Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie i pozdrawiam...

Sadze że tytuł mówi sam za siebie, ale cóż, natchnęło mnie do założenia tego wątku ostatnie niemiłe zdarzenie czyli kręcenie bączka pośrodku drogi ;> I z żalem odkryłem że moja wiedza na temat ratowania auta z poślizgu jest równa 0

I tu jest moja prośba, jeżeli ktoś z Was potrafi wyprowadzić auto z poślizgu prosiłbym Go o rady, uważam że przydadzą się one nie tylko mi ale i w większości użytkownikom forum...

P.S.

Jeżeli temat był już przerabiany to przepraszam, okazuje się że szukajka jest zbyt skomplikowana. proszę wtedy o linka do starego tematu i usunięcie mojego posta przez moderatorów

Pozdrawiam i bezpiecznej jazdy ;)

'Wiadomo, ze taki a taki pomysł jest nie

do zrealizowania. Ale żyje sobie jakiś

nieuk, który o tym nie wie. I on właśnie

dokonuje tego wynalazku.'

Albert Einstein

Opublikowano

Z techniką nie pomogę bo jestem samoukiem i wiele rzeczy robię instyktownie (sam nie wiem czy dobrze).

Polecam natomiast trochę poćwiczyć na jakimś placu.

Ja co sezon jak spadnie pierwszy śnieg jadę poćwiczyć.

Opublikowano

Ja dam tylko jedną rade

jedź na placyk i pobaw się samochodem

ważne żeby to był bezpieczny placyk , bez rowów , bez krawęzników i pokręć sobie bączki i sam dojdziesz co robic , później podświadomie bedziesz wiedział co robić , nie ma lepszej metody

nie bój się że samochód popsujesz , opony na śliskiej nawierzchni nie zedrzesz , pilnuj temperatury silnika , dawaj odpoczynek , nie gaś na rozgrzanym motorze , daj mu się schłodzić , jak robisz to zgłową to nic ci się nie stanie a do tego jeszcze frajde bedziesz miał

dobrze jechać conajmniej we 2 osoby , w razie czego zawsze we 2 łatwiej

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano

Hehe,tematów na ten temat było wiele...

Opinie-także różne. Jedni przy poślizgu wyciągają auto gazem,inni twierdzą że tylko odjęcie gazu uratuje...

Ja osobiście uważam że pierwsza metoda jest dobra.