Skocz do zawartości

BRAK MOCY NA DOLNYCH OBROTACH E60 525 RAZ JESZCZE!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kilka miesięcy walki z autem i parę tysi mniej w portfelu i brak rezultatu.

przepływka, kolektor ssący, EGR , przepustnica, turbina, elektrozawory-wymienione, układ turbodoładowania sprawdzony i dalej nic nie pomogło. w tym tygodniu wymieniłem wtryski i tu pytanie....

po wyjęciu swoich wtrysków na których samochód śmigał dobrze okazało się że każdy był z innym numerem katalogowym, zakupione nowe też nie odpowiadały numerom jakie powinny mieć według katalogu, w dodatku były z motoru 3 -litrowego, sprzedający twierdził że muszą hulać w moim. WYMIENIŁEM :cool2: W PRAWDZIE SILNIK SIĘ ZNACZNIE WYCISZYŁ , zaczął palić o 2-3 litry na 100 mniej, ale problem braku mocy nie zniknął.

 

CIEKAWOSTKĄ Z KTÓRĄ MOŻE KTOŚ SIĘ SPOTKAŁ JEST TO, ŻE KIEDY ZOSTAWIŁEM WŁĄCZONY SILNIK NA OK 1,5 GODZINY NA WOLNYCH OBROTACH BEZ OBCIĄŻENIA-KIEDY RUSZYŁEM ....SZOK- :norty: SAMOCHÓD CHODZIŁ JAK WŚCIEKŁY. POWTÓRZYŁEM TO KILKA RAZY DLA POTWIERDZENIA SPOSTRZEŻENIA I FAKTYCZNIE TAK JEST. PODOBNIE KIEDY PO TRASIE JADĘ DELIKATNIE DO 100/G BEZ CIŚNIĘCIA CZY WARIOWANIA SAMOCHÓD NABIERA PIERWOTNEJ MOCY, KIEDY ZACZNĘ GO TESTOWAĆ I DOCISKAĆ OSTRO-SŁABNIE, CZASEM DO TEGO STOPNIA ŻE CIĘŻKO ZE ŚWIATEŁ RUSZYĆ.

MIAŁ KTOŚ PODOBNE OBJAWY???

LUDZIE POMÓŻCIE, TO JUŻ KILKA MIESIĘCY WALKI :mad2:

JESZCZE JEDNO PYTANIE- CZY KOLEJNOŚĆ MONTAŻU WTRYSKÓW ODGRYWA TU JAKĄŚ ROLĘ, CZY JEST KTÓRYŚ WTRYSK STERUJĄCY???CZY TO NIEMA ZNACZENIA....

Opublikowano
Witam jeden z forumowiczów opisywał właśnie brak mocy na dolnych obrotach , nie mogę tego postu teraz odnaleźć wiem że chodziło tam o wyczyszczenie jakiegoś elektrozaworu .
Opublikowano
Poszukaj dobrego diagnost, bo to co piszesz wskazuje na bładzenie we mgle :roll: , komp na kolana i trzeba pojeździć, bo w satycznych testach tego nie wychwycisz i sprawdzić jak zachowuje się ciśnienie wstępne i cisąnienie paliwa na szynie, oraz jak narasta doładowanie. Na tej podstawie wyciągać wnioski. Po wymianie wtrysków powinieneś je wkodować. Z którego roku auto, euro3czy4?
Opublikowano

WTRYSKI ZAADOPTOWAŁEM, Z KOMPEM TAŻ BYŁO JEŻDŻONE I NA POCZĄTKU NIE WYKAZYWAŁ ŻADNYCH BŁĘDÓW, POTEM ZA MAŁE CIŚNIENIE NA DOŁADOWANIU I PADŁY WTRYSKI. AUTO E 60 Z 2004R.

JEST JESZCZE COŚ CO MNIE NIEPOKOI, DIAGNOSTA STWIERDZIŁ ŻE JEST ZA NISKIE CIŚNIENIE W WYDECHU PRZED FILTREM CZĄSTECZKOWYM. NIE WYPOWIADAŁ SIĘ ALE TO BY SUGEROWAŁO ŻE SILNIK JEŹDZI NA WŁASNYCH SPALINACH, ZAWÓR ERG PRZY PRZEPUSTNICY TEŻ WYMIENIAŁEM, PRÓBOWAŁEM NA ODŁĄCZONYM WĘŻYKU PODCIŚNIENIA, TEŻ BEZ ZMIAN.ZA BARDZO SIE WTAJEMNICZYŁEM W TEN PROBLEM I NA DZIŚ ZABRAKŁO MI KONCEPCJI, POZA SAMĄ ELEKTRONIKA I SOFTEM.

BYŁ ZACZIPOWANY W NIEMCZECH, MOŻE PROGRAM SIE WYSYPAŁ, CHOĆ TU PODOBNO SĄ TAK ZABEZPIECZONE ŻE JEŚLI COKOLWIEK BY SIĘ PRZESTAWIŁO NAWET BY NIE ODPALIŁ...SAM JUŻ NIE WIEM. :cry:

Opublikowano

Witam

 

Znalazłem temat w którym forumowicz opisuje spadek mocy nie wiem czy to coś pomoże ale .. Temat znajduję się w dziale zrób to sam nazwa tematu to Spadek mocy w silnikach 2.0d M47 i 3.0d M57 Nick forumowicza to robertbmw.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=29414&highlight=

 

jeżeli po czyszczeniu zaworka okaże się że moje problemy znikną, to chyba serwis będzie miał problemy z moim prawnikiem.......................... :evil:

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano

krzysztof

Ja juz dawno bym pozwal do sadu ten serwis - tyle kasy i usterka nie naprawiona.

Jak to mozliwe ze zalozyli ci wtryski nie takie jak trzeba - nie mozna opierac sie na tym ze "ktos" tak czy inaczej powiedzial i ma smigac - ma sie zgadzac z dokumentacja techniczna i koniec kropka.

W Twoim samochodzie na bank jest sterownik z IMA teraz nasuwa sie pytanie "zaadoptowanie wtryskow" co przez to rozumiec? Czy zalozyli ci wtryski bez IMA i skonfigurowali kompa ? Czy zalozyli ci z IMA i zakodowali ci je w sterowniku ? Czy powymieniali tylko wtryskiwacze i skasowali adaptacje ? Czy sprawdzili korekcje, przelewy itp .Czeski film.

W nowoczesnym dieslu nic a nic nie dzieje sie bez wiedzy sterownika!! Zapamietac raz na zawsze!

Niestety nie wiem zbyt duzo na temat DPF w Twoim samochodzie - z tego co piszesz wynika ze cisnienie jest mierzone tylko przed DPF - jezeli cisnienie jest bliskie atmosferycznemu, jego wartosc sie zmienia, zmiana jest nie wieksza niz okolo 100mbar (podczas jazdy testowej pod obciazeniem) to oznacza ze masz wybebeszony filtr.

Bardzo dobrze by bylo jak bys podal watosci zadane oraz mierzone podczas jazdy z niskich rpm na np 3,4tym biegu z niskich obrotow (kolo 1300).

Zbyt malo konkretnych informacji zeby Ci pomoc.

Witam wszystkich.
Opublikowano
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=29414&highlight=

 

jeżeli po czyszczeniu zaworka okaże się że moje problemy znikną, to chyba serwis będzie miał problemy z moim prawnikiem.......................... :evil:

 

yyy... ja nie mam zaworka... turbo elektronicznie sterowane... :oops:

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano

Jezeli chodzi o sterowanie (helli) sprezarkami garreta to do kalibracji i sprawdzania potrzebny jest specjalny narzedz (fotka). Ponadto pierwsze wypusty cierpialy na przecieki co w pozniejszym okresie uzytkowania odbijalo sie m.innymi bledami i brakiem mocy, ale do tego niestety potrzebna jest dobra diagnostyka o ktora bardzo ciezko niestety.

http://img76.imageshack.us/img76/1204/narrzey1.th.jpg

Witam wszystkich.
Opublikowano
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=29414&highlight=

 

jeżeli po czyszczeniu zaworka okaże się że moje problemy znikną, to chyba serwis będzie miał problemy z moim prawnikiem.......................... :evil:

 

yyy... ja nie mam zaworka... turbo elektronicznie sterowane... :oops:

 

U mnie bylo to samo,, turbina wedlug aso byla dobra, ale wymienili i problem zniknal :norty:

Opublikowano
U mnie bylo to samo,, turbina wedlug aso byla dobra, ale wymienili i problem zniknal

 

Jak nie wiedzieli jak naprawic albo gdzie jest usterka to najlepiej wymienic... po prostu smutne i bardzo bijace po kieszeni.

Witam wszystkich.
Opublikowano

dziś odkryto u mnie dziurę w przewodzie IC do turbiny... ciekawe jak brak dziury wpłynie na zachowanie auta...

 

dziura ma być odpowiedzialna za:

1. gwizdanie

2. falowanie mocy

3. przerywanie

 

swoją drogą kolejność napraw iście ASOwska...

1. "regeneracja" turbiny

2. naprawa akuratora turbiny

3. wymiana przepustnicy

4. yy.. o... dziura w przewodzie...

 

skoda że jeszcze pedału gazu, zaworu EGR oraz przepływomierza nie wymieniliśmy, choć wszystko przed nami :mad2:

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
dziś odkryto u mnie dziurę w przewodzie IC do turbiny... ciekawe jak brak dziury wpłynie na zachowanie auta...

 

dziura ma być odpowiedzialna za:

1. gwizdanie

2. falowanie mocy

3. przerywanie

 

swoją drogą kolejność napraw iście ASOwska...

1. "regeneracja" turbiny

2. naprawa akuratora turbiny

3. wymiana przepustnicy

4. yy.. o... dziura w przewodzie...

skoda że jeszcze pedału gazu, zaworu EGR oraz przepływomierza nie wymieniliśmy, choć wszystko przed nami :mad2:

 

hej

 

niestety to to juz jest z mechanikami ktorzy sami nie wiedza co w aucie dolega ale zeby nie wyjsc na debili wynajduja co rusz jakies usterki

 

mam nadzieje ze robisz to na gwarancji ?

Opublikowano
i tak i nie... mam wykupioną dodatkową gwarancję w The Warranty Group Polska, czy jakoś tak. Część usterek usuwają, a część nie... na przykład kazali mi regenerować turbinę, choć BMW nie przewiduje takiej naprawy... nie chcą mi uznać kolektora ssącego, bo uważają że padł w związku z jeżdżeniem z zepsutą turbiną... czyli zamiast spokoju same problemy...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

  • 11 lat później...
Opublikowano (edytowane)

Witam

Jestem nowy na forum i nie wiem dokładnie gdzie mam opisać swój problem, najbardziej ten opisany wyżej pasuje mi do mojego, aczkolwiek to dalej nie to

Otóż posiadam BMW E60 3.0d samochód fabrycznie powinien posiadać silnik 218 ale poprzedni właściciel zmienił silnik na nowszy również od E60 ten chyba 231 konny. Natomiast moj problem polega na tym że byłem już chyba u 4 mechaników i nikt nie jest w stanie pozbyć się usterki, mianowicie samochód na początku wogole nie przyspiesza ma muła jest po prostu dramat. Zrobiłem mi hamowanie i wyszło że samochód kręci do 1300 obrotów po czym linia zaczyna się uginać wrecz się załamuje i zaczyna spowrotem lecieć do góry i dostanie kopa dopiero od 2100 obrotow. Moment obrotowy mam zaledwie 420 gdzie z tego co wiem powinien być około 500. Samochód generuje ledwo 180 koni gdzie powinno ich być około 218. Wymieniony przepływomierz 2 razy. Uszelnione wszystko co mógł być( sam sprawdzalem) turbina regenerowana. Pompa vacum ma dobre ciśnienie, elektrozawory sprawdzone. Gruszka sprawdzona, było to sprawdzane metodami domowymi jak i podpinane pod kompa., EGR zaślepiony. Czego bym nie zrobił i tak nic. Spalanie mi pokazuje bardzo duże bo około 16-17. Jest dramat. Zero Błędów. Nic nie wywala. Na prawdę nie wiem co mam już robić. Proszę o jakąś pomoc.

Edytowane przez Blachowski98

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.