Skocz do zawartości

Zmiana kierwonicy e 39 po lifcie??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Ta kierownica niestety nie bedzie pasowala.Potrzebujesz kiery z przed liftingu.Rozni sie ona poduszką, tasmą i mocowaniem kierownicy z tasmą. Pozdrawiam Ps:Nie sugeruj sie tym co tam napisali ze bedzie pasowac.Nie maja pojecia ze lift nie skonczyl sie na zmianie samej poduszki.
Opublikowano

Ty masz najprawdopodobniej poduszkę jednostopniową/jednonabojową, która jest podłączona wtyczką na dwa przewody. Ta z aukcji to poduszka dwustopniowa/dwunabojowa, do której dochodzą 4 przewody, po 2 do każdego z ładunków pirotechnicznych. Inna jest zatem taśma, nie napisałeś ponadto, czy u siebie miałeś multifunkcję. Z tego co wiem, to sterowanie z kierownicy jest od 10/1997, wcześniej jest dźwigienka pod kierownicą. Nie wiem dokładnie jak wygląda kwestia sterowania tempomatem w roczniku 1996 i czy odbywa się po I-bus...

Nie zniechęcaj się jednak - z taśmą można pokombinować o ile podpasi do Ciebie taka na 10 pinów (poduszka/sygnał/multifunkcja). Problem to podłączenie poduszki - pierwszy stopień, czy drugi :twisted2:

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Mam tez z tego roku e39, guzik do wlaczania jest na desce ale sterowanie z kierownicy, pozatym ja mam jeszcze dodatkowy przycisk do sterowania obiegu zamknietego a tam na tej kierze po lifcie tego nie widze..

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

Opublikowano

Oto co zmienilo sie po liftingu. Ty potrzebujesz kierownice taką jak ta na górze czyli taką bez tych dwóch otworów.Pozdrawiam

 

http://img381.imageshack.us/img381/6493/msportwheel16uu4.jpg

http://img356.imageshack.us/img356/2671/msportwheel17kz6.jpg

Opublikowano
Oto co zmienilo sie po liftingu. Ty potrzebujesz kierownice taką jak ta na górze czyli taką bez tych dwóch otworów.Pozdrawiam

 

 

Dzieki wielkie, bardzo pomocne zdjecie, zaczynam poszukiwania !!

B-bardzo M-mądry W-wybór
Opublikowano

hm, niechce was martwic ale ja mam 99 rocznik i mam taką jak na dole, tj z tempomatem wlączanym z kierownicy i z tymi dwoma guzikami od telefonu. A samochód bity nie był.

O tym że kierownica od M jest wpis w książce to w sumie drobiazg bo widze ze jedna i druga jest od M.

 

 

EDIT:

 

Dobra, juz widze swój błąd. Mam tylko jeden dodatkowy guzik, ten pod tempomatem. Domyślam się że to ze względu na telefon.

Kajam się w popiele :oops:

Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam 530d z 1999 roku i mam po 5 przycisków z każdej strony i właśnie przez telefon. Koledze chodziło o wygląd kierownicy wewnątrz a nie o przyciski. :wink:
Opublikowano

To jakie są przyciski nie jest ważne, bo sterowanie odbywa się poprzez magistralę I-bus (każdy przycisk radia/telefonu/nawiewu - poza tempomatem, w tym opcja +/- mają przypisany określony kod, więc informacja o tym co auto "ma zrobić" jest przekazywana po tylko jednym kabelku (biało-szary wzdłuż z poprzecznymi żółtymi prążkami). Ważne jest to, czy taśma montowana pod nią jest dedykowana do danej kierownicy. Do gniazd taśmy z kolei muszą pasować wtyczki poduszki od samej poduszki i multifunkcji. Przykład w moim "zrób to sam" dotyczącym dołożenia tempomatu/multifunkcji...

 

pozdrawiam

 

thenygoos

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Koledzy, sory jeśli nie załapałem dokładnie.

 

Jeśli ja mam auto z IX 2001 roku i tą multifunkcyjną kierownicę trzy (a w zasadzie czteroramienną, bo dolne ramie jest podwójne) to rozumiem, ze mam poduszkę dwunabojową ?

Jakiej zatem powinienem szuka kierownicy M POwer (multifunkcyjnej) ?

 

Czy mam sie kierowac rodzajem poduszki czy otworami w kierownicy ?

 

I jeszcze pytanie czy byly rożnice w średnicy kierownic M-Power do E39, bo jak patrze na foty z allegro to chyba różnią się średnicami ?

Jaka jest różnica w średnicy pomiędzy kierownicą M Power a zwykłą ?

Czy jesli zakupie odpowiednia kiere to moge sobie przelozyc poduche (bez zaslepki) z obecnej kiery czy tez musze wymienic (to pytanie moze by głupie ale musiałem je zadac..)

Dzieki za odpowiedz.

Konrad
Opublikowano

masz tu fotki z wszystkimi typami kierownic w E39 oraz podane średnice więc patrz uważnie i znajdź wersję która Cię interesuje

 

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=DD31&mospid=47539&hg=32&fg=35

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
dziekuje, ale poza rysunkami tam nie ma innych informacji... chodyi mi o informacj po czym pozna jaka kiere zakupic. ..
Konrad
  • 6 lat później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To jest odpowiednik m-pakietowej przed 2002 rokiem chyba. Miałem w poprzedniej sztuce i jeśli masz taki wybór to tą właśnie bym Ci polecił.

 

Dowiedz się tylko czy ma taśmę z tyłu. Jak ma to jest pewnie jedno-nabojowa do fur przed 1998r.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.