Skocz do zawartości

Zakup E60 - szczegoly i ktora lepiej


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na gwarancji, i nawet podobno nic nie wskazywalo na usterke/zuzycie, ale wymienili i sie poprawilo!

 

Za to właśnie kocham diesle :)

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

co do wybuchania turbiny spotkalem sie z podobna teoria, ale wygląda nieco inaczej!!

 

Kolektor wydechowy podobno w swoim wnetrzu posiada jakies blaszki, ktore tworza kanaly dla przeplywu spalin. I te wlasnie o to blaszki w uzywanych kolektorach czy tez wadliwych potrafia sie oderwac i co za tym idze razem ze spalinami zasilic turbine;/ no i jak latwo sobie wyobrazic taka blaszka jak wpadnie do turbiny to mamy spory wydatek ok 3-4 tys za turbinke;/

 

Ta wersja brzmi dosc realnie...

 

Aby nie ryzykowac ja kupilem nowy kolektor zeby unikanac dodatkowych niespodzianek...

 

Pozdrawiam!!

Opublikowano
Ja propnuje 3 litry benzyna jest najmniej awaryjny i ta moc :D

 

:roll2:

 

No to trochę się wygłupiłeś...:)

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja propnuje 3 litry benzyna jest najmniej awaryjny i ta moc :D

 

Tylko pali jak V8 4.4, to jego jedyny minus.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie no, nie przesadzaj. To są bardzo dobre silniki (najlepsze na świecie sześciocylidrowce) i wcale nie palą aż tyle co V8. Jest różnica conajmniej 2 litrów w mieście. Ich minus w stosunku do 3.0d to mniejszy moment obrotowy i jego słabsza charakterystyka, no ale w końcu diesel ma turbo a 3.0 benzyna nie. W przypadku, gdy ktoś mało jeździ to 530i jest na pewno lepszym rozwiązaniem niż 530d, szczególnie gdy kogoś nie stać na auto z przebiegiem poniżej 100 tys km, bo wiadomo jak jest z kosztami napraw turbodiesela.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie no, nie przesadzaj. To są bardzo dobre silniki (najlepsze na świecie sześciocylidrowce) i wcale nie palą aż tyle co V8. Jest różnica conajmniej 2 litrów w mieście. Ich minus w stosunku do 3.0d to mniejszy moment obrotowy i jego słabsza charakterystyka, no ale w końcu diesel ma turbo a 3.0 benzyna nie. W przypadku, gdy ktoś mało jeździ to 530i jest na pewno lepszym rozwiązaniem niż 530d, szczególnie gdy kogoś nie stać na auto z przebiegiem poniżej 100 tys km, bo wiadomo jak jest z kosztami napraw turbodiesela.

 

Oczywiscie masz racje.

Opublikowano

Ja głownie miałem na myśli całokształt wypowiedzi - takie przechwałki są na miejscu, ale może w przedszkolu.

Nie mam zamiaru znowu rozkręcać dyskusji diesel vs benzyna. Jeżeli miałbym kupować auto ze znacznym już przebiegiem, to byłaby to benzyna właśnie ze względu na koszty napraw (przy całej sympatii dla mocy i wrażeń z jazdy 3.0d).

pzdr

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano

witam ponownie, jeszcze pytanie:

- co czeka auto z przebiegiem 80 tys km - jakas wym oleju w skrzyni czy cos podobnego - jakies zaplanowane naprawy na zblizony przebieg?

Opublikowano
Daj sobie spokoj z uzywanym e-60. Tym bardziej z dislem. Jak mozna mowic o ekonomi w e-60. Co z tego ze az tak duzo nie pali. Wystarczy poczytac forum i sam zauwazysz,ze nie zaoszczedzisz. Kupuj nowy z salonu lub z pewnej reki. Tak na marginesie wiesz ile wrte jest moje 530i z 2004? Najwyzej dadza mi za nia nową octavie2-1,9tdi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Daj sobie spokoj z uzywanym e-60. Tym bardziej z dislem. Jak mozna mowic o ekonomi w e-60. Co z tego ze az tak duzo nie pali. Wystarczy poczytac forum i sam zauwazysz,ze nie zaoszczedzisz. Kupuj nowy z salonu lub z pewnej reki. Tak na marginesie wiesz ile wrte jest moje 530i z 2004? Najwyzej dadza mi za nia nową octavie2-1,9tdi.

 

O stwórco.. jaki stek bzdur. Mam nadzieję, że to był sarkazm.

Opublikowano
Daj sobie spokoj z uzywanym e-60. Tym bardziej z dislem. Jak mozna mowic o ekonomi w e-60. Co z tego ze az tak duzo nie pali. Wystarczy poczytac forum i sam zauwazysz,ze nie zaoszczedzisz. Kupuj nowy z salonu lub z pewnej reki. Tak na marginesie wiesz ile wrte jest moje 530i z 2004? Najwyzej dadza mi za nia nową octavie2-1,9tdi.

 

Progressowy, zanim wyslesz posta, to pls sprawdz, czy Twoje szare komorki jeszcze dzialaja ;) Nieuzywane organy zanikaja, pamietaj o tym :lol:

 

A powaznie, to mam nadzieje, ze to byla zamierzona ironia...

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano
Jesli jestes z audi zadowolony to kup A6.

W serwisie BMW zostawisz fortune. A w przypadku auta z gwarancja - gwarancja mozna sobie pupe podetrzec.

 

Co to za bzdury????? Że niby serwis Audi (nie mówię o ASO tylko generalnie o kosztach części i naprawy) jest tańszy niż w BMW??? Dobre żarty.. Jak ktoś jeździ jak baran do ASO to sam sobie jest winny. BMW na pewno nie jest droższe w utrzymaniu niż Audi, a do tego E60 to dużo fajniejsze auto niż A6.

 

Nie pisz prosze, ze pisze bzdury bo nie widze zebys byl doswiadczonym uzytkownikiem e60 530da. Gdybyz mial takie przeboje z utem jak ja, to bys moze zrozumial, chociaz ze zrozumieniem widze, ze moze byc u Ciebie ciezko.

Mialem na mysli oczywiscie, ze audi nie bedzie tak awaryjnym samochodem.

Ja naprawiam w ASO bo jestem baranem z gwarancja. Baranem, ze wogole kupilem uzywane BMW. Gdybym kupil nowe to juz dawno (pewnie po jakis 30 000km) oddalbym je w pizdziec.

Czy bmw jest fajniejsze? Hmmm.... owszem, jesli akurat jest sprawne.

Co do awryjnosci e60 to juz byl taki post. Czytajac wnikliwie forum ujawnic mozna mnostwo typowych dla tego modelu usterek.

Dla mnie wniosek jest taki: jesli jakas piatka jest sprawna - to juz niedlugo :cry2:

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie pisz prosze, ze pisze bzdury bo nie widze zebys byl doswiadczonym uzytkownikiem e60 530da. Gdybyz mial takie przeboje z utem jak ja, to bys moze zrozumial, chociaz ze zrozumieniem widze, ze moze byc u Ciebie ciezko.

Mialem na mysli oczywiscie, ze audi nie bedzie tak awaryjnym samochodem.

Ja naprawiam w ASO bo jestem baranem z gwarancja. Baranem, ze wogole kupilem uzywane BMW. Gdybym kupil nowe to juz dawno (pewnie po jakis 30 000km) oddalbym je w pizdziec.

Czy bmw jest fajniejsze? Hmmm.... owszem, jesli akurat jest sprawne.

Co do awryjnosci e60 to juz byl taki post. Czytajac wnikliwie forum ujawnic mozna mnostwo typowych dla tego modelu usterek.

Dla mnie wniosek jest taki: jesli jakas piatka jest sprawna - to juz niedlugo :cry2:

Pozdrawiam

 

Mnie kilka osób z identyczną opinią uświadomiło, że E60 nie jest dla mnie. Stąd skok na E65, która kilka wad dzieli niestety z E60.

 

Chociaż podobno nowe modele już sie tak nie sypią.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesli jestes z audi zadowolony to kup A6.

W serwisie BMW zostawisz fortune. A w przypadku auta z gwarancja - gwarancja mozna sobie pupe podetrzec.

 

Co to za bzdury????? Że niby serwis Audi (nie mówię o ASO tylko generalnie o kosztach części i naprawy) jest tańszy niż w BMW??? Dobre żarty.. Jak ktoś jeździ jak baran do ASO to sam sobie jest winny. BMW na pewno nie jest droższe w utrzymaniu niż Audi, a do tego E60 to dużo fajniejsze auto niż A6.

 

Nie pisz prosze, ze pisze bzdury bo nie widze zebys byl doswiadczonym uzytkownikiem e60 530da. Gdybyz mial takie przeboje z utem jak ja, to bys moze zrozumial, chociaz ze zrozumieniem widze, ze moze byc u Ciebie ciezko.

Mialem na mysli oczywiscie, ze audi nie bedzie tak awaryjnym samochodem.

Ja naprawiam w ASO bo jestem baranem z gwarancja. Baranem, ze wogole kupilem uzywane BMW. Gdybym kupil nowe to juz dawno (pewnie po jakis 30 000km) oddalbym je w pizdziec.

Czy bmw jest fajniejsze? Hmmm.... owszem, jesli akurat jest sprawne.

Co do awryjnosci e60 to juz byl taki post. Czytajac wnikliwie forum ujawnic mozna mnostwo typowych dla tego modelu usterek.

Dla mnie wniosek jest taki: jesli jakas piatka jest sprawna - to juz niedlugo :cry2:

Pozdrawiam

 

Nie uogólniaj na podstawie swoich problemów, bo nie użytkowałeś 10 BMW 530d tylko jedno. Z takimi samymi wnioskami co Ty znam właścicieli Passatów, Mercedesów E klasa, Audi A6, BMW 7 i nawet Toyot itd itd. Kupiłeś auto używane więc nie znasz jego prawdziwej historii nawet jak było serwisowane. Zresztą nie o to chodzi. Jak masz tak dość BMW to sprzedaj "je w pizdziec" i nie maltretuj się nim, chyba że jesteś jakimś masochistą. Nie ma aut idealnych ale BMW E60 akurat nie jest autem bardziej awaryjnym niż wiele popularnych aut innych marek,na które ludzie nie psioczą tak. Auto to nie kobita, nie masz z tą E60 dzieci, wspólnego mieszkania więc możesz ją po prostu sprzedać, kupić sobie Audi A6 i masz problem z głowy. :wink:

Opublikowano
Gdybym kupil nowe to juz dawno (pewnie po jakis 30 000km) oddalbym je w pizdziec.

 

To chyba nie jest jakas slaska gwara - jeszcze raz i bedzie ostrzezenie... (taryfa ulgowa tylko dlatego, ze - z tego, co pamietam - do tej pory pisales kulturalnie i sensownie)

 

 

Co do awryjnosci e60 to juz byl taki post. Czytajac wnikliwie forum ujawnic mozna mnostwo typowych dla tego modelu usterek.

 

Prawda, byl taki post, napisany przez fantaste dnowinskiego, ktoremu centrala BMW opowiedziala o tej rzekomo strasznej awaryjnosci E60, zeby namowic go do otwarcia ASO :lol: :mrgreen:

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano

mmw ma rację. W każdej marce i w każdym modelu auta znajdzie się jakiś odsetek egzemplarzy z wadą.

Apropos e65, gdzieś w necie była polska strona, którą utworzył świeżo upieczony właściciel e65, w którym wszystko po kolei mu się sypało. I nie piszę tego Tobie (Zodiac) na złość, tylko tak było - dokładnie opisywał koszty wszystkich napraw jakie zostały dokonane.

Nie ma co do tego reguły. A jak się komuś nie podoba to po co się wkurzać na markę i krzyczeć że jest be? Sprzedać auto, kupić Audi i po problemie... Tylko później uważajcie żeby nie pomylić swojego auta z trzema takimi samymi autami stojącymi na tej samej ulicy;)

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano

tak sobie siedze i czytam i czytam na temat silnika 3.0d i wogóle posty dotyczące serii 5 i zaczynam się zastanawiać co tak naprawde jest z tymi silnikami? Z tego co tu wyczytałem to najlepiej omijać szerokim lukiem używane beemki z dieslem pod maską bo jak juz człowiek coś kupi i niedaj boże okaże się to trefnym autem to tylko usiąść i płakać nad bolącym portfelem :duh: Wniosek z tego taki że kupno używanej beemki pt. BMW 530d czy nawet 535d rok 2007-08 z przebiegiem do 50tkm to lepiej się pięć a nawet 530 razy zastanów bo może:

-pojazd z jakąś wadą skoro gość sprzedaje roczne auto,-

-pewnie kręcony licznik,-

-?

Reasumując - doszedłem do wniosku ze jeśli miałbym/będe kupował BMW to albo kupić uzywane z roku 08 w benzynie lub nowe w dieslu. :mrgreen:

Axel
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No bo takie są wyniki jak ludzie pisza pierdoły a do tego mają auta które mają najechane 3 x tyle km niż właścicielowi się wydaje. Dziwne, że są użytkownicy 530d z przebiegami ponad 200 tys km i są zadowolenia z auta. Niestety polska rzeczywistość czyli rynek samochodowy to jedno wielkie bagno, które niestety tworzą nie tylko oszuści-handlarze ale też sami nabywcy, którzy wierzą w cuda i dziwne "okazje" i próbują kupić auto na które ich nie stać, czyli jeżeli mają kwotę wystarczającą np na auto z 2004 roku to szukają rocznika 2006 w tej cenie a potem się dziwią, że auto się psuje i w ogóle jest jakieś dziwne i nieudane.
Opublikowano
Dla ciekawostki dodam, że używane diesle w DE są tańsze w stosunku do benzynowych wersji 3.0 i o tyle interesujące jest to zjawisko, bo podobno ten pierwszy nie traci na wartości, tym bardziej że jest droższy jako nowy. Wczoraj wstąpiłem do ASO w Krakowie żeby porównać organoleptycznie pojemności bagażników e61 i e91, jakość wykończenia itp. Sprzedawca milutko się przywitał i zapytał czy jestem zainteresowany kupnem nowego czy używanego modelu. Ja odparłem że interesuje się benzynową odmianą 3.0. Facet wybałuszył oczy jakbym chciał kupić nowe e32 :shock: Na początku zaprzeczał że klienci nie zgłaszają problemów z 530d, 535d, ale jak mu wyłuszczyłem zagadnienia diesla w PL, to zmiękł i dodał że są problemy z turbinami i wtryskami, ale w samochodach używanych - rocznych, dwuletnich. :worried:
Opublikowano

witam, widze ze zdania sa podzielone - ale dla tych co mysla ze Audi jest the Best to powiem ze tak nie jest :D - mam fakt bo A4 a nie A6 ale mysle ze to audi i to audi i juz drugi raz audi nie kupie - sama sprawa rozrzadu w 30 tdi - jest lancuch ktory wytrzyma krocie ale sa napinacze ktore niestety trzeba wymianieniac po siadaja i wtedy mozna tylko ryczec, a o kosztach nie bede mowil wymiany napinaczy - dodam ze dostep do nich jest od tylu silnika wiec trzeba go wyjac :?

tak wiec reasumujac zdania sa podzielone i jak kupisz dobrze utrzymane auto to nim pojezdzisz a z audi jest tak samo jak z tymi co nie trafili chyba z zakupem w E60 - koszta koszta koszta i tez beda zle opinie :o

powiem tylko szczerze ze nie rozumiem tych uzytkonikow E60 ktorzy na nie narzekaja a nadal nimi jezdza - nie lepiej sprzedac? :lol:

dzieki raz jeszcze za opinie

ponowie pytanie - czy jakies naprawy czy wymiany czegos czekaja auto z pzrebiegiem ok 80 tys km?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Apropos e65, gdzieś w necie była polska strona, którą utworzył świeżo upieczony właściciel e65, w którym wszystko po kolei mu się sypało. I nie piszę tego Tobie (Zodiac) na złość, tylko tak było - dokładnie opisywał koszty wszystkich napraw jakie zostały dokonane.

Nie ma co do tego reguły.

 

Ja sie nie obrażam, moja żona twierdzi że to tylko 2 tony niemieckiego złomu :)

 

Reguła jest. E65 sprzed marca 2003 narażone jest na wiele problemów, głównie ze względu na wadliwą instalację elektryczną, ale nie tylko. Wymienili sporo elementów na poprawione.

Opublikowano

 

Reguła jest. E65 sprzed marca 2003 narażone jest na wiele problemów, głównie ze względu na wadliwą instalację elektryczną, ale nie tylko. Wymienili sporo elementów na poprawione.

 

...no to zobaczymy jak to się będzie miało do nowego modelu, lepiej pewnie będzie poczekać rok lub dwa aż wyeliminują choroby wieku dziecięcego. Ale jak wiadomo to się tyczy każdej marki :twisted2:

Axel
Opublikowano

witam, a wiec nadal niestety poszukiwania auta trwaja - 530 ktora sobie upatrzylem dzisiaj okazala sie jakas inna tzn umowilem sie ze sprzedajacym w serwisie aso bmw i zaczelo sie od tego ze jak zczytali kluczyk to pojawil sie inny vin niz vin w dowodzie i na kielichu - jak podlaczyli do kompa okazalo sie ze vin jest taki jak w kluczyku wiec nadal problem z vinem w dowodzie, a do tego oczywiscie inne wyposazenie, kolor aura itp. auta oczywiscie nie kupilem, pana zatrzymali, tak wiec niestety sprzedajacy zostal chyba porobiony przez sprzedajacego w niemczech :cry:

a tak swoja droga to orientuje si ektos czy oprocz najgorszego scenariusza moglo sie jakos tak stac ze nie wiem zamieniona gdzies kompy albo cos zle zrobiono ze te viny sie nie zgadzaja?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.