Skocz do zawartości

brak ladowania, regulator, miganie wyswietlacza,alternator


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wiesz co.....nie wiem ,opieram się na tym co jest w internecie.

Najlepiej będzie jak zadzwonisz do serwisu i się spytasz.

 

Spoko, dzięki serdeczne za pomoc :cool2: pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jestem po wymianie alternatora na nowy valeo, przy temp. ok. 2 st. ładowanie zaczyna działać od razu po odpaleniu, zrobiona trasa ok. 1000km i na ta chwilę wszystko jest ok,mam nadzieję,że tak zostanie :D ciekawostką jest to,że po demontażu i rozebraniu starego alternatora, sprawdzony został wirnik i diody i wszystko bylo ok, teoretycznie winny był chyba regulator, po zdjęciu tej klapki niby wszystko wyglądało ok, ale te połączenie są cienkie jak włos i być może któreś nie łączyło, montaż i demontaż altka to jeden wielki dramat :evil: pozdrawiam
Opublikowano

Witam i błągam o pomoc. Mam E61 525i 2004 rok w dość bogatej wersji. od kilku miesiecy cos ciagnie prad i po 2 dniach auto jest ,,martwe,,

szukałem po bezpiecznikach i nic nie znalazlem. miesiac temu odebralem auto od elektryka ktory zmienil akumulator, założył nową klemę i naprawił alternator. Auto odpala co prawda nawet po 4-5 dniach ale tym razem wyskakuje czasem komunikat o ,,poborze mocy przy uspionym aucie co moze spowodowac rozladowanie akumulatora,, :mad2: :mad2:

Ma moze ktos jakis sensowny pomysł co to może byc.. ?? lub moze słyszał o podobnych przypadkach

Opublikowano
Jak można Tobie pomóc jak nie napisałeś skąd jesteś, bez diagnozy komputerowej się nie obędzie, w razie czego mogę pomóc.

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam i błągam o pomoc. Mam E61 525i 2004 rok w dość bogatej wersji. od kilku miesiecy cos ciagnie prad i po 2 dniach auto jest ,,martwe,,

szukałem po bezpiecznikach i nic nie znalazlem. miesiac temu odebralem auto od elektryka ktory zmienil akumulator, założył nową klemę i naprawił alternator. Auto odpala co prawda nawet po 4-5 dniach ale tym razem wyskakuje czasem komunikat o ,,poborze mocy przy uspionym aucie co moze spowodowac rozladowanie akumulatora,, :mad2: :mad2:

Ma moze ktos jakis sensowny pomysł co to może byc.. ?? lub moze słyszał o podobnych przypadkach

 

TEORIA

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e61-525i-tou/wiring-functional-info/body/voltage-supply/YDj5gs8

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e61-525i-tou/wiring-functional-info/body/voltage-supply/YMgu7bj

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e61-525i-tou/wiring-functional-info/body/voltage-supply/energy-diagnosis/YJVAjyk

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e61-525i-tou/wiring-functional-info/body/voltage-supply/energy-diagnosis/YTg4b5W

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e61-525i-tou/wiring-functional-info/body/voltage-supply/energy-diagnosis/2tKcFUL

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e61-525i-tou/wiring-functional-info/body/voltage-supply/energy-diagnosis/YRrw26u


Monitorowanie prądu rozładowania

Jeśli pojazd nie jest używany (od 68 minut po wyłączeniu terminala R), a prąd akumulatora przekracza 80 miliamperów (mA) (ustawienie domyślne), wpis pamięci błędów jest zapisywany w DME / DDE.

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam. Panowie skoro mowa o elektryce to borykam się również z problemem napięcia.. Tylko, że jest to o tyle nie jasny problem dla mnie, że nie wiem co obstawiać.

Sytuacja wygląda następująco. Świeżo po odpaleniu samochodu napięcie stopniowo wzrasta na ponad 14v wszystko książkowo. W czsie jazdy również napięcie 14,1 - 14,2 coś w tych okolicach. Jest ok. Problemem ujawnia się gdy silnik oscyluje w obrotach 800-1300 rpm (dodaje sobie lekko gazu w tych obrotach) . NAJCZĘŚCIEJ GDY SCHODZI Z OBROTÓW !. Następuje wtedy jak by zanik napięcia spada ono do 12,7v po czym wraca na te 14v z hakiem i tak wkółko. Gdy np trzymam pedał gazu na ok. 1 tys rpm po chwili napiecie mam prawidłowe gdy puszcze gaz chwile pobuja 12,7 v itp i wróci do normy. Schemat cały czas się powtarza (mam auto w manualu 3.0 benzyne n52) szczegolnie gdy jadę powoli i operuję sprzęgłem i gazem to wtedy widać jak na dłoni jak napięcie świaruje dosłownie. Zdarza się, że jak auto stoi na biegu jałowym i zacznę gazować delikatnie w tym zakresie obtotów co napisałem wyżej, przygasa aż mi światło w samochodzie xd Dla rozjaśnienia dodam, że autem bardzo rzuca świezo po odpaleniu, falują obroty na luzie i w czasie jazdy, posiadam LPG (objawy występują również i na PB) i gdy wciskam pełen gaz napięcie pozostaje niezmienne i tak samo gdy schodzi z obrotów. Problem występuje tylko na niskich. Do wymiany będę miał koło dwumasowe ale raczej to nie ono jest problemem takich skoków i problemem z prądem. Akumulator ani razu mi się nie rozładował, odpala na strzała. Czy ktoś z was ma jakieś propozycje ? Czyżby cewki ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.