo: lampy od jakiegoś miesiąca 2003 w górę są nierozbieralne, użyty klej nie reaguje na temperaturę. Jeśli ty potrafisz je rozkleić to gratuluję. System klejenia można rozpoznać także na oko, jak będę u nich to zapytam i napiszę tutaj czym się różnią.

Opublikowano

 

A to niby dla czego nie rozbiorę??

 

Melonik dzwoniłem do kilku firm w Poznaniu, Warszawie, byłem osobiście w firmie zajmującej się lampami w Łodzi i wszyscy mówią to samo: lampy od jakiegoś miesiąca 2003 w górę są nierozbieralne, użyty klej nie reaguje na temperaturę. Jeśli ty potrafisz je rozkleić to gratuluję. System klejenia można rozpoznać także na oko, jak będę u nich to zapytam i napiszę tutaj czym się różnią.

 

Być może tak jest, nie jestem expertem od rozbierania lamp. Ale jeśli tak były klejone lamy od któregoś miesiąca 2003 roku, to chyba nie ma co sobie tym głowy łamać, biorąc pod uwagę że produkcję E39 zakończono właśnie w tym roku (tuoring 2004). Podejrzewam, że mało kto się zetknie z tym problemem.

Opublikowano

Dzięki Melonik

 

Na pierwszy rzut oka o właśnie takie info mi chodziło.

Przebadam temat i jak będzie OK to kupię.

 

Pozdrawiam

zibi

BYŁO w kolejności:

318,320, M3, 735AHG, 730, 525TDS, 725TDS, 740

JEST : 530D Touring

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.