Skocz do zawartości

Rozładowany akumulator??


Oleg_BMW

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Sprawdzałeś jak samochód jest uśpiony po ok 10min. jaki jest pobór prądu ?.

 

Sprawdzałem, trzyma poziom 0,57A.

 

Wydaje mi się że za duży ,wszystko powyłączane oświetlenie w wewnątrz itp. 95Ah :0,6A=158 godzin =6dni. Przy 100% naładowanym aku. po 6 dniach przy takim poborze prądu 0,6A aku .kompletnie rozładowany.Jeżdżąc aku nie zawsze jest na 100% naładowany , do uruchomienia silnika przy takich temperaturach zerowa pojemność nie wystarczy. Według mnie coś kradnie prąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie pomocnicze...

 

Czy lekko dmuchający nawiew przy skręconej gałce na minimum w pozycji kluczyka Zapłon jest normalnym zjawiskiem ?

Wcześniej w aucie koncernu VAG, takie zjawisko przy skręconym nadmuchu nie występowało ? W BMW tak jest ? Czy to tylko u mnie ? :?

 

Jak byłby ktoś taki łaskawy niech zmierzy u siebie prąd spoczynkowy, bo wg tego co wyczytałem na innych forach to powinien być w zakresach 10-100mA (max), a u mnie aż 570mA (0,57A).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Sprawdzałeś jak samochód jest uśpiony po ok 10min. jaki jest pobór prądu ?.

 

Sprawdzałem, trzyma poziom 0,57A.

 

Wydaje mi się że za duży ,wszystko powyłączane oświetlenie w wewnątrz itp. 95Ah :0,6A=158 godzin =6dni. Przy 100% naładowanym aku. po 6 dniach przy takim poborze prądu 0,6A aku .kompletnie rozładowany.Jeżdżąc aku nie zawsze jest na 100% naładowany , do uruchomienia silnika przy takich temperaturach zerowa pojemność nie wystarczy. Według mnie coś kradnie prąd.

 

Przecież Ci napisałem i wyliczyłem obrazowo . O,57A - stanowczo za dużo.

Szukaj złodzieja bo zasiarczysz nowy akumulator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zaktualizuje trochę mój problem z poborem prądu :)

 

Obecny pobór prądu to 0,22A, który osiągam około minutę po zamknięciu auta. Następnie po 15minutach następuje wybudzenie pozostałych modułów i chwilowy skok do 5-6A, który po minucie z powrotem spada do poziomu 0,22A.

Obciążenie jest na przekaźniku obwodu głównego zapłonu (tłumaczenie z ang). Wymiana przekaźnika na nowy nic za wiele nie wnosi, oprócz minimalnej zmiany obciążenia na 0,20A, bo po 15minutach zachowanie jest identyczne.

 

Poniżej ten przekaźnik:

http://iv.pl/images/29383413700689964845_thumb.jpg

 

Może ktoś z Was spotkał się z takim problemem i wie jak go rozwiązać ?

 

Wyczytałem na forum 7er.pl, że pełne uśpienie auta następuję po 16 minutach, przy czym u mnie dokładnie na min 16.00 następuje wspomniany wzrost poboru do wartości 5-6A, spadający po minucie do 0,20-0,22A.

Sprawdzę jeszcze powtarzalność cykli wybudzania układu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie moduły usypiają sie po około godzinie. Ale może być tak że któryś z modułów ma zwarcie lub awarie i wzbudza pozostałe tak jakbyś otwierał i zamykał auto. Sprawdź IBS Inteligent atery Sensor tzw klema minusowa ona często jest uszkodzona i wyładowuje aku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.