Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

mam pewien problem w swoim bmw :| otoz strasznie dlugo sie nagrzewa tzn zeby wskazowka stanela w pionie musze przejechac nieco ponad 10 km czy jet to normalne ??

dodam jeszcze ze w miescie

czy moze to byc wina termostatu czy jeszcze czegos innego ??

pozdrawiam

Opublikowano
chłopaki mam takie same zapytanie w mojej bemce mam walnięty czujnik temp. ktory nie uruchamia wentylatora od climatronic przez to troche grzał mi sie silnik więc na czas zaprowadzenia auta do mechanika by usunął usterke wstawiłem Visco i otóż teraz zauważyłem iż samochód na trasie nie jest dogrzany temp zbija się do 1 kreski w miescie juz inaczej osiąga pion więc u mnie równiez termostat do wymiany?
Opublikowano
Miałem tak samo gdy tem. stanęła pionowo i zacząłem szybciej jechać to temp.potrafiła spaść do niebieskiego pola jaka macie coś podobnego to na 100%termostam jest cały czas otwarty,a chciał bym zauważyć że wtedy starsznie sie długo nagrzewała :mrgreen: pozdrawiam
Opublikowano
no to mam identyko gdy jade szybko temp spada prawie do niebieskiego gdy stoje na postoju lub powolutku jezdze po miescie to mniej wiecej trzyma sie pionowo...
Opublikowano
no to mam identyko gdy jade szybko temp spada prawie do niebieskiego gdy stoje na postoju lub powolutku jezdze po miescie to mniej wiecej trzyma sie pionowo...

 

 

Ja tez tak miałem i spalanie Ci wzrosło no nie??? :mrgreen: To bedzie termostat ta stronka Ci pomoże do jakiej temp, trzeba CI termostat bo są chyba dwa rodzaje http://www.realoem.com/bmw/select.do Napisz jak zrobisz pozdrawiam

Opublikowano
dzięki ale nie wiem o co chodzi a tej stronce wyswietliło mi po tych wszystkich opcjach że mam silnik M43:p a co do spalania to chyba pali tyle odkąd go kupilem zakładam że od tego czasu jezdze na walniętym termostacie...
Opublikowano
To mogę Ci powiedzieć że spalanie Ci troszke zmaleje bo ja jak miałem walnięty termostat to paliła wiecej o jakieś 4-6litrów i też nie wiedziałem czemu ale forum mi pomogło :clap: pozdrawiam
Opublikowano
Kolego co ty masz za problem idziesz do sklepu i mówisz że potrzebujesz termostat do 1,6 m40 e36 i wszystko koleś ci daje nowiutkiego wahlera za 35zł idziesz i montujesz nie wdawaj się w używki ten jest bodajże na 88st Celcjusza.
Opublikowano
a czy bedzie do m40 pasowal termostat z m43 ??

pozdrawiam

 

M40 1.6 powinno sie bez wlaczonego ogrzewaia i butowania grzac 2-3 km, to maly silniczek i bardzo szybko lapie temp, a co do termostatu to nawet nie pisz takich rzeczy, jestes z Gliwic jest taka firma jak Fota maja wszystkie czesci koszt takiego termostatu jest bardzo, bardzo smieszny.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

witam

 

mam takie pytanko co do wymiany tego termostatu.

czy jak go wykręce to dużo płynu zejdzie? bo wydaje się na zdjęciu że jest wyżej niż chociazby pompa chodzi mi o to czy trzeba bedzie jakoś odpowietrzać potem układ?

 

a drugie pytanie czy w M40 wymienia się płyn chłodzący?

Mam już moją e30 5 lat robiłem rozrząd zaraz po sprowadzeniu ale nigdy nie robiłem nic w układzie chłodzenia i nie wiem czy nie musze kiedyś zmienić płynu.

bo objawy na termostat mam klasyczne, temperatura leży i auto wiecej pali.

 

dzieki za odpowiedzi.

Dlaczego przed warsztatami i serwisami samochodowymi zawsze stoi jedno BMW?

Bo każdy szanujący się serwis ma jedno niezawodne auto żeby jeździć po części do innych:-)



Domin

Opublikowano

ok dzieki za odpowiedz.

 

A mogę jeszcze spytać ile trzeba wlać wody a ile koncentratu do układu?

Bo wiem że całość to 7 litrów (pojemność układu chłodzenia).

Nie mam takiego czujnika o którym tam jest mowa żeby sprawdzić gęstość płynu.

Czy może być w układzie sam koncentrat?

Dlaczego przed warsztatami i serwisami samochodowymi zawsze stoi jedno BMW?

Bo każdy szanujący się serwis ma jedno niezawodne auto żeby jeździć po części do innych:-)



Domin

Opublikowano
ok dzieki za odpowiedz.

 

A mogę jeszcze spytać ile trzeba wlać wody a ile koncentratu do układu?

Bo wiem że całość to 7 litrów (pojemność układu chłodzenia).

Nie mam takiego czujnika o którym tam jest mowa żeby sprawdzić gęstość płynu.

Czy może być w układzie sam koncentrat?

 

 

Na Shellu ostatnio kupowalem plyn do chlodnic gotowy do uzycia, jak zmienialem termostaty w E39. Od razu wlewasz nie musisz nic kombinowac.

( jest gotowy i koncentrat , podobne butelki wiec trzeba poczytac )

 

A jak masz koncentrat to tam pisze jak ma byc.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.